کد خبر 1124286
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
عربستان

عناصر وابسته به ائتلاف سعودی با نقض آشکار توافق آتش بس در استان الحدیده، از شرق و جنوب به منطقه «الدریهمی» حمله کردند

به گزارش مشرق، منطقه «الدریهمی» در استان  الحدیده، امروز (سه شنبه) شاهد درگیری‌های به مراتب شدیدتری از دفعات گذشته بود و عناصر وابسته به ائتلاف سعودی به طور واضح دست به نقض آتش‌بس و انجام عملیات وسیع زدند.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله، شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی از جنوب و شرق منطقه الدریهمی، حرکت کردند و همزمان توپخانه سنگین آن‌ها نیز مناطق مسکونی را گلوله باران کردند که در نتیجه تعدادی از خانه‌های غیرنظامیان آتش گرفت.

بیشتر بخوانید:

پس از این حمله، نیروهای ارتش و کمیته‌های مرکزی نیز به مقابله برخاسته و توانستند جلوی حرکت شبه‌نظامیان را بگیرند.

در همین ارتباط مرکز رصد موارد نقض آتش‌بس در استان الحدیده (وابسته به ارتش یمن) اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ائتلاف سعودی ۲۶۳ بار دست به نقض آتش‌بس زده و همزمان در منطقه «الدریهمی» و «الجبلیه» استحکامات دفاعی خود را افزایش داده است.

این مرکز همچنین از پرواز پهپادهای جاسوسی و تهاجمی بر فراز مناطق «کیلو۱۶»، «المنظر»، «التحیتا»، «حیس»، «الفاره» و «الجبلیه» و شهر الحدیده خبر داد.

۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ هیأت دولت صنعاء و هیأت دولت منصورهادی برای اولین بار توانستند در استکهلم سوئد، بر سر آتش‌بس در استان الحدیده و جابه‌جایی نیروها به توافق برسند، توافقی که امیدها را برای پیشرفت در باقی مسائل را زنده کرد، اما کارشکنی‌های ائتلاف سعودی تا کنون مانع از تحقق این امر شده است. منطقه الدریهمی در جنوب استان الحدیده، به طور روزانه هدف حملات شبه نظامیان قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 1
    سلام ما به انصار خدای متعال در یمن....
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    حملات ایذایی برای منحرف کردن ذهن انصارالله از مارب می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس