محمد دلاوری

کتاب «۹۷۶ روز در پس‌کوچه‌های اروپا» اثر محمد دلاوری با استقبال مخاطبان به چاپ ششم رسید. این کتاب حاصل حدود سه سال زندگی محمد دلاوری خبرنگار صداوسیما در اروپاست.

به گزارش مشرق، کتاب «۹۷۶ روز در پس‌کوچه‌های اروپا» اثر محمد دلاوری به چاپ ششم رسید.

این کتاب حاصل حدود سه سال زندگی محمد دلاوری خبرنگار صداوسیما در اروپاست که صرفاً یک سفرنامه نیست؛ بلکه زندگی‌نوشته‌های وی است که با زبانی شیرین، مخاطب را با خود به عمق جامعه، سیاست، اقتصاد و فرهنگ اروپا می‌برد و با روایتی دل نشین زوایای تازه‌ای از زندگی در قاره سبز را برای خواننده آشکار می‌سازد.

نویسنده در این کتاب و در خلال بازگویی اتفاقات روزانه که با چاشی طنز نیز همراه است، سعی می‌کند بگوید که مردم اروپا چگونه فکر می‌کنند و جامعه، اقتصاد و سیاست در آن کشور چگونه سامان یافته است؛ چه اتفاقی در اروپا رخ داده که آنها در زمره کشورهای توسعه یافته قرار گرفتند و امروز به طور عمده کشورهایی همراه با بحران اقتصادی به شمار می‌روند.

به گفته دلاوری آرمان‌شهر بودن اروپا و چرایی ایجاد این تصور از آن و چرایی ایجاد این حس در ذهن بسیاری از مردم مبنی بر اینکه اروپا سرزمین موعود برای زندگی است، از دیگر موضوعاتی است که در این یادداشت‌ها به آن توجه شده است.

انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ ششم با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 1
    مشخصه خواننده های این کتاب کی هستن
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    14 0
    مشخصه خواننده های این کتاب کی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس