کد خبر 1050539
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
کریم باقری اسکوچیچ

از همان روزی که خبر آمد اسکوچیچ به دنبال همکاری با کریم باقری در کادر فنی تیم ملی است، مشخص بود که این همکاری با حاشیه همراه خواهد شد.

به گزارش مشرق، کریم باقری درباره این اتفاقات گفت: «فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به من لطف داشته‌اند و پس از مذاکرات قرار شد من هم مثل ملی‌پوشان در زمان‌هایی که تیم ملی اردو یا بازی دارد، در خدمت باشم و در سایر مواقع هم مثل بازیکنان، کار خودم را در پرسپولیس دنبال‌می‌کنم و قرار نیست از پرسپولیس بروم. پس هواداران عزیز هم اصلاً نگران نباشند.»

بیشتر بخوانید:

برای پرسپولیسی‌ها پارتی‌بازی نمی‌کنم

محمدحسن انصاری‌فرد توضیحات کاملی از روند مذاکره فدراسیون با باقری برای کمک به تیم ملی ارائه داد و تأکید کرد این مربی تنها در زمان اردوی تیم ملی در تمرینات شرکت خواهد کرد و کارش را در پرسپولیس هم ادامه خواهد داد. روابط عمومی باشگاه هم در اطلاعیه‌ای هرگونه اختلاف در تیم و وجود اراده برای قطع همکاری با باقری را تکذیب کرد و به هواداران و رسانه‌ها این توضیحات را ارائه داد: «گل‌محمدی با همکاری باقری با تیم ملی فقط برای منافع ملی موافقت کرد. آقا کریم اسطوره پرسپولیس است و به هیچ عنوان از جمع ما جدا نخواهد شد. قبل از اتمام لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین همچون ملی‌پوشان در تمرینات پرسپولیس نیستند و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهند بود.»

با این وجود بودند رسانه‌هایی که با وجود احترام به کریم باقری دوشغله بودن او را زیرسؤال بردند. برخی دیگر پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند با توجه به قرارداد سنگین کریم باقری با پرسپولیس، فدراسیون فوتبال قادر به پرداخت پول قرارداد او نیست و برهمین اساس قرار شده تا آخرفصل در باشگاهش بماند. به عبارت دیگر پول قرارداد کریم باقری دوشغله را باشگاه پرسپولیس بپردازد! حالا به نظر می‌رسد ویروس کرونا و شیوع آن مشکل دوشغله بودن کریم باقری را حل کرده باشد! بازی‌های تیم ملی (انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر) تا پاییز سال آینده عقب افتاده است بنابراین آقاکریم می‌تواند با خیال راحت در پرسپولیس به فعالیت خود ادامه دهد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس