اعلام رسمی پرواز‌های مستقیم از تل‌آویو به کشورهای عربی خلیج فارس

یک شرکت هوایی صهیونیستی رسما و برای اولین بار اعلام کرده است که به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پرواز مستقیم دارد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «عرب۴۸» خبر داد که شرکت هوایی «غیشیر افیری» هفته گذشته رسما و برای اولین بار اعلام کرده است به شهرهایی چون ریاض و ابوظبی پرواز مستقیم دارد.

پیشتر پروازها از تل‌آویو به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به صورت غیرمستقیم  صورت می‌گرفت بطوریکه هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابتدا در فرودگاه «شرم الشیخ» در مصر، «عمان»‌ یا «لارنکا» به مدت پنج دقیقه فرود می‌آمدند و سپس مسیر خود را به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس ادامه می‌دادند.

بیشتر بخوانید:

اما با این حال طبق گزارش عرب ۴۸، شرکت صهیونیستی یادشده به تازگی اعلام کرده است که به مقصد ریاض، ابوظبی، دبی، قطر و... پرواز مستقیم دارد.

این شرکت در وبسایت خود در این خصوص نوشته است که این سرویس «ویژه و چالش‌برانگیز است و به مشتری‌های ما جایگزینی ویژه برای پیداکردن راه‌حل‌های سازگار با نیازهای تجاریشان اعطا می‌کند».

«نیر برونشتاین» مدیر این شرکت صهیونیستی به پایگاه «واینت» در این خصوص گفته است:‌ «اکثر مشتری‌های شرکت، تاجر هستند. به علت رعایت حریم خصوصی و محافظت از حریم شخصی مشتری‌هایمان نام مسافران را ذکر نخواهیم کرد. روابط ما با کشورهای حاشیه خلیج [فارس] بسیار گرم است. از سال‌ها پیش، اسرائیلی‌هایی هستند که در دبی و ابوظبی حضور دارند. آنها ارتباطات خوبی کسب کرده‌اند».

سه وبگاه مکان‌یابی هوایی «Radarbox»، «FlightAware» و «Flightradar۲۴»، روز چهارشنبه، پرواز مستقیم یک فروند هواپیمای ویژه از تل‌آویو به ابوظبی را ثبت کرده بودند.

خبرگزاری رسمی امارات،‌ پیشتر،  اعلام کرده بود که چند شرکت اماراتی با شرکت‌هایی اسرائیلی در زمینه مبارزه با کرونا  قرارداد امضا کرده‌اند. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز ضمن تأیید این خبر گفته بود که این رژیم با امارات متحده عربی برای مبارزه با ویروس کرونا همکاری می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    9 3
    نه واقعا یک نفر این سوال رو جواب منطقی بده: فسطین و قدس چی برای ایران داره؟ مسلمان هستن؟ چرا برای مسلمانان چین صدایی از شما بلند نمیشه؟ فرض کنید اسرائیل و آمریکا رو هم نابود کردید. بعدش برنامه تون چیه؟
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      3 2
      فلسطین کلید رمزآلود ظهور است . فلسطین یک آزمون بزرگ آخرالزمانی برای مسلمانان است . آیا فرقه های مختلف اسلامی حاضرند برای دفاع از فلسطین خطر جنگ و تحریم را به جان بخرند ؟ کسانی که فقط ادعای مسلمانی داشتند و با چندتا استدلال مسخره دیگران را تکفیر می کردند حالا در این آزمون شکست خورده اند و پیروز این آزمون هم که معلوم هست . در مورد مسلمانان ایغور هم تمام شایعه ها را امریکایی ها به وجود آورده اند و مشخص هست که نیتشون چیه .
    • patrick IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      1 2
      یه زلزله شدید در فلسطین و اسراییل از نشانه های قبل از ظهور هست که خداوند ان را رحمتی برای مومنان و عذابی برای کافران قرار داده است
  • علی از اهواز IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    4 4
    این اعراب که طرفدار اسلام وهابی هستن هم مثل ترکیه (اسلام اخوانی) ، بالاخره پرواز مستقیم به اسراییل رو برقرار کردند و به قولی جمع منافقین و خیانت کاران به اسلام جمع شده.....تنها کشور مسلمان در جهان ایران هست و لاغیر. بقیه مشتی ریاکار و دورو هستند.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    4 3
    خیلی هم عالی، الان این پروازها خوراک بچه های هوایی خودمونن که با جنگنده برن ده متریشون مانور بدن بعد بگن دوکیلومتر بود!!! خداوند هدف از غیب رسوند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس