کد خبر 1055881
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
تردد

قائم مقام ستاد مقابله با کرونای استان تهران: گفت: پیگیر عدم تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه هستیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم شاهرخیان عصر جمعه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران اظهار داشت: هر چقدر میزان تداخلات حاکمیت در جلوگیری از شیوع کرونا بیشتر باشد زودتر می‌توانیم زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم.

بیشتر بخوانید:

توضیحات استاندار درخصوص محدودیت‌های تردد ۱۲ و ۱۳ فروردین در تهران

تکذیب محدودیت‌های ترددی ۱۲ و ۱۳ فروردین در تهران

اجرای محدودیت‌های تردد در استان تهران +جزئیات

شاهرخیان افزود: از مواردی که دیروز و همین امروز در ستاد مقابله با کرونا تاکید شده است چندین بحث بود که یکی شامل موضوع تب سنجی می‌شد که مورد تأیید قرار گرفت و تاکید شد که حتماً تب سنجی ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: موضوع بعدی تعطیلی دوازدهم و سیزدهم و عدم رفت و آمد در شهر بود که در ستاد کرونا مورد تاکید قرار گرفت و پیگیر این موضوع هستیم.

قائم مقام ستاد مقابله با کرونای استان تهران عنوان داشت: وقتی ستادی مسئولیتی دارد و این ستاد قرار است تصمیماتی را اتخاذ کند که این تصمیمات می‌تواند در عدم شیوع بیماری تأثیرگذار باشد انتظار این است که با توجه به جایگاه قانونی به تصمیمات ستاد توجه شود.

شاهرخیان اظهار داشت: این تصمیمات مورد تأیید دادستان تهران قرار گرفت و مقام قضائی هم از جهت قضائی مورد عنایت قرار داده‌اند و تصمیماتی برای تعطیلی مترو و استفاده از وسایل نقلیه هم باید به حداقل برسد و تعطیل شود چرا که به هر حال این واقعیت‌هایی است که اگر رعایت نشود ممکن است آسیب‌های بیشتری را متحمل شویم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس