کد خبر 1060281
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
ترامپ نمایه

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر جهان شیوع یافته است. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیش از ۱.۵ میلیون نفر به آن مبتلا شده و بیش از ۸۰ هزار نفر درگذشته اند.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که گوبا از اثرات شیوع ویروس کرونا بر چرخ های اقتصاد کشورش بسیار وحشت زده است برای دلخوشی هود و مردم آمریکا به دروغ می گوید ایالات متحده به نقطه اوج در شیوع نوع جدید ویروس کرونا رسیده است.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که "ترامپ" گفت: «ما در بالای منحنی هستیم و من به این اطمینان دارم.» در عین حال، وی گفت: «در برخی مناطق ، میزان شیوع ویروس کرونا در حال حاضر کاهش یافته است.»

بیشتر بخوانید:

رشد بی‌سابقه بیکاری در آمریکا پس از کرونا


به گفته مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا که وی هم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود ، در مناطقی که اوضاع کروناویروس حادتر بود، علائم ثبات به طور فزاینده ای مشهود است. وی به عنوان نمونه  شهرهای نیویورک و دنور و همچنین ایالت لوئیزیانا را نام برد.


پیش از این گزارش شده بود که سازمان اطلاعات آمریکا در نوامبر ۲۰۱۹ به دولت دونالد ترامپ درباره عواقب کرونا ویروس هشدار داد. خاطرنشان می شود که پس از آن سرویس های اطلاعاتی گزارشی را منتشر کردند که در آن این بیماری عفونی تشریح شده و گفته می شود ساکنان ووهان به تدریج به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این وضع نه تنها در زندگی مردم بلکه بر تجارت در منطقه نیز تأثیر گذاشته است.


در حال حاضر، ایالات متحده از نظر تعداد موارد به کووید ـ ۱۹ رتبه اول را در جهان دارد. از ۱۰ آوریل ، ۴۶۲ هزار مورد ابتلا در این کشور به ثبت رسیده است، ۱۶.۵ هزار نفر فوت کرده اند و ۲۵.۴ هزار نفر نیز درمان شده اند.

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر  جهان شیوع یافته است. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیش از ۱.۵  میلیون نفر به آن مبتلا شده و بیش از ۸۰  هزار نفر درگذشته اند.

جدی ترین وضعیت در ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا و ایتالیا است. در چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد ، چند روز پیش اعلام شد که شیوع این ویروس متوقف شده است. ۷ آوریل ، مقامات چینی خروج  مردم از ووهان را که اولین موارد ابتلا  در انجا در اواخر ماه دسامبر رخ داده بود  ، آزاد   کردند.

منبع: جام نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    5 2
    وی با دروغ ریس جمهور شد
  • شاهین IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    1 1
    این حرف های ترامپ منو یاد حرف های من میندازه
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    5 1
    نکته بسیار مهم اینه که لباس دین به تن نداره .
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    12 1
    ترامپ رییس جمهور احمق ها
  • اسماعیل زاده IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    خداوندادروغ گویان رارسواکن یاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس