کد خبر 1023718
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
مرگ افراد بی خانمان در انگلیس

شهردار لندن از بوریس جانسون، درخواست کرده تا برای رفع بحران رو به رشد بی خانمانی و کارتن خوابی در این شهر اقدام کند.

به گزارش مشرق، به دنبال افزایش شمار افراد بی خانمان و کارتن خواب در انگلیس، «صادق خان»، شهردار لندن، از «بوریس جانسون»، درخواست کرده تا برای رفع معضل کارتن خواب‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

بیشتر بخوانید:

مرگ ۷۲۶ بی‌خانمان در خیابان‎های انگلیس طی یکسال

بر اساس اعلام موسسات خیریه‌ مسکن در انگلیس، ۳۲۰ هزار شهروند انگلیسی بی خانمان هستند که این مشکل در پایتخت این کشور یک مشکل جدی به شمار می‌آید.

تخمین زده می‌شود ۱۳۵ هزار کودک در انگلیس، تعطیلات کریسمس را در خیابان‌های این کشور و یا در اقامتگاه‌های موقت سپری کنند.

در اوایل ماه جاری، بوریس جانسون مبارزه با بحران بی خانمانی در انگلیس را جزء طرح‌هایش برای برقراری عدالت اجتماعی در انگلیس اعلام کرد.

به گفته شهردار لندن، ۹ هزار کارتن خواب در خیابان‌های پایتخت زندگی می‌کنند که در مقایسه یا سال ۲۰۱۰/۲۰۱۱ تعداد کارتن خواب‌هایاین شهر ۲ برابر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این معضل در انگلیس و ولز مشابه است. موسسات خیریه می‌گویند بحران بی خانمانی و کارتن خوابی به دلیل نبود مسکن ارزان و شکست طرح مزایای مسکن رخ داده است.

صادق خان شهردار لندن با بیان اینکه برگزاری مراسم خیرخواهانه در کریسمس به منظور مسئله بی خانمانی بوده است، تاکید کرد که وی شوراها را ترغیب کرده تا با سرد شدن هوا، اقامتگاه‌ها را در اختیار بی خانمان‌ها و افراد کارتن خواب قرار بدهند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • US ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    7 2
    بحران فقر در امر...کا را نشان دهید . معضل بیخانمانی و عدم توانایی چرداخت اجاره خانه و نداشتن بیمه درمانی و ادرار و مدفوع در تمام مراکز شهری و متروها و بوی گند آنها که توسط کارتن خوابها ایجاد میشود . اینها را به مردم نشان دهید که فکر نکنند امر...کا همان چیزی است که حمید شبخیز در تلیویزیون نشان میدهد
  • US ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 3
    مستند فقر در امر...کا اثر دویچه وله نوامبر 2019 را ترجمه کنید تا مردم ببینند همان طور که امثال مسیح علی نژاد در باره مسایل ایران هوچیگری میکنند ای کاش خبرنگاران ما هم شلوغ کنند که این واقعیتها دیده شودو از مسیح علی نژاد بخواهید سه تا خیابان آن طرفتر باغچه در خونه شون را نشون بده که پر از کارتن خواب و پر از ادرار و مدفوع آنها در سطح خیابان است
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    4 6
    تورم و گرانی اینجا ده برابر اونجاست . جوابتو گرفتی مشرق ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس