ارسال محموله بهداشتی تولید شده دانشجویان بسیجی برای مستضعفین آمریکا

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: دوستان دانشجوی ما یک محموله‌ای از اقلام بهداشتی که اتفاقا تولید خودشان هم است را برای ارائه به مستضعفین آمریکا آماده کرده اند و امروز به دفتر حافظ منافع آمریکا ارائه خواهند کرد.

به گزارش مشرق، محمد جواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی، در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کارگاه تولید ماسک و اقدام ضدعفونی کننده و بهداشتی در لانه جاسوسی سابق آمریکا گفت: تفاوت نظام امت و امامت با سایر جوامع همین است که آنجایی که جامعه در موضوعی  نیاز به کمک داشته باشد همه مردم ما به یاری یکدیگر می شتابند و امروز هم می بینید دانشجویان داوطلب بسیجی اینجا جمع شدند تا نیازهای مردم جامعه را برطرف کنند.

وی ادامه داد: این چنین اقدامی برگرفته از اندیشه و فرهنگ در نظام امت و امامت است. این فداکاری، وحدت و صمیمیت که امروز کرونا بهانه برای بروز آنها شده،گذشته از خسارات مادی که به ما تحمیل می‌شود و البته باید تلاش کنیم که به حداقل برسد، زمینه بروز ارزش‌ها و فرهنگ والای ملت مسلمان ایران است.

بیشتر بخوانید:

نیک روش گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی روزی در همه جهان فراگیر شود تا باقی مردم دنیا هم بتوانند با این فرهنگ و ارزش‌ها با مشکلات مقابله کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بحرانی بیماران کرونایی در آمریکا و غرب، تاکید کرد: آمریکایی‌ها می دانند که چیزی از آنچه امروز با بزک کردن سرپا نگه داشته می‌شود، باقی نمانده است و دیری نخواهد پایید که هیمنه تمدن غرب و آمریکا درهم فرو بریزد و دیگر نیاز به این نیست که ما بخواهیم اثبات کنیم.

وی تاکید کرد:‌امروز وضعیت کشوری مانند آمریکا داعیه‌دار تمدن است نسبت با این بحران کرونا  مشخص شده و افول آمریکا همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند، قطعی است.

نیک روش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر هستید به مستضغفان و ملت آمریکا برای مقابله با کرونا کمک کنید، اضافه کرد: اتفاقا دوستان دانشجوی ما امروز یک محموله‌ای از اقلام بهداشتی که اتفاقا تولید خودشان هم است را برای ارائه به ملت مستضعف آمریکا آماده کرده اند و امروز به دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران ارائه خواهند کرد.

وی گفت: ما آمادگی این را داریم که با همت مردم ایران، برای آمریکایی‌هایی که امروز نمی‌توانند نیازهای اولیه خودشان را تامین کنند، کمک حال باشیم شاید برای آمریکایی‌ها قابل تصور نباشد که از سفارت‌شان که یک روزی در ایران بود یک همچین جوانهایی و یک همچین صدایی برای کمک به آمریکا بلند شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    4 14
    باز این ها شروع به توهم کردند
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      13 1
      فقط چند ماه دیگه منتظر باش تا ذلت و حقارت کعبه آمالت را ببینی وتا تعریفت از توهم عوض بشه و افسردگی بگیرید
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    12 12
    من از مستضعفین آمریکا داخل ایران هستم که پول خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده ندارم.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      13 4
      اگه به سلامتیت اهمیت می دادی به جای پول اینترنت یا اون گوشی یا رایانه هرچی که باهاش این پیام رو می فرستی، اینو خرج خرید همین ماسکت!! می کردی. برو ...... سیاه کن. :)
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 9
      ناشناس 15 و 48 من همان مستضعف آمریکایی داخل ایران هستم که پول خرید ماسک و ضدعفونی نداشتم. در جوابت خواستم بگم که اینترنت نخریدم دارم از 100 گیگ رایگان استفاده می کنم. حالا سوختی؟ رد کن بیاد ماسک و ضدعفونی کننده رایگان من را .. خخخخخخ
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      4 2
      تو از مستضعفان فکری امریکا تو ایرانی که متاسفانه زیاد هم هستند و پولتو خرج الکل میکنی
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 2
      پول خرید ماسک نداشتی،اونوقت پول خرید بسته اینترنت داشتی ! با کدوم پول، نت خریدی عمو؟ پول همونو میدادی به ماسک
  • NZ ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 16
    شما به مستضعفین خودمان برسید لطفا و اگر هم میتوانید لطف بفرمایید محموله به مستضعفین در محور مقاومت بفرستید الخصوص مردم یمن. شما نگران مستضعفین آمریکا نباشید. با هر نیتی که اینکار را می کنی نتیجه ای که شما می خواهی بدست نمی آید پس به الویتهایی که خدمتتان عرض کردم بپردازید که خودش خاری در چشم دشمنان است.
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      10 0
      بیا برو خزعبلات بی بی سی رو اینجا واسه ما تکرار نکن، ما گوشمون از این چرندیات پره. جمع کن کاسه کوزه ات رو ..
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      4 0
      شما به مستضعفان خودمون برسین؟ نرسیدیم؟ نمی بینی؟!! به شخصه دو سه باری با این بچه هایی که جهادی کار می کنن رفتم به یه سری از این جاها سر زدم و در حد توانم کارایی هم انجام دادم، میایی با هم بریم از نزدیک ببینی که می رسن یا نه؟!! آخه این چه پیامی ــه نوشتی؟ بعدشم مگه ما با مردم آمریکا یا حتی همین اسراییلش هم مشکلی داریم؟ ما با زور گویی و سلطه طلبی، با زیاده خواهی و کشتار مردم عادی و اینکه ازادی ملت ها رو نقض می کنن مشکل داریم و تا رویه شون اینه جلوشون وایسادیم. ما با هیچ مردمی مشکلی نداشته و نخواهیم داشت.
    • وطن پرست DE ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      3 0
      تو چرا به مستضعفان ایران نمی رسی! مگه نمی گفتی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. حالا که ایران نیاز به جانت داره بیا برو تو بیمارستان های ایرانی خدمت کن.
  • بلبل IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    4 0
    ولایت فقیه دمش گرم
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 0
    ۱۰۰گیگ ۷ فروردین تمام شد حالا بگذریم پول وای فای داری پول ماسک نداری خودت رو سیاه کن ۳ روز از تموم شدن ۱۰۰گیگ گذشت
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      0 0
      به من که یه گیگ هم نداد نامرد. منم پیگیری نکردم، اخه بی عرضه گی بعضیا بهم ثابت شده ست، از نظر من مسئولی که برای انجام وظیفه ی خودش و قولی که می ده نیاز به پیگیری و نقد مردم داشته باشه رو باید انداخت تو سطل آشغال. جهرمی اون 100 گیگ من رو بده حسن جلسات مجازیش رو برقرار کنه. خاک تو سر هر چی مسئول بی عرضه تو هر کشوری که هست.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 0
    ناشناس 16:43 نت 100 گیگی که مهلتش دیروز تموم شد !!! الان بگو با کدوم نت اومدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس