کوشکی

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: اگر نامزدی گفت که قصد ندارد هزینه‌های انتخاباتی‌اش را به طور شفاف اعلام کند، دلیل کافی برای این است که صلاحیت نمایندگی مجلس را نداشته باشد.

به گزارش مشرق، محمد صادق کوشکی فعال سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، با حضور در محل ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پس از ثبت نام در این دوره از انتخابات مجلس درباره شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: این قدم اول است برای اینکه ثابت شود این فرد قانون‌مند هست یا نیست. 

بیشتر بخوانید:

کدام مسئول دروغ می‌گوید؟

کوشکی: کسانی که به ورود دادستانی در حوزه سینما معترض هستند، قطعاً معنی واژه دادستان را نمی فهمند

وی افزود: کسی که میخواهد نماینده مجلس شود، اولین قدم این است ثابت کند که چقدر به قانون وفادار است. 

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد : بنابراین اگر نخواهد هزینه های احتمالی برای تبلیغات انتخابات را شفاف کند، از همین نقطه از مسئولیت فرار می‌کند. 

کوشکی ادامه داد: داوطلب نمایندگی مجلس که تمایلی برای شفافیت مالی هزینه های انتخاباتی‌اش ندارد، از مسئولیت شانه خالی و شائبه تخلف از قانون را نیز ایجاد می‌کند و سنگ بنای روراست نبودن با مردم را پایه گذاری می‌کند و پایه عدم صداقت با مردم را می‌گذارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: اگر نامزدی گفت که قصد ندارد هزینه های انتخاباتی اش را به طور شفاف اعلام کند، دلیل کافی برای این است که صلاحیت نمایندگی مجلس را نداشته باشد. 

کوشکی در پایان خاطرنشان کرد: اگر خودم نیز تایید صلاحیت شدم و برای تبلیغات انتخاباتی هزینه کردم، حتما به طور شفاف اعلام میکنم، چون معتقدم شفافیت در میزان هزینه‌های تبلیغات از سوی کاندیداهای انتخابات مجلس، موجب کارآمدی مجلس می‌شود. 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس