ویژه ها

سوال اینجاست که اگر تمام امور کشور در دست دولت پنهان است، پس چرا اصلاح طلبان برای حضور در پاستور آن هم هفت ماه مانده به انتخابات، اینقدر بی تاب و بی قرار هستند!؟

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**اگر انتقام بگیریم، دست بایدن برای مذاکره بسته می شود!

روزنامه آرمان با اشاره به ترور شهید «محسن فخری زاده» در گزارشی با عنوان «تله تنش» نوشت: «برخی از واکنش‌های مقامات کلیدواژه انتقام سخت را بر سر زبان‌ها انداخته است. انتقام سختی که یادآور ترور سردار سلیمانی و حوادث پس از آن است؛ به‌نحوی‌که ترور سردار سلیمانی به‌عنوان شخص اول نظامی اکنون با ترور فخری‌زاده به عنوان شخص اول دانشمند هسته‌ای ایران مقایسه می‌شود...نگاهی به اظهارات برخی از سران کشور کلید واژه انتقام را نشان می‌دهد و اینکه عده‌ای مسیر تقابل را برگزیده‌اند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «بسیاری از کارشناسان این نظریه را مطرح می‌کردند که آمریکا و حامیانشان بدشان نمی‌آید که در چنین شرایطی با تله‌گذاری، ایران را وارد مقوله تنش‌های نظامی کنند، به نحوی که این تنش‌ها عملا دست بایدن رئیس‌جمهور آینده آمریکا را نیز برای هرگونه مذاکره یا بازگشت به برجام ببندد، چراکه اگر عملا آمریکا یا اسرائیل وارد جنگی با ایران بشود، آن هنگام بایدن موظف به تداوم آن جنگ به نفع اسرائیل و آمریکا خواهد بود، وگرنه اعلام پایان آن جنگ به محض روی کار آمدن بایدن، یعنی قبول شکست که مطمئنا این موضوع چیزی نیست که مردم و سیستم آمریکا بربتابند و چنین چیزی علیه بایدن و حزبش تمام خواهد شد».

در بخش دیگری از این گزارش تصریح شده است: «به عبارتی، در این روزها ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان بیکار ننشسته و قصد دارند، راه رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا و ایران را در آینده ناهموار سازند و تنها کافی است تا در چنین شرایطی ایران در زمین بازی ساخته شده این سه نفر وارد شده تا همه چیز با تحریک کشورمان وارد تنش‌های شدید و حتی نظامی بشود...به نظر می‌آید که ایران در چنین شرایطی باید بیش از همیشه هوشیارانه وارد عمل شود و با دقت و درایت اقدامات خود را عملیاتی کند تا در تله رفتارهای پرتنش گرفتار نشویم...شکیبایی استراتژیک و ارزیابی از وضعیت منطقه در این دو ماه باقیمانده باید مهم ترین محور سیاست ایران در نفی آتش افروزی نتانیاهو و ترامپ باشد».

روزنامه آرمان همچنین در یادداشتی با عنوان «ترور موذیانه علم و بی تابی برای جنگ افروزی» به قلم «مجید ابهری» نوشت: «نباید فریب مکر و حیله‌های «سامری» ها را خورده و به تور جنگ و آتش‌افروزی بیفتیم. چراکه در زمان باقیمانده از عمر ریاست‌جمهوری ترامپ، وی خریدار کوچک‌ترین بهانه برای آتش‌افروزی به گران‌ترین قیمت است».

متاسفانه بخشی از بدنه طیف اصلاح طلب اصرار دارد که همواره نسخه «ذلت» و «حقارت» بپیچد.

هفته گذشته روزنامه صهیونیستی اسرائیل‌تایمز در گزارشی نوشته بود: «آمریکا و اسرائیل برای یک رشته عملیات‌ پنهان علیه ایران در هفته‌های باقی مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند و بخش هسته‌ای ایران هدف اصلی است و ایران پاسخی نخواهد داد»!

نکته قابل تأمل اینجاست که روزنامه اصلاح طلب آرمان دقیقا همراستا با این روزنامه صهیونیستی موضعگیری کرده است.

این روزنامه اصلاح طلب ابراز نگرانی کرده است که انتقام خون دانشمند شهید محسن فخری زاده، ممکن است دست بایدن برای مذاکره را ببندد. این ادعا و استدلال مضحک در حالی است که همین سال گذشته و پس از اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا در ترور حاج قاسم، «جو بایدن» در بیانیه ای گستاخانه، از این جنایت حمایت و از دولت ترامپ بابت این اقدام تمجید کرده و سردار سلیمانی را مورد توهین قرار داد.

اکنون آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول ترور دکتر محسن فخری زاده هستند. این در حالی است که دولت اوباما- به معاون اولی جو بایدن- در ترور دیگر دانشمندان هسته ای ایران از جمله دکتر مجید شهریاری دست داشته است.

جو بایدن در کنار دونالد ترامپ و باراک اوباما و جورج بوش و کلینتون و...همگی مصداق همان جنتلمن های پشت میز مذاکره ای هستند که در حقیقت تروریست های فرودگاه بغداد می باشند.

اگر به دشمن هزینه تحمیل نکنیم و با انتقام، او را به عقب نکشانیم، دشمن در تکرار اقدامات جنایتکارانه خود گستاخ تر می شود. در حقیقت انتقام خون شهید بزرگوار دکتر محسن فخری زاده، عامل بازدارنده ای برای ممانعت از تکرار اقدامات مشابه است.

تجربه ثابت کرده است که آمریکا و نوچه هایش فقط زبان زور را می فهمند. پس بجای مماشات، باید با سیلی سخت، او را از تکرار اقدامات مشابه پشیمان کرد.

**مشکلات کشور تقصیر نظارت استصوابی و دولت پنهان است

«آذر منصوری» عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت(حزب مشارکت سابق) در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «این احتمال که با روی‌کارآمدن دولت جدید آمریکا بخشی از تحریم‌هایی که روی زندگی مردم و معیشت مردم اثرات جدی بر جای گذاشته، رفع شود و حل بخشی از مشکلات معیشتی مردم و کاهش فشارهای تحریم روی طبقات متوسط و فرودست، می‌تواند زمینه‌ای برای افزایش میل مشارکت در انتخابات 1400 باشد».

منصوری در ادامه گفت: «در کنار نظارت استصوابی که موجب شده است نهادهای انتخابی از آن توان و کارآمدی لازم برای تأمین مطالبات مردم برنیایند و به‌نوعی زمینه ناامیدی مردم را فراهم کنند، به موازات آن دولت‌های پنهانی شکل گرفته است که در تمام عرصه‌ها حضور دارند و اصلاح‌طلبان نمی‌توانند نسبت به این مسئله چشم‌پوشی کنند و باید به این سؤال پاسخ داده شود که راهکار اصلاح‌طلبان برای کارآمدی نهادهای انتخابی و رفتن اینها به سمت تأمین مطالبات مردم چیست».

در هفته های اخیر از سوی احزاب و شخصیت های اصلاح طلب از قریب به 30 کاندیدا برای حضور در انتخابات 1400 نام برده شده است. این در حالی است که هنوز حدود 7 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است.

حال سوال اینجاست که اگر تمام امور کشور در دست دولت پنهان است، پس چرا اصلاح طلبان برای حضور در پاستور آن هم هفت ماه مانده به انتخابات، اینقدر بی تاب و بی قرار هستند!؟

پاسخ را باید در اصرار طیف اصلاح طلب به توهین به شعور مردم جستجو کرد؛ اینکه این طیف سیاسی در آستانه انتخابات با هراس افکنی از رقیب و گره زدن معیشت مردم به مذاکره و سیاست خارجی، به پاستور راه پیدا می کند و سپس برجام را امضا می کند و وعده می دهد که تا دی 94 تمامی تحریم ها بالمره لغو خواهد و آنچنان رونقی ایجاد می شود که نگو و نپرس و اما چندی بعد می گوید «هدف از برجام اصلا اقتصادی نبود»! و «برجام را خدا آورد»! و «از برجام انتظار اقتصادی نداشته باشید»! و...

آذر منصوری در مصاحبه مذکور تلاش کرده است تا با کلیدواژه «نظارت استصوابی شورای نگهبان» بر ناکارآمدی اصلاح طلبان در دولت و مجلس سرپوش بگذارد. این در حالی است که چندی پیش «صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح طلب گفته بود: «انتخابات دوم اسفند ۹۸ نقطه پایان رسمی اصلاح‌طلبان بودنه‌به‌واسطه آن که بخش قابل‌توجهی از نامزدهای اصلاح‌طلب تایید صلاحیت نشدند، بلکه بیشتر به‌واسطه آنکه حتی اگر نامزدهای این جریان تاییدصلاحیت هم شده بودند، آنان بخت و اقبالی در آن انتخابات نداشتند».

زیباکلام تصریح کرد: «مشکل اصلی اصلاح‌طلبان آن بود که بیش از دو سال می‌شد بدنه اجتماعی‌شان را از دست داده بودند، اما نمی‌خواستند این واقعیت تلخ را بپذیرند. افول جریان اصلاح‌طلب از بعد از مجلس دهم و تشکیل فراکسیون امید آغاز شد. انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ و نحوه عملکرد آقای روحانی در دولت دومش، روند فروپاشی جریان اصلاحات را سرعت بخشید».

**تطهیر جاسوس هسته ای در روزنامه اصلاح طلب

روزنامه اعتماد در مصاحبه با وکیل «احمدرضا جلالی» جاسوس دوتابعیتی فعال در حوزه دانشمندان هسته ای نوشت: «در حال حاضر بیش از ۳ سال است که رای ایشان قطعی شده و روز سه‌شنبه هفته گذشته نیز به ما اطلاع دادند که می‌خواهند ایشان را برای مدت یک هفته به قرنطینه بند ۲۰۹ زندان اوین انتقال دهند تا برای اجرای حکم اعدام به زندان رجایی‌شهر منتقل شوند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه به نقل از وکیل جلالی نوشت: «آنچه به ما ابلاغ شده، از این قرار است. اما ایشان تبعه کشور سوئد هم هستند و باتوجه به اینکه تابعیت کشور سوئد را دارند و همچنین به‌ لحاظ علمی شخصی برجسته و ارزنده هستند و حمایت دانشمندان، مجامع علمی و دارندگان جایزه نوبل را نیز دارند، ممکن است تغییری در روند اجرای حکم صورت گیرد».

یکی از اقدامات احمدرضا جلالی، اعلام نشانی و برخی مشخصات سی نفر از افراد شاخص پروژه‌های تحقیقاتی، نظامی و هسته‌ای از جمله شهیدان شهریاری و علی‌محمدی به افسران اطلاعاتی موساد بوده که به ترور و شهادت آنان منتهی شد.

اقدام دیگر وی افشای یکی از پروژه های دفاعی ایران به افسران اطلاعاتی موساد بوده است.

با اینحال این روزنامه اصلاح طلب با سانسور موارد مذکور که تنها بخش کوچکی از پرونده احمدرضا جلالی بوده است، وی را تطهیر و تبرئه کرده است.

روزنامه اعتماد پیش از این نیز به دفعات از جاسوس های محیط زیستی، جاسوس های هسته ای، مفسدان کلان اقتصادی و مدیران نجومی بگیر حمایت کرده است.

الیاس حضرتی، مدیرمسئول این روزنامه در مجلس دهم رئیس کمیسیون اقتصادی بود، اما بجای رسیدگی به مطالبات و مشکلات اقتصادی مردم و نظارت بر عملکرد دولت، یکروز مشغول حواشی کمیته رفع حصر بود و روز دیگر مشغول «کله پاچه خوری» با «شهرام جزایری» مفسد دانه درشت اقتصادی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 363
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 148
  • علی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    دشمن در داخل است دنبال کی میگردید
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      80 37
      این فجایع حاصل جدی نگرفتن هشدارهای رهبر انقلاب در سال ۹۲ است که چندین بار در مهمترین سخنرانی هایشان خطر نفوذ جریانی و نفوذی های داخلی را هشدار دادند
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      51 15
      اینا دیگه منفعل نیستن، رسما مفعول هستن، یعنی مثل مترسک وایمیستن تا دشمن بیاد بزنشون بعد از ترس صداشون هم درنمیاد. الحمدلله که اکثریت مردم کشور اینطور بیغیرت و بیرگ نیستن، که اگه بودن نه انقلابی شده بود نه در جنگ تحمیلی پیروز شده بودیم نه امروز اصلا اثری از ایران باقی بود.
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      61 23
      با دولت تروریست و جنایتکار امریکا هرگز مذاکره نخواهیم کرد.
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      47 8
      لیبرالهای غربگدا 7 سال اقتصاد کشور را معطل کدخدا کردند و معیشت مردم را نابود کردند بازهم دست بردار نیستن !
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      45 9
      سگ زرد برادر شغاله بایدن هیچ امتیازی به روحانی نخواهد داد.
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      19 10
      دقیقا، همین افساد طلبان...
    • سوخته IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      22 5
      جای دوری نروید . تمام اینهایی که به این رای دادن شریک تمام مسائل هسنتد چه خوب چه بد
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      5 5
      این نظریه دقیقا مدنظردشمن خارجی وتروریستی است که گفته ایران رابایدبه روش خودتخریبی ازبین برد حالا این نظریه رادنبال کردن یعنی درمیدان دشمن بازی کردن
    • عرفان HK ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      12 0
      سلام و‌ درود آدم تاسف میخوره و ناراحت میشه از ریخته شدن خون یه هم وطن
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      15 0
      مرگ بر منافق
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      2 0
      کور شود کاسبی که مشتریش را نشناسد از اولش هم معلوم بود این اراجیف را خواهند گفت تا کشور را بی عرضه نشان دهند اکثر تیترها و مقالات زنجیره ای ها ضد امنیت ملی است به چه حقی از بیت المال به اینها یارانه می دهند؟ باید دادگاه مطبوعات در اولین گام یارانه اینها را قطع کند!
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      بایدن هیچ امتیازی به ایران نمیده. درد و ترس ما از وقتیه که یه شکلات بندازه کف دست لیبرالها و برن پای مذاکره و موشک و منطقه و ... رو هم بدن بعد شکلات رو دوباره ازشون بگیرن! مثل اونموقع که تعلیق تحریم رو به جای لغو جا زدن!
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    74 18
    اینها چقدر بی شرف هستند دانشمند ما را شهید کردند اینها به فکر مذاکره و حال بایدن هستند واقعا بی شرفند
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      44 17
      مذاکره بی مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی و شهید فخری زاده مذاکره نمی کنیم.
    • رشاش FI ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      38 5
      دشمن در داخل است دنبال کی میگردید
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      13 4
      اینها هستند که خود را کارشناس جا زده اند .
    • صابری DE ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      32 5
      به همه ی اونهایی که می دونند و اونهایی که نمی خواهند بدونند گیریم بایدن تحریم‌ها را برداره اولا بانک‌ها همه تو دست صهیونیستهاست (اوباما هم تحریم‌ها را برداشت اما آب از آب تکون نخورد) ثانیا بایدن هم می ره و تحریم‌ها دواره بر میگرده (همونطور که اوباما رفت و ترامپ اومد) بعدش چه ؟!! بنظر من اونهایی که دم از مذاکره می زنند یا منافقند ویا ابله در هر صورت باید گورشان را گو کنند و برند دیگه بسسسسسسه
    • استاد مطالعات طیاسی دانشگاه های معتبر IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      7 19
      به صابری با پرچم آلمان منافق و مرکل خونریز داری سیاسیون را تهدید میکنی؟سیاست نباید در اختیار کم سوادهایی مثل تو باشد پس برو درسهایت را بخوان.
    • رسول IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      درود برشما
    • یوسف ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      پستی و رذالت یعنی همینه!!!؟؟؟ خودتحقیری، وادادگی و... صفت این انسانهاست!؟ که هرچی بسرشون بیارن بازم میگن کمه!؟
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      0 1
      استاد مطالعات! هر جا غربزده های بدبخت کم میارن فحش میدن!
  • منتظر IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    29 31
    شما فقط حرف میزنید اگر می توانستید به موقع میزدید عدم توانایی خود را به گردن اصلاح طلب و غیره نندازید ما حرف شما را زیاد شنیده ایم
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      26 13
      این حرف ساده لوحان یعنی هنوز ذات خائن و وطن فروش افسادطلبان را نشناختی برو در باره خیانت‌های این جماعت در فتنه ۸۸ مطالعه کن
    • میلاد IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      28 6
      هر کس بعد این حرف مذاکره بزند واقعا خائن است شما میبینید حتی طرفداران برخی مسئولان و اصلاح‌طلبان به جای نام ترور ، تله میگذارند امان از دست این جماعت که میگفت من مذاکره بلدم بایدن یا امریکا هر دو یکی است
    • اکمر IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 4
      احسنت ۱۵:۱۱
    • هادی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      3 2
      احسنت به میلاد.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      0 0
      اشتباه + شد
  • ایران جاودان IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    44 8
    حاج قاسم رو ترور کردند این دانشمند رو ترور کردند حرف زدن در مورد مذاکره واقعا مسخره هست و جای تاسف دارد
    • یا صاحب الزمان(عج) IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      0 0
      جز خیانت کار نمیگه مذاکره مثل برجام...تا وقتی که آمریکا همینجوری دنبال زورگویی و ... هستش(که همیشه،از همون اول تاریخش اینجوری بوده)مذاکره یعنی خیانت،یعنی منِ ایرانی آمریکا برام مهمتر از ایرانه!! حاج قاسم رو ترور کردن،شهید فخری زاده رو هم یک سال نشده از دست دادیم،هنوز خون اینها خشک نشده مذاکره می خواهند!واقعاً منافقان مدینه ی زمان پیامبر رو خود این ها آموزش دادن! فقط یک انقلابی،مسلمان کامل،با اتکا به مردم،فرمانبرداری از رهبری و نگاه به داخل_نه چشم دوختن به امضای دروغین آمریکایی ها،چه جمهوری خواه چه دموکرات_می تونه وضع رو درست کنه،از اصلاح طلبان چه خیری دیده اید؟ اون هایی هم که میگن دموکرات بیاد تحریم ها رو بر می داره،جالبه بدونید اوباما بیشتر از بقیه روسای جمهور آمریکا تحریم وضع کرد،اما زیاد نگفتند... مرگ بر منافق،اللهم عجل لولیک الفرج.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    35 6
    وقت دار زدن خانین وپادوهای داخلی دشمن رسیده مزاکره بی مزاکره فعلا وقت انتقام سخت است
    • علیرضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      18 45
      راهی نمانده جز مذاکره
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      26 9
      از نظر وطن فروش ها راهی جز مذاکره نمانده
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      20 9
      احسنت به 15:40
    • نیما IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      5 3
      احسنت
    • نادر IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      4 8
      مذاکره
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 3
      موافقم
    • هادی IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      9 4
      هرکس از مذاکره حرف بزنه به خون شهدا خیانت کرده.!
  • علی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    23 6
    بایدن هم دوست دارمانیست آرمان !این رولطفاتوی کله تون فروکنید.بایدن همون فردی هست که بعدازشهادت سردارسلیمانی خوشحالی می کردوگفت حقش همین بوده
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      7 3
      اگر انتقام بگیریم دست بایدن برای مذاکره بسته می‌شود!/// ... های پادوی آمریکا حتی 24 ساعت هم خفه خون نگرفتن و دوباره شروع کردن.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    11 6
    تا کی بایدشاهد اینجور ظلمی باشیم و به فکر مذاکره چرا از سربازان گمنام استفاده نمیکنین جواب ترور باید با ترور کردن باشه
  • پسر کدخدا IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 5
    ایران طی این دو ماه انتقام خود را از آنها به سبک خودشان گرفته و همانند آنها لب به اعتراف نگشاید تا در هاله ای از ابهام قرار گیرد و همانند روزهای قبل رفتار کند در صورتی که هیچوقت این ابهام آشکار نشود .
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    5 5
    اگرومرض اگرو زهر مارهمش اگر مگر...!!!
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 3
    دست دزد رو تو فرهنگ ملل متفاوت میبرن. و اما از اعضای مختلف یک خائن زبان خائن رو. زبون اینها رو ببرید. گوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش به مهملات فرد بزدل ، بوزینه مسلک و روباه صفت ندید. مذاکره یعنی خفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رویا IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 6
    فقط بگین به این سادگی چطور زدن؟؟؟ واینکه این دتنشمند اونجا چکار می کرده؟
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    15 3
    ترور دوتا بازو داره یکی عامل تروره و یکی هم بازوهای تبلیغی که همین اصلاح طلبها هستن
    • 4281669752 IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      10 2
      مذاکره= بی شرفی
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 8
    ماهم انتقام میگیریم هم مذاکره نمی کنیم این مطلب رو توکله پوکتان فرو کنید.!!!!!!!
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 8
    ای خاک وچوک مفت خورا خاءن
  • حمیدحیدری IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    11 4
    ننگ بر سازشکارانه داخلی.ننگ بر جاده صاف کن های اجنبی
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 4
    تا قدس پس نگیریم اروم‌نمیگیگیریم
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    12 6
    افساد طلبان مطمئن باشید اگر مگر گفتن شما اهمیتی ندارد. وهیچ وقت مذاکره نمی‌کنیم.!
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    9 1
    خدا لعنت کند دشمنان دوست نمای داخلی رو وگرنه دشمن دشمن گریشو میکنه مبارک آقایون باشه برن جشن بگیرن چون خار شده بود تو چشم برجام و مذاکرات
  • کورش DE ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 2
    نخستین و مهمترین سئوالی که باید پاسخ داده شود این است که چرا خودروی ایشان ضد گلوله نبوده؟! اگر ایشان شخص اول هسته ای مملکت بوده و با توجه به تهدید چندباره ایشان توسط دشمن، چرا سطح امنیتی ایشان در حدی نبوده که بدیهی ترین چیز یعنی ماشین مناسب را شامل شود؟!
    • محمد IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      5 0
      درود بر شما ، بسیار درست فرمودید . باید خودرو ایشان ضد گلوله می بود
    • 6 IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      ضدگلوله بوده باتله ی انفجاری کشوندنش بیرون ماشین وبهش تیراندازی کردن
  • کورش IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 4
    توف به شرف امریکیهاوبایدن سگ انتقام ماایرانیم نمیتونیدبریدکنارخاک برسراتون
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 4
    افساد طلبان این اگر گفتن شما همان اگر گفتن شیطان است که گفت اگر از این درخت ممنوعه نخورید چه می‌شود...!
  • حسین IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 1
    تفکر غرب زده افسادطلبان به روایت تصویر هنوز صبر نکردن خون شهید خشک بشه! بعدش بخوان نطق کنن
  • DE ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    12 2
    یک کلام اصلاح طلب یعنی گرانی فساد پراید ۱۵۰ ملیونی خانه متری ۱۰۰ ملیون اجاره خانه پول پیش ۸۰۰ ملیون ترور سردار ترور دانشمند پتون ریختن به پایگاه های هسته ای مزاکره برای پایان دادن به تولید موشک پاین آمدن ارزش ایرانی وپول ملی ایران وگران کردن بنزین ۳۰۰ درصد
  • حسین IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    9 1
    مرگ بر اصلاح طلبان خائن واقعا خائن
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 3
    مذاکره با آمریکا شیطان بزرگ همان درخت ممنوعه است که عقل وشرع می‌گوید نزدیک نشوید وشما افساد طلبان شیطان صفت می‌گویید نزدیک شوید والا...!!!
  • جو بايدن IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 1
    آقايان من مذاکره نخواهم کرد. افتاد! من مذاکره نخواهم کرد. چرا؟ چون الان چه چيزي از ايران نگرفتيم که با مذاکره آن را به دست آوريم؟ هسته اي را که بتن کرديم. نظارت آژانس هم که 24 ساعته در حد فول است. ترور دانشمندان هم با جاسوسي همين آژانس در جريان است. اقتصاد را هم که آقا جهانگيري نوبخت دارن به ته دره مي برند. حال چه مي خوام از مذاکره؟؟! به مردم ايران توصيه ميکنم که دهان آنهايي دم از مذاکره ميزنند را گل بگيرند.
  • آذرنوش IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 1
    شمابرای حراست ازجایگاه خودتون منتظرسازش..بادشمن قسم خوردیه ملت ونظامیت..دشمن دشمنه دوست نمیشه ...شعارکافیه..سازش باقلتل سردارسلیمانی..فقطوفقط ذلته وبس
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 2
    آقا تکلیف رو مشخص کنید. آخرش آمریکا می‌تواند غلطی بکند یا نمی‌تواند و همه غلطها رو شما میکنید.
    • داود IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 3
      امریکا به گفته رهبر هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی افراد خودفروخته و تعلیم دیده غرب هستند که از داخل ضربه میزنند همین ارمان خمیشه بر طبل ناامیدی و کوتاه اومدن ومذاکره کوبیده حالا هم که دم از تنش زدایی میزند ،یکی نیست بگه شما بیجا میکنید بچه هاتون را میفرستید انطرف و برای به خطر نیفتادنشون یه مملکت را دارید واگذار میکنید گر این خوائنین نبودند الان وظعیت اینگونه نبود و جرات ترور نداشتند ولی دولت فشل و بزدل باعث شده تا این جرات را پیدا کنند.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 1
      نه دیگه غلطها رو فقط واسه تو و بابات نگه داشتیم
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 3
    نه اصلاح طلبان بدردکشور می خورندو نه مذاکره با بایدن هیچ
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    خدا کنه جوبایدنتون توزرد از آب در نیاد اونم گرگیست در لباس میش
  • کامران IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 1
    بر سرتون وطن فروش(دشمنان خدا ابتر هستند ، انشاءالله تو انتخابات 1400 مرگ جناحتون رو به عینه می بینید که به دست خودتون رقم خورده)
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 2
    آمریکا کرونا را ساخته باد کرونا به شما افساد طلبان نخورده وزمینگیر ونکشته تا بدانید چیه وآمریکا کی هست.؟!
  • حمید IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 1
    این از خود متشکران غربزده، بهتره برن بمیرن. بی مصرفان خود فروخته. راست میگن چون خانوا ه هاشان انجا هستند.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 3
    ایکاش جای این عزیزان دانشمند وسردار سلیمانی شما اصلاح طلبارو میکشتن که باعث بدبختی این مملکت هستید و جامعه رو خراب کردید شماها ی روستارو نمی‌تونید بچرخونید چه برسه به ی مملکت همتونم شیپورچی غرب بخصوص آمریکا هستید،درسته اسرایل وعربستان وامارات چند صباحیکه از دولت ترامپ مونده میخوان ضرباتی به کشور بزنن چون چراغ سبز و هماهنگی باترامپه جهت خودشیرینی کردن پیش صهیونیست های پولدار آمریکا تا از حمایت وپول اونا تا زمانیکه هست بتونه بهرمندشه واز قدرت پول اونا تا می‌تونه الان در انتخابات ودر زندگیش وانتخابات بعد استفاده کنه ومورد حمایتشون قرار بگیره،صهیونیستها با یسری خودفروخته عرب تا ترامپ هست فشارها چه اقتصادی چه ترور چه بسا شاید جنگ استفاده کنن هرچند باید ترور شهید جوابی درخور باید داشته باشه چشم در مقابل چشم ولی عربها اسرایل وترامپ آماده هستن عکس العمل ایرانو ببینن همینو دستاویز قرار بدن کنگره وهمگانو مجاب کنن به بهانه همیشگی ایران رفتارهای خطرناک داره وباید حمله کرد بهش تا ساکتشه وحرکات مخرب دست بکشه به این بهانه کنگره رو راضی ودوستان غربیشونم راضی کن تا به ایران ضربه بزنن وقانونی تصویب کنن قبل از اینکه ترامپ از قدرت بره اسرایل وعربهارو مورد حمایت قرار بده که بایدنم اومد سرکار نتونه کاری کنه ولی درکل هرچی هست به اسرایل وحشی وعربهای خودفروخته غرب رحم بشه عین خودشون برخورد نشه اونا هر روز گستاختر میشن ولی نقشه ای با تدبیر ومدبرانه باید کشید برای این آشغالا
  • جعفر IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 0
    فقط جای تاسف داره. آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    5 1
    درمقابل دشمن خونخوار نباید کوتاه بیاییم وگرنه بازنده ایم اگر آنها جرات داشتن به ما حمله میکردن آنها ار قدرت ملت ایران میترسن
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 1
    دانشمند مارا شهید می کنند بعد نگران بایدن هستید
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      9 1
      خاک بر سر بی غیرت افساد طلبان.!
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    5 1
    پس کو آن همه هارت و پورت شما هم دنیا طلبان ترسویی بیش نیستید.که فقط به فکر ماندن و دوام قدرتتان حتی به قیمت کشته شدن این ملت باشد. هستید پس گزافه نگویید. اینقدر ذلیل هستید .چطور سلامی لغز میخواند هر ایرانی خون از دماغش بیاید اله وبله میکنم.بفرما این گوی و این میدان .قالب تهی کردید.عده ایی مهره فدایی سیاست میشوند. ای وای از دست شماها
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 1
    خاک
  • سلیم IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 1
    #انتقام یک کلام بجنگید که این خون و این تحریمها و این زور گوییها تمامی ندارن
  • مظفری IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 1
    اسرائیل تو ایرانه. اف به شما باصطلاح اصلاح طلبها. مرگ بر غرب گداهای بیشرف اسرائیل برای یه سربازش جنگ راه میندازه شما بی غیرتهای دنبال مذاکره هستید. دشمن همون چیزی را میخواد که شما می‌خواهید
  • محمد IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    5 1
    با انتقام انتقام و حرف زدن نشد مملکت داری مرد عمل باید بود
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 0
    باید انتقام گرفته شود امریکا اسراییل عربستان باید تاوان پس بدن الان هیچی نگیم که چی بشه بایدن بیاد اونم دلش برا ملت ایران نسوخته دنبال منافع اسراییل و خودشه ایران باید جوابشون بده وگرنه تا هست همینجوره و اونا هر کاری که بخوان میکنن
    • یاشار IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      5 10
      راهی جز مذاکره و مصالحه نیست. والسلام
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      3 1
      راهی جز انتقام ونابود دشمنان نیست.!!!!!!!!
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      7 0
      فقط انتقام وعدم مذاکره.!
    • جواد DE ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 2
      اینا‌فقط‌نتیجه‌دشمن‌تراشی‌‌است‌با‌ابرقدرت‌درافتادن خطاست‌‌
    • دانیال IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      تنها قدرت عالم قدرت خداست.
    • رضا IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      انتقام وقصاص حق مسلم ماست. که در قرآن کریم آمده. قدرت هم فقط قدرت خداست.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    سلام. همیشه تو محافل دوستانه و خانوادگی میگم دولت با ملت لجه. واین خیلی بده اگه دولت جلو اختلاس وخیلی چیزهای بد دیگه که مردم رو توی تنگنا میزاره بگیره. همه با هم هستیم. بعضی افراد ویکسری آقازاده ها فکر میکنن خیلی زرنگن ولی دنیا اونقدر بزرگ نیست که به هم نرسیم بیاین دست به دست هم بدیم.
  • اصغر IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    َسگ زرد برادر. شغاله ترامپ اشغال یابایدن کثافت فرقی نمیکنه تنها هدف این کثافتها تکه تکه کردن ایران اگر توانی دارید نترسید و به امید بزک نمیر بهار میاد نباشید انتقام بگیرد در اصل زهر چشم باید گرفت اگر توانایی ندارید که بزارید هر کاری دلشان میخواد بکنن پس فردا اگر آمدن وتجاوز کردن بنام سمان مثل عرعرستان خودتونو بخواب بزنید که چیزی ندیدیم
  • علی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    با خون شهیدان معامله کردن بی غیرتی است ای بابا فکر میکردم دارید ببخشید
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    بگید ترسیدیم تمام
  • داود IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    مذاکره بی مذاکره سگ زرد برادر شغال انتقام خون شهید محسن را میگیریم چه جنگ بشه چه نشه انتقام شهیدان مون رمیگیریم
  • حسین IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    این چرندیات چی مشکل اقتصادی همه اش دست همان حرام لقمه هاست که دنبال آمریکا هستند تا این لقمه ایی که از را حرام بدست می آورند کوفت کنند وفقط مردم با برجام و مذاکره بازی می دن وچندتا زبان نفهم هم آنها را همراهی می کنند برجام باید به کلی لغو بشه بخاطر بر جام و رابطه با آمریکا باید همه تو سری بخوریم و جان ومال مردم به بازی بگیریم که نه اقتصاد مردم بلکه اقتصاد چندتا ابله در جریان باشه وبا این کار آمران زندگیشون رو می گذروند وبقیه مردم هیچ کسی هم نیست بگه که این چند سال چه کار کردین وبه کجا رسوندی که تا حالا پاش وایستادن و همین جوری فرصت سوزی لحظه ها وتحقیر ملت تو تاریخ جهان ثبت کردید وفقط همین انتقام سخت بوده که تونستیم یه کمی سر مون را بالا نگهداریم واز ایرانی بودنمون شرمنده نباشیم
  • محمد IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    جان انسان های با ارزش از نظر نوکران بی ارزش بایدن و ترامپ هیچ است . تف به پرستش اجنبی
  • رحیم IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 1
    فقط انتقام
  • لبیک یا زینب IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دولت به جای این که انتقام این دانشمند بزرگ رو بگیره ساکت نشسته و هیچ نکرده ،همین کارا رو کردن که دشمن هر غلطی که دلش میخواد میکنه تا حاج قاسم بود هیچ کاری نمیتونستن بکنن اما الان دارن نخبه های مارو ترور میکنن اگر انتقام نگیریم نخبه های بیشتری رو هم ترور میکنن
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      تاآتش‌به‌خرمنشون‌نرسیده‌ازاین‌جماعت به‌خواب‌رفته‌عکس‌العملی‌دیده‌نخواهد‌شدآتش‌که‌بیاد‌همه‌‌خواهد‌سوخت‌ انتقام‌سخت‌‌می‌تواند‌این‌آتش‌رادرنطفه خفه‌کند‌وجلوی‌پیشروی‌ان‌را‌بگیرد
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 2
    ای خدا چرا مردم ما اینقدر احساساتی ان این جنایت کار اسرایل و دارو دسته ترامپ هست اینها دوست ندارن ایران با بایدن مذاکره کنه نشستن اتاق فکر تشکیل دادن وبه این نتیجه رسیدن که اگه یه دانشمند رو بکشن مردم ایران بادست خودشون برجام رو خراب میکنن.اما نلت باید باهوش باشه ونباید خود تحریمی کنیم
  • کتی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    این ترور خیلی مشکوکه به نظر کارداعش میاد چون اسراییل اعتقادی به انتحاری نداره که یه ماشین نیسان رو پر از مواد منفجره کنه از اون طرف هم تیراندازی کنن دقیقا به سبک داعش بوده ،اسراییل هم به عهده گرفته که خودی نشون بده بگه ماترور کردیم
  • فدائی حیدری IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چاره وعلاج فقط دست اطلاعات بسیارقوی خودایران است چرااقایان دردولت اینقدرازادانه خلاف موازین انقلاب عمل میکنند وملت رابستوه اورده اند ونخبگان مارابکشتن میدهند تاپایدارباشندخدامیداند خداکند این چندماه هم زودبگذرد
  • یوسف IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    لعنت به هرچی ترسو!!! دنبال تنش نیستیم، اما انتقامی میگیریم نفس گیر و تیره!
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    انتقام # می خواهیم
  • ع IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    آنها اعلام میکنند‌ما اصلا برنامه ای نداریم برای کاندیدا این شما‌هستید‌که شلوغ کردهاید
  • گمنام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    همه ی این اتفاقا کار خودشونه مذاکره انچنان بد هم نیست حداقل مردم از این شرایط خلاص میشن هر مشکلی ک هست از درون خود کشوره
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    دیگر مردم به شما اصلاح طلبان مزدور وطن فروش رای نخواهند داد که باز اینده مردم رو مذاکره بکنید در 1400 گورتان را گم کنید برید بی شرف ها
    • ناشناس IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      یه جوری حرف می زنی انگار ایران پشت قباله ی مامان جونت هست و بقیه ول معطلند
    • دانیال IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      احسنت به پیام 16:58
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    عمل جنایتکارانه و پستی بود ولی بجای اینک دنبال مقصربگردین یه سوزن هم بخودمون بزنیم.وقتی میگن جز 5 نفر قدرتمند ایران و 500 نفر قدرتمند جهان بوده این یعنی سرمایه ملی.مگه هزینه ضدگلوله کردن خودرو چنین شخصیت مهمی چقدر بوده که اینکارو نکردن. پیشگیری کردن بهتر نبود
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 0
    اگر جواب ندیم از حقارت خود ماست.این شهید بزرگ مستحق انتقام است
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مذاکره بی مذاکره افساد طلبان تهوه اور
  • دانیال IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بر هرچی به اصطلاح لیبرال و لیبرال پرسته
  • ناشناس IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چه راحت ملت رو فریب می‌دهند خدا ظالمان را نابود کند همه آنهایی که باعث بدبختی مردم ميشوند
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سگ زرد برادر شغال است بایدن همان ترامپ است بایدن که خود را صهیونیست می نامد از ترامپ هم عوضی تر است
  • اسماعیل۸۸۸ IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا هنوز خون سردار خشک نشده خون دانشمند حاج محسن ریخته شد. تاکی صبر. دیگه کی انتقام سخت را می گیرید. عاملان داخلی از عربستان کثیف اسراییل پلید آمریکای نجس بدترند. عاملان نفوذی را شناسایی کنید و به مردم معرفی کنید.
  • کیانی.کارمند سهام عدالت IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام. دولت اگر دولت بود وضع مردم این نبود مرغ یک عدد ۷۰هزار و دلار یک عد ۳۰هزار و... دولت دولت نیست که دانشمند تراز اول ماشینش مثل پراید هست.یکی از اون صد گلوله ها که خود شما سوار هستید و روزانه مشکل بر مشکل میافزایید می دادید به این عزیزان. من و ۲۰۰۰نفر از همکارانم در سهام عدالت توسط همین دولت از کار برکنار شدیم واب باریکه ای که دولت اصولگرا برای ما ایجاد کرده بود دولت اصلاحات برداشت.و جالب اینجاست رای ما هم به دولت اصلاحات بود.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    برای اولین بار با نظرتون موافقم .تیر آخرشون زدن
  • حامد IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تا کی شما خائنین می خواهید دنباله ابن حرفها باشید ۸سال از این اراجیف گفتید دیگر بس است خدا شما خائنین را نابود کند این ضررها بخاطر شما است
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کدام مزاکره با گرگ داندان مصلح چه مزاکره ای این دولت از خود نفرات خود میترسد ، باید قوی شد و جواب داندان شکن به دشمن داد ،
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    اصلاح طلبان ستون پنجم دشمنان تاریخی ایران زمین هستند ، شرم بر شما خائنین ،. شرم بر شما خودفروختگان بزدل و ترسو !
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا برای همیشه دست شیطان بزرگ را ببندد.
  • سعیدمهمدی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دولت
  • کیانی.کارمند سهام عدالت IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام. هرکس به صحنه شهادت سردار سلیمانی و دکتر فخری زاده نگاه میکند و حتی قبل از شهادت نیز سیمای آنها نشانگر مظلومیت آنهاست بدون کمترین. امکانات و حتی یک ماشین ضد گلوله من در زمان انتخابات قبل یکی از رای دهندگان به دولت اصلاحات بودم اوایل می گفتند اصولگراها کشور را آل کردند و بل کردند ۸ سال خودشان حالا که داره تمام میشه نه کارنامه ای و نه عذرخواهی با وجود مشکلاتی که برای مردم ایجاد کردند مرغ ۷۰۰۰۰ودلار ۳۰۰۰۰. با ۲۰۰۰تن از همکارانم که همگی معلول و سرپرست خانوار بودیم در این دولت از تعاونیها بیکار شدیم .حتی نگفتند اینها معلول هستند بگزاریم کار کنند تا به زندگی امیدوار باشند.کاری که بخاطر زحمات دولت اصولگرا به معلولان و سرپرستان خانوارها داده شده بود. وقتی کشورم را با عراق و افغانستان و ترکیه مقایسه میکنم ناراحت شده بغض گلویم را می فشارد
  • حامد IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلامی می تواند بزند هم چنانکه عین الاسد را زد اما دشمن داخلی یک هواپیما در شرایطی که حتی همسایه های ما تمام پروازها را ممنوع می کنند پرواز می دهد و از پیروزی به آن بزرگی شکست می سازد هرآن کس دشمنش درخانه باشد اگر ایمن شود دیوانه باشد
  • محبت IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    می پرسی چرا اصلاح طلبان دنبال ریسس جمهوری هستند.. چون اگه همین یه روزنه را بگیرند کلا خفه میشم. این آخرین وتنها ترین ممر نجات است... برا همین باید با عزم جان وارد شوند
  • امید IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    خاک بر سر آدمهای خود فروش و بر هویت
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    عجب
  • علیرضا IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلا م بر شهیدان جای تآسف شدید دارد ازاینکه بهترین مخلصترین شجاعترین انقلابیترین رزمنده ها دانشمندان ما دشمن اسرائیلی و آمریکائ به شهادت میرسانند و آنوقت بیخردانی هستن که هنوز دم از مذاکره و برجام میزنند اینهاتاروزی که زن و بچه های آنان را در رختخواب نکشند باورشان نمیشود که اینها دشمن خدا و ملتها هستن. متاسفم .
  • سرباز وطن IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید سپاه اسرائیل رو بزنه یا نه باید از مقامات مثل سگ هار نتان یاهو یا امثال اونا رو بزنه اینهمه حرف از اقتدار وجواب دادن امسال این حرفها کجا به درد میخوره اینهمه زحمت سردار سلیمانی ومدافعان حرم وشهیدان هسته ای شهید کردن ومیدونید کار کیه چرا جواب نمیدید اگر جواب ندید دیگه مردم به حرف اقتدار گوش نمیدن وبی عرضه وهارتوپورت میگن باید سپاه به دنیا ثابت کنه که میزنه وهرچه سریعتر بزنه تا ملت باور کنن
  • دانا IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    روحانی به پشتوانه ی رفسنجانی روی کار آمد. در دوران ریاست جمهوری رفسنجانی هم مانند الان شاهد فشار حداکثری بر اقتصاد مردم بودیم ولی جیب ثروتمندان پرتر و سفره ی فقرا خالی تر می شد.الان هم همین وضعیت تکرار شده . حافظه ی تاریخی مردم ضعیف هست و با انتخاب روحانی دوران رفسنجانی تکرار شد. آمریکا و سرانش از ابتدا با ما دشمنی قسم خورده دارند چه ترامپ و چه بایدن ، اشتباه نکنید سگ زرد برادر شغال است. منتظر مذاکره با بایرن نباشید که در برجام ضربه خوردیم . گوش به فرمان رهبر باشید. خدا با ماست از جهاد و انتقام سخت نترسید. اگر از سگ بترسی ، حمله می کند و اگر به او حمله کنی ، فرار می کند.
  • حسن IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    چرا درب این روزنامه هارونمیبندندوچرااجازه میدهندحرفهای مفت بزنندانتقام سخت سخت باید رفته شودناراحت این هستندکه بایدن مذاکره نکندخدالعنتتان کندکه اینقدرترسووبزدل هستیدخدایاازاین همه بذلی وحماقت ووطن فروشی این روزنامه های دشمن مردم وانقلاب وروزنامه های همراه بیگانگان ووطن فروش خسته شدیم که وابسطه به اصولگرایان ویااصلاح طلبهاهستندوهمراهی روزنامه های بیگانه میکنندومثل موش می‌ترسند البته ازاین می‌ترسند که آقازاده هادرکشورهای دیگرهستندواموال جوانشان به خطرمیافتدای بزدلان منافق حالادیگرخجالت بکشیدوشرم کنیدآمریکاودیگرمتحدانش هیچ غلطی نمیتوانندبکنند
    • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      باید مواظب باشیم چون ما خودمان داخل کشور دشمن داریم هم خارج در کشور ما ۳ قوه هست هر کدام مستقل هستند بیخودی فکرمان را با روحانی درگیر نکنیم در کار نظامی ریس جمهور کاره ای نیست خودتان فکر کنید تو کشور تقسیم کنید ببینید هرکس چند درصد قدرت دارند به خاطر پراکنده بودن تصمیمگیری مشکل است مسکلات کشور حل شود
  • Fara hare IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر ده تا گلوله داشتید نه تای آن را خرج خاءنین پشت سرت کن یکی هم خرج دشمن روبرو. آقاجان تا وقتی این های اصلاح طلب سرمایه عسرایلیی در ایران راحت باشن وهیچ هزینه ای ندن وتازه سی سه سال حاکم کشور هم باشند وخش روی خودوخانوداه هاشون که هیچ روی ماشینان هم نیفتد آش وکاسه همینه تاحالا بیست هزار ازبهترین نخبه ها ودانشمندان کشور تو سال تکه پاره شدن ولی این نوکر مذدورای غرب خش هم برنداشتندبا اینکه مهمترین وحساسترین شغلهای کشور هم دستشان بوده اصلا ارباب مگه نوکر وغلام خودشو که داره به این خوبی کارشو انجام میده کاری داره بابا یکم هزینه ایجاد کنید برا سرمایه هایعسرایلی خط اول دشمن تاکی مماشات
  • احد IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 3
    خوب شمامی فرماید چکار کنند تو این وضعیت که ترامپ دنبال بهانه برای حمله به ایران است اعلان جنگ کنیم تا این بی شرفها زحمتهایی چندین ساله نابودکنند بجایی این حرفها یخه ای کس را باید بگیریم مسول امنیت جان این عزیزان هستند بس اینها چکار دارندمیکنند که ترویستها به خودشان اجازه میدهند در وسط شهر جولان دهند
  • ناشناس IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    هیچ نیازی به مذاکره نیست ،چون تحریمی لغو نمی شود،برجام ۲و۳و۴و.....درراه است
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 1
      برجام 2و3و4و...نیست. ونخواهد بود. اینهمه شهید ندادیم تا برجام بی فرجام زهرجام باشد.!
    • محمد IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 1
      هیچ برجامی در راه نیست.!!!!!
  • ا IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواهشنا با فکر اندیشه تصمیم گیری کرده وکشور را در تله ترامپ نیندازید
  • mahdi IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 1
    عیب نداره مذاکره نکنید و از گرسنگی بمیرید چون با لج بازی های الکی شما مردم هرروز فقیر ار میشن وروزی می اید که جامعه ایران بهدجز مفخرهای دولتی همه فقیرن وشما جزای از انها هستید
  • عرفان IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شهید فخری زاده و شهید سلیمانی سربازان حضرت آقا بودند درسته که شهادت این دو تن مارو خیلی ناراحت کرد اما همینه که مرز مواجه با اسراییل و عربستان و آمریکا و دولت های غربی از شلمچه به غزه و عدن رسیده از خلیج فارس به مدیترانه و دریای سرخ رسیده این مهم آرین پیروزی و موفقیت برای ماعه که اگه همه‌ی سردار ها و ماهارو شهید کنند نمیتونن مارو شکست بدن این آخرین دست و پاهای اسراییل و عربستانه
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    من ی چیزی برام سواله اونم اینه ک دوستانی ک مخالف مذاکره هستن بخاطر ترور دانشمند بزرگمون و سردار عزیزتر از جانمون چطور اون زمانی ک در دوره آقای احمدی‌نژاد بعلت بی تدبیری دوستان دانشمندان هسته ای ما شناسایی و ترور شدن این دوستان مخالفتی نداشتن ولی حالا دارن
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      آخه اون زمان دولت اینقدربی کفایت ونالایق نبودکه همه ی مشکلات کشورروبندازن گردن تحریم های آمریکابعدهم بگن امام حسن صلح کرد،ماهم صلح کنیم،مملکت گل وبلبل میشه زهی خیال باطل
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مانیازی به مذاکره با آمریکا نداریم که بفرمایش حضرت آقا وضعیتش مشخص نیست.!
  • کیوان IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شرف که ندارن اینها همان امید نتانیاهو در ایران و لجن کشان عزت ملی در ادوار مختلف هستند .
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بر افساد طلب های وطن فروش
  • قاسم IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت ....
  • حسین IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ب نظرم تو این چندروز باقیمانده از ریاست ترامپ دولت برای دانشمندان و نخبگان کشور ی حاشیه امن بسازه تا خدایی نکرده وارد جنگ بیهوده نشیم ...مواظب باشیم ک ایران دشمن زیاد داره
  • رضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام باید انتقام سخت گرفته شود هیچ قلتی نمیکنند
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 1
    گیریم نظر اطلاح طلبان این باشد خب که چی؟مگه اجازه نیروهای مسلح دست آن هاست؟اصلاح طلبان نمی توانند کروبی و موسوی را از حصر آزاد کنند بعد چگونه جلوی انتقام سخت!را گرفته اند؟
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا کسی که چندبار قبلا ترور ناموفق شده فقط ۴ نفر محافظ داشته و ماشین ضد گلوله سوار شده.
  • حمید IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بابرجام ذلت اوردید . شبی که برجام امضاشد گفت حتی امریکا عمل نکند به برحام باحضور اروپا تحریم های برجامی امریکا چند تکه کاغذ پاره بیشتر نیست! برجام جز فقز ما چیزی نداشت ترسوها اگه جواب ندن بازم میخورن .سپاه توقع ما مردم انتقام سخت از وهابیت واسراییل است امیدواریم ناامیدمان نکنید که خدا با ماست
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    شک نکنین راپورتچیها از همین گروه اصلاح طلبن ! فتنه ها ، اشوبهای خیابانی و کارشکنیهای بازار توسط این منافقین وطنی انجام میشه. خبرچین صهیونیستها رو شناسایی کنین.
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آره صبر استراتژیک بکنید بی غیرت ها تا تک تک دانشمندامون رو شهید کنند ترسو های بزدل دنیا پرست
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    خسته نباشی اصلاح طلب لیبرالیسم به نیرنگ تو می‌چکد از چنگ تو خون جوانان وطن به امید بیداری آن 24 میلیون عزیز ایرانی
  • US ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    به گفته بزرگان انتقام مظهر عدل است ولى تنها انتقام گرفتن شر دشمنان را از سرملت كم نمى كند موثر ترين ضربه به دشمن بيرون راندن دوستان دشمنان ملت از مناصب دولتى دركشور است تإخيردرطرداينان براى نظام ومردم زيان بار وبراى دشمنان اميد افرين است
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    خدا ماراهرچه زودتر ازدست دولت تزویر وناامید وآشغالهای خیانتکار اصلاحات نجات بده انشاالله
  • داورجعفری صوری IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام درضرب المثل های ماآذرها ابن است که( ایت تولاداندامنداردی ) یعنی سگ ازتولی هم نجستره مگردرچهل سال گذاشته این آمریکای جنایت پیشه رانشناخته ایم هرچه مقام معظم رهبری نظام دراین ترور تصمیم بگیرند صلاح کشور قطع ا درآن خواهد داورجعفری صوری از آش بناب
  • علیرضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با عرض تسلیت خدمت ملت وخانواده دکترای هسته ای ایران عزیز.. تا نابسامانی داخلی مثل راند خواری وبردن مال بیت‌المال ادامه داشته باشد نمی‌شود جلو متجاوزان را گرفت اصلاحات را از پایه شروع کنید ومسؤلان باید چشمشان را بر غارتگران ببندند
  • محمد IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این دانشمند عزیز که من تازه فهمیدم همچین کسی رو داشتیم خیلی افسوس می خورم که چطور ترور شد اینو خوب می‌دونم که کسی یا کسانی مدت طولانی این دانشمند بزرگ رو تحت نظرداشتن یا حتی از نزدیک یعنی نفوذ کردن تروریست ها درداخل حکومت مطما ن باشید ما از خودی خوردیم من متاسفم که یک عده ای برای رفاه خودشون خانواده هاشون اینقدر راحت مملکت می فروشند بعد دم از مذاکره میزنند این یعنی توطعه ای که دارن انجام میدم بر علیه مردم مملکت .دولت روحانی یا بهتر بگم اصلاح طلب ها به مردم ضربه ای زدن که حالا حالا ها نمیشه جمعش کرد نمی‌دونم ما تا کی باید درس بگیریم از این اشتباهات و یک سوراخ دو بار گزیده نشیم
  • مجتبی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام خدا ... کنه این اصلاح طلبان را تو بخدا مردم گول نخورید
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    به نظرمن بهتره بمیریدوخفه بشیدکاسبان مذاکره وطن فروش
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    اینقدر رهبر تذکر دادن به دشمن اعتماد نکنید کو‌گوش شنوا ۳۳۳۵
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    افساد طلبان اگر آمریکا یکی یا چند نفر از شماها را بکشد بازهم میخواهید مذاکره کنید؟ حتما نه پس ساکت.!!!
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چراغ صبح رییس محبوب به طرفهای غربی ودشمنان اجازه ورود در لباس نهاد های بین المللی از جمله آژانس انرژی اتمی
  • محمدایوب IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 2
    یک اصلاح طلب دعا میکرد مادرش بمیره. تا پدرش یه زن جوان بگیره. وپدرش که پیره بعد بقیه ماجرا. زدو پدرش مرد مادرش شوهر کرد وچه شوهری قوی هیکل وجوان. وپسر. وماجرا حالا. عشق مذاکره ها دربه در دنبال بایدن. مثل اون پسره. قیافه اونا دیدنیه وقتی بایدن داره دوش میگیره. البته اینها پرروتر ازاین حرفها هستند.
    • امین زادگان IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 1
      ساکت باش بی ادب مفلوک تو چه میدانی از خدمات اصلاحطلبان؟چشم و گوش بسته میخواهی عرض اندام کنی و چرند بگویی و تحریف کنی وای بر تو‌ و افکار پریشانت.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    افساد طلبان خیلی زود باید جواب اعمال خودرا پس بدهید. مرگ وقبر وپل صراطی که از متن جهنم می‌گذرد.! وجهنم.!
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام وخدا قوت .احسن به ایت تعبیر زیبا ،با این تحلیل دست کاسبان تحریم را هم تقشه برآب میکنید .انشاا...سران به این نکات کلید گوش فرا دهند واجازه بدهند آقای بایدن سرکارش مستقرشود سپس همه موارد خنثی وزندگی زیبا میشود .حقیقتآ مردم در فشار هستن
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا لعنت کنه بایدن و توله های داخلیشو .
  • خان داداش IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام من یک کارگر تامین اجتماعی باحقوق 2800 درماه هستم ک علاوه بر خانواده نفره خودم، دورادور والدین همسرم ک تحت پوشش کمیته امداد هستند را هم حمایت میکنم، زندگی برای ما بسیار سخت شده (از لحاظ اقتصادی) و هر روز هم بدتر میشود اما ما با نان و پنیر خود می‌سازیم ولی درمقابل ظالم کوتاه نمی آییم عزت و غرورملی ما خط قرمز ماست گور بابای آمریکا، بایدن، برجام و سازشی ک باخفت باشد خانواده من آماده تحمل سختی بیشترند و من آماده جهادم تا انتقام خون این عزیزان گرفته شود، انتقام خون ب ناحق ریخته شده سردار سلیمانی و شهدای هسته ای، انتقام خونی ک در راه حسین ع ریخته شد و همچون آن بزرگوار هنوز انتقام گرفته نشده انتقام سخت #انتقام_سخت
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چطور یک چنین شخصیتی راحت باید در معرض خطر قرار بگیره چطور ؟ مرگ بر منافق
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن واقعا درداخله خائنین پول پرست
  • محمد ایوب IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    باید دوستانمان در یمن و حزب الله در لبنان وفلسطین انتقام خون این عزیز رو از سعودیها واسراییل جنایتکار بگیرن و انشاالله مانند سوریه. شمشیر را از روببندیم ووارد کارزار انها شویم وکمکهایی که انروز با تلفن کری به ظریف بازگردانده شد. ازسر گرفته شود. یاعلی
  • علی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    انتقام بهترین بازدارندگی رادرپبی خواهدداشت اگرترسوها بگذارند
  • علی علوی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    خود تحقیری تا کی . بایدن و ترامپ دوروی یک سکه اند . اینارو می دونید ولی خودتونا می زنید به کو چه علی چپ . اگه این دانشمندای ترورشده داداش خودتون بودند ، بازهم همین حرفارو می زدید ؟ هرکس باید منصفانه به فطرتش رجوع کنه . اونایی که طرفدار عکس العمل مناسب و تلافی مقتضی در برابر این اقدامات شنیع نیستند ، قطعا خودشون چراغ سبز دشمنند.خوشبختانه اینا همه فهمیدند .
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ... که میخوان مذاکره کنن با صهیونیسم های
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    مرگ بر بی غیرت
  • محسن IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    در یک زمان خاص با برنامه ای دقیقا باید انتقام این عزیزان گرفته بشه والا مثل گذشته کستاخی اونها باعث تکرار این موارد میشه. موندم چرا ایران با چند ترور قبلی کنار اومد و احازه داد که جسارت کستاخی اونها تا اینجا برسه.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کاملا درست خیلی بی ...
  • امیرحسین US ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام وخسته نباشید،امروزه نظام به یک نفر قاطع بااحکام بُرنده،مانندمرحوم خلخالی،شهید رجایی وباهنر به شدت لازم دارد
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    واسه چیزای پیش پا افتاده صدتا نگهبان میزارید..ایشون تنها اونجا چکار میکردن....چرا ماشینشون ضد گلوله نبوده....چرا آدم به این مهمی از کمترین امکانات امنیتی بر خوردار... نبودند.همین شهید شدند و تمام...
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    همین شهید شدند تبریک و تسلیت....کشور ما که یه مگس رو تو آسمون مرز میزنه پس این کثافتها چه جور ی توانستند از این غلطا بکنن
  • رضا IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آب صابون بیارم خیلی پروهستید ۷سال کشور دستون بوده هر غلتی خواستید کردین همه کشور دانشمندها رافروختید خیلی پروهستیدانشالله انتخابات ۱۴۰۰جوابتون رامیدیم شما که توی روزنامه تون چنین مطالبی را مینویسید واقعا خائن هستید
  • حسام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    از سپاه درخواست عاجزانه داریم هرچه زودتر جواب این ترور را به نتینیاهو وبن سلمان خبیث با موشک بدهند
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    واقعا متاسف شدم واسه آدم های با ارزشی که جونو خونشونو واسه این کشور میدن ..........‌و تازه ما بعد از شهادتشون اسم اونا رو میشنویم ...........ما نمیزاریم.....خونشان پایمال بشه
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    من موندم چطور چنین شخصیتی به راحتی در معرض خطر قرار می گیره
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدایا خسته شدیم از این روزگار
  • اریان IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    فرصت طلبان یا جیب هاشون خالی شده یا دنبال فرصتی برای رانت و اختلاس هستند ، نه مذاکره نه صلح هر چه بادا باد. مرگ بر فرصت طلب کانادا و آمریکا نشین اختلاس گر بی دین
  • محمود IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    هر چی میکشیم از این اصلاح طلبهاست در هر شرایطی انتقام دانشمند ارزنده میهن باید گرفته شود
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    بیچاره زن و بچه ش خدا بهشون صبر بده از مسوولین خواهانیم جواب این اشغال ها رو بدهند
  • استاد مطالعات سیاسی دانشگاه های معتبر IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    از مشرق عزیز میخواهم که نظرات کم مایه کسانی که درکی از سیاست و روابط بین الملل را ندارند انتشار ندهد چرا که سیاست عرصه حرافی ها و نظرات سخیف افرادی نیست که همه مسائل را مطلق میبینند و جناحی حرف میزنند در سیاست باید با منطق و عقلانیت و حرکات درست و هوشمندانه جلو رفت و احساسات مخرب است هرکسی در دانشگاه مشروط یا مردود میشود یاد سیاست می افتد.
    • دانیال IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      احسنت.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 2
    هی نپرسید چرا اصلاح طلبان با دست رد میکند و با پا می کشند مگر شما خودتون غیر از این انجام میدهید . قدرت طلبی مگر در شما نیست که در آنان نباشد چرا آنان نباید خوششان نیاید از ماند در قدرت و بر سفره مردم مگر آنان چه فرقی با شما دارن ان احمق ها تنها فرقشان این است که هنوز خوب یاد نگرفته اند قدر چیزی را که بدست آورد اند هدر ندهند زود خرجش میکند
    • هادی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      ما قدرت را برای یاری دین خدا می‌خواهیم وبس.!
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      خخخ تو حالت خوبه چی داری میگی برای خودتت وقتی چیزی نمی دونی این اصلاح طلبان بودند فاتحه مملکت رو خوندن نه کسی دیگه بخاطر رای امثال شما بود که این روز هارو می بینیم
  • میثم IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    حضرت آقا قبلا فرمودند که نه مذاکره ای انجام میشه و نه جنگ اتفاق می افته. پس نترسید و با قدرت بزنید تا بزدل بودن اونها ثابت بشه.
  • SE ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرده شور بایدن و دستانش و صاحبان این تفکر را ببرند که انتقام نگیریم که بایدن دستان به خون آلوده اش بسته میشود
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بابا ترا بخدا دست بردارین مذاکره =ذلت مذاکره یعنی نرفتن راه شهدا. مذاکره =یعنی خواری خفت مذاکره در این وضع =دور شدن از راه امام و رهبر اگر ملت ایران خصلت را داشت هشت سال دفاع مقدس را کی انجام داد.
  • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با دموکرات ها قبلا مذاکره کردید، چه شد؟
  • حیدری IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بر اصلاحطلبان وطن فروش
  • مرادی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    دولت ترسو است باید انتقام بگیریم
  • RO ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بهترین انتقام نابودی سرمایه اسراییل یعنی اصلاح طلبان است
  • محسن IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقایان اگه عرضه دارن انتقام بگیرن اگه جرات ندارن این وان رامتهم نکنند اگه قراراست انتقام شکل انتقام سردارسلیمانی باشد همان بهترهیچ کاری نکنند
  • ه IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    در بی کفایتی این دولت همین بس که توافقی کردن که دولت بعدی که بیاد روی کار بتونه لغو کنه بدون هیچ خسارتی براش و همه خسارتی به ایران بزنه.. ترکمانجای را تکرار کردید .. شما که فکر دولت بعد اوباما نبودید که میتوته پاره کنه توافق را پس بیجا کردید ذلت به مردم دادید و فقر و این همه فشار و در مقابل هیچ به مردم وارد کردید ؟
  • DE ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم الله.محکی می زنند انتقام گرفته نشود بد را بدتر می کنند بشود فضای تنفس و بهانه برای بد کاری های عامدانه اشرافیت کارگزار و اپوزیسیون بازی های نحله منافقین داخلی مدعی اصلاحات مخصوصا" در انتخابات 1400جور می شود
  • IL ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بعد فرمانده باشه مذاکره می کنیم... اما قبلش همه ی اونهایی که اینور دنبال مذاکره ان باید خودمون اعدامشون کنیم....
  • علی IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا قبل از اینکه این اتفاق بیفتد از او محافظت کامل نشد متاسفم برای دولت ایران که نمی تواند از این نخبه های به این مهمی درست محافظت کنند امیدوارم که درسی باشد برای بقیه نخبگان که به صورت کامل از آنها محافظت بشود
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بایدن نیامده دانشمند هسته‌ای مظلومانه شهید شد. حالا بخواد بیاد چی میشه.؟! که نخواهد آمد وافساد طلبان آرزوی مذاکره را به گور خواهند برد.!
  • غلامرضا حدادیان IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بلاخره مابایدنختات برای انتقام دانشمندترین باشیم این انتقام رامیشودچندماه دیگربشگل یک جنگ واقعی باهردشمنی که درطولاین۴۲سال می گذرد انجام دهیم ولی معیشت مردم دست خودمردم است خودمون بوجود می آوریم نه آمریکا و اسرائیل
  • علی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    منافقین از کفار بدترند مشکل ما داخل کشور هست آمریکا سگ کیه بایددست خودفروختگان و خائنین به خون شهدا و نظام اسلامی و ولایت فقیه و این مرزو بوم را از سیستم حکومتی قطع کرد وگر نه مشکلات مملکت حل نخواهد شد
  • زهرا IL ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا دلم می خواد این بار کوروش بلند شه ، اونوقت ببینم جواب این بزدلا رو که دانشمند ایرانی تو کشورش ترور می کنن و باز می گن مذاکره... اخ اگه کوروش بیدار می شد اول حساب کیو می رسید شما ها رو یا صهیونیست ها رو...
  • علیرضا سلیمانی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    انشااله مسئولین باپیداکردن عوامل ترورآنهارابه سزای اعمالشان میرسانندولی دراین شرایط بایدصبرکنیم تابایدن به برجام بازگرددوتحریمهای ایران متوقف شودوپولهائی که قراراست آمریکابه ایران بدهد،پرداخت شودبعدبه موقع سراغ مسببین ترورخواهیم رفت.
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      هیچ وقت پولهای آمریکایی به ایران برنمیگردد هیچ وقت بایدن تحریمها رو برنمیدارد حالا میبینیم و تا اونموقع کلی معطل موندیم و بازی خوردیم
  • غریب قره گز IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام بر شهیدان مظلوم ایران.. انتقام انتقام انتقام انتقام
  • اهورااا IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ماهنوز داغ انتقام سخت سردار سلیمانی در دلمان مانده
  • جمشاد IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سوال اینجاست که موسادوعواملش چطور رخنه کرده توکشورحتماُکسانی ازداخل سیستم برای رقابتهای جناحی وسرپوش گذاشتن بررانت واختلاس وسرریزشدن دلارهای آمریکا واسرائیل توجیبشون ساپورت میکنن بابا مرگ یکبارشیون یکبارمادیگه چیزی برای ازدست دادن نداریم بزنید تودهن اسرائیل وعربستان و آمریکا شعارندین انتقام بگیرین
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این خون دیخته شد که شما گرگ خونخواری را برای مذاکره اماده کنید
  • علیرضا IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چهل ساله مردم عادی ،دانشمندان گرانقدر ،سیاستمردان باغیرت ما رو دارن ترور میکنن بازم منتظر آمریکا و اسراییل وغیره هستیم ملت ایران درسته چهل ساله که تحریمه ویکسری وطن فروش داخلی رو تحمل کرده ولی هیچوقت فرزندان باشرف خودشونو به زندگی راحت نمیفروشن قبلاً که سلاح وعلم نداشتیم حالا که داریم چهل تا موشک واسه تل‌آویو و حیفا وعربستان بی غیرت کادو بفرستیم اینا واسه ما مثل بعضی عناصر داخلی چیکار کردن اگر به حرف حضرت آقا گوش داده بودن الان اینا واسه ما قلدری نمیکردن دم هرچی ایرانی باشرف گرم اونایی که واسه این کشور هم جان دادن روحشان شاد وتو دل مردم با وجود ماهیان التماس دعا
  • کبیر IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چهار تا موشک باید بفرستیم اسراییل این همه بی عرزگی اگه تنگه هرمز را میبستیم اینقدر پررو نمیشدند اون ترامپ فلان فلان شده اگه تنگه هرمز بسته میشد حالا عربستان و اسراییل تخم همچین کارایی رو نداشتن
  • Nahid Salahlou IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن جلو چشاشونه دارن دنبال دشمن میگردن واقعا که
  • Abi IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چه مذاکره ای وقتی یه ورش همیشه بدقولیه اوناست چه مذاکره ای کشتن باید بکشیم ازَشون باید تو خوده اسراییل شخصیتاشونو بزنیم مرگ بر هرچی مذاکرست که باعث خفت ما میشه آمریکا نقض برجام کرده ما باید متعهد به برجام باشیم لعنت به برجام زنده باد ایران زنده باد سرخی خون حاجی و ای عزیز تازه عروج کرده
  • آسوده IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بازی کثیفی توراهه. سیستم امنیتی ما باید پیش بینی می‌کرد. به فکرمنافه چپ راستان نباشید. باید هوشمندانه عمل شود. حتی گرفتن انتقام. گرگها منتظر اشتباه تاریخی هستن
  • اصغرنسب. IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن اصلی و وطن فروش در داخل کشور است
  • تقی IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 0
    ما فقط شعار میدیم اونا دارن طبق شعار ما عمل میکنن و ما بازم ضرر میکنیم.یاد بگیریم الکی شعار ندیم هر چند امیدوارکننده یا غضب باشه.عمل کنیم
  • انقلاب IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بخدا اگر یک دادگاه شجاع پیدا شود که هست مصلحت بازی نشه و همه اصلاح طلب ها را محاکمه بکند همه پرونده مالی یا اخلاقی یا جاسوسی یا وطن فروشی و... دارند۷۷۷۶
  • Faridon.gh4848 IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نباید مسائل افراطی و احساسی نگاه کرد باید نگاه منطقی داشت مسله تله موش واقعیت دارد اعراب و ترامپ واسرایل از آمدن بایدن وزنده کردن برجام راضی نیستند و دوست دارد ایران درگیر ماجرای جدید کنند الان کل منطقه با ایران لج افتاده باکی وچگونه جواب خواهید داد تنها با یک کشور طرف نیستید بس انعطاف ودیپلماسی نباید فراموش کرد دراین وضعیت تحریم سخت و فشار اقتصادی
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اول که هرجا شل زدی سفت میخوری پس قطعا باید انتقام گرفت
  • حسن سپهری IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گرای دانشمندان و اسرار درون کشور را امثال همین به اصطلاح میهن پرستان مواجب از خارج بگیر می دهند . تا کی باید مراعات بکنیم و مدام به حملات مکرر آنها جا خالی بدهیم . شهید فخری زاده یک بار جا خالی داد ولی چرا این همه استیصال و انفعال تا بالاخره دشمن به هدفش برسد . ننگ و مرگ بر مماشات گران و منافق
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این عده آدم اگرصدتابعیتی هم داشته باشندبایدنیست ونابودشوندچون عنصری فاسددرهرجامعه ای که باشندفسادببارمی آورندبایداعدام اواجراشودوبه زباله دان تاریخ افکنده شودقاتل شهیدمحسن فخری زاده نوچه های همین افرادهستنددشمن دشمن است خواه داخلی یاخارجی باشداسرائیل بایدهمان موشکهایی راکه برسرآمریکایهادرعین الاسدریختیم وجنازهای لجنشان تاحال پیدانشده بایدسراسرائیل ریخته
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم.
  • قاسم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ایران باید هر چه سریعتر جواب این ترور را بدهد، و گر نه باید منتظر اقدامات ضد امنیتی دیگر باشد. جواب هم اینگونه باشد که ایران اسراییل را بزند،و بعد از آن اصلاح‌طلبان که اینقدر سنگ آمریکا را به سینه میزنند، ببینند که آمریکا با آنها دوستی بیشتری دارد یا با صهیونیستها. ظریف که ادعا میکند 30 ساله با بایدن دوست هست.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    هر موقع اسم اصلاح طلبان را ما ملت ایران میشنیوم حال مان بهم میخورد .خودشان هم این را فهمیده اند ودر حال پوست اندازی ظاهری هستند تا با نام دیگری در ادامه سیاسی کشور جایگاهی را کسب کنند .
  • مجتبی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    روزنامه آرمان غلط کرده اینهمه باج دادید چه مذاکره ای شده باید اقدام متقابل بشه فقط همین
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آخه من نمی دونم این اصلاح طلبان هیچی سرشان نمیشه فقط دست گدایی میخوان به آمریکا دراز کنند
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قطع برنامه موشکی پیش شرط دموکرات‌ها. خیلی پررو هستند.اونوقت این افراد که می‌خواهند خلع سلاح شویم شایسته مذاکره هستند.؟! خودشان چرا تا سلاح هسته‌ای هم دارند؟ ما موشک برای دفاع مشروع نداشته باشیم.؟! یک کلمه آمریکا شیطان وما هیچ مذاکره ای با شیطان دشمن اصلی بشریت نداریم.!!!
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدایا کشور ما را از دست خرمگسهای نفهمی به نام اصلاح طلبان نجات بده
  • حمیدزنگنه IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ برامریکا خواهشن نزارین خونش پای مال بشه انتقام بگیرین اخه بایدن خر کیه اونم یه حرامزادس مثل بقیشون...کسی که مخالف انتقام باشه خودش
  • دیپلمات مقاومت اسلامی پیروز IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بحول قوه الهی پاسخ این دد منشان را در وقت مناسب خواهیم داد البته ترور دانشمند هسته ایی ایران اسلامی تا مشخص شدن عاملان در ایران زمان میبرد و عملان اصلی خارج از کشور که با نیشخند مضحک خود درون پر کینه شان را نشان می دهند بقول معروف شب دراز است و قلندر بیدار منتظریم تا استارت شرارت را ان صهیونیست اسراییلی بزند تا عالم را بر سرش خراب کنیم بعبارتی با شفافیت اقدام کنیم تا جامعه بین الملل هم بگویند خوب کاری کردید بزنید تا این کثافتان خوک صفت تا خلیج خوکها فرار را بر قرار ترجیح دهند و فلسطینیان نیز به سرزمینشان برگردند انشاالله.
  • علی عبدلی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اونایی که گفتن (اگر انتقام بگیریم، دست بایدن برای مذاکره بسته می شود) مثل همونایی هستن که کشور رو میفروشند ما همه می‌دانیم که مذاکره با آمریکا به ضرر ملت ایران تمام می‌شود
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر قبلا وحالا بموقع،به اندازه وحتی بیشتر انتقام گرفته میشد وبشود،حالا بایدن برای مذاکره التماس میکرد
  • م IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا ما مثل اونا بزن در رو نمیکنیم . چرا افراد اونا رو ترور نمیکنیم .
  • راسل ایرانی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما از هیچ صهیونیست جنایتکاری مثل باید امتیازی نمی خواهیم بلکه مجبورشان می کنیم تا امتیاز بدهند بعبارتی کاری بسرشان در منطقه در خواهیم اورد که ساکنین اراضی اشغالی فلسطینیان تا خلیج خوکها فرار را بر قرار ترجیح دهند تا بایدن نیز انگشت بدهان با چشمهای از حدقه در امده بدنبال دی ای ان ان کثافت صهیونیست در بدنش بگردد.
  • حمید IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقای روحانی یکی باید راجب خود شما حرف بزنه من که خودم شرمنده و پشیمانم که به شما رای دادم واقعا شما به عنوان یک ریس جمهور چه کاری برای مردم کردی جز اینکه ده سال به عقب بر گردوندی و امسال من هیچ امیدی نصبت به زندگی ندارن واقعا کشوری مثل ایران باید این حال و روزش باشه یک روز روغن توش پیدا نشه یک روز نخود کشوری مثل ما جوانهایی مثل من به خاطر کم دستی باید به ازدواج اصلا فکر نکنن اقای روحانی اگه اخرتی هست ازش بترس چون من و امسال من ازت نمی گزریم خدا همونطور که بندش را به اندازه توانش امتحان میکنه وقتی به کسی مقام یا منزلت میده که بتونه به مردم خدمت کنه
  • مرصاد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    ای خاک برسرتان ! که حاضرید ؛ همه چیزتان را بدهید ، که مذاکره ذلیلانه تان ، برقرار باشد !!
  • حمیدشهمرادط IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظرمن باید انتقام گرفت به گفته ای قرآن کریم گفته به کافران رحم نکنید آن‌هارابکشید ومالشان رابه یغماببرید من حقیرانه ازآقادرخواست جهاد دارم
  • بسیج ایرانی IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ذات و فطرت رژیم کودک کش و سرطانی اسرائیل معلوم هست ولی ما هم در ریختن خون این شهید بزرگوار مقصریم این چند مین شهید هسته ای و دانشمند بود که ترور شدند دنیا عظمت و مقام دانشمندان مارا فهمیدند ولی ما در نگهداری آنها هیچ کوشش نکردیم مثل اقتصاد که ویرانش کردیم دانشمندان خودمان را یا فراری می دهیم ویا بعلت عدم مراقبت به کشتن می دهیم
  • محمد ملایی از قم IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آقایان ارامانی هاشمی تبار روحانی نسب باب مذاکره امام حسین با یزید همیشه بسته است ولی ابوموسی ها همیشه دنبال مذاکره اند ولو از روی خون علی و حسین علیهما السلام رد شوند.چنانچه منافقان این امت قبل از چهلم شهید سلیمانی همین حرف را زدند و حالا .....
  • مسعود IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دیدار نتانیاهو و ملک سلمان و پمپئو دقیقا بعد از پیروزی بایدن در جهت همین مسئله بوده تا ایران را وادار به اقدام متقابل نموده تا هم برجام را نابود کنند و هم زمینه حمله نظامی را فراهم کنند
  • مرصاد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن وقتی می بیند که امثال تاج زاده ملعون ، علنی به مقدسات نظام توهین می کنند و راست راست هم می گردند ، دلگرم و گستاخ تر می شود !!
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    مردم را بازی ندهید هرکس درهر لباسی خیانت می‌کند بگیرید به درک واصل کنید هیچکس مخالف مجازات مجرم نیست مصلحت کیلوئی چند بسه چرندیات نه دین مانده نه آسایش نه اقتصاد رسوا کنید مگر نباید مسؤلین اموال شان را اعلان کنند خب اگر نمی‌کنند رسما با دلیل و مدرک رسوایشان کنید
  • شهریار IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    طرفدار های اصلاح طلبان میدونید دشمن چرا حامی اصلاح طلبانه؟میدونید چرا تسلیم طلبان دشمن پرستن و همش دنبال رضایت اونهاهستن؟.مگه جز اینه که دشمن دنبال نابودی ایران و ایرانیه((طبق گفته خود دشمن)
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر هر دفعه که چنین اتفاقاتی می افتاد 10درصد غنی سازی را اضافه میکردیم وبازرسان را با لگد می انداختیم بیرون الان غربیها مثل سگ پارس میکردند والتماس تورو خدا نکنید .......اما حالا چی متاسفیم برای بعضی ترسوها وخائنین
  • هادی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    شیاطین به اندازه نوک سوزن هم نیستند که زیر پا له کرده ایم. هیچ قدرتی ندارند. قدرت فقط قدرت خدا.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ایران پر از فخری زاده است من یک فخری زاده ام.!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      1 0
      احسنت.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 1
    ایران‌پر‌از‌جاسوسهای‌اسرائیل‌شده‌که‌ازاسرائیل‌ حقوق‌میگیرند
    • هادی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      2 0
      اسرائیل غلط کرده...!
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 1
    ما مذاکره نمیخایم انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام
  • علی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    دین ندارید حداقل ازاد مرد باشین کمتر از یک سال و دو اتفاق دردناک و بی جوابی ما
  • DE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    اگر انتقام بگیریم دست بایدن برای مذاکره بسته می‌شود! خب شما بند تمبانتان را شل کنید ببینید جو بایدن مانند اختاپوس با دستان باز به شما خواهد چسبید.
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    اصلاح طلبان غلط خوردند خود وجد اشون
  • غریب CA ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    من طرفدار شخص یا کشوری نیستم. من معتقدم که هردانشمند یا افسر ایرانی ، سرمایه عظیم و ستون اساسی کشور است، چرا مواظب این خانه بزرگمان نیستیم؟!
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بخدا قسم اگر همین امشب تمام پایگاهها آمریک و تل‌آویو رو بزنن بهتر از فرداست واونا جل و.پلاسشون جمع میکنن میرن وجرات کاری هم ندارن
  • ایران IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    کاش این روزنامه های اصلاح طلب خفه میشدن. مردم نابود کردن. کل دوران بعد انقلاب حکومت دستشون بوده. مظلوم نمایی هم میکنن. لطفا امار ثروت ها و محل زندگی اقازاده ها و خانم زاده هاتون هم بفرمایید. شما بفکر ملت نیستین. بفکر اوضاع زندگی لاکچری فرزندانتون در اونور اب هستید. حالا قبلا که اوباما تو برجام بود چ اتفاق مثبتی واقعا افتاد. توراخدا خفه بشین از مذاکره نگید .
  • Mh IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    . آب که از سر گذشت چه یه وجب چه هزار وجب انتقام بگیرید که کمی از بغض مردم کاسته شه
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به درک که بسته میشه
  • علی پسر ایراتی IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به چه زبونی بگیم ای حاکمان این سرزمین ما جوونای ایران موشک و انرژی هسته ای نمیخواهیم ما نون شب و خونه و زندگی و آرامش میخواهیم فقر باعث تمام مفاسد است
  • فهیمه IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خوبه دیگه بیان همه ی دانشمندای ما رو بکشن بعد بگن راه رو واسه مذاکره با بایدن بستن .اونم راه اوبامارو در پیش میگیره و مذاکره اونم به درد نمیخوره .به نظر من انتقام باید گرفت اگه میتونید.
  • قاسم IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    وای بر اصلاحات
  • یاسر IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دوستان هر کس میتونه نظر خودشو بگه بدون توهین بدون تهمت.... اخلاق منش پیامبر ما بود حتی در مقابل دشمنان.. ما میتونیم محکم و با صلابت حرف بزنیم ولی ب کسی توهین نکنیم
  • خدداد رشدی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کشورمان ایران عزیز را بدجوری ودر بد موقعه گرفتار کردن شهید عزیز یکی از دانشمندان و مقام های بلند پایه کشور است بهترین را حل برای تمام نیروهای مسلح این است خون سردی خودشان حفظ کنند وشتاب زده عمل نکنند در گرفتن انتقام باید ما هم مثل اسرائیل هم ترور کنیم یکی دو نفر از دانشمندان اسرائیل یا رهبران سیاسی شان نتانیاهو علنی اعلام کرد که دانشمند ما را ترور میکند بعضی دیگر از دانشمندان مان در خطر ترور هستن مواظب باشید
  • یونس IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام دوستان و عریان و مسولین عزیز کشور خواهشن جنگ نشه نشه نشه. جنگ خوب نیست جنگ بشه تنها آمریکا نیست همه خراب میشن رو سر ما حتی در داخل کشور هم هستن کسانی که از داخل ضربه بزنن پس جنگ نشه به هیچ وجه
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام خسته نباشی من خودم یک ایسارگرم گوش به فرمان رهبرم و از آقای سلامی خواهش میکنم چندین موشک برسر نامردان دنیا بزند تا انتقام خون شهیدان گرفت شود واز خداوند می خواهم ریشه دشمن کند شود به آبروی امام رضا خداحافظ
  • امیر IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هموطنان عزیز یکی از اهداف همین است تفرقه در افکار عمومی که گروهی بگویند زودتر انتقام سخت گروهی بگویند مذاکره منتظر بایدنت تا مذاکره...و واکنشی نداشته باشیم....
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آقا نظر ما رو بزارین زشته بخدا
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ی خرده انتقاد پذیر باشین بزارین مردم قضاوت کنن چرا نظر منو نمیزارین
  • دلسوخته IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    متاسفم برای این دزدان کشور
  • DE ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مذاکره که هیچ ارزش ‌.ندارد ..باید مشکلات داخلی مملکت از فساد و تبعیض حل بشه ..سه قوه باید رجایی باشند که متاسفانه نیست ..و دولت باید بفکر دانشمندان باشه وارتش هم دخالت جدی در اسکورت دانشمندان بکنه
  • علی اکبر IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خب اینکه اینقدر حاشیه ساختن نمی‌خواد کسایی که فکر میکنم اصلاح طلبان نسخه ذلت پیچیدن گاز انبری لوله شون کنید شما که قدرت و اقتدار دارید نسخه عزت بپیچید و جلوی اینا قد علم کنید تا ما مردم عادی هم بدونیم اصولگراها واقعا چیزی غیر از اصلاح طلبان هستند
  • شهریار IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    در تاریخ ثبت شده امثال (ترکمنچای) و ثبت شده و خواهد شد نتیجه وادادگی و غرب پرستی و امتیاز دادن های افساد طلبان (برجامچای) و باز هم نتیجه تسلیم طلبان (بایدنچای ) خواهد بود. .سر آقا زاده های خارج نشین سلامت
  • خالدی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این روزنامه آرمان پست ترین روزنامه است کی باید له این رسیدگی کنه واقعا گثیفی
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرکی حرف ازمذاکره بزنه بایدگذاشت وسط چهارراه تا درس عبرت برای مذاکره کنندکان باشه
  • اسی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دلیل بی تابی خیلیاشون واسه ورود به ریاست چپاول است
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نمیدونیم‌کی‌راست‌میگه‌کی‌دوروغ‌فقط‌خدا‌اینا‌رو‌ میشناسه‌
  • رضا IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا دستان شما افساد طلبان را ببندد که این اراجیف را در روزنامه‌های بی سروته تان چاپ نکنید.!
  • شهریار IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    علی پسر ایرانی .اگه همون موشکها نبودن امثال تو الان به داعش میگفتین اق دایی.برو تحقیق کن هسته ای چیه و به چه دردی میخوره و چرا دشمن خودش داره اما نمیخواد ما داشته باشیم.ی گوشه از داشتن انرژی هسته ای رو بهت میگم۱ساختن داروها و...۲اسرائیل با همین انرژی توانسته آب شیرین کنه(جنگ آینده جنگ ابه)۳اسرائیل با همین انرژی توانسته به کشاورزی رونق بده و اشتغال ایجاد کنه و و و.و اینو بدون همینطور که نتیجه برجام شد برجامچای دادن موشک و اقتدار هم میشه بردگی برای دشمن.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آنچه اصلاح طلبان در سر دارند درنتیجه انتخابات امریکا قابل جستجواست اگر به صراحت نمی گویند اما به کنایه ودرلفاف به آن ایمان راسخ دارند اما چشمان تیز بین دل سوزان انقلاب ومردم عکس نظریه این جماعت دوپهلو ولیبرال مسلک را حکایت می کند
  • محمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینکه قهرمانی (سردارسلیمانی)ودانشمندانی که درراه تحقق اهداف براحتی بدست دشمنان قسم خورده به شهادت برسند توجیه ناپیذیره اینها بشتر باید مراقبت داشته باشند
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شما انتقام بگیر همه میان به پات میفتن.
    • هادی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      انشاالله انتقام میگیریم. حرف مرد یکی.! مرده وقولش.!
  • حامد IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینا که دشمن ماهستند،اکه دست رودست بزاریم خدایی نکرده به گزینه های فراتر ... ازاینهادست میزنند خدا اون روزرونیاره
  • طاهر خان IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    سلام بر هموطنان و درود بی پایان بر شرافت پاک شهیدان و دلسوزان و دلاوران سرزمین پاک ایران زمین....نکته ایی که خدمتتون میخوام بگم برای انتقام الان زوده هرچند برای ما درد آور است که هر بی....میاد کار ترور انجام میده و عزیزان و دانشمندان را ما را ترور میکنند اما باید صبر کرد تا زمانی که دستور آقا داده شود و منتظر بود و مطمعن باشید خونشون پایمال نخواهد شد نباید ضعف به دست دشمنان ایران داد من نه نظامی هستم و نه کاریی اما بهیچ عنوان از خون دانشمندان و محافظان کشورم دست بر نخواهم برداشت بوقتش به دستور رهبر عزیزم امام خامنه ایی همه ۸۰ملیون بر سر این تروریستها فرود خواهیم آمد....یا حق
  • م.. ن مشهد IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بی شرفهای وطن فروش شمااگرازوجوددولت پنهان اطلاع دارید نام ببرید . خدارسواتان کند خوارج بی دین .
  • صابر US ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن اگر دشمنی آشکار داردتنها به دو دلیل است اول اینکه مقابلش افرادی ضعیفی هستند ودوم اینکه احساس پایگاهی در داخل دارد والسلام
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر منافق
  • م.. ن مشهد IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باذاکره وبرجام که اینهمه وردزبان شماخوارج هست سودش برای ملت چیست فقط برای خودتان طماعید
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بازم باید دست روی دست گذاشت اول باید خائنین داخل کشور را از بین برد به قول معروف کرم درخت از خوده درخته
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نباید جای دوری رفت همین عوامل نفوذی دشمن که در بسیاری از جای جای این کشور همانند سازمان محیط زیست و خیلی جاهای دیگر ریشه انداخته اند باید پیچوند
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بایدن اگه مذاکره میخواست این ترور ناجوانمردانه رو محکوم میکرد و اسراییل رو تحریم میکردن.
  • ساعد IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مذاکره یعنی خیانت به خون شهیدان یعنی خیانت به ایران مهمترین وظیفه اصلاح طلبان اصلاح نفس خودشان است براشون متاسفم
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام خون شهید محسن فخری زاد را از تروریست جهان یعنی آمریکا گرفته شود
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    مهم این نیست که تو مورد هسته ای به توافق برسیم یا نه. کلی بالا و پایین پیش رومون هست. مهم اینه قواعد بازی رو اونا تعیین نکنن. متاسفم برای اونایی که ساده لوحانه فکر میکنن و در عین حال فکر میکنن بقیه افراطی و کم سوادن.
  • دانیال فاطمی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دیگه‌ چیزی‌ براباختن‌ نداریم‌ بجنگ‌ واسه‌ خون‌ عزیزامون‌ منم‌ دایم‌ شهیدشده‌ حاضرم‌ خودم‌ واسه‌ وطنم‌ جون‌ بدم
  • مهدی GB ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    سربازان گمنام امام زمان دقیقا کجایید؟
    • هادی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      مشغول خدمت به کشورند ولی گمنام.!
  • سید IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم عزیزان من . خیانت راستی و چپی نمی شناسد . خیانت به وطن موضوعی است پیچیده تر از این داستان . ما باید هوشیار باشیم ، اوباما را با ترامپ مقایسه کنیم باید بگویم اوباما بسیار نجستر از ترامپ است چون دروغگویی بالفطره و حیله گری تواناست . حالا اگر کسانی می خواهند به بایدن که همانند کلینتون و اوباماست سیگنال مذاکره ی با رویکرد باخت بفرستند یا خیلی کم عقلند و یا خدای نکرده خائن
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      احسنت.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    هرکس به کسی علاقه مند باشد وبدنبالش باشد با او محشور شود بزرگان دین اسلام گفتند. افساد طلبان مطمئن باشند با ترامپ وبایدن... محشور می‌شوند.!
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این تراژدی ترساندن مردم ایران از جنگ دیگه خیلی خز شده اصلاحاتی ها به فکر یه فریب جدیدتر برای عموم مردم باشن
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بله شما درست میفرمایید چون اگه انتقام بگیریم دوستان شما (کدخدا) ناراحت می‌شود و بذاریم دشمن داخلی و خارجی باهم کارهایشان را پیش ببرند
  • سید IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر سگیونیزم بین الملل از کاخ سیاه گرفته تا خودی های خود فروخته
  • حیدری IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اطلاح طلبان 7سال است دست گدایی مذاکره به سوی دشمن ملت ایران دراز نموده اند
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حاج قاسم رو ترور کردند این دانشمند رو ترور کردند حرف زدن در مورد مذاکره واقعا مسخره هست و جای تاسف دارد
  • شهروند IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    وای چقدر آدم باید ذلیل و ترسو باشد که در عوض تقاضای انتقام و ضربه سریع که دشمن را از جنایات دیگر پشیمان کند، همه هم و غمش مذاکره با یک دولت تروریست و قلدر باشد، بدتر این تجربه خسارت بار برجام هم جلو رویش باشد، برخی وقتها هرچه میخواهی برخی از قلم بدستان داخلی را با مثبت اندیشی برای وجدانت تبرئه کنی و اینها را خیانت پیشه ندانی، نمی توانی، یعنی عمل و گفتارشان نمی گذارد.
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    لعنت بر اصلاح طلبان نادان و ترسو و وطن فروش
    • علی CA ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      . . مذاکره ..
    • هادی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      ... عدم مذاکره...
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ملت عزیز و دلاور ایران زمین دلاوری و رشادت ایرانیان باستان را حتما شنیده اید و مهمتر از همه رویارویی با دست خالی فرزندانتان را در برابر کل ابر قدرت‌های دنیا در جنگ تحمیلی به عینه دیده اید پذیرفتن زور و ظلم یعنی پذیرفتن ذلت و شکست در جریان جنگ غیور مردانتان در مقابل تمام دنیای استکبار شرق و غرب ایستادند و با خونشان پاسخهای کوبنده ای را با دست خالی به شیاطین زمان دادند چون اعتقاد و باور به یاری پروردگارشان داشتند و اخلاص در جامعه موج میزد و کلید همه مشکلات همین خلوص بود اما متاسفانه در سال‌های پسا جنگ دنیا را به آخرت ترجیح دادند و نون و آبی برای خود دست و پا کردند و اعتقاد ملت را دچار شک و تردید نمودند و جریان نفوذ را شکل دادند اما هنوز هم بسیارند سربازان حق پس از تبلیغات ذلت بار مزدوران غرب نهراسید چرا که امروز با یاری خداوند و تلاش دلاورانتان ایران اسلامی دست پر و بسیار قدرتمندی دارد و قادر است دست شیاطین را قطع کند امروز نه تنها مردان دلاور بلکه شیرزنان هم یک صدا آماده هرگونه پاسخ کوبنده به دشمنان هستند تا یکبار برای همیشه غدد سرطانی را در منطقه بخشکانند مطمئن باشید با اولین شلیک خیل عظیم سربازان خدا بپا خواهند خواست و پوزه دشمنان و مزدوران داخلی شان را به خاک می‌مالند برجام و مذاکره با شیطان جز بدبختی و هزینه دستاوردی نداشته و نخواهد داشت
  • سعیدردکا IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بابا وجدانن با سیاست کار ندارم. نخواهم داشت.من ی۶ جوان ایرانی مجرد ۳۰ ساله. بابا تورو خدا نزارین این خون ها پایمال بشه.
  • ناشناس IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    به درک که دست بایدن بسته میشودبعضی هاحاضرن ناموسشون روبدن تامذاکره کنن تف به شرف نداشته تون
  • ایرانی IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بخدا،این جریان افساد طلب عین صهیونیست ها بلکه بسیار بدتر و خائن تراز اونها هستند،هرچه فریاد دارید برسر این خائنان داخلی بزنید،خنجری که دشمن خودی به قلب انسان فرو می کند بسیار زهردارتر دشمن بیرونی است
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا الان به جمله مبارک حضرت امام پی می‌بریم که گفت ما حالا حالاها از تحصیلکردگان وپرورش یافتگان غرب خلاص نخواهیم یافت دیگه یک بچه میفهمه که دشمن واقعی کیه تاسف به حال خودمان باید بخوریم که این افراد برای ما تصمیم میگیرن
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    بعضی ها تمام وکمال کودن واحمق تشریف دارن باج دادن تا کی؟
  • هموطک IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    بایدن در اینده بدتر از ترامپ خواهد بود
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    مرگ بر اسرائیل
  • امیری IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    مرگ بر آمریکا
  • شهریار IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید تا انتخابات ۱۴۰۰ صبر کرد بعد با یک دستور انقلابی این اقلیت که دم از مذاکره با آمریکا میزنن که هیچکدام هموطن ما نیستن از ایران بریزیم بیرون
  • رحمن IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اتفاقا خیر بایدن میفهمه باید التماس کنه به برجام برگرده نترسید.و میفهمونیم که دیگه نقشه رو میز نگذارند .ترس برادر مرگه
  • ناشناس IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    گور بابای بایدن وبرجام . باید ن وترامپ وبقیشون فرقی باهم ندارن اینها مثل سگ میمانند اگر از پیش رویش فرار کنی دنبالت میکنن ولی اگر در مقابلشان بیایستی میترسن وفرار میکنن.
  • محسن IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    اسراییل : اصلاح طلبان سرمایه ما در ایران هستن ، کاش یک اصلاح طلب هم ترور میشد . ولی چاقو هیچ وقت دسته اش رد نمی برد
  • امیر IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام بر همگی لطفا کمپین نه افسادطلبان از همین حالا
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    فقط باید مذاکره کنند
    • هادی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      فقط نباید مذاکره کنند.! مذاکره خیانت به خون شهداست.!
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    هم انتقام میگیریم هم مذاکره ..اقتصادنابود شده باید فکری کرد
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    به جهنم که بسته شود
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    دشمن دانا بلندت میکند بر زمینت میزند نادان دوست کسانی که مصلحت اندیشی میکنند هم می‌توانند بهتر و قوی تر عمل کنند عامه مردم طالب حقیقت و پشتیبان انقلابند واین سرمایه را دست کم نگیرید پشت مردم به رهبر معظم گرم است و مردم هم این را فریاد زنند . نگذاریم ولایتمان از خائنیین آسیب ببیند نگذاریم مظلومیت علی بار دیگر بر شانه امت ...
  • صمد IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    کی اداره کشور از نفوذیها پاکسازی میشود تا انقلاب به ریل اصلی برگردد امام خمینی فرمودند این نفوذیها را بریزید ییرون
  • جهانبخش IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید با شدیدترین وجه ممکن پاسخ اقدام تروریستی آمریکا , اسراییل و هم پیمانانش داده شود، ترور غذایی، ترور دارویی و نداشتن امنیت اقتصادی برای مردم دیگر قابل قبول نیست و مذاکره بی معناست.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    حضراتی که دارید میگید نباید با آمریکا و سگ نگهبانش مماشات کرد اولین قدم در مبارزه با آمریکا برخورد با منافقان و مزدوران داخلی و خائنین به خون شهداست؛ اول باید اینها را از بین برد تا بشه مقابل آمریکا ایستاد چون آمریکا تا اینها رو داره غم نداره؛ چون هر کاری بخواد میکنه و خیالش راحته که خائنین داخلی در صف اول دفاع از آمریکا یقه پاره میکنند!
  • ایرانی IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بزرگترین انتقام وسیلی دردهان آمریکا واسرائیل یعنی مذاکره نکردن بادشمن بایدن وترامپ واوباماهرکدام یک هدف رادنبال میکنندوآنهم ضربه زدن به ایران است
    • حسین IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      امریکا عددی نیست که بخواد برای ما تصمیم بگیره سردارمون رو شهید کردن دانشمندامون رو شهید میکنن و بعد یک عده میگن مصلحت بابا این چه مصلحتیه که باید سرمایه های تکرار نشدنیمان را دو دستی تقدیم دشمنان کنیم این مصلحت رو نمیخواهیم ققط منتظر فرمان آقایمان هستیم
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اتفاقا انتقام بگیرین ایناهمه فیلمه بازم ترامپ رئیس جمهورمیشه واینا میخوان به بهانه مذاکره توی این دوماه هرکاری که دلشون بخواد بکنن وایران به امید مذاکره ساکت بشینه انتقام بگیرین سخت وخیلی سخت تا ادم بشن وخودشون به غلط کردن بی افتن
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    الموت خیر مِن رکوب العار النار خیر من دخول العار امام حسین علیه السلام در جواب مردم و هرکی که صلح می خواد یا مثه سیب زمینی نشسته. منتشر کنید خواهشاً.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    یا مهدی(عج) سربازانتان خیلی وقت است منتظر شما هستند بیا و نگذار عزت جمهوری اسلامی را برخی خائنان زیر سوال ببرند سربازت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از دست برخی خائنین داخل یخون دل خورده است.
  • سمانه IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اصلا دیگه روتون هست از مذاکره حرف بزنین دیگه آمریکا باید چه بلایی سرمون بیاره آخه آمریکا کجا روآباد کرده ک ما دومیش باشیم هرجار فته گند زده
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقاجان شما توجه نکنین به این حرفا.حمله کنین
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    به قول یک بنده خدا. 4تاگوجه وتخم مرغ به علی مطهری زدند تا اونا را دادگاهی نکرد دست بر نداشت حالا دانشمند مان را شهید کردند دم از مذاکره می زنند
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    این روزی نامه صهیونیستی را باید به اتش کشید .
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اگر عوامل نفوذی داخلی کمک نمی کردند نمی توانستند این کار را انجام دهد
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    آقا فرمودند :دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است.
  • DE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    به استاد مطالعات طیاسی ایرانی در هر جایی که باشد قلبش برای وطن و ملت می تپد. اقای صابری عزیز حق دارند بنظر هم من اونهایی که دم از مذاکره می زنند یا منافقند ویا ابله و خر و گاو در هر صورت باید گورشان را گو کنند تمام بدبختی ملت ما ازوجود همین عاشقان مذاکره کنندگان است.
    • استاد مطالعات سیاسی دانشگاه های معتبر IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 0
      بله با پرچم آلمان و منافقانه و دوبه هم زنانه حرف زدن مثل شما دلتان برای مملکت میسوزد؟چرند نگویید و در همان خارج پیمانکاری کنید.
  • حبیب IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    مشکل دو تابعیتی ها هستن وبا حضور در کرسی های تصمیم گیری سیاسی و اقتصادی و فرهنگی اصل نظام را هدف گرفتن خون شهدا و زحمات رزمندگان را پایمال مکنن ونباید به دو تابعیتی ها اعتماد کرد
  • هموطن IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هر چی صلاح مملکت باشد در اولویت هست
  • Ali yedi IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    من یه ایرانیم درزمان جنگ تحمیلی من ۱۵یا۱۶سال.بشترنداشتم.ولی.باجون.ودل درمنطقه هایی جنگی حضور داشته ام والان هم همین ادم هستم غیرت و شرف ایرانی را بگذارید دوباره احیا کنیم چه بایدن چه ترامپ جنایتکار فرقی نداره ماباید انتقام خون شهید فخری زاده و شهید دلها سردار سلیمانی را از این مزدوران رژیم قاصب کوک کش بگیریم. ومن الله توفیق
  • Aris AE ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام...
  • عاطفه IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    باید حیفا را با خاک یکسان کنیم دست از شعار برداریم اگر انتقام نگیریم یعنی ما بی عرضه ایم
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 1
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • uuuuu IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    واقعا این اصلاح طلبها هنوز چشم امیدواری و بزرگوارنه به امریکا دوختنند. اینها با امریکا مذاکره کردند و برجام منعقد کردند . ایا واقعا این افراد که میگویند انتقام از امریکا جو بایدن مذاکره نمیکند.ما میگوییم شاه کشور میفروخت.. اینها روی شاه و هرکه وطن فروش بوده سفید کردند. با حرف اینها یعنی گور این همه نخبه ایرانی که کشته میشود.. اینها صد در صد نفوذی هستند.. .. یادی کنید از این سخنان. که با امضا برجام مشکلات بلمره حل میشود....اول باید این افراد از مملکت درو کرد اینها خطرناکتر هستند. که در لفافه سخن میگویند
  • كاوه ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    سوال اينكه چرا بايد دعواي بين دو گروه كاسب كه رو ثروت ملت نشستند برا ملت مهم باشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس