کد خبر 1065907
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
کرونا

بر اساس آخرین آمار،‌ تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان از ۲۰۰ هزار نفر فراتر رفت که بیش از یک چهارم آن مربوط به آمریکاست.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط پایگاه اینترنتی «worldometers»، تعداد قربانیان کرونا در سرتاسر جهان از ۲۰۰ هزار نفر فراتر رفت.

بیشتر بخوانید:

تلفات کرونا در اروپا از ۱۲۰ هزار نفر فراتر رفت

همچنین تعداد مبتلایان به کرونا در سرتاسر جهان به سرعت در حال افزایش بوده و طبق آخرین آمار تعداد مبتلایان به بیش از ۲ میلیون ۸۶۷ هزار نفر رسیده است.

آمریکا هم از لحاظ تعداد مبتلایان و هم از نظر قربانیان کرونا در صدر کشورهای جهان قرار دارد.

آخرین آمارها حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به حدود ۹۳۰ هزار نفر رسیده و قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از ۵۲ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده‌ است.

بعد از آمریکا،‌ اسپانیا با بیش از ۲۲۳ هزار مبتلا و بیش از ۲۲ هزار و ۹۰۰ قربانی، در جایگاه دوم جهان قرار دارد.

ایتالیا نیز به عنوان سومین کشور در لیست تعداد مبتلایان به ویروس کرونا،  بیش از ۱۹۵ هزار مبتلا و بیش از ۲۶ هزار قربانی کرونا داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد DE ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 1
    علت ابتلای با لا به کرونا در امریکا و اروپا دوچیز است1 دولتمردانشان اقتصاد را فدای سلامتی شهروندان کردند2 مردمشان به راحتی و خوشگذرانی عادت کرده و به راحتی قوانین قرنطینه را نمیپزیرند و دولتها نیز انیگزه ای به اصرار ندارند بخصوص دولت امریکا ،هرکس بگوید علت ابتلا ،فشردگی جمعیت است کذب محض است این فشردگی در همه جای جهان بخصوص در هند و چین هم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس