ویژه ها

رسانه های اصلاح طلب اینگونه وانمود می کنند که بایدن برای لغو تحریم ها و اجرای دقیق و مو به موی تعهدات برجامی آمریکا لحظه شماری می کند و این منتقدان در داخل هستند که نمی گذارند این اتفاق رخ دهد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** آمریکا ابرقدرت است، ما ناچار به «امتیازدهی» هستیم!

روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «برجام و طرح مجلس» به قلم «کوروش احمدی» دیپلمات سابق  نوشت: «به قول یکی از تئوریسین‌های یک جریان سیاسی که از طراحان طرح اخیر مجلس است... پیش‌فرض بنیادین این طرح این است که با افزایش درصد و ظرفیت غنی‌سازی، تولید پلوتونیوم در راکتور اراک، تولید اورانیوم فلزی و حرکت در جهت لغو پروتکل الحاقی، محاسبات دشمن را به هم ریخته و او را ناچار از کاهش فشار و لغو تحریم کنند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اما متاسفانه واقعیت خارج از ذهن ما و تجربیات عینی ما حداقل طی همین 42 سال گذشته حاکی است که سیاست خارجی نه عرصه خوش‌ خیالی است و نه عرصه هیچ یا همه ‌چیز؛ اگر هم باشد تضمینی نیست که همه‌ چیز نصیب ما و هیچ نصیب دشمن شود. در دیپلماسی هر طرفی متناسب با مبانی قدرتش اعم از قدرت نظامی و اقتصادی، قدرت نرم و توان دیپلماتیکش می‌تواند در هماوردی‌ها امتیاز بگیرد. در همین گام اول و با توجه به‌ گره خوردن تاسفبار معیشت مردم به سیاست خارجی در عمل، به هم ریختن مجدد بازار ارز و سکه و بورس تنها بعد از تصویب کلیات طرح نباید برای بانیان طرح خیلی نویدبخش باشد».

ظریف در اوج مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 گفت «امضای هر توافقی، بهر از عدم توافق است» . در ادامه و پس از امضای برجام، دولتمردان در رویکردی نامتوازن، تعهدات ایران را با عجله و پیش دستانه در طرف مدت 2 ماه انجام دادند؛ این عجله و سرعت، تعجب رسانه های غربی را در پی داست، چرا که آمریکا و اروپا هنوز هیچکدام از تعهدات خود را آغاز نکرده بودند.

روزها گذشت و موعد اجرای تعهدات 1+5 ذیل برجام فرا رسید. دولتمردان تاکید کرده بودند که در این روز- 27 دی 94- تمامی تحریم های ایران به یکباره لغو خواهد شد و نه تعلیق؛ اما دولت باراک اوبامای مودب! و باهوش! - به معاون اولی «جو بایدن» - نه تنها تحریم ها را لغو نکرد، بلکه در اولین روز اجرای تعهداتش، تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد.

دولت اوباما به دفعات برجام را لگدمال کرد و دولت ترامپ نیز دقیقا همین رویکرد را در قبال توافق هسته ای ادامه داد.

اکنون حدود 65 ماه از امضای توافق هسته ای سپری شده است. در این مدت، آمریکا و تروئیکای اروپایی هیچگاه تعهدات برجامی خود را انجام ندادند؛ چرا!؟ به این دلیل که به این ادراک رسیده بودند که هر بلایی بر سر برجام بیاورند، در این سو دولت آقای روحانی اقدام متقابلی انجام نخواهد داد.

حالا مجلس شورای اسلامی در اقدامی مقتدرانه، بی عملی و عهدشکنی طرف آمریکایی و اروپایی را هزینه دار کرده است، چرا که آمریکا و تروئیکای اروپا فقط زبان زور را می فهمند.

در این میان برخی از فعالین و رسانه های اصلاح طلب فریاد اعتراض برآوردند که چرا به فکر امتیازگیری از آمریکا هستید!؟ این ماییم که باید تا ابد به آمریکا و اروپا امتیاز بدهیم و بر مولفه های قدرت خود بدون هیچ چشم داشتی چوب حراج بزنیم!

متاسفانه اصلاح طلبان به هیچ عنوان به منافع ملی و عزت مردم کشورمان توجه نمی کنند. این طیف نگاه «ارباب- رعیتی» به آمریکا دارد و مدعی است که رعیت نباید از ارباب انتظار دریافت امتیاز داشته باشد!  

** ریشه بسیاری از معضلات کشور، دخالت نظامیان در اقتصاد است

«مرتضی مبلغ» از مدیران دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «اگر بخواهیم یکی از مشکلات کشور را که ریشه بسیاری از معضلات است، نام ببریم، آن مورد ورود و دخالت برخی نظامیان در سیاست و اقتصاد است. اقتصاد هم مانند سیاست وظیفه اصلی نظامیان نیست، کار ویژه اصلی نظامیان حفاظت از مرزها و کیان ملت است».

مبلغ در ادامه گفت: «احتمالا به محض ورود نیروی نظامی و امنیتی در اقتصاد، بستر ناصواب و انحرافاتی هم فراهم می‌شود. این ادعا که ورود نظامیان به اقتصاد باعث بهبود وضعیت اقتصادی شده است، همین زنگ خطری است که نشان می‌دهد، شاید این موضوع یکی از عوامل مشکلات موجود باشد. این ادعا از اساس نادرست است».

چندی پیش حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: «دولت 50 هزار میلیارد تومان به خاطر اجرای پروژه‌های عمرانی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بدهکار است و تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده است. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پروژه‌های بزرگ عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه آبرسانی استان خوزستان شرکت کرده و کار را به سرانجام رسانده و دولت باید مطالباتش را در پروژه‌های مختلف پرداخت کند».

سلیمی در ادامه گفت: «دولت در حالی بدهی خود به قرارگاه خاتم الانبیاء را نمی‌پردازد که جلوی شرکت‌هایی مثل توتال فرش قرمز پهن می‌کند و آنها هم کار خود را نیمه کاره رها کرده و از کشور می‌روند. از سوی دیگر دولت حقوق و دستمزد مربی تیم ملی فوتبال را پرداخت می‌کند و این آقا بابت سه مسابقه که حاصل آن دو باخت و یک تساوی بوده 7 میلیون دلار از ایران پول گرفته است».

اصلاح طلبان مدعی هستند که نیروهای نظامی و از جمله سپاه باید در موضوع اقتصاد و سیاست خارجی، رفتار خود را تغییر دهد. این ادعا در حالی است که ساخت بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان- پالایشگاه ستاره خلیج فارس- با هدف خودکفایی در تأمین بنزین و صرفه‌جویی ارزی قابل توجه و همچنین شکستن کمر داعش در منطقه و فراهم شدن بستر افزایش صادرات ایران به کشورهای همسایه- برای نمونه صادرات 9 میلیارد دلاری ایران به عراق(معادل 10 برابر صادرات ایران به اروپا در سالهای گذشته) - تنها بخش کوچکی از رفتار نیروهای نظامی در اقتصاد و سیاست خارجی و نتایج آن برای مردم است.

آقای مبلغ و همفکران وی هیچگاه از «صادرات گاز مجانی به ترکیه در زمان وزارت ژنرال! زنگنه»  ، «از دست ‌رفتن ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار و حدود ۷۰ تا ۸۰ تن طلا به واسطه اجرای تصمیم غلط و غیرکارشناسی دلار ۴۲۰۰ تومانی(دلار جهانگیری)  »، «خسارت ۴۳ میلیارد دلاری قرارداد کرسنت»، خسارت ۱۵۰ هزارمیلیارد تومانی حذف کارت سوخت، خسارت توتال، خسارت برجام، خسارت اقتصادی فتنه ۸۸ و...که همگی دستپخت اصلاح طلب است، سخن نمی گویند.

** «امضای بایدن» را هم تضمین می دانید!؟

روزنامه سازندگی در مطلبی با عنوان «پیام بایدن به ایران» نوشت: «رئیس جمهور منتخب آمریکا در گفت و گو با نیویورک تایمز گفت به سخن پیشین اش درباره لغو تحریم های ایران و پیوستن آمریکا به برجام، پایبند است».

روزنامه شرق نیز در مطلبی با عنوان «سخت است، اما بله» نوشت: «جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در گفت‌وگویی با توماس فریدمن، تحلیلگر نیویورک‌تایمز به تشریح مواضعش درباره دیپلماسی آتی دولتش با ایران و به‌ویژه در زمینه توافق هسته‌ای پرداخت. بایدن، در پاسخ به این سؤال که آیا به دیدگاهش درباره توافق هسته‌ای ایران که پیش از این در یادداشتی در پایگاه اینترنتی شبکه سی‌ان‌ان منتشر کرده بود، پایبند است یا نه، گفت: سخت خواهد بود اما بله».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اتحادیه اروپا تأکید کرد که این اتحادیه به همراه آمریکا باید برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک تلاش کنند».

همچنین روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «به برجام برمی گردیم» نوشت: «جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب امریکا در نخستین موضعگیری‌اش درباره برجام بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، که در گفت‌وگو با روزنامه امریکایی «نیویورک تایمز» صورت گرفت، بار دیگر بر موضع بازگشت به برجام تأکید کرد و در عین حال آن را کاری دشوار دانست»

متاسفانه برخی رسانه های اصلاح طلب به راحتی اظهارات مقامات آمریکایی را تحریف و به نوعی آنان را بزک می کنند.

روزنامه سازندگی- به سردبیری «محمد قوچانی» از مشاورین رسانه ای رئیس جمهور- ادعا کرده است که «بایدن گفته به سخن پیشین اش درباره لغو تحریم های ایران و پیوستن آمریکا به برجام، پایبند است»!

رسانه های اصلاح طلب اینگونه وانمود می کنند که بایدن برای لغو تحریم ها و اجرای دقیق و مو به موی تعهدات برجامی آمریکا لحظه شماری می کند و این منتقدان در داخل هستند که نمی گذارند این اتفاق رخ دهد.

این ادعا در حالی است که «جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته که به شرط تبعیت مجدد ایران از محدودیت‌ها، به برجام بازخواهد گشت.

بایدن در ادامه تاکید کرده که «ما از طریق مشورت با متحدان و شرکای خود، وارد مذاکرات و توافقات بعدی برای تشدید و تمدید محدودیت‌های هسته‌ای ایران خواهیم شد و همچنین به برنامه موشکی ایران و مسائل منطقه‌ای نیز خواهیم پرداخت».

جو بایدن همچنین تاکید کرده که «هر زمان نیاز باشد، آمریکا گزینه بازگشت تحریم‌ها را در اختیار دارد و ایران نیز این موضوع را می‌داند».

در حقیقت بایدن بازگشت آمریکا به برجام را مشروط به این کرده که ابتدا ایران به تمامی تعهدات خود بازگردد، وی در ادامه باز هم بازگشت آمریکا به برجام را منوط به مذاکرات حول توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران کرده است.

در نهایت بایدن باز هم به هیچ عنوان از لغو تحریم ها سخن نگفته و صرفا بر مسئله بازگشت تحریم ها تاکید کرده است.

در اظهارات بایدن دو نکته بسیار مهم وجود دارد، اول اینکه تحریم ها برای آمریکا- هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان- یک ابزار قدرت است و آمریکا به هیچ عنوان این ابزار قدرت را کنار نمی گذارد. در مقابل، ایران باید این ابزار قدرت زورگویانه را بی اثر کند. یک نمونه همان راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و خودکفایی در تولید بنزین و بی اثر کردن تحریم های آمریکا در این خصوص است.

دومین نکته در اظهارات بایدن، شباهت آن با اظهارات ترامپ و پمپئو است. دیدگاه جو بایدن درباره برجام هیچ تفاوتی با دیدگاه دونالد ترامپ ندارد. ترامپ نیز مدعی بود که مشکل برجام این است که «توافقی ناقص است» و باید توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران به همراه دائمی شدن محدودیت های هسته ای به این توافق ضمیمه شود.

اصلاح طلبان در سال 94 مدعی شدند که «امضای کری تضمین است و ایران از اجرای برجام اطمینان دارد» ؛ حالا همین طیف علیرغم عهدشکنی دولت های دموکرات و جمهوری خواه آمریکایی، همچنان به امضای بایدن دلخوش کرده است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 322
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 217
  • DE ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    80 20
    اصلاح طلب چی ها اینگونه وانمود می کنند که بایدن برای لغو تحریم ها و اجرای دقیق تعهداتِ مو به مو و پشم به پشمِ برجامی بهشون میگه چشم وآمریکا در پوست خود نمیجنبد منظور نمیگنجد و لهجه! شماری می کند و این منتقدان در داخل هستند که نمی گذارند این اتفاق رخ دهد... گرگ و گله میبرم ...منتقدم نمیگذارم!...خخخ بیچاره های ساده لوح اصلاحطلبچی ها کلا پیاده اند.فرق بایدن و اوباما را هم نمیدانند که بایدن همان اوبامای سفید پوست است یعنی مادر تحریمها و تسلیمها و تصمیمها با اسلحه خالی ولی باخالی بندی.
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      43 36
      واقعا الان کسی هست که ندونه آمریکا ابرقدرته
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      33 17
      ولی یه چیزی جا انداختین! ابرقدرت مادی! که 40سال خاست ایران که ابر قدرت معنوی وروحانیست رو ازبین ببره که نتونست که انشالله اگه این اصلاح طلبا گول به خودی نزنن هم بازوال خودش این آرزو رو به گور میبره
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      22 12
      مشرقیون هر چی میگن راست میگن و نتیجه اش شده این وضعیت مملکت!
    • بهمن IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      22 20
      دادا اصلاح طلبها خودشون می دونن چی میخوان.اصلاح طلبها سر سپرده شدن برادر من.الان ایدئولوژی اصلاح طلبها تسلیم و واگذاری مملکت به انگلیسه و شک نکن هدف تجزیست.اونم زمانیکه آمریکا از همیشه ضعیفتر شده.
    • DE ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      8 1
      امروز هیچ عاملی به اندازه تردید، تنش‌زا نیست.
    • جهاندار IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      6 0
      ایران نیاز به خیلی اصلاحات داره. البته منظورم این اصلاح طلبها نیست. منطورم اینه که اول اصلاح ساختاری و قانونی باید انجام بدیم. باید هرگونه قانون و برنامه و حزب و گروه که مشکلات اقنصادی رو به وجود میاره ویا مانع پیشرفت اقتصادی میشه رو اصلاح کنیم و هرکسی خیانت کرد به شدت مجازات بشه. ما نیاز به اصلاحات در زمینه ی اقتصادی داریم.قوانین بانکداری به کلی باید عوض بشه. حمایت از تولیدکنندگان بشدت افزتیش پیدا کنه. کشاورزی بشدت رونق پیدا کنه. صنایع دفاعی با تمام قوا به کمک صنایع کشور بیان. تا کشور بتونه روی پای خودش بایسته و الا هزارسال دیگه هم بگذره همین آش و همین کاسه س. انقلاب اقتصادی نیاز داریم. باید هیچکس اختراع و اکتشافش بیرون از ایران نبره و در همین ایران تولیدش انجام بگیره
    • ایرانی GB ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      6 5
      بله ... آمریکایی ها ابر قدرت هستند اما با رقم ۱.۱ تریلیون بدهی به کشور چین !! اونقدر به چینی ها بدهکار شدند که دیگه چینی ها به آمریکایی ها وام نمیدن ( به گفته یکی از مقامات چین ) چون چینی ها فکر نمیکنن که آمریکا بتونه بدهی خودش رو به چین تسویه حساب بکنه , منتها یک مشت نادان و سطحی نگر در ایران هستند که چشمشون به تسلیحات ارتش آمریکاست و فکر می کنند ابر قدرت بودن به داشتن تسلیحات زیاد و مدرن هست !
    • علی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      7 0
      چقدر دیگه مونده که شیخ حسن بره؟؟؟!!!
    • ممد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      0 1
      اینا چیه که میگی امریکا به چین بدهی داره؟؟ هر دو بهم بدهی دارن درعوض دست برتر با امریکاس که با تحریم چین الان راه چین واسه وام گرفتن از بانک های امریکایی بسته.... چین هم اقتصادش داره به سمت فرسایش میره و با این نظام دیکتاتوری و تک حزبی که داره قطعا در اینده فروپاشی میکنه امام راحل فرمود صدای شکسته شدن استخوان های کمونیست داره شنیده میشه شوروی پاشید چین هم میپاشه مخصوصا با این سرکوب هایی که داره انجام میده این چه روزیه که گفتم
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    آمریکا ابر قدرت نیست شما بزدل و ترسو هستید! چخه
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      55 18
      تر زدید به مملکت شما یه سر سوزن هم بلد نیستیم تولید کنیم شما خدا وکیلی کاسبان نحریم هستید
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      57 28
      برو امو شما کاسبان تحریم هستید شما اگر با دنیا ارتباط برقرار شود منافعتان در خطر است شما از بدبختی و فقر و رنج مردم لذت میبرید شما از اختلاس های انچنانی از رانت بهره مبرید والا اگه اینطور بود خوب بود پایمبر هم با همه قعر میکرد و مینشست تک و تنها تو خونه برید بابا کرونا اومد همه کسه کزه هاتونو جمع کرد
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      40 2
      برو جلو بوف بزن کاسب مذاکره و درنتیجه تحریم!
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      30 8
      به اربابت بگو تحریم را برداره تا ما ضرر کنیم و شما برد کنی این که دیگه اینقدر زور زدن نداره
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      13 3
      مگه شک دارید
    • فری IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      26 2
      اقا بگید اتم داریم ما خو چهل ساله تحریمیم بگید ده تا کلاهک هسته ای داریم بازم تحریم کنید دیگه تحریمی نمونده
    • فرهاد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      0 0
      دقیقا
  • پری مجرد42ساله IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      58 19
      دستم خورد اشتباهی منفی دادم
    • DE ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      21 13
      دستم خورد اشتباهی منفی دادم۱۴:۲۲ . قبل از دست زدن اول چشمهات رو باز کن جَوون ! حتی اگه میخوای به افتخار کسی دست بزنی. شاید خوشش نیاد .میخواد گمنام بمونه.
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      24 6
      ان شاء الله!
    • مرتضی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      18 16
      راه قدس از واشنگتین میگذره ،
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    48 11
    باید چنان تو دهنی به این ها می زد که امضا کردن برجام در 5 سال و یا 17 سال پیش را به گور ببرند چون دانش هسته‌ای انگار خاک کشور محسوب می شود
    • RO ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      63 28
      تو دهنی اصلی رو ان شاالله ۱۴۰۰ با انتخاب یک رییس جمهور با برنامه و انقلابی و دلسوز مردم و کشور بهشون خواهیم زد
  • ابراهیم IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    60 21
    اگر بخواهیم انتقام شهید فخری زاده را از دشمن بگیریم. ابتدا باید ریشه اصلاح طلبان را بخشکانیم. چون انان از خوارج نهروان بدترند
    • پهپاد IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      48 6
      بقول شهید آوینی آخرین جنگ ما با امپریالیسم نیست بلکه با نفوذی های داخلی است (نقل به مضمون)
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      7 1
      بسیار سنجیده
    • سعید IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      8 0
      احسنت خدا خیرت بده
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      5 1
      احسنت
    • حسین IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 1
      دمت گرم قاتلان شهیدان پرافتخار ما خائنین غربزده اصطلاح اصلاح طلب هستن
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    41 4
    اگر نظامی ها نباید وارد سیاست شوند چرا رئیس سیا و ..... سیاسی میشوند این نسخه فقط برای کشور ما پیچیده میشود چرا؟
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    33 8
    کی می گویدامریکا ابرقدرت است آمریکاتنهانمی تواندبا یک کشور بجنگدبلکه از موقعیت دیگرکشورها ازقدرت انها برای خوداستفاده می کندادم های ترسوهمیشه بفکرخودشان هستندهرکس امریکا را ابرقدرت حساب می کندفکرش خراب است چندین پارشاه امدندتو ایران خدمت کردندهمه انهاقسمتی از خاک ایران رااقدیم کردندولی دراین دوزکدام خاک ایران درتصرف قدرتهاست
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 2
      احسنت دورود بر شما
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    36 3
    باز نزدیک زمان انتخابات شد و دوگانه سازی های دروغین افسادطلبان شروع شد ، فعلأ هم چیزی که عیان است کارنامه درخشان نظامی ها در همه چیز است و کارنامه خسارت محض غربگراهای عوام فریب در هر چیزی به آنها سپرده شده.
  • --- IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    50 16
    بلند بگو مرگ بر امریکا
    • ایرانی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      31 9
      مرگ بر آمریکا.
    • مهدی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      6 12
      بازهم ارتش سایبری اومدن
    • محمود IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      1 3
      ارتش سایبری خخخ. پیرسگ تروریست آلبانی تلاویو ریاض.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      1 2
      در جواب به مهدی که میگه بازم ارتش سایبری اومدن: تا چشتون درآد چیه؟؟؟؟؟ فقط ارتش سایبری اسرائیل و منافقین میتونن بیان؟؟؟؟(که تو هم یکیشونی)
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    21 2
    کار با گروگان گیریه سیاسی درست نمیشه.اگه اینطوره ما هم ابر قدرت هسته ای هستیم.پس باید به ما تمایاز بدن.یعنی امتیاز لعو تحریم ها.نوبتی هم که باشه.دیگه نوبت ماست.به نطرم مجلس کار درستی میکنه.ولی خوب باس دقیق باشه.انتقاد هم جای خودش
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    40 1
    آقای روحانی آدرس غلط ندهید. ریشه مشکلات کشور دزدان بیت المال، رانت خواریها و بی لیاقتی و ترسو بودن مسئولان مدعیست. ریشه مشکلات کشور باندبازیهای و سیرکهای سیاسی برای فریب مردم و غارت منابع کشور است. و تنها راه عبور از این مشکلات در دست گرفتن راس امور و نظارت کشور توسط نظامیان است.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    32 5
    بایدن آبی پاکی ریخت دست بزک کنندگان ونشان داد دست کم از ترامپ ندارد وبرجام مرده وجنازه اش متعفن شده انفعال بس است چرا وقتی دشمن شبیخون زده دم از مزاکره می زنید این یعنی خیانت به خون شهید فخری زاده
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    19 5
    آمریکا می خواهد که ما مر گ بر امریکا نگوییم ؟ تمام حرف ترامپ همین بود .می گفت ایرانیها به مقدسات ما توهین می کنند . توهین به مقدسات .
    • داود IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      1 1
      واقعا همین قدر فهمیدی
  • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    17 4
    با سلام آمریکا الان ابرقدرت نشده که از ابتدای انقلاب آب قدرت بود، پس امام راحل مان هم به خاطر ابرقدرت آمریکا میبایست می داد که ببرند،...در آن مان دستان ایران خالی از ابزارهایی قدرت ولی امام که روحشان شاد فرمودند که آمریکا غلطی نمیتوان بکند. شما چقدر وطن فروش..... هستید
  • علی GB ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    17 1
    امریکا مقدسات داره مگه منظورش شیطان که ماایرانی ها لعنت میکنیم
  • بهرام GB ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    19 4
    امتیاز می دیدی!!!؟؟؟ بدید!!!! ولی از ناموس ما مایه نزارید!!!
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      18 3
      مشکل اینه که وطن فروشا ناموس ندارن مجبورن از ناموس اونهای دیگه مایه بزارن!!
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    17 1
    جناحی که اکنون زمام امور کشور را در اختیار دارند ، عده ای از مدیران تراز اوّل اینها ، به رشد و بالندگی صنعت دفاعی و اقتدار نیروهای مسلّح اسلامی خوش بین نیستند
  • پهپاد IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    21 4
    اینا هر وقت میگن "نظامی ها" یعنی سپاه و بسیج. خیلی ساده بگم با انقلاب و نیروهای انقلابی مشکل دارند. همونطور که اربابانشون مشکل دارند.
  • سید IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    20 4
    فقط یک معجزه میتونه ایرانو ازدست اصلاح طلبان وطن فروش وترسو وبی ایمان و وغرب پرست نجات بده کسی حریف زبان دراز وپررویی اینها نمیشه
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    19 3
    اصلاح طلبها جز دغل چیزی ندارندماهشت سال خسران کلان به ملت کوچک کردن سفره ملت با راندیدیم
  • ح DE ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    11 0
    چون شجاعت نبود تیغ کند کار نیام جوهر مردی اگر هست عصا شمشیراست
  • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    12 1
    باید قوی باشیم و بس استکبار فقط زبان زور را میفهمد ولاغیر این شیاطین اگه انسانیت داشتند و به فکر مردم و بشریت بودتد عراق و افغانستان که دربست خاک کشورشان را بدون مقاومت دودستی تقدیم شیطان بزرگ و شیطانک ها کردند الان میبایست امنیت حدااقلی را داشته باشند و کشورهای انها پیشرفت میکرد و اقتصاد انها هم رونق میگرفت لذا ملت بزرگ ایران متمدن فهیم و مقاوم راهی جز مقاومت و نه به شیاطین بزرگ و کوچک ندارد و انشاالله در اینده نزدیک طومار تفکر غرب گرایی و تجمل و ریا کاری دزدان بدتر از دشمنان خارجی و امریکا را از صحنه سیاست و دولت ریشه کن خواهد نمود این اصلاح طلبان تنبل وتجمل گرا صلاحیت ندارند که ارمان های ایران بزرگ را بپیش ببرند نابود بود اصلاحات و اصلاحاتچی ها
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      5 1
      بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ خداست که معبودی جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابی سبک او را فرو می‌گیرد و نه خوابی گران لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روی آنان و آنچه در پشت سرشان است می‌ داند. وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء و به چیزی از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمی‌ یابند. وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَوُودُهُ حِفْظُهُمَا کرسی او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهداری آنها بر او دشوار نیست وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ و اوست والای بزرگ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ در دین هیچ اجباری نیست. و راه از بیراهه بخوبی آشکار شده است. فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُومِن بِاللّهِ پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا به دستاویزی استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ و خداوند شنوای داناست. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ خداوند سرور کسانی است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوی روشنایی به در می‌برد وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآوُهُمُ الطَّاغُوتُ و [لی‌] کسانی که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ که آنان را از روشنایی به سوی تاریکی ها به در می‌ برند. أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند. صدق الله العلی العظیم سلام این را بزار ...
  • امیرمحمد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    17 1
    بخدا قسم اگر موشکها را معامله کنید یکسال دوام نمی آوریم ،آقایان اصلاح طلب بهتر است سرنوشت قذافی رو نصب العین خود کنند شایدم واقعا دنبال تبدیل کردن ایران به لیبی هستند که موضع قدرت ایران آزارشان میدهد،ما باید به قبل از برجام برگردیم زیرا دشمن کاش همانجا میماند بلکه بدتر از آنجاست.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    12 2
    وقاخت روزنامهای غرب پرست روزبینید این قماش درد اداره یک گاوداری هم ننیخورن چه به سیاست از سیاست پاچه خواریش رو فقط بلدن انهم از دشمنان جانی
  • آریو سوئد IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    11 2
    اونهایی که دنبال امتیاز دهی و تسلیم کشور به بیگانه هستند باید محاکمه و مجازات شوند. دست از خیانت بردارید .
    • صفدرعیسی پورزنگنه US ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      1 0
      مگه دیگه چیزی مونده تحریم کنن پس ازچی میترسید بزنید چندتا بمب رو درست کنید تا روشون کم بشه اونها به خاطر اینکه ما نتونیم هسته ای داشته باشیم این همه تحریم وفشار میاورن اما وقتی مابه هدف خودمون دست یابیم دیگه اونها مجبورن ازهمه چی کوتاه بیان ودیگه با زبان احترام باما صحبت کنن ،یه چیز دیگه اگر از من بپرسن که بعداز ترور دانشمند ما باید تلاویو رابا خاک یکسان میکردن اتفاقا اکثریت مردم هم اینو میخوان ،بزنن تا رو اون اسرائیل خبیث کم بشه دیگه نتونه اسمی ازایران بیاره یا تهدید کنه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 3
    ریشه تمام مشکلات اصلاح طلبان هستن ایران هیچ امتیازی نمی دهد مذاکره بی مذاکره
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      3 0
      از نظر اصلاح طبها کشور باد دو دستی تقدیم دشمن شود !بدون موشک و بدون هسته ای از نظر اصلاح طلبان ما نمیتوانیم هیچ چیزی تولید کنیم و تمام چیزهای مصرفی باید از خارج وارد شود اصلاح طلبها همان بازماندگان عهد نامه ترکمنچای و گلستان هستند
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    12 1
    اینها شیاطین دوران ماهستند قلم به مزد بگیر هایی که فراموش کرده اند اگر این کشور تاکنون حفظ شده با ایثار و جانفشانی کسانی بوده که ایشان انها را نظامی می نامد قرار نیست کشور دست امثال تو با این طرز تفکر بیافتد که ثابت کرده اید از دشمن بدترید
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      3 1
      سلام دو کلمه خلاصه بگو .. باریک بینی.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 4
    روزنامه ارمان صهیونیستی دانشمند ایران رو شهید کردن کسی که همه چیزشو برا پیشرفت ایران گذاشته تیتر زده تله تنش ما گول نمی خوریم امتیاز می دهیم تله تنش چی این خود تنشه شما اصلاح طلبان چقدر رذل هستید ارمان صهیونیستی نگذاریم کشور از ورود نظامیان لطمعه بیبیند نخیر ایران هر چه لطمعه دیده از شما اصلاح طلبان دیده این نظامیان بوده اند که مارا در صنعت نظامی خودکفا کرده اند
  • CA ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    9 1
    ابر قدرت بود الان دمپایی ابری زردرنگ بیشتر نیست! در ضمن یکی شون می‌گفت برای چندجانبه گرایی برجام را حفظ کنیم ولی الان میگه چون ابرقدرت یکی هست بایستی امتیاز بدیم! بالاخره کدوم طرفیه ! اول حرفاتون رو یک کاسه کنید بعد حرف بزنید!
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 1
    ابرقدرت هست ؟!
    • همدل IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      3 3
      برای شما ترسوها شاید ولی برای ملت ایران غیر از خدا هیچ ابر قدرتی وجود ندارد چون تاریخ ازابرمردی مانوشته این راهمه دنیا میدانند غیر شما ،
  • علی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 1
    متاسفانه این آقایان اصلاح طاب هنوز ایران را همان ایران ۴۰ سال پیش می پندارند نه عزیزم ما هم الا ابرقدرتیم ضمنا نهایتا اگر فشاری هم باشد بردوش مردم هست نه شما و حتی جنگی هم باشد مثل زمان دفاع مقدس سوراخ موش برای ترسوها زیاده . بگذارید یکبار برای همیشه عزت را جایگزین ذلت کنیم . ذلت در برابر کسب آسایش هم مذموم است و در شان شبعه یست چه رسد ذلت در برابر هیچ
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 2
    اگرابرقدرت بود بعد ازعین الاسد و دستگیری سربازان نیروی دریایی وفرود گلوبال و...یک غلطی میکرد اتفاقا اگرکاری انجام ندیم پررو خواهد ترس برادر مرگ است.
    • مرتضی محمدی FR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      7 1
      امام یه جیگر دار به تمام معنی بود ..میدنید چرا؟چون اون زمانی که عاقلها هم تو ابر قدرت نبودن امریکا شک داشتن یه نفر با جیگر گفت هیچ قلطی نمیتونه بکنه امریکا یا به قول خود من آب و ریکا ...برید بزرگ شدید بیایید
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    تا کی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 1
    قبول دارم
  • ناشناس IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    وطن فروش ها. تمام بدبختی های مملکت از اینهاست
  • مصطفی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 0
    ما مردم اینقدر خنگ نیستیم که تقلاهای انتخواباتی تو رو نبینیم. کلاه گشادی که سرمون گزاشتی رو نبینیم. مذاکره با ذلت رو از یاد برده باشیم. دلار سه هزار تومانیتو که با چهارو دویست تومانی جهانگیری سعی کردی جابجا کنی
  • علی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 1
    متاسفانه تو مملکت ما یک صدا وجود ندارد، علی رغم پافشاری رهبر. با این اوصاف پیشرفت مملکت به این آسودگی ها نخواهد بود.
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 1
    اگر سپاه نبود امثال سردار سلیمانی ها نبودند الان معلوم نبود داعش برسر خودت وخانواد ه ات چه بلایی آورده بود خائنین بی شرف
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 1
    برادر سر.دادید.کلاهدادید. دوقرتونیم دادید.بیلاخ هم که گرفتید معیشت مردم عالی شد
  • IL ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 1
    احسنت درست میگه ¦)
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 1
    خیلی از این روزنامه ها انگار در جبهه استکبار هستند. ابرقدرت است.اما ما هم قدرت موشکی هستیم.ما رهبر و مردم شجاع داریم.ما ملت امام حسین و شهادتیم. ما قدرت ایمان داریم که مافوق قدرت ها است.
  • من IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    16 5
    اقایان اصولگرا مگه نمیگیدتمام مشکلات تقصیرمذاکرات وبرجامه!؟حالادیگه با چراغ سبزشورای نگهبان به مجلس برنامه خروج ازبرجام ولغوتحریمها دست شماست بسم الله ...ببینیم انقدرکه هارتوپورت میکنیدکه ماچنین میکنیم وچنان ایا واقعا دلسوزمردمیدیا دلسوزکسب وکارتون ازتحریم.تحریمهاروچطوری میخوایدبرداریدوقتی که هیچ کشوری رودرکنارتون ندارید؟!نفت وگازروبه کی میخوایدبفروشید؟!شماها فقط نیتتون به پا کردن جنگه وهرج ومرج وغارت اموال مردم وبرای همین دائم داریدچوب لای چرخ برجام ومذاکره میکنید.والسلام
    • Sasan IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      2 0
      مرگ بر وطن فروش مرگ بر خائن مرگ بر مزدور مرگ بر واداه. مرگ بر غرب زده مرگ بر سیاسیون ترسو
    • ج US ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 0
      درودر بر شما این مقاله ای که نوشته شده تحلیلی جانبدارانه و دور از واقعیات سیاست است. احتمالا ما ابرقدرت هستیم!!!!!
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    11 4
    خاک بر سرتون که امریکا را ابرقدرت خطاب می کنید وطن فروش های و بی شعور
    • علیرضا IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      3 1
      اگر سرت کمی لای پنجره باز کنی باد سردی به کله ت بخوره می بینی که هست!! این که روسیه و چین بهتر از من و تومی دانند!!
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      5 3
      از خواب بیدار شو آمریکا همیشه ابر قدرت است
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 2
    چون شما خودفروخته غربین آمریکا را ابر قدرت میدونین و در فکر دادن امتیاز به آنها هستین ولی ما ناچار نیستیم چون آمریکا در نظر ما یک ابرقدقده که به جز هار زدن هیچی بلد نیست
    • خادم الشهدا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      10 3
      زنده باد سپاه و برادران ارتشی
  • الهی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 1
    خداوند عاقبت مارا از دست نفوذی ها ووادادهها غرب ژده ترسو بخیر گرداند
  • علی حیدری IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 1
    بهتراست زیپ دهن خودشان را به کشند
  • مجتبی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    برای شما اصلاح طلبان آمریکا ابر قدرت است چون خودتون و بچه هاتون نمی‌تونید راحت به آمریکا رفت آمد کنید برای همین دنبال بدبخت کردن ملت ایران هستید انشالله خدا نسلتون رو از ایران انقلابی جمع کند
  • دانا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 2
    بی حجابی و بی بندوباری هم نتیجه ی دولت خاتمی و اصلاح طلبان است. برجام و تمام متعلقاتش بی درنگ باید لغو شود. ما با تحریم کنار آمده ایم ولی با تحقیر نه. آمریکا اگر بخواهد با ما رابطه داشته باشد ، باید در قدم اول بدون شرط تمام تحریم های دنیا و خودش را علیه ما بردارد. انرژی هسته ای اقتدار و آینده و حق مسلم ما است. دیگر نمی گذاریم با مذاکره به مردم خیانت کنید.
  • خلیج پارس iran IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 1
    آقایان چپول سیاسی به اصطلاح همان اصلاح طلبان وظیفه ذاتی خود می‌دانند ایران را تضعیف و کت بسته تسلیم و تحویل آمریکا و جریان حاکم بر غرب صهیونیسم جهانی بدهند ! شرم بر شما چپول های خائن و میهن فروش !
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 1
    مجلسی ها مراقب باشند تحریمها ماندگار نشه روحانی داره میره ولی مصوبات اگر معیشت مردم را بخطر بیاندازه و دلار و سایر کالاها گرون بشه باید پاسخگو باشند ترامپ و ناتانیاهو حروم لقمه اینو میخواد فقط اونا ضد برجام هستنر
  • ارشک ایرانی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 0
    حالا سیاستمداران و حقوق دانان چه گلی به سر ما زدند وضعیت روز به روز خراب تر می شود کدام یکی از این آقایان الحق والانصاف به عنوان یک مدیر در عرصه اجرایی انداز دکتر قالیباف موفق بوده با چند نفر از پرسنل آتش نشانی صحبت می کردم خدا رو شاهد می گیرم غیر از بد و بیراه به مدیریت جدید شهری چیزی نمی گفتند و اذاعان می کردند تمام امکاناتی که داریم مربوط به دوره مدیریت آقای قالیباف است و اون موقع رسیدگی و وضعیت ما خیلی بهتر بود ولی چه فایده که یک عده خود را به خواب زده اند
  • حسین IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    بنده با کار مجلس خیلی موافق نیستم. اما از حرف این اصلاح طلب که میگوید مجبوریم امتیاز بدهیم ، آنقدر ناراحت شدم که به ذهنم آمد بگم ...
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    اگر عوامل نفوذی داخلی کمک نمی کردند نمی توانستند این کار را انجام دهد
  • کاربر IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 1
    آخه من نمیدونم از این آمریکا وغرب چی مونده که ما دنبالشیم.
  • احمد IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    نه بابا ترسیدیم
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    باند علی اکبر هاشمی رفسنجانی اصلاح طلبان
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 1
    غلط اضافه کردید آمریکا دیگه موش شده نمی‌تواند مگس را صورت خود را بزند آمریکا مرد ای اصلاح طلب وطن فروش
  • GB ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    خاک بر سر وطن فروشی که پیشنهاد تسلیم به امریکای دزد میکند. اینگونه اخمقها را باید فرستاد سیبری و اونجا تسلیم امریکا شوند.
  • قاسمی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 0
    مرگ بر امریکا
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    حال کردیم بخدا برره است برای خودش این اصلاح طلبا
  • سجاد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    اولین کاری که یک ورزشکار مقابل حریفش انجام میده اینه که بهش امتیاز نده بعد سر فرصت امتیازشو بگیر شما میتونید حداقل سعی کنید از یه ورزشکار تقلید کنید وای از اون روزی که مثلا یه کشتی گیر بخواد با امتیاز دادن به حریف امتیاز بگیره
  • احمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    حماقت است اگر از دشمن انتظار ترحم داشت - حماقت است اگر خود را انقلابی واز نیروهای انقلاب بدانید ومتعقد به ارباب ورعیتی در صحنه سیاست جهانی بود - حماقت است اگر بگویید ورود نظامیان در عرصه اقتصاد دردسر ساز است -وقتی شرکتهای بزرگ خارجی طرف قراداد نفتی وسایر طرحها بزرگ عمرانی با شروع تحریم کشور را رها کردند این نظامیان بودند که جای آنها را پر کردند و زودتر از آنها طرح ها را بانجام رساندند .منظورتان از نظامیان سپاه هست همین شهید فخری زاده که ازنخبگان عرصه هسته ای ودفاعی بود مگر نظامی نبود ؟تجربه ثابت کرد که هر وقت مردان با اخلاص واراده قوی به هر عرصه قدم گذاشتند جانانه کار پیش بردند .اصلاح طلبان اگر با این تفکر میخواهید مملکت داری کنید به خدا خیانت است .گورتان را در عرصه سیاست این سر زمین شهادت وشهید و این ملت مظلوم استکبار ستیز گم کنید بس است گنده کاری چند ساله اخیرتان !
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      احسنت به وطن دوست واقعی
  • برزو IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 2
    آقایان خوش خیال ' الان دقیقا مولفه قدرت ماکدام است؟چندتا موشک؟؟چندتن اورانیوم غنی شده؟؟خارج شدن از NPT؟؟ خب همه اینهاراکره شمالی دارد،چه امتیازاتی از غرب و آمریکا توانسته بگیرد؟؟
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      3 4
      اگر امتیاز نگرفته امتیازی هم نداده ، فهمش اینقدر برایت سخته؟!!!!
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    با طناب پوسیده همین ساده لوح ها رفتیم ته چاه شرجام و وضعیتمون اینه
  • حسین IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    اینا هیچ وقت آدم نمیشوند و فکرغلطشان رو تغییرنخواهندداد و فقط میخواهن اونا بیشتر بکشند و اقتصاد رو فلج کنندودرعوض ما با آغوش باز همه چیز رو بپذیریم و خفه شیم.ننگ بر شرفتون. انگار اهل این خاک نیستین.غیرت وطنی تعطیل .اصلا همتون آزاد بریدآمریکانوکریشونوکنیدچرااینجاماندید
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    بالاخره بهانه ای برای امتیاز دادن دارند ... امریکا ابر قدرت بود دیگه نیست
  • رضا ه IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    فعلا که تو این 8سال اصلاح طلبها هر چی گندی بوده زدن، اینا اگه مهار نداشته باشن کل کشور رو تقدیم آمریکا و اسرائیل میکنن. الان تقریبا مطمئنم که پدران همینا بودن که رگ امیرکبیر رو زدن. الانم میخوان رگ این مردم رو بزنن. البته همین الان هم زدن
  • حمید IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    یادمان باشد ویتنام در دهه هفتاد میلادی امریکا راشکست داد امریکا یک قدرت پوشالی است که از گروه طالبان شکست خورده تنها آدمهای ذلیل ازامریکا میترسندبه فرمایش امام علی توجه کنید که رویگردانی ازجهاد باعث ذلت وخواری میشود عمادمغنیه راشهید کردند سردارسلیمانی راشهیدکردنددانشمندان ونوابغ اتمی ما را شهیدکردند آیا درسایه این دولت ذلیل جواب درخور این شهیدان به آنها داده ایم گله ما از اصلاح طلبان نیست گله ما از دوستان است که این قدرمماشات نکنند واگرمیخواهند جواب این جنایات رابدهندبه فرستادن چندموشک به پایگاه عین الاسد اکتفانکنند مومن گمنام۴
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 1
    زنده باد سپاه و ارتش ، لعنت بر خود فروخته ها
  • محمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 1
    لطفا را بکشید افسادطلبا را ببره تو فاضلاب
  • حسین IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    مجلس وقتی که ترامپ از برجام خارج شد چرا اقدام نکرد؟
    • یعقوبی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      زمانی که ترامپ از برجام خارج شد مجلس اصلاحتی بود نه مجلس امروز اصولگراها
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    فقط ملت در سایه صلح ودوستی میتوانند زندگی کنند ولی به مذاق بعضی ها خوش نیست
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 1
    این اصلاح طلبها بدبختی طلب هستند فکرمیکنن حل مشکلات داخل مصالحه باامریکاست
  • احمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    دنیا دنیای جنگله اگه ما و جوانهای پولدارما پولشون را بردارند واروپا وآمریکاخرج کنندانها دوستشان دارند وفکر می کنند چقدر ان کشورها گل وبلبل وما را دوست دارند درصورتی کشورها استعمار گر تا وقتی باج بدهی و شیره جونتون رابکشند با شما کاری ندارند،اما خدای نکرده بخواهی باج ندهی .چوب توی آستینت می کنند ،تنها راهش فقط قدرتمند شدن است راهی خیلی از کشورها رفتند ما اگه قدرتمند نشویم وابزار قدرتمون بدهیم باید منتظر فاجعه باشیم
  • ح IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    امثال این ابله مزدور غرب همیشه درکشور بوده و این کشور درطوول تاریخ ازینها خون دلها خورده..این اقا نقش همون تقی زاده های زمان پهلوی رو بازی میکنه ک میگفت ایران یه لوله افتابه هم نمیتونه درست کنه ومامجبوریم نوکرباشیم..ننگ ومرگ برمزدوران داخلی ک خطرشون هزاربار از امریکا واسرائیل بدتر وبیشتره
  • حیام TR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 3
    اقایان مجلس که هر تصمیم شما با احساس و هیجان زدگی میگیرید شما که فقط به فکر خودتان هستید نه به فکر مردم با منم منم نمیشه با دنیا در افتاد با گفتکو اینهمه هسته ای میگید تابحال چه دردی را از مردم دوا کرده امارات را ببین چی بود چی شدع ما را ببینید چی بودیم چی شدیم مکر امارات هسته ای دارد فقط چرا جنگ جنگ میکنید چرا فقط صلح صلح نمیکنید
  • ح IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 1
    ترسوها ازعقل حرف نزنند..ترسوها کلن بهتره حرررف نزنند وخفه بشن..لعنت بر جدواباد ترسوها و غرب پرست ها ی مزدور امریکا ک خون اونهمه جوان رو براحتی زیر پا میذارن
  • قاسم IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    سلام اقای کورش احمدی چقدر شما دیر فهمید هنوز بعد از چهل سال انقلاب و 8سال دفاع مقدس م6 سال نبرد با داعش وخلاصه پیروزی در هزاران فتنهوناگون که امریکا در تمام انها ناکام بوده وهست باز هم شما احمق میگویید امریکا ابر قدرت است و باسد امتیاز داد اخه جهالتتا کی و چه موقع. خواهید فهمید که خدا از سلطان محمود بزرگتر است........ ویدالله فوق الایدیهم نفهم بفهم زخدا خدا بالاترین قدرتهاست فقط مشکل اینجاست که امثال شما ترسو هستید وخواهید بود.... لطفا بخدا اطمینان کنید و اعتماد کنید البته هم اه با عمل و دعا ودر مسجد نشستن و دعا کردن بدون عمل رو در روی دشمن هیچگونه پیروزی در بر ندارد
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    دیگه حالم ازاصلاح طلب واصلاح طلبی بهم میخوره،ییکی نیست جلوی این روباه صفتان روبگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ح ن IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    بایدن زمان اوباما هم بود ؛ مگرتحریها برداشته شدند؟؟؟ اقایان غربزده خودتان میدونید که چه خبره اما خوب خودتون رو به نفهمی زدید. الا برکت الله
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    سلام مو مگم یک کار کنیم ریس فناوری یکی من دو تا تو
  • علیرضا IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    دخالت نظامیان در اقتصاد آمریکا رو ببین چکار کرده....شما که نظامی نیستین چکار کردین
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    سلام فریب شیطان نخوری هتتا نتیجه بد اخلاقی تو را میدانم چی است...
  • فضل الله عالی پور بندر دیر IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    سلام . من تعجب می کنم آمریکا و عواملش دشمن سپاه هستند . منافقین دشمن سپاه هستند . کل کشور های غربی و عواملشان دشمن سپاه هستند . دولت به اصطلاح اصلاح طلب و عوامل نادان ودانیان مغرض آن دشمن سپاه و نیروهای انقلابی هستند . چه وحه مشترکی بین اینها وجود دارد .
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    مگه بده دولت کاسب تحریمه اگه تحریما بره نونش اجر میشه
  • احمد IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    حالم بد میشه از هرچی اصلاح طلب وطن فروشه... همت ک ندارن... پ چیچی دارین شما.... ...!!
  • وطن دوست IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    اصلاح طلبان غربگرا همان ترسوهایی هستند که در دفاع مقدس پابه فرارگذاشتند یاگوشه ای کز کردند اینها فقط غربزدگانی هستند که فساد دروجودشان ریشه کرده تجملگرایی وبی بندوباری جزء لاینفک وجودشان شده وکشور بزرگ ایران راملک شخصی خودمیدانند واین ثابت میکند که اصلا نباید به این طیف اعتمادکرد
  • حسن IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    لطفا بازی ایران. بایدن. ترامپ. برجام.مذاکره. جنگ. و... را تمام کنید. دولت بی عرضه. فشل. و.. روحانی. تمام کشور را معطل مذاکره با آمریکا کرده و حالا بازی کثیف بایدن. برگشت به برجام را با نزدیک شدن به انتخابات 1400 شروع کرده است
  • امین خان IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    خدا شراصلاح طلبها که فقط فساد کرده اند را بکنه
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    سلام وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآوُهُمُ الطَّاغُوتُ و [لی‌] کسانی که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند
  • ناشناس IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    بیچارگی‌واقعا‌حدی دارد‌این‌‌ها‌یعنی‌اصلاح‌طلبان‌ حتما‌می‌خواهند‌طوری‌برجام‌راپپیش‌ببرند‌اسمشان‌بابرجام‌درصدر‌خیانتکاران‌‌تاریخ‌ایران‌‌حتی‌جلوتر‌از‌امضاکنندگان‌عهدنامه ترکمانچای قرارگیرند‌خدا‌شما راهدایت‌کند‌.
  • حسن IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    مرگ بر خائنین به ملت و ایران
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 0
      مرگ بر منافق
  • ایثارگر IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    اصلاحطلبها بسیاربرای انقلاب مضرند
  • . IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    توهر شب به غصه ی دل من گوش میدهی فردایش همچون قصه مرا فراموش میکنی٣
  • من IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    شمابه باج دادان عادت کردین امریکانشدانگلیس شمامسعمره هستید
  • ایثارگر IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    اصلاحطلبهای ترسو وبزدل با امریکاییها همدست اند شک نکنید .اینها ازنظر امنیتی باید درهمه حال مورد کنترل قرار داشته باشند تاآمریکائیها وصهیونیستهاازاین حزب کثیف جهت ترور دانشمندان مااستفاده نکنند.
  • عباس IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    امان از این جماعت گدا صفت ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ غربزده چقدر شما بیچاره آید و ما چقدر بیچاره ایم که با شما شدیم جمعیت ایران !!!! ا
  • مهدی محمودی پور US ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    آقایان به دروغ اصلاح طلب مگر همین روحانی رفیق شما از تلویزیون نگفت : "تحریمات همزمان با انجام تعهدات ما، رفع خواهد شد "؟ حالا که نشد . پس چرا دست رو دست گذاشتید ؟ مگر در گذشته اوباما و بایدن به تعهدات عمل کردند؟ تازه الآن هم بایدن شرط و شروط گذاشته. آیا شرم نمی کنید؟ واقعا شما ایرانی هستید ؟
  • ایثارگر IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    اصلاحطلبها روکه کاسبان مذاکره دروغین هستند.
  • فرخ IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    سلام ،در خصوص عهد نامه بر جام باید بگم که به قول نویسنده قبل از اینکه امریکاییها و اروپاییها قدمی بردارند دولت بی تدبیر روحانی شروع به نابودی قدرت هسته ای ما کرد ،و عملا شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست را به خاطرها سپرد ،
  • اسماعیلی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    این اصلاح طلبان خجالت بکشن
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    کدام قدرت مگر8سال تمام بادست خالی این ملت باآن قدرت‌ها نجنگیدخجالت بکشیداین ملت قدرت داشت یاانها چرافکرمی کنیدملت ایران نمی توانند ملت می توانند وبیشتراز شماها هم میداننداگرشمابگذارید وگرنه آمریکا اسرائیل چه سگی بودند که طرف سردار عزیز ودانشمند آن مابروند این ازضعف ملت نبود ضعف شمااین کاروباان عزیزان کرد
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    مقاله خوب وپر پیمون بود اما وقتی این همه خسارت دیده میشه چرا کسی محاکمه نمیشه اگر هم میشه موهره سوختن.اصلیها کی . نویسنده شما بگو کی
  • محمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    اقایان‌اصلح‌طلب‌که‌میگویند‌نظامیها‌وظیفه‌دارند‌که‌از‌کشور‌دفاع‌کنند‌ سئوال‌این‌است‌که‌شما‌که‌دارید‌کشور‌را‌تسلیم‌ ابر‌قدرتها‌می‌کنید ‌وقتی‌که‌کشور‌تسلیم‌دشمن‌شد ‌انوقت‌نظامیها‌باید‌از‌چه‌چیزی‌دفاع‌کنند
  • رسول IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    مردم صبرشون زیاد شده.چند ساله با وعده و وعید سر کارشون گذاشتن،حالا هم میگن صبر کنید بایدن که بیاد همه چی حل میشه،یا مسئولین آلزایمر گرفتن یا مردم رو گاگول گیر آوردن.
  • امیر IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    با این تفاسیر این بزدلها..شیطان هم از انسان از خیلی لحاظ قوی تره پس باید تسلیمش شد؟ اینها هیچ اعتقادی به مثائل دینی و ملی ندارن؟ مگر خداوند در قرآن نفرمودند که از کفار و مشرکین نترسید و به من اعتماد کنید؟ اگر اینطور باشه پس ما باید در برابر صدام تسلیم میشدیم.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    ما هر چه ضربه میخوریم از خودی هست میگن اگه ده عدد فشنگ داخل اسلحه داری یه دونه برای دشمن کافیه نه تای دیگر برای وطن فروشای خودی
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      1 1
      سلام خشاب ۲۰ عدد داره پس کو ده عدد دیگرش .. یا ۶۰ دانخ کو ۴۰ دانه دیگرش
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    سلام. آمریکا دشمن اسلام و مسلمانان هست؛ ما هرگز نباید با همچین شیطانی هیچ گونه ارتباطی داشته باشیم. ترسو های عزیز هم برن توی سوراخ موش غایم بشن؛ امّا بدونید رنج و عذاب کشیدن در راه خدا، بهتر از رفاه داشتن زیر سایه دوستی با شیطان هست
  • ابوالفضل IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 1
    مثل اینکه ی عده یا تو رفاه هستن یا نمیخان واقعیت رو ببینن که با وجود تحریم همین چین هم پول ایران را نمیدهد چرا با معیشت مردم بازی میکنید مگر نمیشود بدون تحریم توان داخلی خودمون رو بالا ببریم حتما باید تحریم باشیم تا اقتصاد ما رشد کند
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    اشک ریختن نزد ستمگر آبلهی است اشک کباب است که موجب شعله آتش است ...چهت اطلاع ساده اندیشآن طرفدار مذاکره.
  • مهدی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    امام ۴۲ سال پیش فرمودند. کشور مااز دست محمد رضا رهاشد. ولی از دست تحصیلکردگان غرب به این راحتی رها نمیشود. الان می فهمیم بعد ۴۰ سال امام چه فرمود. وفرمودنگدارید انقلاب دست نااهلان ونامحرمان بیفتد . ....
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    همین انسانهای نادان این بر جام را راه انداختند تمام برنامه های هسته ای کشور را تعطیل کردند در مقابل هیچ چیزی نگرفتند!
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    مجلس باید این مصوبه را یک سال پیش می داشت.. نه اتمام دولت ترامپ.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    اصلاح طلبان مدیریت داخلی ندارند هفت ساله چکار کردین مگه برجام قبل چی کردین که حالا دلخوش کردین یه بایدن برادر ترامپ
  • شیرزاد IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    سلام دوستان .آقایون و خانم ها مگه ما در این دولت، در هسته ای همه حرف ارباب رو گوش نکردیم چرا پول نفت رو بلوکه و یا تحریم بانکی رو آزاد نکردند.اقا تا کی باید امتیاز بدیم آقایون شما تو کانادا و آمریکا خونه دارید تا جنگ بشه فرار میکننین ما باید بریم بجنگیم . هیچ کس از جنگ خوشش نمیاد هیچ وقت آمریکا به کشوری که قوی هست جنگ نمیکنه هیچ وقت آمریکا تا کشور مقابل رو خلع سلاح نکنه نمیجنگه چرا میخواهید با خلع سلاح مان جنگ راه بندازید.اقایون دولتی چرا اینقدر ساده (ابو موسی اشعری)هستید.هر چقدر امتیاز دادین وقت صرف کردیم بس نبود آقا جمعش کننین برین تاریخ معاصر بخونین نمیخواد هخامنشی رو بزک کنین برن از قاجار به این طرف رو بخونین .امتیاز بس است...
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    اینکه هرکس قویتر است امتیاز بیشتری باید بگیرد یعنی قانون جنگل.در حالیکه طبق مبانی اسلام و دستور قرآن خداوند با اهل حق است و اهل باطل نابودشدنی هستند ولو که از نظر نیروی ظاهری قوی تر باشند خداوند به مومنان وعده پیروزی هر نفر در مقابل ده نفر و در صورت تقوا پیروزی در مقابل بیش از این داده است که البته بشرط تقوا است
  • علی اکبر IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 1
    معلوم امریکا ابرقدرته وباید بهش امتیاز بدیم این بک واقعیت هست کشوریکه مشکل تامین مرغ تخم مرغ روغن و...داره واقتصاد ضعیف ووابسته داره وبا تحریم وضعش از کشورهای جنگ زده ای مثل سوریه وعراق بدتر میشه غیر این داریم خودمون رو گول میزنیم
  • علی IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    شما اصلاح طلبان فقط کشور لیبی را نگاه کنید خفه خون بگیرید
  • م.اکبری IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    مایه تاسف است ازاینکه سروری چون سلیمانی، وفخری زاده وسایرشهداء عزیزهمه هستی خودرا برای سرافرازی واعتلای ملت ومملکت می گذارند. درعوض افرادی پیداشوند به اصطلاح خودرا سیاستمدار بدانند وبخاطر متاع ناچیز عزت خودرا بفروشند. بزرگ دنیا گرایان می شود ترامپ لجن فاعتبروا یا الوالابصار.
  • Kk IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    سلام میگه شیطان همون کسانی هستند که مردم را به بازی گرفتتد فرق اسم طاغوت همینه
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    اگر مملکت دست به اصطلاح‌ اصلاح طلبان امثال مبلغ اینا باشد..دو دستی تقدیم امریکائیها می کنند‌..وقتی بعضی از همین اقایون میگن جزایر تنب کوچک و بزرگ را بدید دهن امارات بسته‌ میشه....دیگه تا ته ان را بخوانید....اقایون نظامی ها اولا الان نظامی نیستن و بعد هم همین اقایون بودن که جنگ را در سخت ترین شرایط پیش بردن.. اقایون نظامی افرادی شجاع..کاردان با تجربه..نترس..دارای تصمیم گیری در شرایط سخت..و با تدبیر..
  • سیدولی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 0
    سلام تمام بدبختیمان از داخل است امریکا دشمن است مرگ برمنافق
  • میثم IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    مرگ بر آمریکا . حمله کن به آمریکا یا علی زودتر حمله کن
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    واقعا خواب هستید یا خودتون را زدید به خواب. حماقت هم حدی داره حافظه ماهی هم اگر داشته باشید متوجه می شوید برام جزء خفت و خواری .بری برای مردم نداشت ولی شاید برای بعضی چیزهایی داشته
  • علی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    متاسفانه ی سری فکر میکنن آمریکا هنوز وجود داره. امریکا همان موقع تمام شد که امام فرمود. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
  • امیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    اولا مجلس نگفته از برجام خارج شویم گفته تعهدات دو طرفه انجام بشه نه یک طرفه با خسارت محض دوما تا حالا که برجام بوده چه گلی سر ملت غیر از گرانی و خسارت زدید سوما مجلس مهلت داده خوب اونها به برجام عمل کنند تا ما هم عمل کنیم تا حالا ما پیشگام بودیم و چیزی از اونها ندیدیم چهارما هر چه ما تحمل کردیم و به تعهداتمان پایبند بودیم اونا بیخیالمون شدن و فقط حرف زدن و عمل نکردن که هیچ اقدام به جنگ بر علیه ما کردن و مسئولین را ترور کردن این چرت و پرتها چیه که گفتید ما عقل داریم و داریم نتیجه را میبینیم
  • م IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    فقط درستش کنید
  • GB ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    چرا ازخواب بیدار نمیشین حاضر به محکوم کردن علنی ترور نشدن اگر غرب طلبها همه کاره بودن امروز کشورمان دچار سرنوشت لیبی شده بود استکبار استکبار است چرا خودتان را به کوجه علیچپ زدین به نظرم بعضیها در اروپا منافع شخصی فامیلی شدید دارن
  • عبدالله IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    جناب آقای کوروش احمدی ، ابرقدرت مطلق فقط خداوند تبارک و تعالی است و بس. برو کمی تاریخ را بخوان! قبل از آمریکا ، فرعون مآب های دیگری در روی زمین بودند ؛ سرنوشت آن ها چه شد؟ کسی که به خدا توکل کند و تقوا پیشه سازد ، آمریکا که هیچ ، همه هستی را در برابر عظمت خدای بزرگ ، هیچ می بیند اما کسی که از طاعت خدا سر باز زند و از خدا اطاعت نکند ، آمریکا که هیچ ، یک حیوان جنگلی را هم می تواند ابرقدرت حساب کند! داداش ، دنیا دار امتحان است و آن هایی سعاتمند هستند که به سوی خدا رو کنند نه به سوی شیاطین! انشاء الله خدای بزرگ همه ماها و شماها را از خواب غفلت بیدار کند.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    واقعا برای این وطن فروشان,بزدلان وغرب زدگان متاسفم.این خیانت ها هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد.
  • كريم IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    تو كه هنوز ابرقدرت را نمي شناسي دم از انسانيت نزن. ابرقدرت فقط خداوندي است كه همه چيز و همه كس و تمام ممالك دنيا را آفريده است اگر به نظر تو آمريكا ابرقدرت است، به آمريكا برو و سيتيزن آنجا بشو البته الآن هم سيتيزن آنجا هستي.
  • خان داداش IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    سلام تنها یا لااقل مهمترین ضربه ای ک ملت ودولت ایران میخوره، از سمت ترسوها، خود فروخته ها و غربزدهاس وگرنه شغل گذشته افراد (نظامی، روحانی، معلم و...) تاثیر خاصی نداشته کاش میشد در یک نظرسنجی عمومی هرچی خودباخته اس رو از کرسی تصمیم گیری و تاثیرگذاری بر جامعه اخراج کرد
  • مهاجر IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    فعلا که همین نظامی ها توانستند مملکت داری کنند،البته برای چپاول ورانت و بازیهای کثیف سیاسی،اقتصادی وفرهنگی،دروغگویی، فسادهای مالی و.... شماها خوب هستید...!!!!!!
  • حسین IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    کجایند مردان بی ادعا از تجهیزات نظامی انقدر داشته باشید که کفار ومشرکان خیال تعدی نداشته باشند در سرزمین اسلام توان نظامیان را بالا میبریم و اول منافقین بزدل وبعد صهیونیزم کودک کش را از صحفه روزگار محو میکنیم علی برکت الله
  • DE ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    سلام کم کاری عروقی دارید وای ولی امریکای ببخت چه به این قلتها...همه کووید به دنبالشونه. خوده امریکا کسی نیه اصلاح کنه ...
  • هادی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    من یادمه که عراق باامریکاواردبرجام شدودرنهایت موشکی وهسته ای خودش را دادوبعدآن بلافاصله امریکا نقاط موشکی وهسته وپایگاهها راباتوجه به برجام شناسایی کرده بود وبعدعراق را زد وصدام هیچی دیگه تودست نداشت والانم باایران واردبرجام شده وفقط موشکی مونده وبه محض گرفتن امتیاز واردجنگ ودرظرف یک ساعت کلیه پایگاهها وموشکی ومناطق نظامی رامیزنه(ما حجت تمام کردیم وعده دیدار به قیامت)
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 4
    هیچ انسان عاقلی به ابر قدرت بودن آمریکا شک ندارد اصلاح طلبان در سیاست از رقبای خود بسیار هوشمند تر هستند .بایدن برعکس ترامپ از مقبولیت بسیار بالایی در جهان برخورد است و میتواند تمام دنیا را بر علیه ایران بسیج کنند ایران باید با در نظر گرفتن منافع خود با آمریکا وارد مذاکره شود.
  • علی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    هنوز هفت ماه دیگه تا انتخابات ریاست جمهوری مونده
  • امیر IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 1
    مشکل ایران داخلی است و بی قانونی و یا مجازات ضعیف در دلالی و احتکار و سرمایه گذاری در ضروریات مردم است مسئولین اینکار را باید همان موقع که امریکا از برجام خارج شد میکردند تا مردم ابنقدر زجر نمیکشیدن کارهایی که من دارم تو کشور میبینم به احتمال قوی بوی خیانت میدهد و گرنه توافقی که یکطرفه انجام شود چه معنی دارد در حالی که خسارت محض است
  • محسن رحمانی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    واقعا عمو کلید ساز بعد ۵ سال هنوز کلیدش الکیه یا که پشت در رو انداختن خبر نداره
  • طفیلی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 2
    باید سیاست داشت اسمش امتیاز دهی نیست کاری که اکثر کشورها میکنند مثل روسیه ، ترکیه و عربستان و ... ما ملت واحدیم
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    دوران ابرقدرتی آمریک تموم شده یه عده نخاله هنوز فکر می‌کنند که آمریکا ابرقدرت است اون فقط بمب اتمی و هیدروژنی داره که چندتا کشور دیگه هم دارن فقط فرقش با ما اینه که خیلی رذله و راحت آدم میکشن و امتیاز دیگرش اینه که تو کشورش خیانتکار مثل بعضی‌ها که دم از مذاکره می‌زنند نداره
  • عباس IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    شما رو به اون خدایی که می پرستیت بمب اتم بسازید بره
  • محمد IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    خاک بر سر این گروه که از امریکا می ترسند تاریخ را مطالعه نمی کنند و عبرت از لیبی نمی گیرند
  • اصغر IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    فریبکار همیشه نیرنگ در آستین دارد
  • جوا د IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 1
    امروزرفتم سه تامرغ خریدم شد سیصدوبیست هزارتومن
  • احمد IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 1
    اخه من موندم چرا همین حرفهای شما رو اسرائیل و عربستان و امارات هم میزنند؟ ک برجام بر ضرر اونا بوده و از بایدن خواستن ک ب بدجام بر نگردد
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    آخه شما اصلاح طلبها یا دانسته آب به آسیاب دشمن میریزند یا هیچی حالتون نیست اصل نظام جمهوری اسلامی با اصل و کشوری به نام اسرائیل مخالف است و تمام فکر آمریکا موجودیت اسرائیل هست حالا شما چی میگویید یا این اصول را کنار بگذارید یا فقط باید خود را قوی کنید در غیر اینصورت آمریکا به هیچکس رحم نمیکند
  • امیر IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    حتی الان عوام مردم فهمیده اندتمام مشکلات کشوربه خاطر۲۴سال دولت اصلاحات است ذلت کشور،فقر،پایین امدن ارزش پول ملی،تبعیض وفاصله طبقاتی ،ناامیدی مردم ریشه دربی تدبیری وبی خاصیتی وپررویی اصلاح طلبان خداوندشرشان راازسراین ملت مقاوم وشهیدپرورکم کند.انشاالله
  • زینل IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    طی ۴۰سال گذشته فهمیدیم هرکجا که قاطعانه ایستادیم موفق شدیم وهرکجا عقب نشینی کردیم دولتهای غربی از کدخدا تااروپا وحتی نخالهای کوچکتر برسرمازوزه کشیدن کاریجای کشیده که امارات میگوید در مذاکرات بین ایران و۵کشور طرف برجام ماهم باید باشیم ای ایرانی باغیرت این میدانی یعنی چه دراخر مجلس مردانه ایستادگی کند ما هرسختی راباجان میخریم وذلت نمی پذیریم
  • DE ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    مرگ بر آمریکا
  • امیر قلی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    امیدوارم خدا ریشه این اصلاح طلبان را زودتر از امریکا و اروپا سر ملت ایران کم کند . هر چی میکشیم از دست این کاخ نشینان و بی سوادان اصلاح طلب هست .. همیشه در زمان این انگلها دانشمندان ما ترور میشن و دزدی و اختلاس زیاد میشه . در ضمن باید مواظب عباس اخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی باشند تا به کانادا فرار نکند چون این فرد و چند نفر دیگر از حقوقی های دولتی پول مردم مستضعف در بورس دزدیدن و دارن فرار میکنن
  • طاهااحمدی US ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 1
    بروند پشت درکاخ سفید بخوابند شاید بایدن بنده نوازی کرده دستی برسرشان بکشد .حماقت تاکی.....خداهدایتتان کند
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    نظامیان شما مثل پهلوان هستن
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    من قبول دارم آمریکا ابر قدرت نیست
  • علی IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    یکی به این احمقا بگه که من بی سواد هم میدونم سیاست پایه ایران آمریکا دشمنی با هم هستش دوم اینکه شما 8 سال هیچ غلطی نکردین توی این 6 ماه میخواید درستش کنید دولت میخاد کاری کنه چنان خرابتر بشه که دولت بعدی خاسته یا نا خاسته قاطی داستان اینا بشه بعد بگن العان که دولت روحانی نیست چرا درستش نمیکنن آقای روحانی. نون. پوشاک. آرامش از مردم گرفتی جان بچه‌ای توی پر قو خوفتت عزت و شرف مردم بیخیال شو
  • ی د IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    دوباره شیطانک ها ظاهر می شوند اینها به دستور شیطان بزرگ (امریکا) رعب و وحشت ایجاد می کنند ما باید شاخ این شیطانک را در بیاوریم اینا از ان شیطان بزرگ خطرناکترند
  • علی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    اصلاح طلبها مثل شما باو میگید ابر قدرت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • علی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    مشکل دارید بروید پیش اربابتون هیهات منالذله
  • مفتخری IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    8 0
    دهن این فتنه گران را باید گل گرفت
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    سلام وطن
  • محمد IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    خودفروخته برو ...شو.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    6 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
  • جمشاد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    خلاصه دریک کلام سلام گرگ بی طمع نیست مشکلات این کشوروقتی حل میشه که جلوی رانت بریزوبپاش اختلاس وفرهنگ آقازادگی گرفته شود وصنعت کشوردرهمه زمینه ها بهتعالی برسد
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    غلط کرده آمریکا. یعنی می گید امتیاز بدیم ودرواقع مستعمره آمریکا شیم. پس این هم مقاومت وشهید و... برای چه بود؟؟؟ همینجوری دستی دستی استقلالمون رابدیم. بعد تا ابد باید این راه رادر پیش بگیریم. نه والله ما جوون‌ها راضی نیستیم
  • عبدا.. IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    خوب حتمآ منافعی دارند که این چنین میکنند مثل سگ برا آمریکا دم تکان میدن وبه اون وفا دارن.درحالی که آمریکا استخوان هم بهشون نمیده،شدن هار هار سرکشیدن خون مردم.راه نجات رو سردار سلیمانی بارها باصدای بلند قسم خورد و نشون داد.یاکورند نمی بینند،یاخرندنمی فهمند.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    اونا هیچ کاری نمیکنن ما خودمون باید به فکر خودمون باشیم باید پروتکل های هسته ای رو لغو کنیم تا دشمن بفهمه ما برای هسته ای مون تصمیم میگیریم
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 2
    آمریکا قوی ترین کشور دنیاست و این حقیقته
    • اللهم عجل لولیک الفرج IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      دولت آمریکا یکی از خبیث ترین و جنایتکارترین دولت های جهان است و ما به عنوان یک ملت حق طلب و امت رسول خدا ص باید از آنها و ظلمشان اعلام برائت کنیم و حتی به کلام بگوئیم مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا . ضمنا هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند یکتا در همه عوالم وجود ندارد و اگر غیر از این فکر کنیم ، العیاذ بالله دچار شرک شده ایم .
    • Mjp IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      بزدلی توامریکاراقوی دیده..
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    خر همان خراست فقط پالانش عوض شده نمیدانم چرا اصلاح طلب ها کی میخوان اینو بفهمند
  • علیرضا آزادی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    5 0
    اصلاح طلب یه عنوان اشتباهه ... بهتره بگیم افساد طلب ... ضرباتی که افسادطلبان به نظام وارد کرده اند، هیچ دشمنی وارد نکرده
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 0
    دولت نفهم.دولت بزدل
    • صفدرعیسی پورزنگنه US ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 0
      شاید هم اشتباه فکرکنم اما این خواسته تمام مردمه که بعداز ترور دانشمند هسته ای ما اسرائیل پررو شده باید بزنن تلاویو رابا خاک یکسان کنن تا اسرائیل سرجاش بتمره اون وقت ببین دیگه اون‌نتانیاهو وزیر پررو میتونه نام ایران وایرانی را به زبان بیاره ،یکبار بزنین تمام همه چی حل میشه ،هرچی تحریم وزورگویی فقط به همین خاطر که ایران به اون هدف هسته ایش نرسه که دیگه چیزی برای تحریم نمونه ازچی میترسین ،به قول همه ازسیاهی رنگ بالاتر نیست ،یکبار برای همیشه
  • اصغر IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    کسانی مثل اصلاح طلب ها آمریکا که هیچ اسراییل راهم ابر قدرت میکنن اینها مثل قاجار هستن که فقط فکر خوشگذرانی امروز هستن آینده اینها یا فرزندانشان مهم نیست قدمت ایران وآمریکا را مقایسه نمیکنن امثال اینها باعث شدن که عادت کنیم چشممان بدست اجنبی باشد و اجنبی را به قدرت برسانیم وابر قدرت کنیم خاک بر سر وطن فروش
  • آمیتیس FR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    این نویسنده فک میکنه در چه دوره ای داریم زندگی می کنیم ... آقای نویسنده ، رخ ما سرخ است و این سرخی ما نشانه ی روستایی بودن ما نیست ... ما از پشت کوه اومدیم ولی با هلی کوپتر اومدیم ... خیلی چیزها رو می فهمیم ... این موضوعات شما دیگه تاریخ مصرفش تموم شده ..
  • عباس IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    این اقایون مثلا اصلاح طلب چه اقایون چه رسانه‌ها شون من را یاد کارتون شیرین گالیور می اندازد که یکی کناره دوستان گالیور بود..و ضمن اینکه شدیدا ترسو بود مرتب منفی صحبت می کرد....رسانه‌ها ی اصلاح طلب..اقایون مثلا اصلاح طلب.امریکا جنایت کار را شما به ظاهر ابر قدرتش کردید....مرگ بر ترامپ..مرگ بر اسراییل..مرگ بر ال سعود بن سلمان..درود خدا بر حاج قاسم دل
  • حامد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 1
    برادران و خواهرانم الان فقط وحدت و یکپارچگی کشور مهمه. از تهمت زدن به اصولگرا و اصلاح طلب دست بردارید. رمز پیروزی ما وحدت کلمه است. درست کشور از نظر اقتصادی تحت فشار است بیاید باهم برای آبادی و سربلندی کشور تلاش کنیم. در ضمن اعتماد به بیگانه طبق تجربه تاریخی نادرسته مثالش توتال و رنو و سامسونگ و ال جی است. برادران ما تو نیروهای نظامی تا حالا خیلی از گره های کشور را باز کردن. اگر همه باهم ببا یک هدف تلاش وکوشش کنیم ایران میشه قویترین کشور جهان. فقط از تفرقه دوری کنید. به دشمن سیگنال ندید. دشمن دنبال ضربه زدن به ماست. همه ما باهم می توانیم.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    کی گفته باید به آمریکایی ها امتیاز بدهیم هر کسی که گفته دوست دشمن ماست و خائن وترسوست
  • محمود IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    خاک بر سر زبون و ذلیل ها
  • مرتی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    با سلام این اصلاح طلبان حرف مفت میزنن اگه از اول نظامی ها واردسیاست میشدند الان وضع مملکت اینقدرداغون نبود
  • مرادی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    این تفکر که باید به آمریکا چون قوی است باج بدیم غلط وکار افراد بز دل ووطت فروش است. تا مقابل کشور های زورگو ایستادگی نکنی نابود میکنن. بنده بازنشسته آموزش‌و‌پرورش هستم و واقعاً دربرابر این همه تورم دچار مشکل شدم. اما اگر مدیریت صحیح باشد قطعا مشکلات مان کمتر خواهد بود. همه این مشکلات بخاطر تحریم نیست.
  • کیر کر IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 1
    ولا اگر نظر مرا بخواهید عین غنی سازی گزراست
  • شهباز IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    خدا شاهده ما که۴۰ ساله نظاره گر و شاهد افت و خیزهای این ملت بوده ایم این گروههای به اصطلاح اصلاح طلب دقیقا در جهت منافع آمریکا و اروپا حرکت می کنند و شیفته اونا هستند و اصلا ایثارها و تحملهای این ملت و سربازان جان برکفش را نمی بینند یا اگر ببینند به عنوان مزاحم خود تلقی می کنند اون خنده های بزکی آقای ظریف کنار موگیرینی معلوم شد چقدر از سر ذوق زدگی و هالوو بودن معنی شد من اگر جای ظریف بودم از ملت ایران عذر خواهی می کردم و می گفتم حقا که رهبری عزیز گفت: من خوشبین نیستم اما حالا شما باور دارید من مخالفت نمی کنم یعنی چه ؟ یعنی شما هنوز یا آمریکا و اروپا را نمی شناسید که به خون این ملت تشنه اند یا شایدم شما...
  • .... IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    انشاالله که مردم در انتخابات آتی افراد انقلابی شایسته ،دلسوزرو انتخاب کنند واصلاح طلبای کدخدا پرست رو همچون مجاهدین خلق (منافقین) ،به زباله دان تاریخ بیندازند
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    آخرنیت آمریکاضربه زدن به ایرانه خواهشن تموم کنید.این برجام رابعدازچندسال امتیاز دادن چی بدست آوردین اگرماموشک نداشتیم بلای که به سرسوریه آورد هزاربرابربدتر سرما می آوردباقدرت جلواین ظالمان بایدایستاد
  • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    انشااللاه درست میشه
  • رضا IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    ابرقدرتی آمریکا آب شد آب هم بخارشد ورفت هوا ومعلوم شد که قدرت آمریکا پوشالی است وسلاح های آمریکا هم آهن پاره زنگ زده است وکوتاه آمدن در براب آمریکا وسیر همپیمانانش به نفع ما نیست وانتقام شهدای ترور باید گرفته شود وگرنه باز هم شاهد این اقدامات تروریستی دشمن خواهیم بود وبرجام هم یک کاغذ ......
  • میکائیل IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    بدبختی مملکت اینه که هر کس ساز خودش را میزند و اتحادی در کار نیس. ولی حرف مذاکره است یه عده سنگ میندازن وقتی حرف ایستادگیه،یه عده دیگه سنگ میندازن. به نظر من هر دوی این راهها میتونه به نتیجه برسه در صورتی که همه دولت و ملت با هم متحد باشن و لا غیر
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    حتما آقایان بایدن رو هم فردی مؤدب و باهوش یافته اند همچنین تضمین امضایش، با وجود این جماعت فاسد انقلاب اسلامی به مقصد نهایی نمی رسد.والسلام
  • نیروی شهادت طلب مقاومت اسلامی IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 1
    امریکا برای ان مقامات ترسو و بزدل ایرانی ابر قدرت است اما برای سایر ایرانیان و مقامات جوانمرد با اراده و با تقوا عددی نیستند ایران اسلامی بحول قوه الهی از این مسیر ها خواهد گذشت و روسیاهی به ان سیاستمداران ترسو و بزدل انور ابی خواهد ماند .این متن را بخاطر خون شهدا چاپ کن تا بلکه ان کوردلان خود شیفته بزدل بلکه بخودشان بیایند و خداوند را در رفتار و کردارشان ناظر بدانند .
  • صمدکریشچی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    همینطور که جان کری در برجام گفت. ایران را حداقل پانزده سال از رسیدن به غنی سازی عقب انداختیم... الان نوبت ماست که اول تحریم ها برداشته بشه. بعدا ما پایبند باشیم یا یکطرفه خارج بشیم.فقط همین رفتار در مقابل آمریکا کارساز است و بس
  • رضا (انقلابی) IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    آقای مبلغ چرا سرتون رو مثل کبک کردید زیر برف.اگه همین نظامی ها نبود دولت اصلاحات میخواست مردم رو در زمان مشکلات و بدبختی ها نظیر سیل و زلزله و حتی بیماری کرونا نجات بده؟از قدیم گفتن آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشود ولی خب این ضرب المثل در مورد آدم عاقل به کار میره نه در مورد کسی که راه نجات کشور را التماس به آمریکا و تخریب خادمان واقعی نظام(سپاه) میداند.
  • م IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    انشالله امسال که درمجلس اصلاح طلب نیست مشخص میشه حق با اصلاح طلبان است ویااصولگرایان
  • سماء IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    آمریکا ابرقدرت نیست شما زیادی بزدل وترسوین اگه همین نظامیانبودن خیلی وقت پیش باید فاتحه مملکت رو میخوندیم شما کلا عادت دارین با تصمیمات اشتباهتون مارو تو دردسر بندازین آقا ما تعهد برجام نمی خوایم آخه مگه چند بار آدم یه اشتباه وتکرار میکنه
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    6 0
    درست از سر ما بردارید ما نه دلسوزی شمارو می‌خوایم نه اصلاحاتتونو به اندازه کافی مستفیض شدیم
  • طلوع فجر IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    اصلاح طلبان روزی را از غیر خدا می خواهند نه از خدا و من یتوکل علی الله فهو حسبه،،، و هو الرزاق ذوالقوة المتين
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 1
    مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل؛ ای اهل فتنه بروید یه کم قرآن بخوانید تا دلتان دوباره زنده شود
  • حاکم صلح طلب IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    یه خط از آخرش میگم اولا آمریکا غلط کرده که ابر قدرت جهانه دوما بیجا گفته هرکس که آمریکا پلشت ابر قدرته
  • امین IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    بخدا اگه حرف رهبر رو گوش کنیم ،هم دولت و هم مجلس، آمریکا و اروپا به زانو در خواهند آمد.روحانی و دارو دسته اش هدفی جز وادار کردن مملکت به مذاکره ندارن. اصلا ماموریت دارن که این کار رو بکنن
  • محمد IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    باسلام واحترام طبق نظرات کارشناسان که. آقای قالیباف درمصاحبه آذر ما به آن اشاره کردند حدود شصت تا شصت وپنج درصد مشکلات کشور در نادرستی مدیریت کشور است واگر اصلاح شود خیلی از مشکلات رفع میگردد
  • ناشناس IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    اوباما٬ترامپ٬بایدن وتمام اصلاح طلبان داخلی پیرو فکر ارباب رعیتی هستن.همشون سروته یه کرباسن وقصدشون نابودی عزت وشرافت ملی وملت هست. چاره کاراقتصاد٬همون اقتصاد مقاومتیست که رهبرمعظم انقلاب فرمودن
  • علی نجفیان US ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 1
    البته همه صاحبنظران میدونند که دخالت نظامیان در سیاست واقتصاد به نفع منافع ملی کشورنیست حتی امام هم از دخالت نظامیان درسیاست صحبت وانهارامنع کردند
  • جبار IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اصلاح طلب وطن فروش بز دل
  • ش گوهری IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    فکر میکنم اینایی که میگن تحریم ها هیچی نیس تو خوابن روحانی بادست خالی مملکت رو اداره میکنه
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    اقا چرا خودمونو گول بزنیم وقتی مرغ ۳۵هزار پوشاک بچه ۱۲۰هزار همه بیکار بی پول فقیر نیازمند یه کارت ملی نمیتونیم درست کنیم یه ماشین نمیتونیم بسازیم بایدم با امریکا کنار بیایم ابر قدرت اونه که اقتصاد قوی داشته باشه پولش ارزش داشته باشه نه ایران که فقط همش شعار به قران من خودم ساعت۵ صبح تا۸شب کارمیکنم لنگ پول پیشه خونم
  • محسن IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    در طول تاریخ هر چی خوردیم از مذاکرات بوده ، ترکمنچایی ، برجام چای ووو اصلاح طلبان افساد طلب یعنی قاجاریه
  • هادی IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    واقعا ترامپ تاثیر گذار بود روی اقتصاد ما. چرا قبول نمی کنیم. چرا قبول نمی کنیم بایدن اومد یکم اقتصاد ما که به CPR افتاده بود جون گرفت. وقتی ترامپ از لحاظ انتخاباتی جلو میفتاد قیمت دلار و ارض بالا میرفت مگه اینطور نبود
  • ابراهیم اعظمی مهرآباد IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    بد بخت آن کسی که به وعده کاخ سیاه امریکا دل خوش کند بایدن هم ترامپ دیگر هست عزت ملت را به ذلت نکشید
  • محمد IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    به نام خدا این تحریم ها هم خوب بهانه ای شده تا بعضی ها بی کفایتی خودشان را به پای آن بنویسند.
  • علیرضا IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام آمریکا ابر قدرت است وملت بدانید که طولی نخواهد کشید که آ مریکا تضعیف خواهد شد وبه رتبه پایین تر سقوط خواهد کرد وجایگاه ایران به مراتب وبصورت جهشی بالا تر خواهد رفت وبدانید حتی به زبان آوردن. امتیاز دادن اشتباهی بزرگ است این را بدانید افرادی که امتیاز دادن بر زبان جاری می‌کنند ترسو هستند وخود را باور ندارند ولی بنده به تنهایی امتیاز دادن را قبول ندارم بلکه حاضرم در یک رویارویی امتیاز هم بگیرم چه سیاسی چه نظامی ولی با گزینه نظامی موافقترم.
  • محمد IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    به نام خدا کاش به جای آمریکا یه کم هم از خدا می ترسیدیم.
  • سجاد IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    خب اگه از نظر آقایان آمریکا ابر قدرت هست و ما از همه جهت ضعیف هستیم پس این مذاکره چه معنی میتواند داشته باشد شما که میگویید در هر صورت آمریکا برنده است پس مذاکره در عمل بی فایده و کار احمقانه است و ما داریم فقط وقتمان را تلف میکنیم ... فقط دارند ایران را بوسیله یکسری ادم به اصطلاح روشن فکر وارد بازی میکنند که میدانند اخرش بازنده اند ... اول باید متعهد بود بعد متحد بود بعد قدرتمند و در صورت توازن قدرت مذاکره کرد وگرنه بی عقلی محض است ...
  • هر روز سیب زمینی IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    خواهشن فعلا شما به جون هم نیوفتن تاببینیم این بایدن میخاد چکار کنه دل رو جگر بزارین تا این بنده ی خدا بیاد سر کار ولی عزیزان یه چیز رافراموش نکنیم یه عده از دزدان داخلی ایران را میخواهند نابود کنند
  • سعید FR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اگه فقط واسه یه سال قیمت اجناس رو ثابت نگه دارید اونوقت منم میگم آمریکا ابر قدرت نیست
  • Ayub barzanoni IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    واقعا عجیبه این اصلاح طلبان ازاینکه رعیت بودن برای امریکا واجانب دیگر!!؟! چرا؟؟! از جان و مال و خون شهدای گرانقدر مایه میذارند؟!!،! واقعا خاک تو سر این هموطنان! به اصطلاح (اصلاح طلبان ) متاسسسسسسسفممممممم
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    این اصلاح طلبا یا نادونند ویا خودشان به نادونی میندازند که فکر کنند ملت دوباره گول حرفهای خیانت کاریهایشان بوخورند نه خیر این ها دلخوش نیستن با این حرفها میخواهند مامورتشان به اتمام برسانند تاخوش خدمتی به اربابشان کرده باشند.
  • علمدار IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    1, آقای محترم لطف کنید بیشتر بررسی کنید ،بللفاصله بعداز اشغال ویا نفوذ آمریکاییها در کشوری ،مهندسین کارکشته نظامی آنها به بهانه آبادانی ورود می کنندوبلافاصله چپاول ،مانند عراق،سوریه،لیبی،افغانستانو..۲،می شود مجلس برای آزادی بش از حدی که برا روزنامه های غرب گدا منظور شده ورود کند؟این ها باظرافت خاصی در مقابله به فرمایشات مقام معظم رهیری قلم فرسایی می کنند
  • ناشناس IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    آمریکا غلط کرده بخواد برا ایران تصمیم بگیره، این ترسوهای بز دل هم در داخل هستن که دم از مذاکره میزنن اینا احمق به تمام معنا هستن ترسوهای بز دل آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه...
  • Ashkan IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام بر هر ایرانی با غیرت والا این اصلاح طلب ها نفس های اخرشونو می کشن نارحت نشین. ترس شون اینه که دیگه نتون با این ترسوندن ها ابر قدرت گفتن ها کدخدا بازی در آوردن ها دیگه نتونن کیسه دوخته شده خودشون و پر کنن ان شا الله که دستشون از اریکه قدرت قطع شد تمامشونو میفرستیم پیش کدخداشون جهت دست بوسی برو دادا اگه توان قبول کردن افتضاحی که تو این ۷ سال به بار آوردین و ندارین شما ها که بلدین یکی از اسناد ملی رو روکنین پناهندکی بهتون میدن واسه چی ناراحتین
  • محمد IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    من فقط میگم بیاید این 4 روز دنیا رو با کشورای دیگه و جهان دوست باشیم.. مگه بقیه ی دنیا چجوری هستن ک دارن براحتی زندگیشون میکنن جوونی ما رفت ب امید برداشتن تحریم.
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اینها نظامیان را فقط وقت مردن میخواهند
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم قؤم فتنه گر بنی اسراعیل نآبود میشود توسط مردانی از دیارفارس واین ؤعده الهئ است تمام دنیا مخصوصآ مردم دانا و مظلوم امریکا از شراین شیآطین خلاصی میابند واسلام و سلامتی پیشه میكنند انشاالله و با مهیا کردن شریط ظهور امام مهدی علیه السلام
  • اصغر کرمزاده IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    نظر ما مردم ایران این است که آقای روحانی و تیمش با رای ما مردم ایران روی کار آمد والان هم خیلی واضح و روشن بهش میگیم سر جایت بشین و دور برجام و برای همیشه خط بکش ما برجام نمیخواهیم
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    قوم فتنه گر بنی اسراعیل نابود میشود توسط مردانئ از دیار فارس انشاالله با ظهور امام مهدی علیه السلام ومهیا کردن شرایط قیام
  • بهروز IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اگر مسئولین کمی تحلیل درست داشته باشند بر سر میز مذاکره نشستن خوبه به شرط اینکه امتیاز بگیرن نه خودشونم دو دستی وا بدن. با سیاست مدیریتی وتفکر نظامی خلاصه یه جوری که به عنوان یک قدرت برتر منطقه با توجه به اینکه الان چهل ساله با همین بنظر ابرقدرتها همه جوره جنگیده و الانم یجورایی بخاطر ترس از ایرانه که بایدنشون میخاد به برجام برگرده از جنگ نترسیم چون از جنگ با ایران دیگه خبری نیست احمقانه است فکر کنیم از الان به بعد اگر متحد باشیم وخودزنی نکنیم دیگه میتونن حریف ایران باشند. دیگه اون... لولو خورد. ولی از خوب شدن وضع اقتصادی که فکر کنیم این بیاد یا اونم بیاد یهو میافتیم تو عسل واز اینجور فکرا رویا کودکانست.
  • محرم313 IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    توحیدمان لنگ میزند اگر آمریکا را ابرقدرت بدانیم نه خدارا. امام خمینی (ره)
  • سکووت IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    خوب توجه شود آمریکا یک سیاست دارد واو این است ک اول با کشوری ک بخواهد حمله کند اول از لحاظ اقتصادی فلج و تحریم میکند وبعد از آنکه تمام امتیازات آن کشور را گرفت ب آن کشور حمله میکند
  • سعید IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    خدا تمام خائنین رو از رو زمین برداره،ما خائن زیاد داریم،تو برجام ضررشو دیدیم دیگ مذاکره فایده نداره و نخواهد داشت
  • ناشناس IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    وضعیت کشورمونو که میبینم یاد دوره جنگ را میکنم،روغن و گوشت و ....پیدا نمیشد،،خداییش دولت روحانی در این ۷ سال هیچکار مثبت و ارزنده نکرد و هنوز چشمش به بایدن و .... است
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    ای کاش قانونی بودواین وطن فروشها را محاکمه کنه ومردم بدانند که اینها درپشت پرده باسازمان سیاه وموساد همپیمانند وبا این سیاست تورم به مردمالقا کنن که همه مشکلات به خاطرتحریمه آقا گرانی مرغ ولبنیات وتخم مرغ که از آمریکا نم آد که 300 برابرش کردین فقط می خواهیدما رانوکر وکت بسته غرب قرار بدید الان هرچه بدبختیه سر مردم آوردن که ثابت کنن مذاکره خفت باربرجام کار درستی بوده
  • مسیح IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    تا حالا دیدین دشمنان کشور ضد اصلاح طلبان هرفی بزنن؟؟ مشکوک نیییی
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ ۖ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ و با آنها جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود و دین خدا حاکم باشد و بس، و اگر (از فتنه) دست کشیدند (با آنها عدالت کنید که) تجاوز جز بر ستمکاران روا نیست. #انتقام لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا ۖ یقیناً سرسخت ترین مردم را در کینه و دشمنی نسبت به مؤمنان، یهودیان و مشرکان خواهی یافت #انتقام الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا كسانى كه ايمان آورده‌اند، در راه خدا جهاد مى‌كنند و كسانى كه كافر شده‌اند در راه طاغوت مى‌جنگند. پس با دوستان و ياران شيطان بجنگيد (و بيم نداشته باشيد) زيرا حيله‌ى شيطان ضعيف است. #انتقام وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ و اگر پیمان هایشان را پس از تعهدشان شکستند و در دین شما زبان به طعنه و عیب جویی گشودند، در این صورت با پیشوایان کفر بجنگید که آنان را [نسبت به پیمان هایشان] هیچ تعهدی نیست، باشد که [از طعنه زدن و پیمان شکنی] بازایستند. #انتقام
  • صاحبعلی‌کلام‌زاده IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    بسمه تعالی انسان‌وقتی‌ایمانش‌به‌خداضعیف‌باشد‌از‌دشمن میترسد‌وامتیاز‌می‌دهددربرابردشمن‌بااتکابه‌خدا ونیروهای‌باایمان‌استادگی‌کردوباتوکل‌به‌خدا پیروزی‌ازان‌ملت‌ایران‌است
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    مردم پایان عمر اصلاح طلبان را شمارش معکوس می کنند
  • سامان IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    به نظر من اگه یه ذره به خودمون بیاییم می‌توانیم بدون اتکا به آمریکا با این همه ظرفیت‌های بالایی که در کشور داریم از خیلی از کشورها جلو بزنیم ولی حیف که اصلاح طلبها جلو خود اتکایی رو گرفتن به خاطر اینکه حال و حوصله کار کردن ندارن و نمی‌گذارند هم کسی کار کند
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    دولت روحانی فقط هشت ماه فرصت دارد، باید جبران کند.... علی برکت الله
  • علی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    اصلاح طلبان مایه ننگ ایران هستند اونا عادت دارندجلوی دشمن سر خم کنند وطن پرستی باید در خون انسان باشه که اصلاح طلبان ندارند
  • SE ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    حضور کند ذهنهایی مانند کوروش احمدی طی 42 سال گذشته در دستگاه دیپلماسی باعث رشد اسکلیسم سیاسی و خود تحقیری در بین عده ای شده است. دستگاه دیپلماسی به یک پاکسازی از این قماش شدیدا نیازمند است
  • شهروند IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 8
    بنده به عنوان شهروند لذت بردم از دو سال اول برجام .ارزش پول ملی رشد داشت ماشین شاسی بلندچینی ۶۰تومن کسی نمی خرید تامین مسکن بسیار آسان شده بود سفرهای خارجی مردم متوسط به پایین هرنوع لوازم خانگی با قیمت مناسب وشرایط خریدار نه فروشنده .بنزین با کیفیت
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    14 1
    ایکاش نظامی ها در اقتصاد کشور وارد میشدند وضعیت صددرصدر بهتر بود وایکا ش کنترل قیمتها به نظامیها سپرده میشد نظامیها ازپاکترین وشجاعترین افراد جامعه هستند
  • کورش IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    دشمن داخلی باید ریشه کن کنیم اول
  • سالار IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    ما داریم طبق برنامه واصولی پیش میریم امتیازاتی هم که باید میدادیم و دادیم حالا نوبت طرف مقابل که به تعهداتش عمل کنه بیش از این هم اگر بخوایم امتیاز بدیم حماقتی بیش نیست
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اگر عقلا بیندیشیم خدا وکیلی کل قضیه این هست .امریکا ابر قدرت جهان هست وباید امتیاز داد.خوب بخوایم به خودمون کلک بزنیم نه ما امریکا رو شکست مید هیم.حال میتونیم امریکا وامثال این کشورا میتونیم شکست دهیم اما چطوری در صلح با علم وصنعت وسیاست درست وبرنامه های بلند مدت .ودر داخل با ااصلاح بعضی قوانین ونوع سیستم ودوستی ملت ونظام وهمسو شدن مردم باحکومت.میشه ولی کمی کار میخواد
  • سوخته IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    احمق نادان ایران تا بحال با بودن نظامیان با غیرت سر پا مانده نه شما وطن فروشان غربگرا
  • ایرانی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    بیچاره مردم که معلبه دست اصلاح طلب قرار گرفتن
  • سعید IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    آقا کاری به چیزی نداریم.انچه که عیانست چه حاجت به بیان است.
  • محمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    هیشکی بفکررفع موانع تولید نیست موندیم به کی بگیم چیکارکنیم
  • محمدکاظم IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر منافقین و کفار
  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 1
    تو کار رییس جمهور دخالت نکنید ما باید با دنیا تعامل کنیم
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • میلاد IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    کی نسل این اصلاح طلبا منقرض میشه که این مردم نفس راحت بکشن.۲۸ ساله خون ملتو تو شیشه کردن معیشتشون و گرو گرفتن واسه خواسته های ارباباشون و اونور دنیا.مردم تو رو خدا بیدار بشید.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اصلاح طلبان اینقدرزحمت می کشندکسی دیگرنسیت به انها کمک کند جزبایدن و ترامپ نیروهای خوب و تحصیل کرده اینقدرداریم که به انها میدان نمی دهند چون اگر بدهند سهمی به انها نمی دهند
  • احمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 1
    آمریکا ابرپُخدر هم نیست چه برسه به ابرقدرت هِه
  • ابوالفضل برزگر IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    ای کاش ما توکشورمان افراد خودباخته و همچون آقای کورش احمدی وسایر همفکران اصلاح طلبشان نداشتیم چون هرچی دشمن روی خنجر کشید به خاطر ضعف این آقایون هست که متاسفانه کم نیستند
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اصلاح طلبان بی خاصیت
  • محمود IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام این ها همه اثرات تفکرات افرادی مثل محمدعلی فروغی بر این خواص روشنفکرنما و درست درراستای خواست فراماسون جهانی است که از هر حربه ای استفاده میکنند. تا اول خود برسر قدرت بمانند. و به‌ جهانی شدن و صل شوند. ایران هم دهکده ای در گوشه ای به حال خود رها شود. دین و غیرت وحب وطن و.... همه وهمه مسائل شخصی است. ونباید در خانه ها خارج گردد. زهی خیال باطل
  • دلسوزان ملت IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    یعنی بایدن از دلواپسان برای این ملت و کشور بیشتر دلش می سوزد . آخی دیدم بوی لاستیک سوخته میاد !!!!
  • مهدی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    امریکا خودشو داره از تحریم درمیاره چون ترامپ آمریکا رو از همه کشورها تحریم کرده فقط ی نظر خوب بود اونم اینکه ساختار داخلی باید درست بشه بانکداری و کشاورزی آقای جهاندار خوب گفتن واقعا
  • بهرام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    این جماعت که حرف از واگذاری ملکت به غربی ها میزنن، آخر خط هستن، نسلشون داره کنده میشه، تا ۱۰ سال دیگه چیزی ازشون نمیمونه ، اینا همانهایی هستن که اول انقلاب تندرو و مغز فندقی بودن الانم از یه طرف دیگه غش کردن، اون نسل باید برن زیر خاک تا خلاص شیم از این وضعیت
  • DE ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    آمریکا ابرقدرت است، ما ناچار به «امتیازدهی» هستیم! کما اینکه ما بچه که بودیم یک زورگیر تو مدرسه مون بود ما هم بهش میدادیم هرچی میخواست دیگران که بهش نمیدادند با هاشون درگیر میشد .از شکلات و شیرینی نخودچی کشمش و کشک و قارا ...همه چی بهش میدادیم.الان هم به همون روش بچه گی هامون معقدیم چون جواب میداد.آمریکا ابرقدرت است، ما ناچار به «امتیازدهی» هستیم!
  • سعید محمدی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    نظامی های ایران، از مردم و با مردم هستند هر تار موی آنها به هزاران هزار سیاست باز به کشور و ملت می ارزد ۸ سال سیاست بازان کشور را در دست دارند صنعت انرژی اتمی ر، اقتصاد، پول ملی،معیشت مردم و منبعد امنیت و خوراک مردم را نابود کرده و خواهند کرد .
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    لعنت خدا بر خود فروختگان منافق سیرت که کر و کور شده اند نه به فرامین قرآن عمل می کنند و و نه به هشدارهای رهبر انقلاب گوش می دهند. هر چه نام داشته باشند اصلاح طلب یا منافق یا خائن اللهم عجل لولیک الفرج
  • علی عبدالهی IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    سلام بگفته امام ورهبری آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما پیرو رهبرمان هستیم و تا آخرین نفس ایستادگی می کنیم
  • حسین IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    دولت اصلاح طلب ھم بی عرضہ ھست ھم بہ فرمایشات ولی فقیہ بی اعتنا ،ھمین قرار گاہ سازندگی خاتم النبیا کہ سپاھی ھستند تعداد زیادی پروژہ ھای بزرگ را بہ اجرا وبہ بھرہ برداری رساندہ است ، کہ اگر این سپاہ نبود دولت عرضہ انجام انھا را نداشت حالا چہ شدہ کہ علیہ ورود نظامیان بہ کارھای اقتصادی و سازندگی حرف مفت میزنند این سیل وزلزلہ ھا و بلایای طبیعی کہ اتفاق افتاد وظیفہ دولت است کہ بہ داد مردم برسد نہ سپاہ و ارتش ولی دیدیم این نظامیان بہ کمک مردم امدند ما مردم از اصلاح طلبھا جز خسارت زدن و بہ تاراج بردن وبہ تاراج دادن بیت المال ھیچ ندیدیم۔
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    اصلاح طلبان با همکاری وهمفکری دمکراتهای آمریکایی درسال88 با ایجاد فتنه، امیدوار به سقوط نظام بودند چون نتوانستند به آرزوی شوم خود دست پیدا کنند لذا برای گرفتن انتقام از مردم ورهبری به هر کاری دست می‌زنند حتی ََََ؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌؛؛؛
  • محمدحسن IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاطلبها خیلی زر میزنند عمرشان روبپایان است خواب دیدن خیر باشد مردم دیگر فریب شما وطن فروشها را نمیخورند راه باز جاده دراز به شما خیری نیست شر نرسانید آفرین به مجلس انقلابی برای طرحی که تسویب کردن
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    اگراین اصلاح طلبهادرزمان هخامنشیان هم بودندبه کورش میگفتندبایدتسلیم رومیها بشیم. مثل الان که میگن امریکا اربابه وما رعیت.واین ایرانه که بایداول اقدام کنه ومااگر خواستیم شایدبعضی تحریمهاروبرداریم به شرطی که موشک نداشته باشین ودرمنطقه نفوذنداشته باشین. بخداقسم اصلاح طلبها جاسوس ونفوذیهای غرب هستند.
  • محمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 1
    این مقاله بدجورعصاب منوبهم ریخت یعنی واقعااصلاطبان بفکرامتیازدهی به امریکاه هستند؟
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    چشمتان کور غربگدایان وطنفروش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس