کد خبر 1067418
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کرونا / امریکا

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به بیش از ۶۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، پایگاه آماری Worldometer با استناد به آمارهای تجمیعی منتشرشده از سوی نهادهای دولتی آمریکا تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور را تا ظهر روز چهارشنبه به وقت واشنگتن بالغ بر ۶۰ هزار نفر اعلام کرد.

آمریکا از لحاظ تعداد قربانیان ویروس کرونا با اختلاف بسیار زیادی نسبت به کشور دوم (ایتالیا با ۲۷۷۰۰ مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا) رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای افزایش ناگهانی ۳۸۱۱ نفری قربانیان کرونا در انگلیس

این کشور از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا نیز با اختلاف فاحش نسبت به دیگر کشورها در رتبه اول جهان قرار دارد. تاکنون بالغ بر یک میلیون فرد مبتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده‌اند؛ این در حالی است که در اسپانیا -که رتبه دوم جهان را از لحاظ آمار قربانیان کرونا دارد- کمتر از ۲۴۰ هزار مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    1 0
    اگه همینطور پیش بره در آینده نزدیک پناهندگان امریکایی پشت مرزهای کشور های جهان سوم برای پناهنده شدن و سیر کردن شکم خودشون صف میکشن. بیچاره مردم امریکا که عقلشون را داده اند دست یک خرچنگ زرد روانی.
  • CA ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    1 0
    یک مشکل بزرگی که در آمریکا هست اعتیاد بسیار زیاد به کراک و هروئین و کریستال مت هست و البته الکل و سیگار و ماری‌جوانا که حتی خود دارد و البته رفتار غیربهداشتی زیاد برای همین امار قربانی های کرونا بالا هست ولی در چند روز گذشته در تمامی شهرهای آمریکا به سمت کاهش هست چون فاصله گذاری اجتماعی کمک زیادی کرده.
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    1 0
    با وجود جمع ابلهان در سکانداری رهبری آمریکا، منتظر بالا رفتن تلفات حتی بیش از یکصد هزار نفر هم باشید.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      1 0
      سه میلیون!!!!!!! یادمه این فلان فُلان شده ها در روزهای اول همه گیری کرونا در ایران، آرزوشون برای ما این رقم بود!!!!!!!!
  • رضا IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 1
    بى شرف ها اهل دروغ گويى نيستند !
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 0
      اسمت رضا نیست. رزولت هست و به شدت خوابت میاااد. برو لالا. هرچی کار کردی برات به حساب واریز می کنن.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 0
      03:11 اتفاقأ این بی شرف ها آمارشون با دروغ اینقدره وگرنه احتمالأ 10 برابر اینه!!! مدرکم کجاست؟ پهلوی مدرک همون بیشرفهای آمریکایی، انگلیسی، وهابی VOA, BBC, Iran International ، که همین آمارو راجع به ایران میدادن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس