ویژه های مشرق 6 اردیبهشت

اصلاحات با معضل کارنامه در دولت روحانی و مجلس دهم و شورای شهر و شهرداری تهران مواجه است.برای همین برای به حاشیه رفتن این «بی کارنامه بودن»، روی اختلاف افکنی در مجلس یازدهم حساب ویژه ای باز کرده است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** به‌جای «موشک پرانی» باید با آمریکا «آشتی» کنیم

روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «استراتژی بازدارندگی» به قلم «محسن امین زاده» از محکومین فتنه 88 و از مدیران ارشد وزارت خارجه در دولت اصلاحات نوشت:«نمایش برتری قدرت نظامی بدون قدرت اقتصادی متناسب، می‌تواند کشور را به وضع مشابه کره شمالی دچار کند؛ وضعیتی که دائما قدرت نظامی وجه خطرناک و تهدیدکننده کشور را پررنگ می‌کند و فقدان قدرت اقتصادی مؤثر، راه دستیابی ملت ایران را به رفاه ملی و منزلت و اقتدار بین‌المللی می‌بندد».

امین زاده در ادامه نوشت:«توسعه توان نظامی بی‌تناسب با توان اقتصادی خطرناک است. صاحب‌نظران، مسابقه نظامی و تسلیحاتی شوروی با آمریکا را به دلیل تزریق منابع محدودتر مالی شوروی به حوزه نظامی و کاهش مداوم منابع حوزه اقتصادی این کشور، از عوامل مهم فروپاشی اقتصاد شوروی و در نهایت فروپاشی ابرقدرت شوروی می‌دانند».

این دیپلمات سابق در ادامه نوشت:«جایگاه قدرت اقتصادی ایران در جهان به شکل خطرناکی در حال کاهش و تضعیف است. این وضعیت منزلت جهانی ایران را به رغم قدرت نظامی و قدرت منطقه‌ای‌اش، در معرض آسیب جدی قرار داده است...مفهوم نگاه به شرق...بی‌معنی...و تخیلی گمراه‌کننده است...شرط قطعی تحقق مناسبات گسترده و به‌شدت ضروری و مفید با شرق، حل مناقشات ایران با آمریکاست... ایران برای روابط اقتصادی با کشورهای موفق عالم به‌ویژه کشورهای موفق شرقی...نیازمند خروج از تله تحریم آمریکا و تنش‌زدایی با آمریکاست».

امین زاده در ادامه تاکید کرد:«تدابیری مانند گسترش تولید داخلی برای جایگزینی با واردات و خودکفایی، برای کوتاه‌مدت کمک‌کننده است؛ اما به‌عنوان یک استراتژی توسعه‌ای، راهبردی کاملا شکست‌خورده و از رده‌خارج است...محروم‌کردن کشور از همکاری با اقتصادهای پیشرفته، با توجیهات سیاسی و امنیتی، محروم‌کردن کشور از ظرفیت‌های قدرت ملی و بازدارندگی اقتصادی است...کناره‌گیری از اتحادیه‌ها، پیمان‌ها، کنوانسیون‌ها و سازمان بین‌المللی اقتصادی، آسیب‌پذیری را افزایش و قدرت بازدارندگی اقتصاد را کاهش می‌دهد».

این روزها 2 خبر در صدر اخبار رسانه های جهان قرار دارد؛ یکی استیصال و درماندگی دولت آمریکا در مقابله با کرونا است(آمریکا،رکورددار مبتلایان و قربانیان است) و دیگری موفقیت همزمان ایران در مقابله با کرونا(رکورزدنی در آمار بهبودیافتگان و کاهش فوتی ها) و پرتاب اولین ماهواره نظامی(با قابلیت های متعدد در حوزه نظامی، فناوری اطلاعات و...) به فضا است.

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، واکنش رسانه های معتبر آمریکایی و اروپایی را برانگیخت و آنها نتوانستند از این اتفاق بسیار مهم به سادگی گذاشته و این اقدام را برگ برنده ای برای ایران نامیدند.

اما در این سوی میدان، برخی رسانه های اصلاح طلب، ابتدا همراستا با بی بی سی فارسی و صدای آمریکا، به سانسور این اتفاق تحسین برانگیز و غرورآفرین پرداخته و در گام بعد، به تخریب آن پرداختند.

روزنامه شرق که همراستا با رسانه های معاند به اقدام تحسین برانگیز ایران در پرتاب ماهواره به فضا حمله کرده است، همان روزنامه ای است که تیتر تاریخی «امضای کِری تضمین است؛اطمینان تهران از اجرای برجام» را در کارنامه خود دارد. چندی پیش و پس از اذعان چندین باره مقامات دولتی به بی دستاوردی برجام، مدیرمسئول شرق گفت که ما صرفا برای عبور برجام از سد افکار عمومی، آن را بزک کردیم!

اصلاح طلبان پیش از این مدعی بودند که «ما ایرانی ها قدرت رقابت در هیچ صنعتی به جز قرمه سبزی و آبگوشت بزباش را نداریم»! حالا امین زاده در ادامه این «خودتحقیری حاد» مدعی است که خودکفایی و گسترش تولید داخلی، رویکردی کاملا شکست خورده است!

این دیپلمات سابق تلویحا به این مسئله تاکید کرده که بجای پرتاب موشک و ماهواره باید با آمریکا تنش زدایی کنیم. سوال اینجاست که مگر دولت آقای روحانی- که 7 سال از آغاز فعالیتش سپری شده- در قالب برجام با آمریکا تنش زدایی نکرد؟! نتیجه چه شد؟!

وقتی هسته ای داشتیم، دلار 3 هزارتومان و پراید 20 میلیون تومان بود. حالا که هسته ای نداریم، دلار 15 هزارتومان و پراید 70 میلیون تومان است. رویکرد تنش زدایی با آمریکا در دولت روحانی موجب شد که هم چرخ ساتریفیوژها از کار بیفتند و هم چرخ کارخانه ها.

اما با این حال، امین زاده و همقطارانش همچنان به بزک آمریکا و اروپا مشغول بوده و نگاه به شرق را «بی معنی»! و «تخلیلی گمراه کننده»! می نامد. این در حالی است که تنها در یک قلم در مسئله کرونا، در شرایطی که چین اقدامات قابل توجهی در کمک رسانی به ایران انجام داد، آمریکا و اروپا نه تنها هیچ اقدام مثبتی انجام ندادند بلکه در پی آن بودند تا به بهانه کرونا، فشار اقتصادی به ایران را نیز افزایش دهند، اما در ادامه خود در باتلاق کرونا گرفتار شده و در حال دست و پازدن هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیروز پالایشگاه ستاره خلیج فارس- بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان- را با هدف خودکفایی در تأمین بنزین و صرفه‌جویی ارزی قابل توجه ساخت؛ و امروز ماهواره نور- اولین ماهواره نظامی ایران- را با قابلیت های فراوان نظامی و فن آوری و با امکان درآمدزایی قابل توجه برای ایران با موفقیت به فضا فرستاد.

در سوی مقابل، طیفی که دیروز در فتنه 88 دشمن را به تشدید تحریم ها تشویق کرد و کشور را ماهها دچار آشوب کرده و امروز با برجام، سفره مردم را کوچک کرده و ارزش پول ملی را کاهش داده، ژستِ کارشناس اقتصادی و سیاست خارجی به خود گرفته است.

** نمایندگان مجلس یازدهم «سطحی نگر» و «پرخاشگر» هستند

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «چه کسی رئیس می شود» نوشت:«محمدباقر قالیباف، سیدمصطفی میرسلیم، علیرضا زاکانی، مرتضی آقاتهرانی، علی نیکزاد، سیدشمس‌الدین حسینی، فریدون عباسی، عبدالرضا مصری، حمیدرضا حاجی‌بابایی، الیاس نادران و مسعود پزشکیان، آن 11 گزینه‌ای هستند که این روزها در محافل سیاسی-رسانه‌ای از آنها به عنوان گزینه‌های احتمالی ریاست مجلس آینده صحبت شده و البته ناگفته پیداست که هم می‌توان چندین و چند نفر را به‌راحتی از این فهرست 11 نفره خط زد و هم، می‌توان دیگرانی را به‌جای برخی از این خط‌خوردگان، جایگزین کرد».

این روزنامه اصلاح طلب در مطلب دیگری با عنوان «مجلس و بازی ریاست» نوشت:«به نظر نمی‌رسد که مجلس پیش‌رو در مسائل مهم کشور تاثیرگذار باشد.  در این مدت گمانه‌زنی‌هایی در مورد ریاست مجلس یازدهم مطرح بوده است. از برخی افراد به عنوان کاندیداهای احتمالی کرسی ریاست سخن به میان آمده است و شاید هم در اذهان و افکار عمومی یکی بر دیگری ترجیح داده شده اما این کرسی احتمالا آنچنان که باید و شاید موثر نخواهد بود. مجلس یازدهم با اکثریت مطلق اصولگرا تشکیل می‌شود؛ اصولگرایانی که بخش عمده‌ای از آنان یا بیشتر به لفاظی و سخنرانی مشغول هستند یا به اصولی توام با پرخاش سیاسی اعتقاد دارند. اغلب به مسائل به صورت عمیق ورود نمی‌کنند و با نگاهی سطحی بیش از هر چیز به لفاظی مشغول‌اند. همچنین به نظر نمی‌رسد که راه‌حلی برای اداره کشور آن هم در شرایط امروز داشته ‌باشند».

اکنون چندین هفته از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سپری شده است، اما اصلاح طلبان همچنان مشغول فحاشی و توهین به منتخبان مردم هستند. «پوپولیست»، «پرخاشگر»، «سطحی نگر»، «تندرو»، «بی تجربه»، «اهل شعار»، «خام» و...از جمله برچسب هایی است که رسانه های اصلاح طلب به منتخبان مردم در مجلس جدید زده اند.

نکته قابل توجه اینجاست که این توهین ها از طرف طیفی است که «سلفی حقارت»، «اروپاگردی»، «تشکیل کمیته رفع حصر»، «حمایت از مدیران نجومی»، «مخالفت با طرح شفافیت آرای نمایندگان»، «حمایت از قرارداد خسارت بار توتال»، «جمایت از لوایح خسارت بار مرتبط با FATF» و موارد مشابه دیگر را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اصلاح طلبان با معضل کارنامه در دولت روحانی و مجلس دهم و شورای شهر و شهرداری تهران مواجه هستند. از سویی فرصت کوتاهی تا انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 باقی مانده است. این طیف که کارنامه قابل قبولی برای ارائه به افکارعمومی ندارد، بر روی اختلاف افکنی در مجلس یازدهم حساب ویژه ای باز کرده است.

وقتی یک طیف سیاسی، نه کارنامه دارد و نه برنامه، نتیجه آن می شود که صرفا به توهین و فحاشی بسنده کرده و در مسیر رفع مشکلات مردم سنگ اندازی می کند.

** جهانگیری در دولت روحانی، هیچ کاره است

«مهدی آیتی» نماینده مجلس ششم در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«با آغاز دوره دوم دولت روحانی برخی در درون دولت به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که گویا آنها رئیس‌جمهور هستند و به تنهایی قصد دارند حرف خود را به کرسی بنشانند. این افراد نیز با عملکرد و صحبت‌های خود نیز در راه دولت مانع‌تراشی می‌کنند. حلقه نزدیک به رئیس‌جمهور در همان سال اول دولت دوازدهم افرادی را که برای دولت تبدیل به سرمایه اجتماعی شده بودند را محدود کرد و عملا اجازه فعالیت مفید و موثر را ندادند و عملا با این اقدام نخست به خودشان لطمه وارد کردند. در همین راستا شاهد بودیم فعال‌ترین شخص دولت روحانی یعنی معاون اول ایشان عملا از گردونه اجرایی کشور خارج و صرفا به یک مقام تشریفاتی در دولت بدل شد».

چندی پیش «محمد عطریانفر» از فعالین اصلاح طلب گفته بود:«اصلاح طلبان در سال ۱۴۰۰ با اعتبار برمی گردند». این ادعا در حالی است که اصلاح طلبان اصلا نرفته اند که حالا بخواهند برگردند. دولت دربست در اختیار این طیف سیاسی است. معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت، وزیر خارجه، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بوجه، وزیر کار و...همگی از اعضای شاخص احزاب اصلاح طلب هستند.

فعالین اصلاح طلب بارها اذعان کرده اند که این طیف در کارنامه دولت شریک است و نمی تواند سفره خود را از دولت روحانی جدا کند. «محمد رضا خاتمی» از فعالین اصلاح طلب در سال ۹۶ گفته بود:«ما تضمین روحانی هستیم».

برخلاف ادعای طیف اصلاح طلب، جهانگیری در دولت از اختیارات قابل توجهی برخوردار است. وی چندی پیش مدعی شده بود که حتی نمی تواند منشی خود را نیز انتخاب کند، اما چندی بعد و در ماجرای وقوع سیل، جهانگیری یکی از استانداران را برکنار کرد. این مسئله عیار آن ادعا را به خوبی نمایش داد. متاسفانه اصلاح طلبان هیچگاه حاضر نیستند درباره عملکرد خود به مردم پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 178
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 66
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    آمریکا مسلما بهتر و پیشرفته ترشو داره درنتیجه این کارها بیهودست و باید به دنبال مذاکراتی گسترده با غرب و رونق اقتصادی باشیم نه این قبیل کار های زشت تروریستی
    • بماند IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      با چه کشوری سر میز مذاکره بنشینیم مگه سردار عزیز ما رو ترور نکردند الکی پس برای خودت حرف نزن ابجور انسان ها خود فروخته اند که این حرف هارو میزنند
    • افشار IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      چرندمیگی.مردحسابی ماراداخل کشورمیزنندتوجوجه منافق ازدفاعمان تروریست میسازی بروبه اربابانت بگولشکرارتش وسپاه دمانازروزگارتان درمیاورند
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      15:11 برو بمیر همه جا میری همین کامنت تکراری رو میزاری آلبانیایی!!!
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      اگر همین سپاه دوتا موشک هوا نمیکرد اونوقت ناموس شما ها برای آمریکایی ها حلال بود (کاپیتولاسیون)
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      عربستانم و اسراییل و ...بهترش را دارند ولی مهم اینه که کی جرأت استفاده را داشته باشه.مگه توی هشت سال جنگ عراق بهترش را نداشت؟
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      احمق ترسو ، شماها قبل از کشته شدن میمیرید و خود را خراب میکنید . لازم به پوشک هستید ولی ایرانی موشک دارد و زمان نوکری شما هم بسر آمده در لوای پرچم ایران و اسلام ، به دنبال رهبر عزیرمان پیش بسوی جهش تولید ، حتی موشک و ماهواره ..... تا بسوزند دشمنان این خاک
    • گمنام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      بهتر اسم روزنامه های اصلاح طلب را بگذاریم غرب طلب که همیشه چشمهایشان را میبندند و ناله ی حیوان سر میدهند و متاسفانه غرب پرست ها هم اسکی بازی میکنند بس کنید مزخرفات را بس کنید دشمنی با مردم و شهدا را بس کنید دشمنی با دین خدا را دین ندارید حداقل آزاد مرد باشید شما بودید که اگر قاسم سلیمانی بود ایشان را به آمریکا تحویل میدادید تا از دشمن به شما گزندی نرسد آیه 52 سوره مائده برای شماستفتری الذین فی قلوبهم مرض .......
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      کسانی که میگن آلبانی و اینا درسته اونها فعالیت سایبری دارن ولی متاسفانه متاسفانه هستند کسانی در کشور مثل ایشون که به مسائل اینقدر سطحی و ساده انگارانه نگاه میکنن
    • . IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      77 30
      مذاکره بس تان نیست!!!!!! در مذاکره اینبار چه می خواهی بدهی؟!
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      68 22
      آمریکا لهت میکنیم
    • DE ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      82 24
      احمقجان مذاکره باغرب =تسلیم بدون چون چرا ونتیجش افغانستان دوم شدن تا ده سال .وبعدازمدتقسیم ایرانستان بپنجقسمت . ودائما یکی بااون یکی درجنگو ستیز.واقعا باورتونه که امریکائیا بدنبال دوستی باایران. یا بدنبال تسلط واشغال نظامی وتجزیه ایران
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      53 18
      ترامپ خودش کتاب crippled america امریکای افلیج نوشته اونوقت این خودکم بینای حقیر عقده ای رو ببین
    • سیامک IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      68 17
      خاک بر سر تفهمت تقی زاده های زمان
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      64 18
      این عبارتو لطفا سرچ کن و گزارش واشینگتن پست رو بخون 16million american chocolate milk چه اصراری دارین دنبال کشوری بدوین که ۱۶میلیون نفرشون فکر میکنن که شیرکاکائو از گاو قهوه ای دوشیده میشه خخخخخخخخخخ
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      72 20
      آره بابا از شدت پیشرفتگی افتادن به دزدی کیت کرونا از المان و ایتالیا و..... و پرستاراشون کیسه زباله میپوشن
    • مهرداد IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      38 12
      خفه شو آشغال منافق!!!!!!!!! تو فقط به زبون فارسی کامنت میزاری عوضیی!!!
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      76 17
      تروریست!؟!؟چه واژه آشنایی ما مردم یمن رو به خاک و خون کشیدیم ما بزرگترین دشمن داعش رو ناجوانمردانه ترور کردیم ما هیروشیمارو با خاک یکسان کردیم این ماییم که 16000 کیلومتر از مرزهامون دور شدیم تا مردمانی مظلوم رو تحت فشار قرار بدیم! در عجبم که چرا اصلا جوابتو دادم کوته فکر ترسو
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      38 12
      لطفا بی عقلهای خارج نشین حرف مفت نزنید خفه
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      27 9
      آمریکا خودرو دارد خوبشو هم دارد پس برای تو مفت خور نباید خودرو در داخل بسازند؟ تو اگر عربستان هم ماهواره داشته باشه میگی خوبشو داره ما باید بی خیال بشیم؟ چقدر ضعیف هستند کسانی که سیب زمینی هایی مثل تو را خط می دهند.
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      23 4
      زشت خودتی و تروریست ترامپ جونت.
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      17 3
      لطفا خفه شو
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      5 4
      تو اگر در اردوگاه منافقین در آلبانی نباشی تفکر ذلت وخود فروختگی داری نباشی
    • mahdi IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      11 6
      انقدر موشک های متنوع و قدرتمند می سازیم که چشمتان کور شود و از درد و ناراحتی بمیرید . مذاکره با غرب ؟ احمق کدام غرب ؟ اروپایی که کامل و دربست نوکر و غلام آمریکاست ؟ یا آمریکایی که تجزیه شدنش شروع شده ؟ به کوری چشم شما خیانت کاران با قدرت تمام به پیش می رویم و غرب نازنینت روز به روز خار و ذلیل تر می کنیم . زنده باد نیروهای نظامی ایران
    • دکتر بخش تیمارستان NL ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      9 0
      دیوانه 20 کشور ماهواره می سازن و پرتاب می کنن حتی ژاپن و کره جنوبی تروریستی هستن!؟؟...جسارتا از تیمارستان فرار نکردی!؟؟
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      9 4
      ازکی پرتاب موشک کار تروریستی شده الحق که احمقی
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      12 3
      آمریکا خودش مادر تروریسته احمق غرب زده روزی به پیشرفته ترین کشور تبدیل خواهیم شد نه با آویزون شدن به آمریکا که یه ویروس از پا درش آورده با تکیه به جوانان ایران ما در بیشترین تحریم ها به این مهم دست پیدا کردیم اگر تحریم نبودیم چه میشدیم
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      11 4
      خائن به امریکا که میرسه پیشرفته به ایران کمه میرسه میشه زشت تروریستی؟ زشت تروریستی بی عقل تویی خائن
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 53
    آی گل گفتی مساله اینجاست که دلسوزان نظام فقط ازروی آینده نگری ووضعیت پیش رو نظر میدهند
    • سید IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      62 9
      به جز آن که بگوییم اصلاح طلبان تهوع آور کاسبان مذاکره باغرب و به طور مبالغه آمیز و فوق العاده ای نادان و بی سوادند، در باره اظهارات شان سخن دیگری نمی توان گفت!!!
  • مجید IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    84 5
    حالا بنده اعتقادم چیز دیگری است، این آقا و هر شخص مدعی دیگری باید بیاید و از عملکردش در دولت آقای روحانی دفاع کند و اینکه مثلا ارز را چگونه تحویل گرفته اند و الان چند است پاسخگو باشند و یا چه بلایی بر سر حقوق و دستمزد کارگران آوردند. روابط خارجی چرا به این افتضاح کشیده شده است و غیره. ولی اینکه رمل و استرلاب بیندازند که در آینده قرار است چنین و چنان شود این نوعی جنون است و اینکه اصلاح طلب در مجلس نیستند، خب وقتی که بودید کشور را به مرحله نابودی کشیدید و حالا نباید هم باشید.مسئله کاملا عقلایی است که شما و هر شخصی که در تفکر با شما شریک باشد کشور را به سمت نابودی میکشد و مردم این را فهمیده اند بروید خودتان را اصلاح کنید مردم خودشان راه را پیدا می کنند. این نصیحتی بود که مرحوم آیت الله بهجت به شما و همفکرانتان کردند و باعث عصبانیت بزرگانتان شدند که شروع به فحاشی نسبت به ایشان کردند شما که دیگر جای خود دارید جناب استاد اعظم... دقت کنید این آقایان به دنبال ماجرای بولشویک بازی دار و دسته لنین در روسیه تزاری هستند و امروز با همان اسم رمز دارند اعلان شورش می کنند و در خارج هم مورد حمایت صد در صدی امریکا و اسرائیل و عربستان و انگلستان هستند! این یعنی اینها ایرانی نیستند و برای نابودی کشور با دشمنان قسم خورده کشور همدست شده اند. شما ببینیند نظرات دولت ترامپ را که در روزهای پیش رو معتقد است باید با تمام توان به جمهوری اسلامی ایران حمله صورت بگیرد و نظام کشور نابود شود و این همان پیامی است که بزرگان این آقا در پسا کرونا دارند مخابره میکنند، و آن پیام جز شورش و هرج و مرج و نابودی نیست! اینها نه تنها ایرانی نیستند بلکه یقینا خائنند و منافق.
    • GB ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      16 41
      بابا دانشمند!!! فقط خیلی طولانی نوشتی فکر نکنم هیچکی بخونه. منم نخوندم.
    • US ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      48 6
      سلام اولش چون نظرات جنابعالی خیلی طولانی بود نخوندم ولی بعد که کامنت یک نفر با پرچم منحوس انگلیس خبیث رو دیدم برگشتم و تمام نظرات شما را خوندم و ۱۰۰٪ با نظرات شما موافقم
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    83 6
    واقعا سوزش هم حدی داره. این اصلاح طلب ها شورش رو دراوردن
  • پری مجرد49ساله IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    باید آمریکا را در منطقه غرب آسیا به خاک و خون بکشیم و دنیا را متحیر و مات و مبهوت و انگشت به دهان و گیج و منگ کنیم
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      20 38
      خخخخخ دفعه قبل ۵۰ سالت نبود
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 5
      خخخخ ولی الان تو 5 سالته؟
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    81 5
    میشه یکی جلوی تعفنی رو که در عرصه سیاسی پخش شده بگیره؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این متعفنین فتوای حضرت ترامپک تزریق مواد ضد عفونی به خود رو امتحان بنمایند !
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      49 10
      کسانی که فاضلاب دستشویی (برجام) بهشون تزریق شد اما هنوز سر و مر و گنده ان و سرحال شک نکن با تزریق مواد شوینده بفرمان رییسشون ترامپ هم فیل از جا تکونشون نمیده . اینا تا رکورد تورم رو در طول تاریخ جهان تو دوره شون نشکونن و اقتصاد رو بخاکستر تبدیل نکنن ول کن معامله نیستن
  • عبدالله IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    61 25
    انشاء الله به فضل الهی در تمام زمینه ها از جمله اقتصاد قوی می شویم. شما نگران نباش جناب آقای محسن امین زاده!
    • GB ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      48 3
      احسنت
    • یاسر IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 5
      با سلام. در این که دولت روحانی از نظر اقتصادی ضعیف عمل کرد شکی نیست. ولی اگر ما شیعه و رهرو مرتضی علی (ع) هستیم که می فرماید دشنام نگویید حتی به دشمنان خود. در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی بکاربردن این الفاظ جایز نیست. یا حق
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      4 0
      بزک نمیر بهار میاد...
  • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    24 55
    اگرروابط بادنیای غرب برقرارشود، چطورسودجویان رانتی منابع کشوررابه غارت ببرند.بازاراشفته برای رانت خورسودمنداست نه درارامش اقتصادی.به عناوین مختلف مخالفت می نمایندتامنافع خودراتامین کنند.
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      29 10
      15:26 اگر روابط با غرب برقرار نشود چطور امثال شما پورسانت های گردن کلفت از پژو، رنو، بوئینگ و غیره را پشت پرده به حسابهای خود در خارج منتقل کرده و در عین حال جهت حفظ منافع خودتون و نگهداشتن این شرکت‌ها در ایران از هیچگونه جاسوسی، خیانت و وطن فروشی دریغ نکنید؟؟؟!!
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      25 2
      15:26 اگر روابط با غرب برقرار نشود چطور امثال شما پورسانت های گردن کلفت از پژو، رنو، بوئینگ و غیره را پشت پرده به حسابهای خود در خارج منتقل کرده و در عین حال جهت حفظ منافع خودتون و نگهداشتن این شرکت‌ها در ایران از هیچگونه جاسوسی، خیانت و وطن فروشی دریغ نکنید؟؟؟!!
  • GB ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    اگر موشک پرانی نکرده بودید حتی با ترامپ هم میشد کنار بیایید. اما حتی اگر بایدن هم رییس جمهور بشه مطمئنا با موشک پرانی مجدد یک عده دوباره به مشکل بر میخوریم.
    • پری مجرد49ساله IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      88 15
      خفه شو منافق مشکل کشور شماها هستید
    • گمنام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      54 4
      چیه میترسی جیره انگلیسیت قطع بشه داری خوش خدمتی میکنی
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      27 1
      یعنی شما میگی هر رئیس جمهور جدیدی تو آمریکا بر سر کار اومد دوباره باید به ساز اون برقصیم؟ نتیجه ی کاهش موشک پرانی در دو سال اخیر، شد دلار 20 هزار تومانی و پراید 70 میلیونی و خانه ی متری خدا تومن.
    • GB ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 37
      خطاب به ۱۸:۴۷ نمیگم با هر کی سر کار اومد! آمریکا کلا دو حزب اصلی داره. قبلا که با دموکراتها روابط حسنه شده بود. در صورتیکه با ترامپ که نماینده جمهوری خواهان بود هم رفیق میشدیم، کلا واکسینه میشدیم.
    • به 18.58 CH ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      14 2
      حقا آمریکا پرستی شما را دیوانه کرده است. پس چه کسی نجریمای فلج کننده علیه ایران درست و بعد از آنکه برجام امصا شد هم فورا نحریما های ایسا و کاتسا و ویزا را علیه ایران امضا کرد جز همان اوبامای دموکراب مودب؟ حکایت شما حکایت آن دیوانه است به دروغ گفتند دارند آش می دهند و خودش هم باور کرد! ترامپ حداقل هر چه ندارد مثل اوباما ریاکار نیست. کسی که صلح را گدایی کند قطعا مستغمره خواهد شد.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 60
    حرف دل میلیونها ایرانی
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      45 3
      میلیونها ایرانی خائن ساکن کمپهای تیرانا و اشرف و اسراییل و خراب شده های دیگه
  • سعید FR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    40 3
    این آقا که خودش را روشن فکر قلمداد کرده یا بسیار کوته فکر است ویا یکی از ستون پنجم آمریکا و ایادی آنهاست. متاسفانه این افراد از روشن فکری این را فهمیدند که برای همیشه نوکر باشند و مسلم است که آمریکا و ایادی آن ها به این افراد بال پر میدهند ما تابع رهبر عظیم الشان مان هستیم و اینگونه افراد حنایشان پیش ملت رنگی ندارد
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    62 6
    هر کس بخواد ایران با آمریکا ارتباط داشته باشه هم خائن هم وطن فروش
  • م IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    5 0
    دلم برات تنگ شده و با هیچکسم میل سخن نیست
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    53 1
    15:26 اگر روابط با غرب برقرار نشود چطور امثال شما پورسانت های گردن کلفت از پژو، رنو، بوئینگ و غیره را پشت پرده به حسابهای خود در خارج منتقل کرده و در عین حال جهت حفظ منافع خودتون و نگهداشتن این شرکت‌ها در ایران از هیچگونه جاسوسی، خیانت و وطن فروشی دریغ نکنید؟؟؟!!
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      5 1
      موشک می زنم خوب هم‌می زنم به شما ربطی نداره زیادی ناراحت شده شما هم تشریف ببرید پیش لندن نشینان عزیز دلم
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    40 4
    حالا باید هرچه سریعتر به سوی قدرتمند شدن برویم ، موشکها را ارتقا دهیم و زیادتر کنیم ، حالا وقت ترسیدن از ازباب بعضی ها نیست ، ارباب اونا برای ما شلغم است
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    58 2
    انسان عاقل یک موضوع منجر به خطر و خسارت را چند بار امتحان می کند ؟ 100 سال تاریخ روابط با غرب و نتایج آن را کنار بگذاریم بگوییم آقایان اهل خواندن تاریخ نیستند این چند سال و خروجی برجام را هم ندیدین ؟؟ جالب اینکه خودشان هم رفتند و با غرب و با خود آمریکا هم مذاکره کردند ! واقعا دیگر نمی شود گفت این ها نمی فهمند یا نمی دانند دیگر گفته های این ها به خیانت شبیه شده که باید بررسی بشه ، بگذارید حداقل چند سال از افتضاح برجام و خسارت های عمیقی که کشور خورد بگذره بعد دوباره مذاکرات با غرب را پیش بکشید !
  • ییلان IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    45 5
    مرگ بر امریکا شیطان بزرگ.خداییش هرکسی دم از آشتی با شیطان میزند باید اعدام گردد.
  • mahdi IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    24 6
    شما و امثال شما خفه خون بگیرید و هیچی نگید
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    54 3
    اصلاح طلب ها و تئوری ها شون در انتخابات مجلس از طرف مردم با یک "نه" ی بزرگ مواجه شد. و در انتخابات ۱۴۰۰ هم به احتمال زیاد همین گونه خواهد بود.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    31 2
    در شرایطی که همه کشور های دنیا در بحران کرونا به ضرورت اقتصاد های ملی و درون پایه بیشتر پی می بردند و ساز جدایی از اتحادیه ها و فدرال ها رو سر میدن ( برگزیت- ایتالگزیت-کالگزیت) اصلاح طلب ها به ایده نخ نما و خائنانه ی اقتصاد جهانی و گلوبالیستی توصیه میکنند!!
  • حسن IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    38 1
    آقایان نتوانستند اقتصاد را به مانند صنایع نظامی توسعه دهند بجای قبول کم کاری و بی عرضه گی، می‌خواهند بخشی که به لطف عدم حضور آنها پیشرفت خوبی داشته را مقصر جلوه دهند، خب در برجام که همه چیز را دادید چه چیزی عاید کشور کردید، مشکل اصلاح طلبان جای دیگری است که اکنون بر همگان روشن شده و دلیل شکست مفتصحانه در انتخابات مجلس هم همین بود.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    31 1
    این امین زاده چه قماشی هست گویا عقل و فهمش قفل کرده تنش زدایی وحل مناقشات با آمریکا؟مگه شدنی هست برای رسیدن به آنچه که ایشان مطرح کرده باید یک تن تعهد سفید امضا به آنها بدهید البته چنین سخاوتی از شما وهمپیالگیهای خودفروش برمی آید نه از ملت مسلمان و شهید داده والبته سرفراز.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    48 2
    نیروی نظامی بدون اقتصاد قوی فایده نداره؟! اقتصاد که دست اصلاحاتی هاست، دیگه مشکلشون چیه؟
  • بابک IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    28 0
    بزدلترازاین.افراداصلاح.طلب.بگردین.پیدانمیشمه.خوب.اول.ازهمه..خودتان...
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    31 2
    آمریکا و دوستان اروپایی اش هدفشان از این همه تحریم و برو و بیا در منطقه چیست؟ فقط و فقط هدفشان حذف جمهوری اسلامی از کشور ایران است که این همه نمیشود. یعنی من و میلیون ها نفر دیگر خون میدیم ، سر میدیم ، جان میدیم ولی نمیگذاریم همچین اتفاقی بیافتد. مذاکره و کنار گذاشتن موشک و .... فقط بهانه هستند تا بتوانند راحت تر ایران را نابود کنند. یک دو دوتا چهار تا به عین و به گواه تاریخ (برجام و ...) نشان می دهد هدفی بجز نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند.
  • یدالله IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 1
    وضعیّت فعلی، حاصل عمقی نگرنی، اصلاح طلبان است.
  • رضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    8 1
    البته اکثر اصلاح طلب نه همشون، برخی از اصلاح طلب های وطن پرست با دیدن رفتارهای هم حذبی هاشون بسیار زده شدن، یا اون جریان اصلاح می کنند یا ازش در میان بیرون
  • حامی رهبر IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    9 0
    پیشرفت در عرضه نظامی واجب ولی اقتصاد را نباید فراموش کرد. اگر اقتصاد کشور ضعیف شود مطمئن باشید نظام هم ضعیف میشه.پس باید به هر دو به یک اندازه نگاه بشه. در کشور ما مسئولین اقتصادی بسیار ضعیف کار کردند.باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد بشه.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    21 1
    مرگ بر منافقین و کفار
  • حامی رهبر IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    31 2
    بجز آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش و غاصب با همه کشورها رابطه برقرار کنیم مشکلی نداره.چون آمریکا امتحانش را پس داده پس دیگر رابطه و مذاکره با این شیطان را از سرتان بیرون کنید.
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    24 3
    هرکی این حرفو زده خائن به کشور و مردم ..چند تا سردار سلیمانی باید شهید شند تا اقایان غرب زده بفهمن به امریکای جنابتکار نمیشه اعتماد کرد
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    54 1
    لعنت خدا بر شما منافقین که فرموده قران است
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    35 1
    نفرین ابدی و لعنت الهی بر منافقان فتنه گر به ظاهر اصلاح طلب
  • محمد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    26 1
    دولت روحانی مگر مذاکره نکرد ...چک مذاکره وتوافق با غرب وامریکا بدون محله ووصول نشده اینها باید تلاش کنند چک را وصول کنند بعدا صحبت از مذاکره بزنند
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    24 1
    ترامپ خودش کتاب crippled america امریکای افلیج نوشته اونوقت این خودکم بینای حقیر عقده ای رو ببین
  • جواد IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    25 1
    این ابلهان چرا نمی میرند؟ چرا خفه و لال نمی شوند؟ چرا از کشور فرار نمی کنند؟ همین
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    17 1
    این عبارتو لطفا سرچ کنین و گزارش واشینگتن پست رو بخونین 16million american chocolate milk نمیدونم چه اصراریه دنبال کشوری بدَوَن که ۱۶میلیون نفرشون فکر میکنن که شیرکاکائو از گاو قهوه ای دوشیده میشه خخخخخخخخخخ
  • منتظر IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    27 1
    بیچاره امین زاده بیچاره مثلا میخوای بگی شخصیتی هستی تو اندازه آب دهان سگ ارزش نداری . وطن فروش
  • مهدی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    13 2
    عجب جیره خور خوش خوراکیه این امین زاده بابا بشین کنار لااقل برا بقیه
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    12 1
    اقتصاد که دست شماست غیر از حقوق های نجومی اختلاس گرانفروشی و صدها خلاف دیگر و خیانت چه گلی بر سر ملت زدید که مدام طلب کارید
  • CH ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    14 1
    آقا چه راهی هست که کلاً اصلاح طلب ها دیگه راس کار نیان؟؟؟ اینا خائنن یک کلام ختم کلام. نباید به هیچ کس جز رهبر انقلاب گوش کرد. ما از گوش دادن به فریبکاری های اصلاح طلبان خیری ندیدیم. آقایان اصلاح طلب، ما تاریخ کشورهایی که با آمریکا سازش کرده اند را خوانده ایم. نمی خواهیم شما برای ا تعیین تکلیف کنید که سرنوشتمان مثل لیبی باشد که هر تیکه اش را امروز یک نفر به سهم خود به قهقرا می برد.
  • رضا IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    11 0
    بعضی ها اونقدر خاک بر سر و دستمالن که اگه اونا باباشونو بیگناه هم بکشن بازم به باباشون میگن تروریست
  • FR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    12 2
    اصلاح طلبان تهوع اور بجای لجن پرانی بهتر است خفه خون بگیرند....
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    11 3
    خفه شو محمد امین زاده فتنه‌گر کاسه لیس خاین وطن فروش دیگه همین مونده که تو دوباره نظر بدی زمان فتنه 88باید اعدامت میکردن
  • حسين DE ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    13 0
    محسن امين زاده هم يكى ديگر از ياوه سرايان اصلاحاتچى است كه تنها بلدند واق واق كنند،مصيبت مملكت ما اين است كه افراد اين چنين بيسواد و بى صلاحيت در بالاترين مسئوليتها قرار گرفتند بدون داشتن هيچگونه صلاحيت علمى و عملى از جمله محسن خان كه يكى از مديران ارشد وزارت امور خارجه در دوران شيخ تمدن بوده كه خود شيفتگى وى به تمدن و فلسفه غرب مثال زدنى است،امين زاده مينويسد گسترش توليد داخلى و خود كفائى در عرصه توليدات وجاى گزينى آن با واردات بعنوان استراتژى توسعه شكست خورده است،جل الخالق ، اما توليد يعنى ابتكار،يعنى خلاقيت و نوآورى يعنى ايجاد اشتغال،يعنى پيشرفت در عرصه تكنيك و تكنو لوژى و كاربرد آن در امر توليد كالاها با كيفيت مرغوب و صرفه جوئى در هزينه هاى توليد و رقابتى كردن با كالاهاى مشابه خارجى و كسب بازار براى توليدات داخلى اما چه ميشود كرد؟ مزدور مزدور است ،امين زاده خود يا يكى از صاحبان زر و زور است ويا اينكه دلال دلاليسم حاكم بر اقتصاد ايران است و براى خوش رقصى آنها مثلاً <> مينويسد.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 0
    آخرش مذاکره میکنید منتها در بدترین شرایط. کلا عادتتون همینه. ولی من مخالف هستم. بذار یکبار برای همیشه تکلیفمون روشن بشه. یا شما میزنید یا اونا. بالاخره بهنر از این شل کن سفت کن هست.
  • سید IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 21
    اگر آمریکا نباشه ما مشکلات رو به گردن کی بندازیم. اگر کس بهتری پیدا کردیم اونوقت با یک چرچش نرم این ستیزه ها تمام میشود.
    • آرش IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      7 0
      نادان بی سواد عقب افتاده.....!
    • CH ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      9 0
      راست می گویی. دویست سال است که ریشه تمام مشکلات ما شما هستید. موجودات خائن و ترسو که می گویند بده برود تا ستیزه تمام شود. از ترکمانچای گرفته تا هرات اتا آرارات تا بحرین همه را شما دادید تا ستیزه تمام شود!
  • SE ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    13 1
    جناب محسن امین زاده شما از نسل قجری یا قلدر پالانی که مدام ملت را به زانو زدن تشویق میکنی؟! که چی؟ که شما اصحالات همچون قجر و قلدر پالانی و توله اش بر گرده مردم سوار شوید و با بیگانگان باهم مردم را بدوشید؟ اف بر شما
    • NL ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      2 18
      از الفاظ توهین آمیز دلواپسان میشه تا آخرش خوند چه خبره
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      1921دلواپسان اآره مسول کشور باید دلواپس و دلسوز باشه نه بی خیال اگه اینا دلواپسن خوبه ما مسول بی خیال نمیخایم دلواپس میخایم
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      1921دلواپسان اآره مسول کشور باید دلواپس و دلسوز باشه نه بی خیال اگه اینا دلواپسن خوبه ما مسول بی خیال نمیخایم دلواپس میخایم
  • ناشناس IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    12 2
    کسانی که مثل شاه سلطان حسین فکر میکنند باید بدانند که کی از برجام خارج شد کی در خلیج فارس داخل خانه شما زور میگوید کور خوانده اند ما با امریکای جنایتکار به رهبری ترامپ هیچگونه صلح و آشتی نخواهیم کرد و به یاری خداوند قادر متعال همانند ماهوره نور پرچم مقدس انقلاب اسلامی ایران را بر بام جهان به اهتزاز در خواهیم آورد اگر بزدلان اجازه دهند.مرگ بر ترامپ تروریست ملعون و پمپئو یاوه گوی احمق
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    11 0
    ای آنکه مذاکره و آشتی شعارت/ استخر فرح در انتظارت
  • مرتضی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    14 14
    اونایی ک میگن مرگ بر امریکا ،بچه های خودشان گربن کارت امریکا دارن ،لطفا لطفا دیگر دستتون رو شده ،تابلو شدین رفت پی کارش ،
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      18 1
      من و ۷نسل قبلم نه آمریکا رفتیم نه ۱کشور اروپایی و با چشم دیدیم که این جماعت وحشی کشورمونو چجوری غارت کردن کتابای محمدقلی مجد رو بخون که خودش اونوره و بر اساس اسنادی که امریکا هر چند سال ۱بار میده بیرون نوشته.بخاطر استقلال و آزادی کشورم همیشه و همه جا میگم:مرگ بر آمریکا
  • ⁦سردار IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    14 0
    دوران بزن درو دیگه گذشت جناب بی غیرت
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    10 0
    افساد طلبا افراط و تفریت را در حد لاایگا ، اول انقلاب دست بچه های مردم را رنگ میکردن و پونز میزدن به پیشانی جوانان ، دنبال انحلال تیپ نوهد بودن و ... حالا شدن کاسه لیست آمریکا؛ درویی تا کجا
  • افامت در امریکا و اروپا IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    3 20
    شما اینجا دعوا کنید همدیگرو فحش بدین ما صفا میکنیم توی امریکا
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    5 0
    دم عوامل دشمن را مانند موش کثیف بگیرید بیاندازید به زباله دانی تاریخ که دیگر فضله نیندازد
  • مفتخری IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    7 0
    این فتنه گران دست کمی از منافقین خائن ندارند یاد مثال سگ زرد برادر شغال افتادم .
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 0
    دم عوامل دشمن را بگیرید مانند موش کثیف به زباله دان تاریخ بیندازید تا دیگر فضله نریزد ومحیط را خراب نگرداند
  • ابوالفضل IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    5 3
    مگر ما تا زنده هستیم جنایت امریکا را فراموش میکنیم ما هنوز انتقام خون شهید عزیزمان را از این امریکای خبیث نگرفتم حالا بعضی از خائنین دم از مذاکر می زنند
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 7
    خوب راست میگه قدرت اقتصادی که هنوز بعد سی سال نمیتونه پراید بسازه ناتوان در ساختن معمولی ترین تجهیزات الکترونیک و دیجیتال است نمیتونه فقط براساس ساخت موشک های چند دهه قبل قدرت های جهانی شکل بگیره
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 16
    دو ماه اگر حقوق سپاه عقب بیفته. باز هم سپاه دم از اسلام و قران و ناموس میزنه یا نه
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      7 1
      بیشرف کسی که از جونش بگذره یعنی خیلی وقت پیش از پول و این چیزا گذشته
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      2 0
      چرا دولتمردان حقوق نجومی میگیرن ی خورده کمترکنن تابه بقیه برسه توکاخ نشینن، اینها ازجان برکف ن یه چیز میدونن تونمیفهمی قرآن درک نکردی
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      2 0
      چرادولتمردان ازحقوق های آنچنانی خودشان کمترنمیکنن تابه بقیه برسه؟ خیلی عقبی خداهدایتت کنه چیزی که نمیفهمی قرآن درک نکردی
  • ایرانی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    11 0
    همون که اسمت تو لیست ترسوهاست جای شکر دارد،آدمایی مثل شما فاتح این مملکتو به باد دادن علتش اینکه شکمت از حرام خوری پر شده لعنت بر شما مفت خورا
  • شیعه IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    3 16
    ای کاش به جای هزینه موشک یه خورده به امرار معاش مردم من جمله بیکاری تورم وفقر و...ماهم فلسفه کره شمالی رو دنبال میکنیم هرچقدر موشک زیاد فقر بیشتر
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      14 0
      اگراین موشک هانبودبقیه ش خودت فکر کن عاقبت جنگ جهانی دوم وضع کشورتیکه تیکه میکردن ناموس ت بفروش
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      8 1
      بیارزگی خودته که دنبال کار نمیری تو باید دنبال کار بری نه کار دنبال تو
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    6 11
    1606 چشمات رو باز کن ببین همین الان هم ناموست را دارن میفروشند به عربها
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 0
      البته تو ناموس فروشی امریکایی غلط زیادی نکن بی شرف
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      عیب نداره میگیم بفروشن به جنتلمن اآمریکایی خخخخخخخ
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    10 2
    بهتره به جای پرتاب موشک اول غرب زده ها رو پرتاب کنیم
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 7
    ملت ایران با هیچ کشوری دشمن نیستن
  • س IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    5 4
    درسته
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 12
    مملکت متعلق به مردم است نه مشرق و امثال مشرق
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      3 0
      تا منظورت از مردم کی باشه!! شمال تهران؟!
    • IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      1 0
      اتفاقا آقای جهانگیری در دولت اختیارات خیلی زیادی داره
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
      1 0
      فعلا که مملکت متعلق به نو و وطن فروشهای غرب دوست است که صنعت هسته ای ایران را به اتش کشیدید تا دستمال ویزای اقامت فرزندان و حقوق نجومی برایتان بماند و از اشتی برجامی فقط گرانی بیییییییییییییی سابقه برای مردم مانده است
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 3
    مهم معیشت مردم هزار تا معینات گازی بنزین درست بشودبه اقتصاد ومعیشت مردم کمکی نخواهد کرد این اصل واقعیت
  • محمد غ IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    احمق ها,مگر برجام را با عمه من بسته اید,که حالا هی امریکا امریکا میکنید.خاک بر سر بیشعورتان.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    شما بجای رعایت فاصله یک لیوان وایتکس بخور اگر راس میگی
  • مهدی IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    جاسوسی و پست فطرتیت از کلمه کلمه متن مشخصه نیازی به توضیح نیست
  • ناشناس IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    رفقای شما این گندرو به اقتصاد زدن آقای امین زاده،اگه این موشکها نبود الان باید پوتین آمریکایی ها رو واکس میزدیم.
  • من IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    آدم از یک تفکر ویا به قول معروف از یک سوراخ چند بار نیش می خورد . این مردم چقدر باید پاک باخته آمریکا باشند . با دیدن اینکه چه فلاکتي بر سر مردم خودش می آورد و چه فرهنگی دارند باز سنگ آن را به سینه مي زنند .چند کلاس با پول بابا آن ور مرزهای انسانیت درس خوانده اند فکر می کنند کلید مشکلات در نظرات آن ور آبی ایشان است.
  • نصرالله IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 0
    آقای امین زاده واقعاً نمی دانم که از روی چه حساب و کتابی این حرف ها را می زنید؟ یا واقعاً سیاستمدار نیستید و یا از کسانی هستید که یهویی و شانسی با نام جناح و گروه بر سر زبان ها افتاده اید و معروف شده اید. این مثال های که می زنی واقعاً خیلی ساده لوحانه است خسته نباشید که برای این کشور نسخه می پیچانید برو با همان افکار خودتان زندگی کنید که راحت باشید. غول شاخ را شکستید با نظرات عالی ات. خوب می دانی اگر کشوری که خود تولید کننده نباشد روزی با یک بحران مانند همین بحران(کرونا) زمین می خورد و دیگر نسخه شما دردی را دوا نمی کند. اگر بدانید که می دانید این ایستادگی نسبتاً خوبی که داریم از تفکر به خود متکی بودن است نه نظرات جنابعالی. ..........
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 5
    حرف حق را بزن گرچه بر تو بشورند؛ امام حسین علیه السلام صدای شکستن استخوان مردمو بشنوید. همین.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    4 0
    اقای محسن امین زاده بجای اینهمه صغری کبری گفتن برید سر اصل مطلب خب راحت بگین ایران تسلیم بشه شما و جنابان اصلاح طلب مدیریتتان تسلیم میباشد دیگر هیچ انگیزه وتوانی ندارید از اول هم نداشتید در هسته ای هم فرمودید تسلیم ،،،بله این بود که امریکا زد توی سرتان وگفت فقط با تسلیم راضی نمیشود باید سواری بدهید مثلا یا اسب باشید یا گاو شیرده !!!تنها کاری که بلدید استاد مغلطه و سفسطه میباشید اما در مدیریت و کشور داری اندازه یک کدخدای روستا هم هنر ندارید تنها قابلیت شما توسری خوری از کدخدا میباشد ولی بدانید ایرانیان در همیشه تاریخ در دوجبهه جنگیده اند دشمن بیگانه خارجی و منافقین داخلی
  • جعفر IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    مکر اقای روحانی تاحالا چیکار میکرده ؟
  • مهدی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    ۷ سال مذاکره کردیم.ازمایش موشکی رو متوقف کردیم غنی سازی رو تعلیق کردبم به کل غرب چشم‌گفتیم تنها چیزی که بدست اوردیم تورم ۴۰۰ درصدی و حقارت بود.رو دادن به قلدر باعث نجات نمیشه بلکه فقط کتک خوردنتو بیشتر میکنه
  • احمد IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    آنهایی که دم از آشتی با دولت تروریست آمریکا میزنند لطفا بروند همونجا این غلطها رو بکنند اینها همون جاسوسها هستند
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    درود بر سپاه و لعنت بر خائنان وطنی و غیر وطنی
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    اینها و تمام هم فکران و هم حزبی های ایشان معلوم نیست طرف امام هستند یا منافقین،. طرف امام هستند یا آمریکا و ... اما در یک سال آینده هرچه نظر فلسفی، معرفت شناسی، تاریخ انقلاب، فقه سیاسی گفتند باید بگوییم شما درست می‌گویید حتی اگر گفتند قرآن نازل نشده، باید گفت «باشه، فقط تو بگو برای کشور چیکار کردی!؟»جواب بدهید برای کشور چه کار کرده‌اید؟قیمت ارز، طلا، سکه، مسکن، گوشت 100 هزار تومانی پراید 70 میلیونی این آقایان بیایند بجای این صحبتها به مردم توضیح دهند که حل مشکلات 100 روزه چی شد 2.چرخیدن چرخ اقتصادی و .......چه شد؟
  • علی IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 1
    آشتی و صلح با آمریکا شدنی است و البته که برای رفاه مردم و پیشرفت کشور نه تنها با آمریکا بلکه صلح با همه کشورها لازم است . اما در زمان ترامپ حماقت محض است .!
  • جواد IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    اقتصاد سالها دست اصلاح طلب ها بوده ولی جز فساد و عقبگرد نتیجه ای نداشته فقط میخوان یک بهونه ای برای کم کاری و ناتوانی خودشون پیدا کنن بچه های انقلابی سپاه عزت نظامی رو به ارمغان آوردن اقتصاد که دست اینها بوده و هست چی کار کردن دیگه وقتشه برن کنار
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    واقعا همچین شخصی سواد وصلاحیت نوشتن داره که همچین مقاله تو روزنامه چاپ کنه؟؟ خاک بر سرت که به قرار دادن ماهواره در مدار میگی موشک پرانی. اگر کشور ما 300 ساله تقریبا بعد از صفوی همیشه از غربی ها عقب بوده و هی تحقیر شدیم فقط بخاطر وجود نا مبارک امثال شما اقا سی هاست که همیشه چوب لای چرخه پیشرفت این کشور کردید با عوام فریبی امثال امیر کبیرها به کشتن دادید. نادان اگر راهزنی یا قلدر چاقو کشی گفت چوبی که دست هست بده من تا ولت کنم برم از نظر تو نادان طرف تو رو بعد دادن چوب رها میکنه یا بعد گرفتن چوب لختت میکنه. اقتصاد امثال شما بار رانت خوری دلالی برای شرکت های خارجی در حالی که ایران نیروی متخصص تحصیل کرده جوان داره وبیشتر همون تجهیزات میتونن بسازن و ایجاد اشتغال کنن به گند کشیدین حالا میندازین گردن پرتاب موشک اگر دست شما ها بود که همین بخشم تعطیل میکردین که همین مهندسین هم که این کار کردن بیکار بشن و از کشور برن یا مسافر کشی کنن. ببندین فقط اون دهن نامبارمک
  • محمد IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    این بیچاره اصلاح طلب هنوز در خواب خرگوشی فروررفته گویا شیطان بزرگ جای نزدیکترین کسان آنهاست دراین مدت که دولت دردست شماها بود چه غلطی کردید که واقعا شما باچه رویی حرف می زنید اگر موشک نداشتیم مارا بجای لقمه خورده بودند نمی دانم بعضیها چقد بدبخت وبیچاره هستند وعزت وافتخار حالیشان نیست . وقتی ترامپ ناراحت می شود وتوبیچاره هم ناراحت می شوی پس چه فرقی میان شما وشیطان است ؟
  • هاشم IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    تو این 6 ساله این دولت تمام قد پای میز مذاکره رفته و با تمام تو سری خوردنها و اهانت کشورها طرف مقابل باز از رو نرفته و باز دم از مذاکره میزنند این دولت با تمام بی کفایتی هایش نوش جان افراد ساده ای که به دولت رای دادن. به زودی یاوه گویی منافقین جا مانده از فتنه تمام خواهد شد
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    اصلاح طلبان میخواهن همین اسمی هم که از اسلام و قرآن مانده است نباشد اینها خود فروخته اند
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    لعنت به هر چی آدم بی بصیرت
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    ببخشید اونوقت امثال نماینده مجلسی که واسه اینیستاش تولد میگیره ویا نماینده ای که با خانوم موگرینی عکس سلفی میگیره یا اون علی مطهری وآقای محمود صادقی همه عمقی نگر بودند .رو که نیست ولله .!!!
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    هیهات من ذللت مرگ بر منافق
  • FR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    من در فرانسه زندگي ميكنم ، شما غير از خدا از كسي نترسيد، انقلاب بايد جلو بره، كار و تلاش و بعد از جمهوري اسلامي بايد جمهوري ايماني و جمهوري تقوا و يقين راه بيندازيم در ان روز دانها سمبليك هستند و زنداني ندارند ...از اين باند سكولار كدخدا پرست دوري كنيد !!! حاصل دولت بيتدبير و دنباله رو انگليس (حالت چطوره شيخ حسن ؟) و امريكا فقر براي ايرانيان است بايد به فكر راه اندازي امپراطوري شيعه ايراني باشيم رفته بودم روسيه ، تمام شهروندان استانهاي سابق ايران زمين (قزاقستان، ازبكستان، گرجستان و تاجكستان را كه ديدم همه اشك ريزانه خواهان اتحاد با سرزمين مادري بودند و انگاه ما رييس جمهورمان التماس امريكا را ميكند ! يادم ربت زار زار دو شهر وند قرقزستان و تاتارستان را هم برايتان تعريف كنم
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    واسه ملت فایده ای نداره این رقابت کاسبهای برجام و کاسبهای تحریمه فکرشو بکنید با بقیه کشورها تعامل و روابط برد برد وجود داشته باشه اینها چ حرفی واسه گفتن دارن ناتوانی دروغ و غارت بیت المالو تقصیر کی بندازن براید هفتصد دلاری رو چطوری با ۶ هزار دلار بفروشن
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    امام مهدی فرمود؛شیعیان نادان وجاهل موجب اذیت ماهستند
  • 313 IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    مرگ بر آمریکا ... مرگ بر اسراییل...
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    فتنه گران، وطن فروش هستند
  • خسرو IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    واقعا آفای امبن زاده نمبدونه آنریکا فقط بفقط بدنبال تجزبه ابران به چند کشور ضعیف و داغوته اونهم بعد از چند دهه جنگ داخلی و بعد از لز بین رفتن تمان دستاوردها در ایران ایشون میدونه داستان رو اما دستور داره که اون حریانیکه در آخر ماجرا پا کار هستند و آمریکا از اونها وحشت داره رو نزد عوام که اینها جنگ طلب هستند و از این قبیل صحبتها بخساب خودش خراب کته آنریکا فقط بدنبال تحزیه ایران و دستش برسه ایران هشتاد و چند میلیونی شیعه رو داغون می کنه .
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    بی میگه
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    تا تفکر پوسیده و خائنانه اصلاح طلبان هست این مملکت هیچ وقت پیشرفت نمیکند
  • رضا خدابخشی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    کاش امریکایه کاری درکشورهای زیرسلطه خودانجام میداد بعدما عاشقش میشدیم۰۰۰!!
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 1
    حق با اقای امینی هست بخدا هیچ وقت فکر نمیکردم به خاطر این جریان هسته ای اینقدر اقتصادمون داغون بشه پراید شده یه رویا براهمه توروخدا باامریکاردوستی کنید وای خدای من اگه ترامپ ۴سال دیگه هم ریس جمهوربمونه دیگه باید به فکراین باشیم که ماشین مدل ۵۷سواربشیم
  • فرهاد IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    هیچوقت نمیشه به غرب اعتماد کرد،تاریخ بارها اینو ثابت کرده ،حالا سیاستمدارانی که باید سواد کافی در این امور رو داشته باشند و به بهانه رفاه و ترقی مردم و کشور پای مذاکره حاضر بشند و چنین گندی رو که میبینیم بزنند معلومه کدوم سمتی هستند،و از همه جالبتر دست یردار هم نیستند و به اعمال غلط خودشون با پررویی تمام پافشاری هم میکنند...به اصطلاح سیاستمداری که آرزوی به قهقرا رفتن کشورشو داشته باشه از دشمن دشمن تره،متاسفانه اینجا الفاظ درخور دیگه ای نمیشه بکار برد...
  • محمدبراغ IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    تشکرازتحلیل بسیار زیبا وجامع وکامل شما ننگ ونفرین ولعنت خدا برخاينین اصلاح طلب وبدخواهان انقلاب و ولایت فقیه ولعنت برمزدوران غرب . والله عاقبت به خیری در اطاعت محض از حضرت امام خامنه ای میباشد
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 0
    برای آقایان اصلاح طلب و غربگرا که صنعت داخلی را بر نمی تابند بایستی از محصولات داخلی که قبول دارند تقدیم آنان کرد.!لولهنگ و آنهم آبدارش با آب سرد سرد تا سوزش و سوختگیهایشان را آلام بخش باشد.
  • علی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    استقلال هزینه دارد امان از دست این غرب زدهها
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    امین زاده!!! امیدوارم خدا تو رو با اربابت امریکا تو روز قیامت محشور کنه. عوضی هایی مثل تو مغز جوونا رو شستشو میدن .اگه دولت بیکفایت و مجلس بیلیاقت داریم به خاطر افاضات شماست که رفتین مخ احمقا رو زدین تا به اونا رای بدن . حالا من جوون باید سه سال بیکار بشینم تو خونه فقط به خاطر این دولت بی لیاقت. اجاره خدا تومن بدم به خاطر این دولت بی لیاقت . خدا به حق حضرت زهرا از امثال شما غرب پرستا نگذره. آمین
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    باسلام. اتفاقا مشکلات اقتصادی را هم عمدة همین طرفداران لیبرال سرمایه داری به وجود آورده اند.همین توافق خیانت بار برجام با عدم تضمین از طرف مقابل، عدم کنترل نقدینگی سرسام آور ، عدم مدریت فضای روانی مردم و هیاهوی خروج ترامپ ازبرجام درنتیجه ارزش پول ملی را به خاک سیاه نشاند.
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    بنازم به افاضات روزنامه نگاران وسردبیران افتضاح طلب که پیشگویی می کنند وتازه آن بدبخت به ظاهر ایرانی ولی آمریکایی که نقطه قوت ایران را نادیده می گیرد ومی گوید آشتی با آمریکا. ملعون تمام بدی های آمریکا یک طرف ،شهادت سردار عزیز ما یک طرف .شماها رااینقدر پست وکثیف نمی دانستیم ولی از حیوان پست تر هستید چون حیوان به صاحبش وفا دارتر است .ببخشید صاحب شما کدخداست.شماحق دارذید برایش دم تکان بدهید.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    #آش زقوم آشتی # را هم چشیدیم با گرانی بی سابقه پساآشتی
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 5
    شماها همه چیز را سیاه و سفید می بینید . چرا یک بار هم شده اون کله را تکان نمی دهید و فکر کنید که می شود ، هم موشک پرانی کرد و هم جلوی تنش با دیگران را گرفت . اشکال در این است که قبل از تسلط به توانایی و قدرت ، حریف را تحریک میکنید و در نهایت خودزنی !!!
  • DE ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    مرگ برامریکا ومرگ برامریکادوستان=سازشکاران داخلی.زنده باد موشک پرانی ومرگ برذلت پرانی=مذاکره-دستاورد زحمت احمدی نژادو بدو لبخند کری دادند. لعنت الله علیهم.وعلی اعوانهم والتابعیهم من الان الی یوم الدین
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    بفرموده قران کریم لعنت خدا بر منافقین و فتنه گران
  • سعید IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    مذاکره وقتی درست است که با دست پر باشد مثل توان موشکی و دفاعی بالا .تا چند ماه دیگر ماهواره های ایرانی کل زمین رو رصد میکنند و توانایی موشکی ما چند برابر میشه از نظر اقتصادی هم اگه لیبرالها بگذارند کم کم با توان داخلی اونم حل میشه .آنوقت آقای ترامپ خودش میاد میگه غلط کردم‌
  • علی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    این پدر سوخته های منافق و خوارج زنان خودشان را هم در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم امریکا می کنند چه برسد به مملکت
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    منفقین را خداوند سبحان لعنت کرده است این فتنه گران و منافقان اخرین دست و پایشان را می زنند و بزودی انشاء الله با ارباب شیاطین خود در جهنم محشور میشوند
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    موشک پرانی اصطلاح ضدانقلاب و سلطنت طلبان ضدنظام و همسو با آمریکا است که به معنی تقبیح و محکوم کردن پرتاب موشک به عنوان یک عمل یاغی گرانه و آشوبگرانه از سوی جمهوری اسلامی است.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    3 0
    نکنه اقتصاد رو هم سپاه باید درست کنه ؟ روی سنگ پا رو هم سفید کردید شما اصلاحاتیا . شما باید در مقام پاسخگو باشید نه منتقد زیرا که 31 سال تمام دولت دست شما ها بوده
  • سعید IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    مگرمذاکره نکردیم اونا خارج شدند بازهم مذاکره کنیم باز می زنن زیر حرفشان آمریکا امریکای چهل سال گذشته نیست دل بستن به اقتصاد آمریکایی ما را از شرق هم محروم می کند مواضع ‌این اصلاح طلب هم سیاسی است نه اقتصادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس