جنگنده سوخو-27 روسیه

یک جنگنده روسی، هواپیمای جاسوسی آمریکا را که در حال نزدیک شدن به مرزهای این کشور بود مورد رهگیری قرار داد.

به گزارش مشرق، روز جمعه یک فروند جنگنده «سوخو-۲۷» روسیه، هواپیمای جاسوسی آمریکا را بر فراز دریای سیاه مورد ردیابی قرار داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «روز ۲۴ جولای، یک هدف هوایی بر فراز دریای سیاه و در حال نزدیک شدن به فدراسیون روسیه ردیابی شد. یک فروند جنگنده سوخو-۲۷ از منطقه نظامی جنوب این هواپیما را مورد رهگیری قرار داد».

بیشتر بخوانید:

موفقیت رادارهای روسی در شناسایی ۳۰ هواپیمای جاسوسی

در این بیانیه آمده است: «پس از آن‌که هواپیمای شناسایی نیروی هوایی آمریکا از مرزهای فدراسیون روسیه رانده شد، جنگنده روسی به موفقیت به پایگاه خود بازگشت».

پدافند هوایی ناوگان دریای سیاه و دریای بالتیک روسیه، روز چهارشنبه نیز هواپیماهای شناسایی آلمان و آمریکا را ردیابی و رهگیری کردند. از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، ناوگان دریای سیاه نیروی دریایی این کشور در حال پایش تحرکات کشتی‌های آمریکایی و دیگر اعضای «پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) در است که در حال اجرای رزمایش «نسیم دریا-۲۰۲۰» هستند.

پیش‌تر نیز جنگنده‌های روسی موفق شده بودند طی یک پرواز اضطراری یک فروند پهپاد «ام کیو۹ ریپر»  را حین پرواز بر فراز آب‌های بین‌المللی در دریای سیاه شناسایی و رهگیری کنند. ام‌کیو-۹ ریپر، پهپادی تجسسی  با قابلیت حمل موشک و پرواز خودکار است که در نیروی هوایی آمریکا در حال فعالیت است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    2 0
    آقا این سوخو 27 چقدر قشنگه، دم طراحهای روسی گرم!!!
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      1 0
      روسیه چیز زشت نمیسازه . این جنگنده زیباتربن جنگنده جت جهان است
  • Ali IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    دمشون گرم که با قدرت تمام به آمریکایی هایی فضول اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشورشان را نمی دهند.
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      1 0
      اونا یلی مثل سوخوی 27 دارند ما هم کوثر داریم برای فراری دادن شون
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    1 1
    تا زمانی که سوخوی 27 آنجا گشت زنی هوایی کند آمریکا جرات کاری ندارد . مگر فلانکر در آسمان نباشند که آمریکا غلط اضافه بکند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 1
    فقط شکل آئرودینامی شگفت انگیز سوخوی 27 تک کابین را ببینید حیرت زده می شوید / آئرودینامیک ترین جنگنده جهان به گفته دکترین نظامی غرب و اروپا و با تایید کامل در ایران محسوب می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس