کد خبر 1065698
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
پورعلی‌فرد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان تا پایان اردیبهشت ماه از سمت خود کنار خواهد رفت.

به گزارش مشرق، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرانجام به پایان خط رسید و باید با این پست خداحافظی کند. مدیر کهنه کار فدراسیون که نزدیک به یک دهه و نیم ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت و با وجود همه انتقادها و مخالفت ها هرگز حاضر عقب نشینی از ریاست نشد اما در نهایت با قانون منع به کار گیری بازنشستگان باید با این پست خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید:

حکم بازنشستگی داورزنی صادر شد؟

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سمت‌های اجرایی از جمله ریاست فدراسیون های ورزشی و تاکید وزارت ورزش برای اجرای این قانون، تا پایان اردیبهشت ماه از سمت خود کنار خواهد رفت.

بر اساس ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری، ناصر پورعلی‌فرد طبق ابلاغیه صادره باید تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه از ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام کناره گیری کند.

در همین راستا طی نامه ای با امضای ژاله فرامرزیان معاونت توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان این موضوع بع پورعلی فرد ابلاغ شده است. در متن این نامه می خوانیم:

اکنون که زمان بازنشستگی جنابعالی پس از سالها زحمات ارزشمند فرارسیده است حالا جا دارد به پاس قدردانی از تلاش صادقانه که در طول دوران خدمتگذاری در راستای جلب رضای خداوند منان و انجام وظایف و تکالیف تعیین شده به شایستگی از خود نشان داده اید، تشکر نمایم.

لذا به استناد ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ 31/2/99 به افتخار بازنشستگی نایل می شوید. حقوق بازنشستگی متعاقباً تعیین و طی حکم جداگانه ابلاغ خواهد شد. بدیهی است بازنشستگی شما را به مفهوم جدایی از وزارتخانه تلقی ننموده و همواره آرزومند استمرار این ارتباط صمیمی می باشیم. از درگاه خداوند سبحان عمر طولانی و با برکت توأم با سلامتی و بهروزی برای شما را آرزو می نمایم.

این نامه در حالی به پورعلی فرد ابلاغ شده که وی چندی پیش مدعی شده بود، مجوز ادامه فعالیت در ریاست فدراسیون تا سال 1400 را اخذ کرده است.

 با خداحافظی پورعلی‌فرد از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، وزارت ورزش و جوانان باید برای این فدراسیون یک سرپرست انتخاب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس