کد خبر 1107674
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
قائدی

خیلی ها همان لحظه پیش بینی کردند صحبت های رد و بدل شده چه بوده است؛ اینکه او را فریب ندهند.

به گزارش مشرق، ،مهدی قائدی در توضیح این موضوع می گوید: من نمی دانم چنین اتفاقی در فوتبال حرفه ای مرسوم هست یا نه و آیا داور می تواند این کار را انجام دهد یا نه؟ داور پیش از بازی من و شیخ دیاباته را کنار کشید و گفت خودتان را بی جهت زمین نیاندازید؛ دستتان برای همه رو شده! شما می خواهید زرنگ بازی در بیاورید. من حواسم به هم چیز هست. الکی خود را به زمین نیاندازید. من خطای اینطوری نمی گیرم. این حرف خیلی روی من تاثیر منفی گذاشت. به خصوص روی شیخ دیاباته. او را عصبی کرد. من خودم در جریان بازی دو سه بار روی برخوردها ترسیدم زمین بخورم با اینکه برخوردها شدید بود. باز هم می گویم نمی دانم آیا داور می تواند با چنین ادبیاتی با بازیکن صحبت کند یا نه؟

بیشتر بخوانید:

فرصت سوزی استقلال در روز پیروزی مدعیان /پرسپولیس دقیقه آخر ناکام ماند +فیلم، عکس و جدول

او که عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید در ادامه گفت: البته همیشه در جایگاه بازیکن به داور احترام گذاشتم. قلبا بر این باورم آنها جز قشر زحمتکش فوتبال هستند و حتی در آمد آنها متناسب با زحماتی که در فوتبال می کشند، نیست و اشتباهاتی که از آنها سر می زند سهوی است. همان طور که من بازیکن در زمین بازی اشتباه می کنم داور هم انسان است و ممکن است در زمین بازی اشتباه کند. به هر صورت من نه در گذشته به دنبال این بودم خود را بی جهت به زمین بزنم و نه در آینده. اینقدر توانایی دارم که با تکیه بر این توانایی که خدا بهم داده گل بزنم یا پاس گل بدهم که دیدید در بازی با پیکان هم این کار را انجام دادم. بی تعارف حرف های آقای داور من و به خصوص شیخ دیاباته را خیلی بهم ریخت. هم من و هم شیخ در جریان بازی ها گل های متعددی زدیم و پاس گل های زیادی خلق کردیم. این ها بر اساس بی جهت انداختن به زمین به دست نیامده. من نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما همه توانمندی شیخ دیابانه را می شناسند. ما نیازی به این نداریم که اینطوری از حریفان امتیاز بگیریم.

مهدی قایدی در خصوص اینکه در بازی با پیکان هم پاس گل داده و روی گل نهم هم چنان متوقف شده؛ گفت: این موضوع خیلی برایم اهمیتی ندارد. در خدمت تاکتیک تیم هستم. شد گل می زنم و نشد پاس گل می دهم. مهم موفقیت استقلال است. اگر من بهترین عنوان ها را به دست بیاورم و تیم موفق نشود اصلا برای من جذاب نیست؛ البته نه تنها برای من بلکه برای هیچ بازیکنی. مثل گلی که بازیکن می زند اما تیمش در بازی شکست می خورد. الان تمرکز ما روی بازی با شاهین است. انشاالله در این بازی شیخ دیاباته آقای گل می شود و من هم آقای پاس گل.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    15 14
    واقعا جای تاسف است جوانی که بازیرپاگذاشتن مقررات راهنمایی ورانندگی بدون گواهینامه رانندگی میکند وجان یک انسان رامیگیرد ودرمقابل میلیونها تماشاگر مسابقه الکی خودش رابزمین میاندازد وداوران به اشتباه نه یک پنالتی الکی بلکه سه پنالتی الکی در سه مسابقه میگیرند ودستش رو میشود وداورتذکر میدهد با فریب دادن داور خودداری نماید به نامبرده گستاخی هم میکند وبجای تشکر طلبکارهم میشود
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
      10 6
      الان این دو تا چه ربطی به هم داشت؟؟؟
  • حمید IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    11 12
    تقصیر خودته که توی پرسپولیس بازی نمیکنی وگرنه داور وجود نمیکرد همچین حرفی بزنه!
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    11 6
    اگر برای فریب داور به قایدی تذکر دادن ، طارمی که باید کلا از فوتبال. حذف بشه .تو هر بازی پیروزی چنان رو زمین غلت میزد انگار گلوله خورده .
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    بعضی بازیکنان مثل قائدی هیکل ظریفی دارند و با کوچکترین تماسی زمین می خورند بگذریم در چند صحنه داخل محوطه هیحده قدم داور را بخوبی فریب داد اما در مورد دیاباته با آن اندام درشت تمارض و حرفه ای گری چاشنی افتادن او است داور اینگونه صحنه ها را باید خوب مدیریت کند مسلما هر زمین خوردن آنها پنالتی نیست و به این دو بازیکن هم بخوبی تذکر داده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس