ویژه ها

چندی پیش عراقچی گفت «نتیجه برجام، تحریم های بیشتر بود»؛ گویا افزایش تحریم ها و دلار ۳۰ هزارتومانی و پراید ۱۳۰ میلیونی برای آقای بهزاد نبوی افتخارآمیز است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**بهزاد نبوی:اگر دولت انقلابی بیاید، به عقب برمی گردیم

«بهزاد نبوی» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «در حال حاضر مجلس جدید سر کار است و نتیجه بعدی‌اش هم احتمالا دولت «جوان انقلابی» ای است، که ما در تقدیم اختیارات کامل اداره کشور به آن سهیم هستیم. این بدان معنا نیست که معتقد باشم، امروز اختیار کشور دست روحانی است، ولی اگر اختیار کامل دست جریان اقتدارگرای تندرو باشد، آیا فکر می‌کنیم به سود ملت و کشور و اصلاح‌طلبان است؟ قطعا اینچنین نیست. خواهیم دید که اتفاق سودمندی نخواهد افتاد، به عقب خواهیم رفت و مجبوریم دوباره مسیر اصلاح را از عقب‌تر شروع کنیم»

نبوی در ادامه گفت: «به نظر من دولت روحانی مظلوم واقع شده است. برخوردهای خصمانه تندروهای مخالف دولت که طبیعی است، ولی خود ما هم همه مشکلات را به گردن دولت می‌اندازیم. برجام را ترامپ به کمک و دعای خیر!! تندروهای داخلی به این روز انداخت...مخالفان داخلی روحانی، آمریکا را از زیر فشارهای سیاسی ناشی از خروج برجام بیرون آوردند... در دور دوم ریاست جمهوری رئیس دولت اصلاحات، ایشان گفتند که عده‌ای می‌خواهند دولت تدارکاتچی باشد، امروز به مراتب وضع بدتر است...طبق قانون اساسی، دولت در بهترین شرایط ده پانزده درصد اختیارات اداره کشور را در دست دارد. دولت یازدهم و دوازدهم حتی آن ده پانزده درصد را هم نداشته و ندارد، اگر آن زمان دولت را به عنوان تدارکاتچی می‌خواستند، امروز به آن هم احتیاج ندارند، چون بخش زیادی از اقتصاد کشور را در اختیار دارند»

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: «من در چنین شرایطی منصفانه نمی‌دانم دولت را نقد کنم که چرا با گرانی، افزایش قیمت ارز و یا... مبارزه نمی‌کند؟ بهترین دولت‌ها هم در شرایط بحرانی کنونی مخصوصا شرایط دولت دوم روحانی نمی‌توانند بر مشکلات غلبه کنند. طبیعی است که آقای‌روحانی هم از این قاعده مستثنا نیست. به نظر من بزرگ‌ترین دستاورد و افتخار جمهوری اسلامی طی ۴۲سال اخیر برجام است. معتقدم اوضاع کشور خیلی بد است، نقش دولت دراین خرابی خیلی کم است، نه اینکه دولت خیلی قوی باشد، ولی نقش دولت در ایجاد این بحران‌ها خیلی کم است».

نبوی تصریح کرد: «من بارها گفته‌ام در زندان اخیر مطالعات گسترده‌ای درباره انقلاب‌های مختلف داشته‌ام. معتقدم گویی هیچ انقلابی در دنیا عاقبت‌به‌خیر نشده است... در بین انقلاب‌های جهان، فقط انقلاب چین در حوزه اقتصادی توفیق داشته، آن هم به‌خاطر اینکه از همه آموزه‌های کمونیستی و انقلابی، غیر از استبداد سیاسی، یعنی «دیکتاتوری پرولتار» عدول کرده است...  من بارها گفته‌ام که به این دلایل، ضد تمام انقلاب‌ها شده‌ام، چون هزینه‌های زیادی به ملت‌ها تحمیل می‌کنند و نتیجه متناسب با این هزینه‌ها نمی‌گیرند».

بهزاد نبوی در این مصاحبه مدعی شده است که اگر دولت انقلابی بر سر کار بیاید، به عقب برمی گردیم. یکی از شعارهای اصلی اصلاح طلبان در سالهای گذشته در حمایت از روحانی این بود: «با دولت روحانی به عقب برنمی گردیم».

پیش از روی کارآمدن دولت روحانی قیمت دلار حدود ۳ هزارتومان و قیمت سکه حدود ۱ میلیون تومان و قیمت پراید حدود ۲۰ میلیون بود. اما حالا با گذشت بیش از ۷ سال از عمر دولت روحانی، قیمت دلار حدود ۳۰ هزارتومان- ۱۰ برابر-؛ قیمت سکه حدود ۱۳ میلیون تومان- ۱۳ برابر- و قیمت پراید حدود ۱۳۰ میلیون- حدود ۶ برابر- است. به نظر شما با «دولتِ اصلاح طلبان» به جلو رفتیم!؟

قوه مجریه در ایران امکانات و اختیارات بسیار گسترده ای دارد. به همین خاطر اصلاح طلبان در سالهای گذشته و از جمله در سالهای ۸۸ و ۹۲ و ۹۶ برای رسیدن به کلید پاستور، سر و دست شکاندند.

اصلاح طلبان در سال ۸۸ در انتخابات شکست خوردند، اما با لگدمال کردن رأی مردم و با دروغ تقلب، ماهها کشور را دچار آشوب و التهاب کرده و مردم را متضرر کردند. این طیف در سالهای ۹۲ و ۹۶ کلید پاستور را در دست گرفت اما با دروغ کمبود اختیارات، باز هم به مردم دهن کجی کرده و مردم کشورمان را با مشکلات متعدد اقتصادی گرفتار کردند.

حالا در شرایطی که «دولتِ اصلاح طلبان» به شدت با معضل کارنامه روبروست، بهزاد نبوی با مظلوم نمایی درباره فعلی و هراس افکنی از دولت انقلابی در پی آن است تا مجددا کلید پاستور را به هم قبیله ای های خود تقدیم کند.

بهزاد نیوی مدعی است که برجام بزرگترین دستاورد و افتخار کشور است. چندی پیش عراقچی گفت «نتیجه برجام، تحریم های بیشتر بود»؛ گویا افزایش تحریم ها و دلار ۳۰ هزارتومانی و پراید ۱۳۰ میلیونی برای آقای بهزاد نبوی، افتخارآمیز است.

در هفته های گذشته، «صادق زیباکلام» در مطلبی نوشته بود: «مدت‌هاست هرگاه که درباره اصلاح‌طلبان می‌نویسم، به جز انگشت گذاردن بر ضعف‌ها، متاسفانه مطلب دیگری ندارم. از آن بدتر اینکه،  نوشتن درباره جریان اصلاحات بسان رانندگی در جاده یک طرفه شده که از آن طرف حرکتی نیست. جاده‌ای که آخر آن هم به نظر می‌رسد بن‌بست است».

**خاتمی:بسیاری از فرماندهان جنگ، اصلاح طلب بودند

«محمدرضا خاتمی» از نمایندگان مجلس ششم و از فعالین فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: « اگر جریان چپ یا اصلاح‌طلب را ارزیابی کنیم، ممکن است این افراد در رده‌های فرماندهی اصلی، به‌خصوص در زمان بعد از جنگ حضور نداشته باشند اما کسانی که در جنگ بودند، تعدادشان، خدمات‌شان، کیفیت کارشان، هیچ‌کدام کمتر از نیروهای دیگر نبوده است. شاید اصل هم همین‌ها بودند. بسیاری از فرماندهان گردان‌ها و تیپ‌هایی که داشتیم، همه نیروهای چپ بودند که شهید شدند...شاید اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند اگر بخواهیم وارد این جریان شویم، ریاکاری است. شاید هم فکر کنند ما حق نداریم نان جنگ را به نفع خودمان بخوریم».

خاتمی در ادامه گفت: « عده‌ای، جنگ را حادثه‌ای در مقطعی از زمان می‌بینند که باید تمام شود. یعنی بنای زندگی بر جنگ نیست. بنای زندگی بر صلح، آشتی و آرامش است. بنابراین اینها جنگ را مقطعی از تاریخ می‌دانند که الان باید خوانش تاریخی از آن داشته باشیم. از آن عبرت بگیریم تا دیگر جنگ نشود و رزمندگان را گرامی بداریم اما به نظرم عده‌ای هم هستند که زندگی‌شان در جنگ است، هم به لحاظ اعتقادی و هم به لحاظ منافعی که ممکن است وجود داشته باشد...من‌ معتقدم این تفکر که همیشه در جنگ هستیم، باعث می‌شود کشور امکان آبادانی و رفاه را از دست بدهد».

خاتمی مدعی شده است که «بسیاری از فرماندهان گردان‌ها و تیپ‌های دوران دفاع مقدس، همه نیروهای چپ(اصلاح طلب) بودند که شهید شدند». این ادعای بدون سند در حالی است که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همگی سربازان روح الله بودند.

براساس مستندات موجود، حدود ۸۰ درصد وصیت نامه شهدا درباره پیروی از ولایت فقیه، حجاب، استکبارستیزی، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است. اینها دقیقا همان مواردی است که طیف تندرو اصلاح طلب همواره به آنان حمله کرده است.

متاسفانه طیف تندروی اصلاح طلب کارنامه سیاهی در مواجهه با موضوع دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم دارد. برای نمونه، محمدرضا خاتمی- تیر ۹۶- در اظهارنظری تأمل برانگیز با حمله به مدافعان حرم گفت: «آیا حضور نظامی ما در سوریه منطقی و قابل قبول است یا نه؟ از نظر اصلاح‌طلبان این حضور نظامی خیلی معنا ندارد».

همچنین «فیض الله عرب سرخی» از فعالین اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸- خرداد ۹۶- در واکنش به تشییع پیکر شهدا، در اظهارنظری توهین آمیز گفت: «مدت‌ها بود که برنامه تشییع شهید نداشتیم اما پیروزی اصلاح طلبان و شادی مردم و جشن‌های مردمی در شهرها باعث شده که باز هم فصل تشییع شهیدان آغاز شود»!

در یک نمونه دیگر، در مهر ماه سال ۹۱ همزمان با هفته دفاع مقدس،  روزنامه اصلاح طلب شرق، کاریکاتور موهنی را علیه دفاع مقدس منتشر کرد. کاریکاتور مذکور ناخودآگاه خواننده را به یاد عکس‌های مشهور دفاع مقدس می‌انداخت که در آن رزمندگان اسلام در حال بستن سربندهای «یازهرا (س)»، «یا حسین (ع)»، «یامهدی (عج)» برای یکدیگر هستند. این کاریکاتور رزمنده‌های جبهه را در حال بستن سربند بر روی چشم همدیگر نشان می‌داد؛ کنایه از اینکه تصمیم و ایثارگری رزمندگان کورکورانه صورت گرفته است!

و در یک نمونه دیگر، اردیبهشت ۹۶ انتشار کلیپی از سخنرانی  «غلامحسین کرباسچی»  دبیر کل حزب کارگزاران در مراسم افتتاح ستاد یکی از نامزدها در اصفهان، واکنش‌های بسیاری را در عرصه عمومی برانگیخت. کرباسچی گفت: «آقا جان! ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همه این‌جا صلح برقرار شود. دفاع از مظلوم شود. شیعیان آن‌جا تقویت بشوند. ولی آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن این‌ها حاصل می‌شود؟ این دولت با غیرت دینی می‌گوید که بذارید ما از توان دیپلماسی برای حل مسائل منطقه استفاده کنیم. توان دیپلماسی بزرگان دیپلماسی که شش تا ابرقدرت را جلوی خودش بنشاند و بزرگ‌ترین مسئله تحریم که شورای امنیت بوده را حل بکنه می‌تواند با توان دیپلماسی بیاید این مسائل را حل کند»!

موارد مذکور تنها بخشی از اظهارات توهین آمیز طیف تندرو اصلاح طلب درباره دفاع مقدس و مدافعان حرم است. این قبیل اظهارات،  مصادیقی روشن از تفکر سکولار و بی‌اعتقاد به باورهای پذیرفته شده مردم مؤمن ایران در میان فعالین این طیف است.

همصدایی روزنامه اصلاح طلب با ترامپ و نتانیاهو؛ اعدام نکنید!

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «ممکن نیست؛ پاسخ یک عضو مجلس خبرگان رهبری به امکان حذف مجازات اعدام» نوشت: « هاشم هاشم‌زاده هریسی از اعضای مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در گفت‌وگویی که با خبرگزاری برنا داشت، به این پرسش پاسخ داده‌ است. او در مورد مجازات اعدام در اسلام و قوانین مبتنی بر آن گفته «مساله اعدام در اسلام وجود دارد اما این وجود داشتن به این معنا نیست که تعداد بالایی اعدام صورت گیرد، اولا اعدام باید در موارد بسیار خاص و کم صورت گیرد، دوم اینکه حکم اعدام بسیار با احتیاط باید انجام شود».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «این عضو مجلس خبرگان رهبری البته تاکید کرده که اسلام دست قانون‌گذار را در حذف مجازات اعدام باز نگذاشته‌ است چراکه به‌ گفته او، نص صریح قرآن است و نمی‌توان حکم خدا را تقلیل داد اما قاضی می‌تواند دقت کند و مواردی که در آن شرایط شک و تردیدی وجود دارد به جای اعدام، مجازات دیگری اعمال شود. البته تا پیش از این اظهارنظر و در مباحثی که در مورد حکم اعدام صورت گرفته‌ مشخص بود که امکان حذف چنین مجازاتی میسر نیست اما همان‌طورکه هاشم‌زاده هریسی نیز گفته شرایط ویژه‌ای باید احصا شود تا حکم اعدام صادر گردد و همین امر در صورت رعایت موجب کاهش چشمگیر اعدام خواهد شد».

هر جا پای یک قاتل، جاسوس، متجاوز، تروریست، مفسد دانه درشت و...در میان است، اصلاح طلبان به صورت ویژه از او حمایت می کنند.

یک سیاستمدار مشهور اصلاح طلب- همسر دوم خود که زنی جوان است-  در حمام با گلوله به قتل می رساند؛ فردی که سابقه فعالیت ورزش کشتی داشته است، با سلاح سرد از پشت سر، پدر یک خانواده را به قتل رسانده و سه فرزند کوچک او را یتیم می کند؛ یک مفسد دانه درشت اقتصادی با فساد کلان، بسیاری از خانواده ها را به خاک سیاه می نشاند؛ یک جاسوس دوتابعیتی در میانه جنگ اقتصادی، اطلاعات بسیار حساس اقتصادی کشورمان را در اختیار دشمن قرار داده و برای این خیانت- که به قیمت آسیب دیدن بسیاری از مردم کشورمان بوده است- از دشمن پاداش کلان می گیرد؛ سه سارق مسلح که سابقه آتش زدن بانک و اماکن عمومی را داشته اند، دسته جمعی و ناغافل به یک خانم جوان حمله کرده و با سلاح سرد، او را تهدید کرده و سرقت می کنند و...

قوه قضاییه با این مفسدان و جنایتکاران برخورد کرده و پس از طی تمامی مراحل قضایی و قانونی، حکم نهایی را صادر می کند. در آن سو، ترامپ و نتانیاهو و سران گروهک های تروریستی به حکم قوه قضاییه اعتراض می کنند و در این سو عده ای از فعالین سیاسی و رسانه های اصلاح طلب همصدا با ترامپ و نتانیاهو فریاد می زنند که «اعدام نکنید»!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    54 15
    شما تو همین هشت سال هیچ کاری نکردید کشور را سیصد سال عقب انداختین از کدوم عقب ماندگی دارین حرف میزنین شما خودتون عقب ماندگی ذهنی دارین که به جای اتکا به ظرفیت داخلی راه حل را در مذاکره با اجنبی ها میدانین
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      7 1
      با دولت روحانی به عقب برگشنگتیم
    • حجت IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 6
      رئیس جمهور امریکایی ایران را به عقب بر نمی گرداند این سند روشن ضد انقلابی است
    • حجت IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      8 0
      سیاست اصلاحطلبان(مفسدین) قلب حقایق است و انها با این روش کثیف می خواهند دوباره مردم را فریب بدهند
    • حجت IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      5 1
      اطلاحطلبان استاد قلب حقایق و سیاست شیطانی صریحا گفته اند که شب انتخابات دروغ جایز یعنی هدف وسیله را توجیه میکند یعنی کار شیطانی
    • حجت IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 2
      وابستگی به غرب عقب گرد نیست
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    27 5
    بهزاد نبوی دوباره شروع کرد به بیجا گویی. برجام لعنتی با این افتضاحی که به اقتصاد زده قابل ماله کشی نیست. حتی اگه هرروز ...ها ازش تعریف کنن
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    15 19
    بهزاد نبوی سکوت کن
    • سید IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      16 11
      یعنی اکنون با این دولت برآمده از اصلاح طلبان تهوع آور به جلو رفته ایم؟ اگر به عقب برگردیم چه چیزی را از دست خواهیم داد؟
  • حسین IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 15
    بهزاد، بفرض الان دولت انقلابی داشته باشیم، به عقب برگردیم، یعنی دولت قبلیش که روحانی ه؛ منظورتون اینه که روحانی بده نه؟؟؟/یه خورده فکر کنید بعد حرف بزنید، تناقض از وجود وگفتارتان میباره
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    15 5
    ظریف دیروز گفته از کاندیداتوری من میترسند ولی خودشون از دولت انقلابی ها میترسند چون میدونن این دولت انقلابی تشکیل خواهد شد انشالله
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      1 16
      ظریف، قهرمان دیپلماسی ایرانه
  • وطن پرست DE ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    10 2
    مثل ژنرال زنگنه و ژنرال اکبر گنجی
  • جمشید IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    18 14
    اگه به عقب برگردیم خوبه که،قبلا دلار ۴ تومن بود،پرایدصد تومن نبود، شما گفتید به عقب برنمیگردیم و از روحانی حمایت کردید تا یه دولت اهل مذاکره و غیر رادیکال سر کار بیاد ، نتیجه‌اش شد این اوضاع افتضاح، البته که باید به عقب برگردیم
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    14 8
    تا جایی که یادمه اغلب قریب به اتفاق دولتها دست دوستان شما بوده(بنی صدر، هاشمی، خاتمی، روحانی) و در بیشترشون هم شما از مدیران ارشد بودی و اونها هم انقلابی که نبودند هیچ بلکه از طرفداران غرب و تکنوکراسی بودند. حالا انقلابیون رو متهم میکنی؟!!
  • علی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    13 11
    ی کم عقل مث نبوی داریم شما این گند 8 ساله ر جمعش کن
  • US ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    8 16
    اقای نبوی کاملا درست گفتند
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      14 9
      به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم
  • مجتبی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    21 5
    ما خواهان بازگشت به عقب هستیم.حرکت به جلو کافیست.
  • حسن IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    14 16
    یکی از واجبات کفایی دفن میت است برای دفن اصلاحات .تدبیر وامید زودتر اقدام کنید
  • رضا RU ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    12 6
    بهزادنبوی این منافق پیر که روزی خودش را انقلابی به دروغ معرفی میکرد امروز به انقلابی بودند را باعث عقب افتادن میداند در صورتیکه رهبر انقلاب خود را انقلابی میداند!! ولی در مورد حرفهای خاتمی در مورد فرماندهان سپاه بله افرادی مثل علائی ها در سپاه بودند که سپاه مثل موج دریا اشغال ها را بیرون ریخت بهرحال نفوذی ها حسود ها وکسانی که قلب مریض دارند همه جا گیر میاد یک بار هم در زمان قائم مقامی منتظری توسط او گروهی از فرماندهان سپاه از مسیر خارج شدند ودر دام باند مهدی هاشمی ملعون تحت حمایت منتظری افتادند که خدا انها را عاقبت بخیر کرد وهمگی شهید شدند مطمئن باش در سپاه ادم سالم هیچ وقت به راه خاتمی وامثال او نخواهند رفت
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      8 1
      هر چی فتنه هست، پای اصلاح طلبان در میان هست
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    10 8
    جالبه بهزاد نبوی میگه قوه مجریه هیچ اختیاری نداره، بعد میگه نباید بگذاریم از جریان انقلابی کسی رئیس جمهور بشه، و باید دوباره یکی از خودمون رئیس جمهور بشه، یعنی خودش صراحتا در یک مصاحبه به کذب بودن حرف اول خودش مهر تایید میزنه، وبرای جایی که هیچ اختیار نداره(دورغ) داره سر و دست میشکنه و میگه نباید بزاریم جریان انقلابی رئیس جمهور، وخودمون مسئول جایی( ریاست جمهوری) بشیم که هیچ اختیاری نداره،،،، شما اگر شرافت دارید برای جایی که هیچ اختیاری نداره کاندید نشید، در صورتی خودتون میدونید اختیار کامل داره و در انتخابات مختلف ریاست جمهوری به عینه دیدیم
  • SE ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    15 5
    نفرین خوبان عالم بر منافقانی که 40 سال است نقاب تزویر بر چهره زده و خود را انقلابی به مردم معرفی کرده و حال خود اعلام میکند از انقلابیون هراس دارد و در این 40 ساله مخالفت انقلابیون بوده و هست
  • SE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    22 4
    بدزاد اموی ترا شایسته نام است
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      5 2
      خسارت محضبرجام
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    8 10
    یکی نیست به این نا مردک نبوی فتنه گر بگه نه اینکه تو دولت‌های اسلاخ طلب خیلی پیشرفت کردیم حالا اگه دولت انقلابی بیاد دیگه پیشرفت نمی کنیم و بیچاره میشیم.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      8 1
      دولت برجام و تلگرام
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    11 6
    خاتمی: بسیاری از فرماندهان جنگ، اصلاح طلب بودند.خخخخخ پیر شده چرت و پرت میگه .شاید میخواسته بگه بسیاری از فرماندهان جنگ، اصلاح طلب شدند. آخه سید خندان ممد خالی بند فقط یک سند دو خطی فقط دوخط مدرک بیار که فرماندهان جنگ ٬ تسلیم و مماشات در مقابل دشمن و لواسیدن با امریکا را با وجود حضرت امام خمینی رض جایی گفته باشند .اصلا خودت جرات داشتی زمان جنگ از اصلاحات یعنی نوکری و حرفگوش کنی از امریکا حرف بزنی؟
    • NL ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      9 6
      ۴۰ سال گذشته و آنها نمی دانند که شیطان بزرگ چیست ! برجام را ترامپ به کمک و دعای خیر!! تندروهای داخلی به این روز انداخت.... عجب حرف مزخرفی ... این سیاست کارشونه -- یواش یواش مثل موریانه کار میکنند ...آنها می دانند نظامی برای آنها خیلی گران است.... رفیقاشون هم یواش یواش کار میکنند ..
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    14 12
    آقای بهزاد نبوی !!!!!! با این افاضه سرکار ما الان ۷ ساله به تاخت داریم رو به جلو میریم ؟!!!!!! نریم تو دیوار !
  • حسين DE ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    6 3
    آقاى بهزاد نبوى كدام ابله بيشعورى بتو لقب چريك پير داد؟آخه آقاى محترم پيرمرد عزيز يك كم فكر كن بعد اظهار نظر كن تو كه از وزراى سابق و از نمايندگان سابق مجلس بودى بگونه اى اظهار نظر ميكنى كه پندارى از هيچ چيز آگاه نيستى و از نظر من هم واقعًا چيزى نميدونى،اگر انقلابى در گوشىه اى از دنيا رخ داد و بعدها شكست خورد فقط و فقط يك دليل دارد و آن هم اين است كه انقلاب از مسير رسيدن به اهداف خود منحرف شد،در مورد ساير گفته هات چيزى نميگم چونكه نميخوام خجالت بكشى ،سلامت باشى پيرمرد.
  • ترابیان US ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 18
    بر ذات و جدو آباد هرچه دروغگوی افساد طلبه لعنت خانم کلینتون دموکرات وزیر امور خارجه دولت اوباما که شما افساد طلبان آرزو داشتید رئیس جمهور آمریکا شود و گندکاریهایتان در برجام کذایی را به سرنوشت پیروزی دموکراتها در آمریکا گره زدید در کتاب خاطراتش نوشته به کمک افساد طلبان در ایران روحانی چراغ سبز نشان داد و ما با کمک روحانی صنعت هسته ای ایران را نابود و ایران را به ۴۰ سال قبل برگرداندیم تمام کارخانه ها را تعطیل و صنعت را نابود کردیم لعنت بر ذات کثیفتان که دروغ ،نیرنگ ، تزویر و فریب و ایجاد تفرقه در جامعه جز ذات کثیف شما افساد طلبان است اگر شما موجودات کثیف رای بیاورید باید به حماقت این ملت خندید و ایران را ترک کرد
  • ترابیان US ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 5
    خیلی که به عقب برگردیم میشیم دوران احمدی نژاد که مملکت را از شما افساد طلبان با پلمپ سایت هسته ای نطنز و اصفهان در زمان تعلیق فعالیت های هسته ای بواسطه وطن فروشی شما افساد طلبان در زمان خاتمی ملعون با ۵۰۰ عدد سانتریفیوژتحویل گرفت و با ۱۲ تن اورانیوم غنی شده و ۲۵ هزار سانتریفیوژ و قدرت هسته ای تحویل شما افساد طلبان داد که با برجام کذایی به باد دادید و رفت اگر دولت انقلابی رای بیاورد می شویم سازنده مسکن مهر با چند میلیون خانه... شما افساد طلبان دوزیست جاویدان کدون مملکت و نوکری اربابان غربی تان استفاده دیگری نداشتید
  • پ IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    4 4
    این تفکر که همیشه در جنگ هستیم، باعث می‌شود کشور امکان آبادانی و رفاه را از دست بدهد ...اتفاقا تفکر همیشه در جنگیم باعث رشد و ترقی و پیشترفته تر شدن و ثروتمند تر شدن موفقیت و عزت نفس هم برلی شور هم مردم میاره و جایگزین خوبی برای رفاه زدگی و ...هست و جای اون ارضا میشن
  • پ IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    1 10
    این تفکر که همیشه در جنگ هستیم، باعث می‌شود کشور امکان آبادانی و رفاه را از دست بدهد ...اتفاقا تفکر همیشه در جنگیم باعث رشد و ترقی و پیشترفته تر شدن و ثروتمند تر شدن موفقیت و عزت نفس هم برلی شور هم مردم میاره و جایگزین خوبی برای رفاه زدگی و ...هست و جای اون ارضا میشن...دفعه قبل بازی clash of clans مثال زده بودم
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    4 4
    بله شما به عقب بر می گردید، ولی مردم نه. منظور شما از ضمیر جمع، خودتون هستید نه مردم.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    5 4
    اتفاقا مردم به له میزنند برای به عقب برگشتند... البته با دوستان اصلاحات هرگز به عقب برنمی گردیم تا 1400
  • محمد رضا IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 3
    اگه فرماندهان زمان جنگ اصلاح طلب بودن که صدام استان خوزستان رو الز ایران گرفته بود.
  • سربدار IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    13 4
    جناب بهزاد نبوی خیانتهای شما در مورد گروگانهای آمریکائی هنوز از یاد ما نرفته که چه خسارتهایی برای این کشور وارد کرده ای جریان شهید قدوسی یادمان نرفته و بقیه نیز از یادمان نرفته شماها خیلی آسیب زدید به ایرانو ایرانی امام خمینی(ره):همه غرب زدگیها ظلمت است اینهایی که توجهشون به غرب است توجهشون به اجانب است قبله شان غرب است رو به غرب توجه دارند اینها در ظلمات فرو رفته اند اولیاءشان طاغوت است ملتهای شرقی که به واسطه تبلیغات داخل و خارج بواسطه تعلیمات عمال داخلی و خارجی رو به غرب آورده اند وقبله آمال شان به غرب است خودشان را باخته اند و نمی شناسند خودشان را معاصر و مفاخر خودشان را گم کرده اند خودشان را باخته اند و گم کرده اند و به جای آنها یک مغز غربی نشسته است اینها اولیاءشان طاغوت است و از نور به ظلمات وارد شده اند
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      4 0
      آفرین
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    7 6
    ما میخایم به عقب برگردیم والله بالله کاش سال های ۸۴ تا ۹۰ تکرار شود
  • عطاالله IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    10 5
    بزرگترین لطف دولت بنفش به مردم این بود که افساد طلبان و حامیان اونا رو برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد.#ممنون -دولت- بنفش #
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    1 7
    شاید هم فکر کنند ما حق نداریم نان جنگ را به نفع خودمان بخوریم». کلا دنبال نون خوری هستید. این همه سال خوردید سیر نشدید. چشم دنیا پرست را .......
  • علی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    5 1
    مرگ ولعنت خدا برهرچی اصلاح طلب افسادطلب فریبکار خیانتکاربه مردم ووطن واسلام.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    6 1
    نبوی وخاتمی غاط زیادی می کنند نامردهاب بنده کدخدا
  • حجت IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 0
    سیاست اصلاحطلبان(مفسدین) قلب حقایق است و انها با این روش کثیف می خواهند دوباره مردم را فریب بدهند
  • حجت IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    اطلاحطلبان استاد قلب حقایق و سیاست شیطانی صریحا گفته اند که شب انتخابات دروغ جایز یعنی هدف وسیله را توجیه میکند یعنی کار شیطانی
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    لابد پشت جبه بودند حضور اصلاح طلبان در شروع کرونا دیدیم این سرداران شما از همان قماشند اقای خاتمی در جبه خانه واشپز خانه وردست خانم بودند کسی که جبهه میره نوک حمله است نه در امادگاه اشپز خانه .
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    والا در دوره اصلاح طلبان تنهااااااا پیشرفتی که دیدیم پیشرفت نجومی در قیمت اجناس و مسکن و ماشین و ..... بود اگه پیشرفت اینه ما نمی خوایم از طلاگشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید. #کاش می شد به عقب بازگردیم# کز پبشرفت ملول گشته و بازگشتم ارزوست
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 0
    اقایون و نامردای اصلاح طلب مشخصه که اگه دولت دیگه ای بیاد شما حتما به عقب بازمی گردید چون دیگه نمی تونید واردات بنزین و واردات گندم و نهاده های دامی پسرخاله جون و .... رو ادامه بدید
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    جناب اقای نبوی جریان غربزده و رادیکال اصلاحات که بر گفتگوی منفعلانه با امریکا اصرار دارند کشود را به این وضعیت اسف بار کشاندند . دلار سی هزار تومانی حاصل سوء تدبیر و یا خیانت اتاق فکرهای اقتصادی شماست . چرا نعل وارونه میزنید ؟ نقش جناح اصلاحات در دست داشتن میلیاردها دلار و نحوه تقسیم ان در کشور در سی سال گذشته بر کسی پنهان نیست . عملکرد شما همگام و همراه با فشار حداکثری اقتصادی امریکا به ایران برای تسلیم شدن کشور است . لابد بعد هم سرنوشت لیبی در انتظار ایران است .
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 0
    مهمترین و تاثیر گذار ترین و تنها راه نجات اقتصاد و فرهنگ کشور و حرکت به سمت رشد اقتصادی و عدالت و بازگشت چرخ کارخانه ها به چرخیدن روی کار امدن دولت و مجلس و قوه قضائیه اسلامی / انقلابی / متخصص / مردم گرا با نگاه به امکانات بی نظیر درون کشور است . اعتماد و پناه بردن به امریکا و غرب کشور و مردم را به خاک سیاه و ذلت و فقر و فساد میکشاند و امریکا هیچگاه دلسوز مردم ما نیست . در ضمن ما با هیچ کشوری بجز رژیم جعلی صهیونیستها نمی خواهیم قطع ارتباط داشته باشیم . اما ارتباط براساس منافع و احترام متقابل .
  • مهدی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    حالا به جلو میرویم در زمان انتخابات هم چنین غلطهای می کردید و می کفتید دلار 5 تومان میشه شما ها اصلا آدم نمیشد حیا نارید از کنار مردم بروید به جهنم
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    ادامه مذاکره با امریکا با منطق و روش اصلاح طلبان منفعل و غیر متخصص به شکل 8 سال گذشته خطرات بسیار بزرگ و هزینه های گزافی را به کشور تحمیل خواهد کرد . خدای ناکرده منجر به تسلیم ایران و تکرار بلای عراق و لیبی برای کشور میشود .
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    بهزاد نبوی " اگر دولت انقلابی بیاید به عقب برمیگردیم " عجیب اینکه بعد از چهل سال نظرات استاد اعظم اقای مهندس نبوی بسیار شبیه ترساندن شاه و تیمسارها و نظریه پردازان دربار از روی کار امدن امام خمینی و حکومت اسلامی است .
  • علی TW ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    آقای نبوی لایعبدون ما تعبدون
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    اظهارات بهزاد نبوی مبنی بر هراس و هراساندن از روی کار امدن دولت انقلابی یاد اور ترسیدن و به هراس انداختن کارگزاران نظام شاه از روی کار امدن امام خمینی و تشکیل حکومت اسلامی است . احتمالا جناب نبوی از این مسئله در هراس اند که روی کار امدن یک دولت خدمتکار مردم / متخصص / متدین / عاقل و انقلابی بساط غرب و غربزدگان را بر چیند .
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    سران فتنه باید به اشد مجازات برسند
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس