کد خبر 1067973
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
آمریکا/ کرونا نمایه

وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان مجموعه نیروهای مسلح آمریکا از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر فراتر رفته است.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اعلام کرد که مبتلایان به کرونا در میان نیروهای مسلح آمریکا از جمله خانواده‌های آنها، کارمندان غیرنظامی و پیمانکاران این وزارتخانه از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بر اساس اعلام پنتاگون،‌ در حال حاضر تعداد دقیق مبتلایان به کرونا در وزارت دفاع آمریکا به ۷ هزار و ۱۴۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از ۲۸ هزار نفر گذشت

رکورد کرونا در انگلیس، ثبت ۷۳۹ فوتی طی یک روز

تصاویر ۱۴ پزشک جان‌باخته روسی توسط کرونا

وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد که قربانیان جدیدی به تعداد تلفات کرونا در این وزارت‌خانه افزوده نشده و همچنان تعداد تلفات کرونا در پنتاگون ۲۷ نفر است.

تعداد اعضای پنتاگون که هنوز در بیمارستان بستری هستند ۲۸۴ نفر بوده و از میان کل مبتلایان نیز ۲ هزار و ۳۳۶ نفر بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا همچنان به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آخرین آمار از یک میلیون و ۱۰۳ هزار نفر فراتر رفته و تعداد قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از ۶۴ هزار نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    انشاء الله همه نیروهای مسلح شیطان بزرگ کرونا بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس