کد خبر 1107892
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
آخرین فرصتِ مهاجم جوان استقلال/ وعده قائدی در خانه محقق می‌شود؟

مهاجم جوان آبی پوشان تنها ۹۰ دقیقه فرصت دارد تا وعده‌ای که ابتدای فصل داده بود را محقق کند.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی مهاجم جوان آبی پوشان که در ابتدای فصل و زمانی که با انتقاد کارشناسان بابت بر تن کردن پیراهن شماره ۱۰ استقلال مواجه شد، وعده داد که در این فصل حداقل ۱۰ گل برای این تیم بزند. ادعایی که شاید خیلی‌ها نمی‌توانستند آن را باور کنند.

با شروع فصل نوزدهم قائدی هم تحت تاثیر حضور استراماچونی به بلوغ فوتبال رسید تا بهترین دوران خود را تجربه کند. این مهاجم جوان سریال گلزنی هایش را هم آغاز کرد و خیلی زود شمار گلهای خود را به عدد ۹ رساند تا در یک قدمی تحقق وعده‌ای قرار داشته باشد که در ابتدای فصل داده بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش شدیداللحن قائدی به حرفهای داور

تعطیلی بلند مدت ناشی از شیوع ویروس کرونا روند گلزنی قائدی را متوقف کرد و این مهاجم ریز نقش که یکی از بهترین پنالتی گیرها و یکی از بهترین پاسور های این فصل بود، در دوران بعد از کرونا توفیقی در گلزنی نداشت تا در یک قدمی تحقق وعده بزرگش توقف کرده باشد.

استقلال در آخرین هفته از لیگ برتر میهمان شاهین بوشهر است. شاهینی که سقوطش به لیگ یک قطعی شده و این بازی آخرین فرصت برای مهاجم بوشهری آبی پوشان است که بتواند در شهر خود و با باز کردن دروازه همشهریانش به وعده بزرگی که در ابتدای فصل داده بود جامعه عمل بپوشاند.

دیدار تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ یکشنبه ۳۰ مرداد در بوشهر انجام می‌شود. این دیدار برای بوشهری‌ها یک دیدار تشریفاتی است و تنها انگیزه آنها برای این بازی خداحافظی با خاطره‌ای خوش از لیگ برتر است و این در حالی است که امتیازات این بازی برای آبی پوشان بسیار حیاتی است چرا که نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیای آنها در گرو این دیدار است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس