کد خبر 1052206
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
کرونا

دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم که طی ۴۱ سال گذشته همواره تیرشان به سنگ خورده است، آویزان کرونا شده و با حجم وسیعی از عملیات روانی و رسانه‌ای، پرده دیگری از خباثت‌ها و خیانت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، طی یک ماه گذشته تاکنون که ویروس کرونا به ‌ترند اول خبرها و تحلیل‌ها در جهان بدل شده، حجم وسیعی از عملیات روانی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران از سوی نظام سلطه و خبرگزاری‌های اپوزیسیون و معاند سازمان‌دهی و به‌کار گرفته شده است.


۴۱ سال است که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم با تمسک به شگردهای مختلف نرم و سخت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از کودتا و تحریم تا دستاویز قرار دادن دروغ و تهدید، به مقابله با نظام جمهوری اسلامی برخاسته‌اند.


این‌بار هم سیلی‌خوردگان از ملت ایران به تکاپو افتاده و با بهانه کردن موضوع کرونا، در مقابل نظام و ملت ایران به شایعه‌سازی، هراس‌افکنی، جوسازی و القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران دست زده‌اند.


اتهام‌زنی آمریکا، عربستان و بحرین به جمهوری اسلامی ایران در مورد کرونا


چندی پیش، پمپئو وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در اظهاراتی گستاخانه با ادعای اینکه «ایران درباره ویروس کرونا، پنهان‌کاری می‌کند» از ایران خواست تا درباره ویروس کرونا واقعیت‌ها را بگوید و برای مهار و مقابله با این ویروس با سازمان‌های بین‌المللی همکاری کند!
او چند روز پیش هم، دوباره دست به توییت شد و به اصرار و تکرار دروغ‌ها و توهین‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی پرداخت.


وزیر خارجه توییت‌باز آمریکا که ید طولایی در گستاخی علیه جمهوری اسلامی دارد، کرونا را بهانه کرد و در صفحه توییتر خود نوشت: «خواستار آزادی فوری تمامی‌آمریکایی‌های هستیم که به اشتباه از سوی ایران بازداشت شده‌اند. با گسترش کووید ۱۹ در زندان‌های ایران، حبس آنها مغایر با کرامت انسانی است.»


گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران نیز بیستم اسفندماه با همین بهانه اعلام کرد که «تعدادی از شهروندان دو تابعیتی و خارجی در زندان‌های ایران در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند.»


بعد از گستاخی‌های آمریکایی‌ها، سعودی‌ها هم جمهوری اسلامی ایران را متهم کردند که به‌طور مستقیم مسئول شیوع ویروس کرونا در جهان است! شورای وزیران سعودی در نشست هفته گذشته خود به ریاست ملک سلمان، در ادعایی بی‌اساس، ایران را به گسترش کرونا متهم و تلاش کرد بار دیگر از این بیماری برای مقاصد سیاسی خود علیه کشورمان بهره‌برداری کند.


جالب آنکه، بعد از آمریکا و عربستان، وزارت کشور بحرین نیز به تبعیت از سیاست ضدایرانی دولت سعودی مدعی شد که ایران عامل شیوع ویروس کرونا در بحرین و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج ‌فارس است!


راشد بن‌عبدالله، وزیر کشور بحرین در نشست مشترک با نمایندگان پارلمان این کشور با ادعای اینکه «ایران دست به پنهان‌کاری زده» و «موجب شیوع این ویروس در خارج از مرزهایش شده» تلاش کرد ایران را متهم اصلی شیوع کرونا جلوه دهد.


وزیر کشور بحرین در سخنان وقیحانه و عجیبی مدعی شد که این پنهان‌کاری ادعایی از سوی ایران نوعی از حمله بیولوژیک است که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد!


از این ‌رو بود که سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به این اتهام‌زنی‌ها تأکید کرد که این کشورها و مقاماتشان از «سیاسی‌ کردن بیماری کرونا و فرافکنی در این زمینه» خودداری کنند.


سازمان جهانی بهداشت اتهام‌زنی علیه ایران را رد کرد


اتهام‌زنی سیلی‌خوردگان از ملت ایران در حالی است که اولاً) بر اساس سازمان جهانی بهداشت، ویروس کرونا و ابتلای آن یک اپیدمی ‌در جهان است و ۱۴۹ کشور را درگیر خود کرده است و ثانیاً) سازمان جهانی بهداشت ادعای پنهان‌کاری ایران درباره آمار بیماری کرونا را صراحتاً رد کرد.


تدروس آدهانوم گبریسوس مدیرکل سازمان جهانی بهداشت چندی پیش در مصاحبه با شبکه خبری آمریکایی «سی‌ان‌بی‌سی»، در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر پنهان‌کاری ایران در ارتباط با آمار قربانیان ویروس کرونا اعلام کرد: سازوکارهای مستقل این سازمان، چنین ادعایی را تأیید نمی‌کند.


آدهانوم گفت: «مشکلی در آمار ایران درباره کرونا نمی‌بینیم» و «سازمان جهانی بهداشت بدون داشتن دلیل یا مدرک، به هیچ کشوری اتهام نمی‌زند.»


علاوه‌بر این، این هجمه‌ها و بهانه‌ها در حالی است که سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان، آمار مبتلایان به ویروس کرونا، فوتی‌ها و بهبودیافته‌ها را اعلام می‌کند.


سانسور تاریخ و تمدن ایران‌زمین؛ نبود پرتقال و لیمو در شهرهای ایران


شایان‌ذکر است علاوه‌بر مقامات و مسئولان نظام سلطه، رسانه‌های بیگانه و اپوزیسیون نیز بیکار ننشسته و در طول یک ماه گذشته تاکنون تقریباً هیچ روزی نبوده است که به جعل خبر، وارونه‌سازی و دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی نپردازند! تاجایی‌که حتی برخی تحلیل‌ها و گزارش‌های آنان مرغ پخته را نیز به خنده وامی‌دارد!


همزمان با شیوع کرونا در ایران، شبکه‌های معاند بیگانه، ویدیویی از تلویزیون تایوان را با زیرنویس فارسی در فضای مجازی منتشر کردند. نکته جالب بود که مجری و مهمان برنامه تلویزیونی درباره تاریخ و تمدن ایران‌زمین بود اما زیرنویس به نبود پرتقال و لیمو در شهرهای ایران اختصاص داشت!


بی‌بی‌سی فارسی و حماقت توأم با خباثت


به مثال جالب دیگری توجه کنید. بی‌بی‌سی فارسی روز شنبه در بخشی از گزارش خود با عنوان «آیا کرونا، ویروس برانداز است؟» به‌ضرورت دو فاکتور اساسی (تخصص و توانایی مدیریت) در مواجهه با بحران پرداخت و مبتلا شدن معاون وزیر بهداشت جمهوری اسلامی به ویروس کرونا را نشانه «فاجعه مدیریت کلان در جمهوری اسلامی» دانست و نوشت: «فردی که خود پزشک است و در جایگاهی قرار گرفته که باید کشوری را از ابتلا نجات دهد نمی‌تواند از خودش مراقبت کند.»


این رسانه معاند در ادامه نوشت: «شاید در پاسخ بگویید او به‌واسطه وظیفه‌اش، این روزها در معرض مداوم بیماران قرار داشته و دلیل ابتلای او همین است؛ در جواب باید گفت، پروتکل‌های بهداشتی و امنیتی در هنگام حضور در فضاهای آلوده به نحوه‌ای طراحی شده که کادر پزشکی و همراهان بیمار دچار آلودگی با ویروس نشوند اما ایرج حریرچی با اظهارنظرهایی که در مورد عدم موافقتش با قرنطینه شهرها کرد و بیان اینکه قرنطینه شهرها برای قبل از جنگ جهانی اول است و هم چنین نحوه غلط پوشاندن دهان به هنگام سرفه کردن در برنامه زنده و نشست خبری مشترک‌اش با علی ربیعی، سخنگوی دولت، نشان داد سهل انگار و غیرمتخصص است و این فرضیه را بیش از پیش تأیید کرد که در نظام جمهوری اسلامی مدیران بخش‌های مختلف بیش از دارا بودن تخصص باید متعهد به نظام سیاسی باشند.»


این در حالی است که بر اساس آمارهای منتشرشده این بیماری به اعضای کابینه و نهادهای مهم بسیاری دولت‌های دنیا ازجمله فرانسه، آمریکا، استرالیا و آلمان هم نفوذ کرده و برخی مقامات بلندپایه این کشورها مانند وزیر کشور استرالیا، وزیر دادگستری آمریکا، نخست‌وزیر کانادا و همسرش، معاون وزیر بهداشت انگلیس، رئیس‌جمهور برزیل، نخست‌وزیر موقت رومانی و وزیر فرهنگ فرانسه و... را خانه نشین و به قرنطینه فرستاده است.


همچنین خاویر سولانا دبیرکل سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفته است.


اعتراف اپوزیسیون مقیم آمریکا به کارآمدی ایران در مقابل کرونا


جالب آنکه در کنار خط القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بحران‌ها که از سوی رسانه‌های معاند دنبال می‌شد، برخی عناصر وابسته به آنها نتوانستند دست به انکار واقعیت بزنند.


هوشنگ امیراحمدی، اپوزیسیون مقیم آمریکا در گفت‌وگویی با اعتراف به امکانات بالای پزشکی و درمانی در ایران، اذعان کرد: «مشکل بیماری کرونا بیش از اینکه مشکلی پزشکی باشد، سیاسی است. گروه‌های مخالف حکومت ایران باید سیاسی‌کاری در این موضوع را متوقف کنند... به دروغ می‌گویند کرونا کار حکومت است و دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند.»


شکست ضدانقلاب در پروژه کروناهراسی


در نمونه دیگری از رسوایی اپوزیسیون و معاندین، می‌توان به توطئه و خباثت یکی از کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی که وابسته به یک رسانه ضدایرانی است،‌ اشاره کرد؛ کانال تلگرامی‌که برای تشویش اذهان عمومی اقدام کرد اما با شکست مواجه شد. ماجرا از این قرار بود که چندی پیش، ۸۶ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی کانال تلگرامی‌این رسانه ضدانقلاب در پاسخ به اینکه «آیا کسی از بستگان، دوستان یا اعضای خانواده شما به کرونا مبتلا شده و یا علائم این ویروس را دارد؟» گزینه خیر را انتخاب کردند.


گرداننده اصلی این کانال علی. ج است که در پوشش خبرنگار صدای آمریکا با سازمان سیا و گروه‌های تجزیه‌طلب کرد همکاری دارد.


رسانه‌های ضدانقلاب و آب درهاون کوبیدن


گفتنی است که بررسی رسانه‌های اپوزیسیون و معاند به‌ویژه بی‌بی‌سی فارسی، دویچه‌وله، رادیو فردا، صدای آمریکا، ایران اینترنشنال، ایندیپندنت فارسی، العربیه و شبکه من‌وتو و... در چند روز اخیر، حاکی از تلاش و تکاپوی منسجم آنان در محورهای زیر است؛


- انتشار آمار جعلی درباره تعداد جان‌باختگان کرونایی


- خبرسازی درباره مرگ ‌و میر در زندان‌های ایران براثر شیوع کرونا


- ایجاد تشکیک در آمارهای ارائه‌شده از سوی مسئولان درباره تعداد مبتلایان و قربانیان و متهم کردن مسئولان به پنهان کاری


- ادعای بی‌اعتمادی مردم به حاکمیت و تحریک مردم به تخطی از تصمیمات مسئولان برای مبارزه با کرونا


- مخدوش‌سازی اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا


- بحران‌سازی و هراس افکنی در جامعه با برجسته‌سازی شایعات مربوط به قرنطینه تهران و دیگر شهرها


- ادعای ناکارآمدی ج.ا در کنترل کرونا با مقایسه اقدامات ایران با دیگر کشورها


- متهم کردن ایران به «نقش اساسی» در شیوع کرونا به‌دلیل عدم لغو پروازها به چین


- القای تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها و نبود امکانات پزشکی در برخی از استان‌ها


شاهد مثال آنکه برخی اظهارات و مطالب رسانه‌های اپوزیسیون و بیگانه طی ۲۴ ساعت گذشته خالی از لطف نیست. بی‌بی‌سی فارسی در مطلبی نوشت: «دولت ایران به دلیل اینکه توقف پرواز هواپیماها به چین را رعایت نکرد با انتقاد شهروندان ایرانی و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه است. ایران نه‌تنها محدودیت پرواز هواپیما به چین را رعایت نکرد که با جابه‌جایی مسافران چینی در خارج از این کشور و انتقال آنها به چین از طریق تهران، متهم است که در شیوع ویروس «نقش اساسی» داشته است.


دویچه وله در گزارشی نوشت: «یک مقایسه آماری نشان می‌دهد یا الگوی ابتلا به کرونا در ایران کاملاًً متفاوت با جهان است یا مسئولان واقعیت را نمی‌گویند. روند جهشی شمار قربانیان ویروس کرونا در ایران دست‌کم تا کنون در کشور دیگری دیده نشده است.» و «ظاهراً بی‌اعتمادی عمیق مردم به حکومت و شبه‌پنهان‌کاری در مورد ورود کرونا به ایران در این کم‌توجهی بی‌تأثیر نیست. افزون بر این بسیاری از شهروندان و شماری از مسئولان محلی و نمایندگان مجلس، کارگزاران حکومت را متهم می‌کنند که با قرنطینه نکردن شهر قم، به‌عنوان کانون تاکنون شناخته‌شده شیوع کرونا، مسئول گسترش سریع و انتقال آن به ‌تمامی ‌استان‌های ایران هستند»


ایران اینترنشنال هم نوشت: «امروز در ایران، مردم سردرگم و نگرانی را می‌بینیم که دچار وسواس‌های فکری و عملی شدید شده‌اند و به هر دری می‌زنند تا بتوانند اطلاعات بیشتری از وضعیت موجود بگیرند و بازار شایعه‌ها و خبرهای ناموثق و توصیه‌های غیرعلمی‌ و بی‌پایه هرروز داغ‌تر می‌شود.»


ایندیپندنت فارسی نیز در مطلبی نوشت: «علی‌رغم افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، به‌نظر می‌رسد مسئولان جمهوری اسلامی از اتخاذ تصمیمات دشوار و سخت‌گیرانه برای مهار کرونا در ایران اکراه دارند. این درحالی است که در ایتالیا فعالیت‌های عمومی در همه کشور تقریباً به حالت تعلیق درآمده است»


العربیه فارسی هم با طرح این سؤال که «آیا راه‌حل نظامی برای فاجعه کرونا در ایران عقلانی و علمی‌است؟» نوشت: «رئیس مرکز مطالعات بلوچستان در لندن، در مقاله‌ای که نسخه‌ای از آن را در اختیار العربیه فارسی گذاشت، نقش سپرده شده به نظامیان ایرانی برای مبارزه با انتشار کروناویروس در ایران را مورد انتقاد قرار داد» و «به کارگیری چنین روشی را به دور از علم و عقلانیت و تجربه بشری قلمداد کرد.»


لطفاً به ما بدبخت‌ها در آمریکا کمک کنید


شایان ذکر است که حمله و هجمه دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌هایشان به جمهوری اسلامی در مسئله کرونا، تکاپویی جز آب درهاون کوبیدن نیست چه آنکه اولاً) ملت ایران طی ۴۱ سال گذشته هرگز به ادعاهای بی‌اساس آنان وقعی نگذاشته‌اند و ثانیاً) در نظام جمهوری اسلامی، دولت، بسیج، نیروهای مسلح و سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی و انقلابی با همراهی و همکاری همه‌جانبه به میدان آمده تا شر این ویروس منحوس را از سر ملت ایران بردارند.


جالب توجه آنکه سیلی‌خوردگان از ملت ایران در حالی آویزان کرونا شده‌اند که آخرین اخبار مربوط به شیوع این ویروس حاکی از آن است که کرونا مرز و کشور خاصی نمی‌شناسد و در کشورهای آمریکایی و اروپایی نیز از مقامات آن کشورها تا مردم عادی را درگیر خود کرده است. روز گذشته نیز تصاویر و ویدئوهایی از صف طولانی مردم آمریکا برای خرید از فروشگاه‌ها، هجوم انگلیسی‌ها به فروشگاه‌ها و غارت محتویات قفسه‌ها، دعوای آلمانی‌ها بر سر دستمال توالت در فروشگاه معروف در آلمان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد به‌ویژه ویدئویی از درخواست یک خانم ایرانی ساکن آمریکا از ایران که «لطفاً به ما بدبخت‌ها در آمریکا
کمک کنید...»

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    مراقبت کنید که دشمن با استفاده از برخی از عوامل خود در داخل و با پولهای سعودی ها کمبودهای مصنوعی ایجاد نکند . بحمدالله با دقت مردم در خوداری از خرید های بی دلیل و همچنین هجوم مردم کشورهای غربی به به فروشگاه ، این بار نیز آبرویی برای آنان نماند .
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      45 5
      این چی گفته که منفی میدین معلومه سرتون تو آخور سعودیهاست فقط بدبختی ایران رو میخواهید بدبختها
    • DE ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      24 2
      کاملا درست می فرمایید اینجا توی آلمان الان چند هفته است که مواد غذایی به سختی پیدا میشود آرد و چند قلم جنس دیگر که اصلا نیست واقعا نیست.
    • روزبه IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      14 3
      وقتی این حجم از رسانه های بیگانه از کشورهای مختلف در حال جنگ رسانه ای هستن خوبه که به زبانهای عربی،عبری،آلمانی،فرانسوی شبکه تلویزیونی ماهواره ای برای اثر گذاری بر جامعه هدف کشورهای متخاصم راه اندازی بشه شبکه پرس تی وی عملکرد خیلی خوبه تو این زمینه داشته ما نباید این همه منفعل عمل کنیم، وقتی تو نبردی که رسانه های تو خط مقدم هستن بی تدبیری هست که ما وارد این حوزه نشیم
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    20 32
    جمهوری اسلامی و دروغ استغفرالله
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      37 4
      از کی تاحالا بی بی سی و امثالهم با کارشناسان شان (کارشناس محیط زیست که یک شبه کارشناس کرونا میشه) و با اون همه سابقه دروغگویی راستگو تر و عالم تر از سازمان بهداشت جهانی شده؟ سازمان بهداشت جهانی میگه ایران راست میگه بی بی سی دو هزاری میگه دروغ میگه همین سیاستی که بر بی بی سی فرمان می ده حدود نه میلیون ایرانی را بر اساس گفته ها قتل عام کرد با قحطی ای که به وجود اورد بعد کرونا با اون همه اسم و رسم ساختگی حدود ۶ هزار در کل جهان بر اساس امار رسمی #بی بی سی _۱۰۰۰_بار_خطرناکتر_از کرونا_است.
  • FR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    18 39
    چه عجب!!! از کی ملت ایران سیلی زن شده اند؟ ملت ایران که همیشه از دوست و دشمن سیلی خورده.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      21 3
      تو رو که نگفت ملت ایران گفت
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    15 14
    ما خودمون سیلی خورده هستیم. چون همیشه منتظریم کشورهایی نظیر ال سقوط و بحرین فزرتی چیزی به ما بگن بعد ما جوابی ضعیف بدیم. یه بار نشد ما در لفاظی اول به انها حمله کنیم. تحقیر شدیم
  • نادر IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    19 6
    چرا بعضی از این نمایندگان مجلس هم با اظهار نظرها و متهم کردن دولت به پنهان کاری خوراک برای این وهابی ها و آمریکایی های شیطان صفت فراهم میکنند؟ آیا گناه اینان برای بردن آبروی نظام کمتر از خارجی ها است؟
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    19 0
    اگر مراسم و تعطیلات نوروز عقب نیافتد (حداقل یک ماه) فوتی های کرونا دوبرابر می شود. کاش رئیس جمهور این پیشنهاد را قبول می کرد چون علی رغم توصیه ها تهرانی ها به سفر می روند و ویروس را به شهرهای دیگر می برند
  • 4444 IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    3 11
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هههههههههههههههههه
  • مسعود IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    40 7
    خبر "سیلی‌خوردگان از ملت ایران آویزان کرونا شدند" بسيار مفيد بود. با تشكر
  • تبریزی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    26 3
    به لطف خداوند این امتحان الهی را مردم خوب ایران پشت سر خواهند گذاشت و خباثت و چهره دروغگویان بیشتر بر مردم بر ملا خواهد شد و از خداوند می خواهم که زحمتکشان را در این وضعیت حمایت کند دست جامعه پزشکی،نیروهای مسلح،افراد خیر و هر کسی که تلاش می کنند این بیماری مهار شو را می بوسم خدا قوت یاشیاسیز
    • ناشناس IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      5 19
      خيلي جالبه!!فقط ما در دنيا در حال گذران امتحان الهي هستيم؟؟؟؟؟!!!!سيل...الودگي هوا....خشكسالي...گراني....تحريم....رانت....و... شايدم امتحان نيست....!!!
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      0 0
      12:35 معلومه از بیشتر از 4تا کوچه اونطرفترت خبر نداری خخخخ اینایی که گفتی فقط تو ایرانه دیگه آره؟بدبخت استرالیا هنوز تو اتیش میسوزه.امریکا 41میلیون گرسنه زیر خط فقر داره.1سری استاد دانشگاه های امریکا مصاحبه کردن که ما تو ماشین مجبوریم بخوابیم چون پولمون کفاف نمیده 1سرچ کن بخون اینارو چون منوتو و بی بی سی هیچوقت اینارو به شما برده های فکری نمیگن
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    14 5
    مگر وزارت خارجه ما لال شده به ترامپ بگید چرا اخبار کرونا را محرمانه کرده و قطره چکان آمار می دهد
    • محسن GB ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      4 20
      او هم در جواب می گوید مگر در کشور شما مذاکره ممنوع نشده؟ پس چرا با من حرف می زنید؟!
  • سعید IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    22 6
    شبکه های پترو دلاری باید سوژه ای داشته باشند تا از ارباب های کم جرئت خود ، دلار بگیرند. اینکه این همه هوچگیری می کنند ، طبیعی است ، من از جمله افرادی هستم که چند سال است این شبک ها را می بینم . واقعا مردم دیگر به اخبار این شبکه ها اهمیت نمی دهند. مقاله ومطالب بالا کاملا درست است . این شبکه ها حدود سه ماه چند ویدیو از نارآرامی های آبان را نشان دادند وتحلیل وتفسیر کردند و در آخر خودشان هم خسته شدند. بعد یکی دو ماه سقوط هواپیمای اوکراینی را سوژه گردد وبعد جعبه سیاه این هواپیما و حالا حدود یک ماه است که به ویروس کرونا پناه برده اند و خبر سازی می کنند . هدف اصلی ایران اینترنشنال این است که قربانیان کرونا هزار نفر بیشتر از آمار رسمی است. این برنامه سازان شعور لازم را ندارند که بدانند که ازیک جمعیت 85 میلیونی ، روزانه ودر شرایط عادی معمولا حدود سه هزار نفر به خاطر پیری ، سکته های قلبی ومغزی ، سرطان ها و حوادث وتصادفات ، فوت می کنند همچنانکه در مقابل همان میزان هم از طریق زاد ولد به جمعیت اضافه می شود . حالا این هزار نفر که این شبکه اعلام می کند در مدت نزدیک به یک ماه ، در معادله تحرکات جمعیتی ، چه نقشی ایفا می کند .حداقل برای من قابل فهم نیست . بطور کلی نتیجه این است که این ها در برابر دریافت دلار های نفتی ، باید یک خبر ی را بسازند که باب میل کار فرمایان باشد.
  • علی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    18 4
    علیرغم تحریم های هدفمند ناجوان مردانه دهه ها و کمبودهای بوجود آمده وضع بهداشت ودرمان مان از خیلی اروپاییها و شبکه بهداشتی آمریکا و مدعیان همراه آمریکا به مراتب بهتره و متولیان کرونا نیز در رنج بهتری هستیم ولی مردم خیلی کوتاهی در مراقبت از خویش می کنند که موجب بالا رفتن تلفات بدلیل کمبود امکانات می گردد اگر ورودی تدریجی بود کنترل هم خیلی خوبتر می شد پس مردم بیشتر همراهی کنند تا بیمارنسوند
  • FR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    4 5
    پاشید برید کشور خودتان،دعواهایتان با همنژادهای خودتان را هم ببرید آنجا،تا کی باید از این قبیل حرفها را از همنژادهایتان بشنویم؟صدام هم که سالهاست رفته.شماها فقط یک بار تحمیلی سنگین رو دوش ملت ایران هستید.تاریخ نوشتن برای ما را تمام کنید.برید در مورد زادگاه خودتان گزارش و تفسیر بنویسید.مسایل داخلی کشورتان به ما مربوط نیست.
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      1 0
      اینقداز طرف خودت حرف بزن خائن تفرقه انداز مارو با خودت جمع نبند
  • فرزاد IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    16 1
    ضدانقلاب همیشه بخاطر دروغهای شاخدارش همیشه بدبخت وذلیل بوده وهست چون پشت ملت مسلمان ومومن ایران اسلامی خداوند کریم بوده وهست
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    13 1
    خوش بود گر محک تجربه آید بمیان تاسیه روی شود هرکه در او غش باشد.این ویروس با تمام منحوسیتش مچ خیلی از مستکبرین جهانی رو خواباند و رو کرد و اتفاقآ قدرت ذاتی و انقلابی ج.ا. را بدنیا نشان داد.
  • مریم IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    10 1
    خداوند دشمنان اسلام وجمهوری اسلامی ایران را نابود کند.هموطنای عزیزم این روزا هم تموم میشه بازهم روزای خوش از راه میرسن. ایران وایرانی زنده باد
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      2 0
      الهی آمین یا ربّ العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس