ویژه های مشرق 14 اردیبهشت

آن طیفی که در سال ۸۸، حرمت شکنان عاشورای حسینی را «مردم خداجو»! نامیده بود و از قیام امام حسین(ع) «درس مذاکره»! گرفته بود، حالا دلواپس اسلام شده و فریاد وامصیبتا سر داده است!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**حمله «حامیان حرمت شکنی عاشورای ۸۸» به محمود کریمی

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم «سعید شریعتی» از محکومین فتنه ۸۸ با عنوان «خدشه‌دار شدن احساسات بسیاری از مومنان» نوشت: «مناجات‌های ماثوره از ناحیه حضرات معصومان در ایام و لیالی ماه مبارک رمضان سرشار از معارف بزرگ خداشناسی، رابطه مخلوق و خالق و آداب و شیوه‌هایی برای تقرب هر چه بیشتر بندگان با پروردگار است...این حرف بی‌اساس که مداح در مناجات چند شب پیش خود به امام حسین و حضرت زهرا نسبت داده، جسارت واضح و صریح به آن نواحی قدسیه است و جای تعجب است که هیچ‌یک از روحانیان و مراجع دینی تا کنون به این جسارت واکنش نشان نداده‌اند».

شریعتی در ادامه نوشت: «هیچ‌کس از این مداحان، سند و منبع و مدرک نمی‌خواهد و گویا چک سفید امضا دارند که هر داستان و شعر و قصه‌ای را در به بهانه گرفتن اشک از مومنان به زبان جاری کنند، فارغ از اینکه تا چه حد موجب مضحکه ادبیات دینی و شناخت جوانان از گوهر دین و اولیای دین می‌شوند».

روزنامه اعتماد- به مدیرمسئولی «الیاس حضرتی» از نزدیکان یکی از سران فتنه- در شماره امروز در مطلب دیگری نوشت: « "مداحی ما عین سیاست ماست"، این عین عبارتی است که منصور ارضی سال ۸۸ و در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی رسانه نزدیک به شهرداری وقت تهران مطرح و از حضور مداحان در عرصه سیاست و اظهارات آنان در این حوزه دفاع کرد».

آن طیفی که در سال ۸۸، حرمت شکنان عاشورای حسینی را «مردم خداجو»! نامیده بود و از قیام امام حسین(ع) «درس مذاکره»! گرفته بود، حالا دلواپس اسلام شده و فریاد وامصیبتا سر داده است!

طیف تندروی اصلاح طلب بارها توهین به ائمه اطهار و مقدسات را در کارنامه خود ثبت کرده است؛ «حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد(ابراهیم اصغرزاده) »، «حضرت علی (ع) مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است(رجبعلی مزروعی) »، «معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند(عزت الله سحابی)»، «خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است(عبدالکریم سروش)»، «فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد، کشتن هم آسان میشود(عبدالکریم سروش)»، «امروز خدا در جامعه هیچ کاره است(محسن کدیور)»، «احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله ای است، قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست(محمد خاتمی)»، «ما پیشرفت نمیکنم چون در جامعه ما هنوز خدا نمرده است(علیرضا علوی تبار)»، «تفکر فقیهی نمیتواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند(سعید حجاریان)» و...تنها بخشی از جسارت طیف تندروی اصلاح طلب به مقدسات و ائمه اطهار(ع) است.

تا همین چند روز پیش، رسانه های اصلاح طلب همزمان با تاکید بر استمرار تعطیلی اماکن مذهبی و حرم معصومین، تاکید داشتند که باید سالن های سینما هر چه زودتر بازگشایی شود تا مردم روحیه تازه پیدا کنند.

اینجا بود که نشان می داد که اصرار این طیف بر تعطیلی اماکن مذهبی و حرم معصومین، هیچ ربطی به رعایت پروتکل های بهداشتی نداشته و صرفا به دلیل نگرانی این جماعت از تأثیرگذاری این اماکن بر جوانان است. جذب جوانان از طریق هیات های مذهبی، مساجد، اماکن متبرکه و...هر آنچه که طیف تندروی اصلاح طلب رشته کرده بود، پنبه می کند.

ژست دلواپسی برای اسلام از سوی حامیان حرمت شکنی عاشورای ۸۸، به قیافه این جماعت زار می زند. محمود کریمی، در این سال ها پای بسیاری از جوانان را به مجلس اهل بیت(ع) بازکرده و زمینه تغییر و تحول را در بسیاری از جوانان این مرز و بوم فراهم کرده است. پس قطعا چنین شخصی مورد بغض و نفرت افراطیون اصلاح طلب است.

محمود کریمی در توضیحات خود می گوید، مطلبی که بیان شد، «حکایت» بود و نه روایت مذهبی. از سوی دیگر، در حکایت یاد شده تاکید می شود که فرد قمار باز در عالم مستی «تصور» می کند که طرف قمارش امام معصوم است و به جای ایشان نیز بازی می کند. از این موضوع نمی توان نتیجه گرفت که راوی این حکایت فعل خلاف شرعی را به امام معصوم نسبت داده است.

یکی از فعالین رسانه ای در توضیح این حکایت نوشت: «اگر بپذیریم که راه های هدایت گوناگون است و بسته به شخصیت و استعداد افراد تغییر می کند چرا باید از این امر برآشفته شد که گوش قمار بازی مست را هم با تکیه بر مفاهیم و آموخته های خودش بگیرند و به قول مولوی کش کشانش ببرند!؟ ».

در روزهای گذشته، بی بی سی فارسی(رسانه ملکه انگلیس)، ایران اینترنشنال(رسانه وابسته به آل سعود) و دیگر رسانه های معاند، محمود کریمی را بخاطر بیان این حکایت مورد حمله قرار داده اند؛ یک سوال؛ رسانه های وابسته به آل سعود و ملکه انگلیس، دلواپس اسلام شده اند!؟

** موسویان:باید یک توافق هسته ای جدید با ترامپ امضا کنیم

«حسین موسویان» عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای که اکنون در آمریکا اقامت دارد، در مصاحبه با روزنامه همشهری گفت: «ایران باید ۴اقدام همزمان انجام دهد: اول اینکه در پاسخ به خروج آمریکا از برجام و درصورت ناتوانی ۵قدرت باقیمانده عضو برجام درتامین مزایای اقتصادی برجامی کشور؛ باید از برجام خارج شود، همچنین درصورت انکار حقوق مشروع و قانونی هسته‌ای ایران در چارچوب معاهده ان. پی. تی، توسط آمریکا ایران باید اجرای معاهده ان. پی. تی را تعلیق کند. موضوع بعدی اجازه دسترسی به آژانس بود که تهران اعلام کند که طبق فتوای مقام معظم رهبری، به آژانس اجازه بازرسی درحد اطمینان از عدم‌انحراف به‌سمت ساخت سلاح هسته‌ای را خواهد داد. یعنی دسترسی داوطلبانه به آژانس».

موسویان در ادامه گفت: «پس از این اقدامات نوبت به گفت‌وگو با ترامپ می‌رسد یعنی همزمان با اعلام خروج از برجام و تعلیق معاهده ان. پی. تی و ادامه دسترسی آژانس، برای گفت‌وگو با ترامپ در مورد یک توافق هسته‌ای اعلام آمادگی کند».

این دیپلمات سابق که پیش از این در مذاکرات توافق سعدآباد نیز حضور داشته است، مدعی شده است که می توان با ترامپ بر سر یک توافق هسته ای جدید به مذاکره بنشینیم.

این در حالی است که تحلیلگران غربی به دفعات تاکید کرده اند که هدف اصلی ترامپ از مذاکره با ایران، صرفا «فتودیپلماسی» (مذاکره نمایشی جلوی دوربین ها برای اثبات تسلیم شدن طرف مقابل) است.

مذاکره از نگاه دولت مستکبر و غارتگر امریکا، به هیچ عنوان معنای معامله نمی دهد. بلکه هدف اصلی آمریکا از مذاکره، ستاندن مولفه های قدرت طرف مقابل با ابزار مذاکره است. بر همین اساس یکروز هسته ای را بهانه قرار می دهند و روز دیگر توان موشکی و قدرت منطقه ای را.

اکنون دولت آمریکا به دلیل ناتوانی در مهار کرونا در وضعیت نامناسبی قرار دارد. در این شرایط، مذاکره با ایران یک برگ برنده برای ترامپ خواهد بود و این در حالی است که این مذاکره هیچ دستاوردی برای ایران نخواهد داشت.

** عصبانیت اصلاح طلبان از وحدت منتخبان مجلس یازدهم

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «تقسیم صندلی رئیس و نواب مجلس پشت درهای بسته» نوشت: «باشگاه خبرنگاران متعلق به جناح اصولگرایان دیروز صبح از برگزاری یک نشست در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته با حضور چهره‌های اصولگرایی که این روزها نامشان برای رقابت بر سر صندلی ریاست پارلمان بر سر زبان‌ها افتاده، یعنی "قالیباف، حاجی‌بابایی، آقاتهرانی، تقوی، نیکزاد، میرتاج‌الدینی، زاکانی و میرسلیم" خبر داده است و دست آخر هم این‌طور نتیجه گرفته که "به نظر می‌رسد رقابت اصلی برای ریاست مجلس میان قالیباف و حاجی‌بابایی و برای نواب ریاست هم میان زاکانی، آقاتهرانی، میرتاج‌الدینی، نیکزاد و میرسلیم باشد". نشستی که باشگاه خبرنگاران درباره‌اش نوشته گویا بدون حضور رسانه‌ها برگزار شده و خبرش هم از سوی برگزارکنندگان با تأخیری دوروزه به دست این رسانه رسیده است»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اصولگرایان نام این گعده‌های پیشامجلسی خود را "هماهنگی‌های لازم برای سازماندهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی" گذاشته‌اند».

پیش از برگزاری انتخابات مجلس در مقطعی که اصلاح طلبان حداقل ۴ لیست انتخاباتی منتشر کرده بودند، طیف اصولگرا «لیست وحدت» را منتشر کردند و در نهایت اصلاح طلبان ۳۰ بر هیچ در تهران باختند.

در آن برهه اصلاح طلبان روی تفرقه افکنی میان اصولگرایان حساب ویژه ای باز کرده بودند که البته هیچگاه به هدف خود نرسیدند. حالا این طیف در شرایطی که هنوز مجلس یازدهم آغاز به کار نکرده است، حملات گسترده ای را علیه منتخبان مردم به راه انداخته اند.

اما وحدت منتخبان مجلس یازدهم، اصلاح طلبان را عصبی و آشفته کرده است. منتخبان مردم در مجلس بارها اعلام کرده اند که هدفشان رسیدگی به مطلبات مردم و رفع مشکلات است، مسئله ای که اصلاح طلبان همواره از آن غافل بوده و اهمیتی به آن نمی دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    3 55
    پس از این اقدامات نوبت به گفت‌وگو با ترامپ می‌رسد یعنی همزمان با اعلام خروج از برجام و تعلیق معاهده ان. پی. تی و ادامه دسترسی آژانس، برای گفت‌وگو با ترامپ در مورد یک توافق هسته‌ای اعلام آمادگی کند».
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      49 10
      تا وقتی اصلاح طلبان تو ایران نفس می کشن همین لجن پراکنی ها و عقب گردها ادامه داره...
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      31 2
      اصلاح طلبان ابتدا خسارات برجام نافرجام را تسویه کنند بعدا"درباره مذاکره مجدد بحث می کنیم !
    • حیدر صالح IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      15 4
      (سعید حجاریان)(عزت الله سحابی)(عبدالکریم سروش)(محسن کدیور)(محمد خاتمی)(علیرضا علوی تبار) اینها نه دین دارند نه سیاست! به امام خمینی گفتند آمریکا با اشغال سفارت 13 آبان از ما فاصله می گیرد امام با خنده فرمود الهی آمرکا دورتر شود!
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    65 15
    پناه بر خدا از این همه کینه و عقده ، که باید بیاد بشه تیتر اول یک روزنامه!!!!
  • SE ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    73 10
    حسین موسویان جاسوس و خائن را باید گردن زد
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      50 4
      نیازی نداریم، البته این به معنی برخورد نکردن نیست، ایران پاکه و همیشه نجاست رو از خودش دور می کنه، دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      6 51
      خب دیگه چی ؟ امر دیگه ای ندارید ؟
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      1 10
      افراطی سوئدی همین روزاست که گردن تک تکتونو بزنیم
  • شرقی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    14 0
    در حماقت و سفیه بودن این جریان همین بس که برجام را نخوانده تصویب و اجرا کردند، کاری که حتی یک بنگاه معاملات املاک و خودرو نیز انجام نمی دهد!اگر نگوییم افرادی خائن و ضد ایرانی هستند، بی شک احمق و نادان اند.
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    6 1
    زمانی این مملکت مهد دلیران بود اکنون مهد جاسوسان مهد دلالان مهد دزدان مهد خیانت کاران مهد بی وجدانها مهد بی تدبیر ها مهد حرامخورها و مهد هرزه ها و مهد تمام اخلاقیات منفی انسانی شده است
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    6 1
    اصلاح طلبهای عزیزتر از جان خر داغ کرده، آیا شمایان حکایت نغز پرمغز «اصلاح قمارباز لوتی مسلک به دستان بامرام امام حسین» رو ریشخند می‌کنید؛ اما برای حکایت «ناگهان در حمام دستم لرزید و پنج شش تیر ناقابل به سر و سینه سوگلی سر پیری و معرکه گیریم شلیک شد»، اشک تمساح تراژیک میریزید؟ آرهههه؟ خاک تو سسسسرتون
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    79 5
    و سوال اصلی از دولت بنفش که بی پاسخ مانده همچنان باقی است ۴.۸ میلیارد دلار کجاست؟ ۴.۸ میلیارد دلار کجاست؟ ۴.۸ میلیارد دلار کجاست؟ ۴.۸ میلیارد دلار کجاست؟ ۴.۸ میلیارد دلار کجاست؟ ۴.۸ میلیارد دلار کجاست؟
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      2 14
      درد و بلای دولت بنفش بخوره تو سر بدخواهان ملت ایران
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      5 2
      کاملا موافقم
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    9 2
    جواب این اصلاح طلبان احمق را مردم در انتخابات مجلس دادند جواب بعدی انتخابات ریاست جمهوری است
  • SE ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    8 1
    اصحالات از ابتدا هم پس مانده های فرهنگ رژیم طاغوت و غرب بودن و با نقاب نفاق خود را انقلابی جا زدند و حالا بدون نقاب ظاهر میشوند به گمان اینکه افکار منحرفشان میتواند در جامعه پذیرفته شود
  • Kid IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    21 2
    اصل بدعت در دین کار امثال شماها بود همین انگ فتنه از جیب کی دراومد چسبوندین به هرکی که مخالف نظرتونه...قلعه حیوانات جرج اورول
  • محمد IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    9 1
    ریشه اصلاح طلب باید از مملکت کنده شود
  • DE ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    5 0
    موسویان:باید یک توافق هسته ای جدید با ترامپ امضا کنیم چون ما یواشکی که با رابط هاش جلسه گذاشتیم ترامپ قول داده از ما نخواهد خواست که در موشکها بتن بریزیم او با گچ و آهک و پاره آجر هم موافق است و این یعنی یک پیروزی برای ما اصلاح طلبان زیرا کلی در بتن و بتن ریزی صرفه جویی میکنیم و میتوانیم به رقیب پُز بدهیم.بجنبید که تا چشم بهم بزنی 1400 اومده ما قبلش باید اصلاحات را نجات بدهیم . کارنامه پر از خالی داریم فقط
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    8 24
    مشرق واقعا که !
    • مسعود IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      4 2
      ساکت شووووووووووو
    • IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      11 1
      مشرق، دمت گرم.خیلی خوب بود
  • PL ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    15 7
    کمی دینتان را به خاطر سیاست نفروشید گفتاری که فوق العاده بی سوادی محض بود
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    18 26
    حاج محمود کریمی برای دستگاه امام حسین خیلی زحمت کشیده. خدا حفظش کنه
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      1 6
      که چی نون و آب برای ملت میشه
  • حسین کاظمی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    5 11
    یکی از مشکلات روحانیت درایران این است که فردی که مداحی می خواند وصدای خوبی هم دارد نمتوانند ببینند واز او حمایت نمی کنند.برای صوت خوب باید خیلی خیلی زحمت کشید.
  • DE ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    20 10
    مشرق جان دمت گرم که از حاج محمود دفاع کردی واقعا دفاعت عالی بود انتظار نداشتم ولی پاسخم به اون دسته از افراد بی مقداری که هر دفعه حرفی از دین و مذهب میزنن قصدشون زدن دین و مذهبه ميگم که حاج محمود عزیز دل ما هست و بیشترین تاثیر را روی جوانانی مثل من گذاشته و من بهش خیلی مدیونم. دفاع از دین لباسیه که به تن شما خیلی زار میزنه هر وقت شما به چیزی در حیطه دین وارد شدین باید فهمید که منظورتون زدن دین توی اون موضع هستش. شما برین اندر فواید نوکری ارباب خودتون آمریکا و غرب مطلب بنویسین شما را چه به دین
    • دوکوهه US ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      2 1
      آره والله
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    24 29
    حاج محمود کریمی تاج سره.
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      8 3
      حاج محمود خیلی به دستگاه آقا امام حسین(ع) خدمت کرده.خدا همه نوکرای اباعبدالله الحسین(ع) را برای این کشور حفظ کند
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    7 0
    در اینکه عده ای سعی دارند نظام را به چالش بکشند، شکی نیست و برای آن برنامه ریزی هم کرده اند. شاید اولین قدم، بدبین کردن قشر جوان را نسبت به دین اسلام و نظام ج ا ایران باشد. خدا نیاورد روزی را که خانواده محترم شهدا ، روحانیون و وعاظ را برای بدنام کردن، وسیله قرار دهند.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    3 0
    این طرف کی رفت امریکا!؟؟؟ مثلا عضو تیم مذاکره کننده ایران بود!!!!..این کشور رسما ول شده
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 3
    فرصت طلبی شرم آور رئیس سازمان محیط زیست؛کلانتری: امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند!/ خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد!/ تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هم یک مشت دانشجوی خودسر بودند!/ مشکل این پفیوزهای عوضی شیفته امریکا و استکبار نیست مشکل شورای نگهبان است که رئیس این نمک به حرامها را تائید می کند تا اینها راوزیر ومعاون کنند .مشکل حوزه های علیمه وبیت امام است که ان قدر غرق در مادیات ولاکچری نشینی و... و ولنگاریهای سیاسی شدند دیگرجرات برخورد محکم باتو دهنی وحال جواب دادن به این مزخرفات به نظام و تهمت ها به امام عزیز را ندارند انصاری چنان دو پهلو حرف زده که اب در دل کلانتری خبیث نلرزد
  • حسن IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    3 0
    اگر با آمریکا بر سر برجام مذاکره کنیم با برجام های دیگرش چه کنیم . موشک ، حقوق زنان ، حقوق بشر ، تروریست ، یمن ، سوریه ، عراق ، حزب‌الله ، محور مقاومت و..... چه ساده لوح . زهی خیال باطل
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 4
    شما مثل اون احمقی هستید که به جای ماه به انگشت اشاره نگاه می کرد. بجای جواب دنبال عیب از گوینده هستید و به صحبت توجه نمی کنید یا شایدم به نفعتون نیست توجه کنید. البته این روش روساتون هست دشمن دشمن
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    5 1
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 1
    ترامپ آرزوی مذاکره با ایران را به گور خواهد برد
  • IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 1
    جماعتی این روزها علیه محمود کریمی - و حاج منصور ارضی- عقده گشایی کردند که در دوره حاکمیت بر دولت و مجلس مدعی اصلاحات، می خواستند تظاهرات علیه خداوند راه بیندازند
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 0
    عاقای شریعتی یخورده هوا ترمزو نگه داره از پاپ کاتولیک تر نشی، خدا نکرده واسه مزاج تان خوب نیس!!
  • حسين DE ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 0
    اين يارو موسويان جاسوس كه اسرار زيادى از برنامه هاى هسته اى را در اختيار دشمنان ايران قرارداد چه بعنوان مذاكره كننده ارشد هسته اى وچه بعنوان سفير ايران در آلمان يكى از خائنين شناخته شده است كه بعد از محاكمه بطرز مشكوكى آزاد و هم اينك در موطن اصلى خود همچنان به خيانتها در قبال ايران و خوش خدمتى به اربابان آمريكائى خود ادامه ميدهد البته از مليجك رفسن...............جانى انتظارى بيش ازين نيست .
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 0
    فرصت طلبی شرم آور رئیس سازمان محیط زیست؛کلانتری: امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند!/ خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد!/ تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هم یک مشت دانشجوی خودسر بودند!/ مشکل این پفیوزهای عوضی شیفته امریکا و استکبار نیست مشکل نامردان اصلاح طلب مدعی حامی امام وبیت امام است کثافتها برای سرپوش گذاشتن به گند کلانتی مداحان را علم می کنند ان قدر غرق در مادیات ولاکچری نشینی و... و ولنگاریهای سیاسی شدند دیگرجرات برخورد محکم باتو دهنی وحال جواب دادن به این مزخرفات به نظام و تهمت ها به امام عزیز را ندارند انصاری چنان دو پهلو حرف زده که اب در دل کلانتری خبیث نلرزد
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 4
    اهای نامردان بی دین عاشورا وروز قدس 88یادتان هست که حالا از امام حسین(ع)دفاع می کنی لجن ها شماها که تمام توانتان را گذاشته اید نماز وحرم را تعطیل کنید زر نزنید این همه هیاهو براری ماله کشی به گند کاری کلانتری خبیث است نه دفاع از دین فرصت طلبی شرم آور رئیس سازمان محیط زیست؛کلانتری: امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند!/ خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد!/ تسخیرکنندگان سفارت آمریکا هم یک مشت دانشجوی خودسر بودند!/
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    4 0
    یارو هر غلطی می کند حالا که ملت می فهمند حزیان می گه ملت را حرمت شکن نامیده
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    3 9
    مشرقی ها به خط و ربطتان کاری ندارم همین بگم که خیلی پلشتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس