c81e728d.jpg

اصلاح طلبان مدعی هستند که اگر مذاکرات موشکی و منطقه ای پذیرفته شود،نتیجه آن گشایش اقتصادی است!در غیر اینصورت،تشدید تحریم ها و جنگ در انتظارمان است!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** با برجام موشکی، از کوچک شدن اقتصاد ایران جلوگیری کنیم!

«کوروش احمدی» دیپلمات سابق در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه «ایران تا کجا می تواند این فشار اقتصادی را تحمل کند و آیا در آخر مجبور به مذاکره بر سر مسائل موشکی و منطقه ای خواهد شد؟» گفت:«مهم ترین سوال همین است که تا کجا می توانیم وضع موجود را تحمل کنیم...روند افزایش تورم مهار شده اما نرخ تورم همچنان بسیار بالاست. ولی تورم انتظاری و نیز انتظار برای افزایش قیمت ارز را برخلاف سال ۹۷ نداریم و این یک نقطه قوت است و کسانی که از حل دیپلماتیک سخن می گویند، به این نقطه قوت اشاره می کنند که از نظر آنها معلوم نیست همچنان چند ماه دیگر هم ادامه داشته باشد. واقعیت این است که به قول آقای روحانی می توان گذر کرد اما کوچک شدن دائمی اقتصاد بی شک ما را هم در داخل و هم در برابر رقبای منطقه ای آسیب پذیر خواهد کرد. دورنمای وضع موجود فاکتور مهمی است که باید لحاظ شود».

این روزنامه اصلاح طلب همچنین در شماره امروز در مطلب دیگر ی نوشت:«چند سناریو پیش روی ایران است. اول آنکه جمهوری اسلامی به طور کامل از برجام قطع امید کند...و با ادامه جهش هسته ای، ابزاری برای قدرت و بازدارندگی برای خود ایجاد کند...در این صورت به ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد بازمی گردد. سناریو دوم براساس دیپلماسی است. به طوری که ایران با ۱+۵ بر سر میز مذاکره بنشیند و به توافقی جدید در کنار برجام دست یابد...سناریو سوم جنگ و درگیری نظامی است».

اصلاح طلبان با ایجاد دوگانه دروغین «جنگ-مذاکره» مدعی هستند که تنها دو گزینه مقابل ایران قرار دارد. یا باید مذاکرات جدید حول محور موشکی و منطقه ای پذیرفته شود که نتیجه آن گشایش اقتصادی است! و یا از مذاکره امتناع شود که نتیجه آن تشدید تحریم ها و جنگ است!

طیف اصلاح طلب معیشت مردم را به برجام های جدید گره زده است. این ترفند پیش از این در توافق هسته ای نیز به کار رفت. در آن مقطع دولتمردان و اصلاح طلبان تمام امور کشور و حتی آب خوردن مردم را به توافق گره زدند و تاکید کردند که اگر برجام امضا شود، فتح الفتوحی عظیم رخ خواهد داد و تحریم ها به تاریخ خواهد پیوست. برجام امضا و اجرا شد، هسته ای رفت و تحریم ها باقی ماند.

دولتمردان و اصلاح طلبان بجای پذیرش اشتباه و تلاش برای جبران آن، مدعی شدند که اصلا هدف از برجام اقتصادی نبود و...

گره زدن معیشت مردم به برجام ۱ و ۲ و...جز خسارت هیچ عادی دیگری برای کشور ندارد. دولت باید رویکرد خود در سیاست خارجی را تغییر داده و به وعده های اقتصادی خود درباره اشتغال، مسکن، ازدواج و...جامه عمل بپوشاند.

**عبدی: نظر مردم ایران درباره روزه داری و حجاب منفی است

«عباس عبدی» فعال اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت:«اخیراً یکی از سایت‌های اصولگرا متنی را با مضمون بررسی آخرین نظرسنجی‌ها درباره دولت روحانی و افت بی‌سابقه محبوبیت رئیس‌جمهوری منتشر کرده...بنده نمی‌دانم که مؤسسه انجام دهنده این نظرسنجی کدام است، ولی نظرسنجی‌های معتبر دیگری را در طول سال گذشته مشاهده کرده‌ام که انجام‌دهندگانش از ارائه عمومی نتایج آن استنکاف می‌کنند. البته استنکاف آنها فقط یک دلیل ثابت ندارد، بلکه با انتشار هرکدام به‌دلایلی گروهی از قدرتمندان مخالف هستند.برای نمونه در برخی از همین نظرسنجی‌هایی که محبوبیت‌ رئیس‌جمهوری سنجیده شده، نکات دیگری هم در آنها است، آیا می‌توان موضوعات دیگر از جمله نگاه مردم به آینده کشور، درباره انتخابات، درباره سایر مسئولین، درباره حجاب، روزه‌داری و... را منتشر کرد و درباره آنها به گفت‌وگو پرداخت؟».

عبدی در ادامه نوشت:«بنده هم می‌دانم که ارزیابی مردم نه فقط درباره مسئولان دولتی بلکه درباره خیلی چیزهای دیگر نیز منفی است».

این فعال اصلاح طلب نسبت به انتشار نظرسنجی درباره میزان محبوبیت روحانی اعتراض کرده و با ذکر موضوعاتی همچون روزه داری و حجاب، تلویحا به این مسئله تاکید کرده است که نظر مردم درباره موارد مذکور، منفی است.

در این باره چند نکته قابل ذکر است:

اول اینکه، نظرسنجی اخیر وزارت اطلاعات دولت آقای روحانی از محبوبیت ۷۶ درصدی آیت الله رئیسی حکایت می کند. که این مسئله نشانه رضایت مردم از رویکرد جدید قوه قضاییه است. همان رویکردی که اصلاج طلبان با آن مخالف هستند.

دوم اینکه، طبق نظرسنجی اخیر دانشگاه مریلند، ۵۹ درصد مردم معتقدند ایران باید از برجام خارج شود و ۷۵ درصد نیز معتقدند حتی اگر آمریکا قول دهد تحریم‌ها را تسهیل می‌کند، باز هم ایران نباید غنی‌سازی را متوقف کند. در این نظرسنجی برای اولین بار، حمایت از برجام به ۴۲ درصد کاهش یافته است. ۶۹ درصد به اینکه سایر اعضای برجام به تعهدات خود عمل کنند، اعتمادی ندارند که نسبت به نظرسنجی ۱۰ ماه قبل، ۳۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. نگرش منفی به آمریکا، به ۸۶ درصد رسیده است. طبق این نظرسنجی، محبوبیت روحانی شدیدا کاهش یافته و او بعد از سلیمانی، ظریف، رئیسی، قالیباف و احمدی‌نژاد، در جایگاه ششم قرار گرفته است.

سوم اینکه، عبدی، سال گذشته در یادداشتی تأمل برانگیز مدعی شد که آمار رانندگی در حال مستی در ایران از تمام کشورهایی که مشروب در آنها آزاد است هم بیشتر است! این آمار مجعول و بدون سند با واکنش منفی کارشناسان و افکارعمومی مواجه شد.

چهارم اینکه، این فعال اصلاح طلب در لفافه مدعی شده است که نظر مردم درباره مواردی از جمله روزه داری و حجاب منفی است. این در حالی است که از یکسو حضور مردم و به خصوص جوانان در مراسم های مذهبی از جمله مراسم های ماه رمضان، محرم، اربعین و...هر ساله نسبت به سال گذشته پرشورتر می شود و از سوی دیگر پروژه هایی از جمله «دختران انقلاب»! و «چهارشنبه های سفید» که دشمن سرمایه گذاری بزرگی بر روی آن انجام داده بود، با واکنش منفی بانوان کشورمان مواجه شد.

پنجم اینکه، عبدی پیش از این مدعی شده بود که باید مشروب خواری و استعمال مواد مخدر در کشور آزاد شود. طیف اصلاح طلب با دهن کجی به احکام اسلام و گردن کشی مقابل قانون، در یک «عقبگرد فاحش» و در یک «خودتحقیری حاد» مدعی است که باید مسیری را که کشورهای غرب و شرق طی کرده و به بن بست خورده‌اند را مجدداً طی کنیم!

** وقتی دست حامیان FATF از استنادات کارشناسی خالی است

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مجلس در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت:«باید اعتراف کرد که لوایح در ارتباط با FATF بی‌شک ضرر و زیان‌هایی برای کشور به همراه دارند ولی در این میان باید سود و زیان را کنار هم سنجید و سپس نتیجه‌گیری کرد. اگر سود و ضررهای لوایح در ارتباط با گروه ویژه اقدام مالی را در یک ترازو بگذاریم، صراحتا باید بگوییم که کفه ترازو به سمت نکات مثبت سنگین‌تر است».

حامیان FATF هیچ دلیل کارشناسی و فنی در دفاع از پیوستن به این سازمان بین دولتی ندارند. «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه پیش از این صراحتا اعلام کرده بود که «نه من و نه رئیس جمهور تضمین نمی دهیم که با تصویب لوایج مرتبط با FATF مشکلات کشور رفع شود».

FATF در گزارش رسمی صراحتا اعلام کرده است که یکی از اهداف اصلی این سازمان مسدود کردن مسیرهای دورزدن تحریم توسط ایران است.

به اذعان اندیشکده های غربی، اکنون تحریم ها به سقف خود رسیده است و بر همین اساس FATF ابزاری در دست آمریکا برای هوشمندسازی تحریم های ضدایرانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    90 20
    خدایا جواب افساد طلبان را زودتر بده.
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      44 6
      اصلاح طلبان تهوع آور/ نافی خدا، کدخدا باور!
    • بالابان IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      5 23
      16:49 خرتر از تو ندیدم
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      25 2
      نتیجه برجام شون دلار 12 هزار تومانی و گوشت 120 هزار تومانی و پراید 50 میلیونی شد بازهم خجالت نمی کشند !
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      3 1
      چو پیچیدصدای شغالان به دشت به چخ رفت نوای یلان صلح طلب
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      7 1
      18:59 .. البته منظور این دوستمون جریان فکری و سردمدارای اصلاح طلباست نه برخی مردم عادی.. شما ناراحت نباش حرفش کاملا با واقعیت های تاریخی سازگاری داره. مگه اینکه تاریخ رو ندونی.!!!!
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      3 2
      تک تکتون رو به یه مشک می بندیم و حواله کدخداتون می کنیم.. می گید نه جرات دارید برید سمت برجام موشکی و منطقه ای.. نسلتون منقرض می شه.. امتحان کنین.. ما که منتظریم..
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      4 1
      18:59 خب اگه می تونی عکس این چیزی که دوستمون گفته رو ثابت کن.. :))))))))))) ولی زیاد وقت نزار، چون نمی تونی..
    • SE ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      5 2
      اصلاح طلبان قاجار صفت
  • ادهمی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    56 20
    این الاغها اصلاح طلبان عراق را ندیدند اول موشک و سلاحهای آنها را از بین بردند بعد حمله کردن نفهمی تا کجا.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    41 2
    اگر یک رفراندوم حجاب بگذارند و اکثریت به حجاب رای بدهند شما بی حجابها با این شرط موافقید؟ یا...
    • احمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      25 2
      جه حرفها؟ مگه نتیجه انتخابات سال 88 رو قبول کردند؟ مگه همکارانشون در عراق و ونزوئلا و بولیوی و اوکراین و مصر نتیجه انتخابات رو قبول کردند؟ اینا رفراندوم می خوان که بهانه باشه برای هرج و مرج. وگرنه میشه نظر سنجی کرد و نظر مردم رو درباره مسائل مختلف فهمید. درمورد حمایت از نظام جمهوری اسلامی هم که راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم سراسریه که هر سال برگزار میشه. آیا دهنشون بسته میشه؟!
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      15 3
      مگر حکم خدا را و قرآن را به رای و رفراندوم مردم می گذارند؟!!!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    32 3
    چنانچه از پشت پرده برجام بگویند خواهند گفت که برجام‌ شروع اش برای چه بود برجام کلید خورد که جبهه ی مقاومت تخریب گردد هماهنگی که برجام ایجاد کرده بود از فشار تحریمها برای پله پله برطرف کردن نقاط قوت جبهه مقاومت و تضعیف این جبهه بود قبل از برجام‌ همین مهملات دور کردن سایه جنگ و کوچک شدن سفره مردم را برای نامدیریتی خود علم کردند برجام تحمیل کردید سفره مردم کوچکتر گردید و سایه جنگ تخیلی همچنان پابرجاست دوباره سواستفاده از کوچک تر شدن سفره مردم وسایه تخیلی جنگ ،، زمینه ساز تحمیل برجام موشکی وبعد از ان برجام منطقه ای و حقوق بشری به سبک غربی و دوباره بردن زیر سلطه کشور ... چرا حقیقت را بیان نمیکنید اینکه کشور دچار اینچنین گشته،، بی تدبیری و تزریق نا امیدی با مهملات جریان واداده به غرب میباشد سفره کوچک مردم را اختلاس های سنگین و پی درپی حقوق های نجومی رانت خواری، اقازاده گری ،قاچاق بی رویه دختران مظلوم وزیر وبی لیاقتی در امور اجرایی و نامدیریتی جریان لیبرال اصلاحات به کشور تحمیل کرده است .
  • DE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    31 3
    یه مشت بیدین و بیوطن که عاشق مزدوری و نوکری شیطان بزرگ هستند شدند اصلاح طلب!مردم رو بسمت بیدینی و وطن فروشی سوق میدن.خدایا خودت دشمنانت رو و دشمنان کشور شیعه امام زمانت رو نابود کن.آمین
    • ایرانی الاصل IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      5 29
      ازاون پرچمت معلومه که تو بیگانه ای یا دیگران. تومزدوری یا دیگران توبیدین و بیوطنی یا دیگران
    • DE ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      23 3
      17:26 چرت نگو شاید یه وطن پرست در آلمان باشه فرافکنی ممنوع!
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    17 1
    آرامش و خداپرستی. انصاف با همنوع، حجاب و حیا و دعا و روزه در همه ادیان هست. همه مردم جهان قلبا دوست دارند اینها را
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    21 2
    این معاویه صفتان دیگه کی اند گرفتارشون شدیم هم در دین و ایمان مردم دخالت می کنن هم اقتصاد و امنیت کشور رو توی خطر میندازن.تا وقتی موشک داریم تهدیدهای امریکا دروغ و توخالی هست شما اصلاح طلبها دارین از دستورات رهبر سرپیچی می کنین که گفتن نه مذاکره موشکی می کنیم و نه جنگی اتفاق می افته.ادم باید خیلی نفهم و نادان و احمق باشه که بخواد سر موشک مذاکره کنه.
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      3 2
      این طرز بیان صحیح نیست.شما چرا اجازه میدین هر مطلبی منتشر بشه
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    3 11
    "آمار رانندگی در حال مستی در ایران از تمام کشورهایی که مشروب در آنها آزاد است هم بیشتر است!" مثلاً اگه توی این همه تصادف ایران 2 مورد رانندگی با مستی بوده توی کشورهای دیگه 1 مورد تصادف با مستی اتفاق می افته . در نتیجه آمارشون درسته لکن تصادف اونجا کمتره نه اینکه تعداد مشروب خور های ما بیشتر از اونهاست نه تصادف های ما بیشتر از تصادف های اونجاست
    • احمد IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      5 1
      منبع یکی از این آمارهای من درآوردی نشون ما بدید بد نیست. راه رافتن در حال مستی تو ایران ممنوعه، حکمش هم شلاقه، حالا شما می فرمایید رانندگی در حال مستی در ایران از کشورهایی مثل کشورهای آمریکای لاتین که بعضا اصلا رانندگی در حال مستی توش مجازه بیشتره؟ از کجا میارید از مزخرفات رو. آمدنیوز که درش گل گرفته شد.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    23 5
    مشرق لطفاً اینقدر حالمون رو از افکار و ایده های اصلاح طلب ها بهم نزن . کمتر گزارش اونها رو بنویس . والا بلا با آمریکا اگه جنگ هم بشه مذاکره نمیشه ، ولشون کن اینقدر بهشون بهاء نده
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    16 20
    اگر مردم موافق شما هستن پس چرا از رفراندوم میترسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      46 6
      شما قول میدید اگر بر خلاف نظر شما رای دادن ملت، رم نکنید و به سطل آشغالها حمله نکنید؟
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      27 3
      شک نکن رفراندم هم باشه اگر حیله نکنید مردم به حق و عدالت و سلامت خانواده و مبارزه با فحشا و بی عفتی و انصاف و مبارزه با فساد رای میدن
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      24 4
      رفراندوم رمز فتنه است مثل فتنه 88 کار احمقانه دولت است چقدر هزینه به بیت المال تحمیل خواهد کرد؟ برای هیچ وپوچ مثل برجام ودرواقع طرف می خواهد به تابوت برجام میخ بکوبد !!!!
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      7 3
      مردم انقلاب کردند ,رفراندم کردند؛مگه قراره هرروز رفراندوم بشه؟یا تو به اون رفراندوم پایبندی؟اگه دلشو داری انقلاب کن شهید شو؟!
    • بابک IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      1 1
      هرگز رفراندم نمیزارن چون نتیجه اش رو میدانند
  • ES ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    18 4
    آقای عبدی: شرم آور است. آیا با این حرفها می خواهید دشمنان را خوشحال و راضی کنید؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    17 5
    اصلا ارزش دارد حرفهای عبدی را بنویسی شما ها اینها را بزرگ می کنید
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 0
    کورش احمدی ...
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    14 3
    آقای عبدی امثال اینها مزدوران مواجب بگیر بیگانه میباشندوطن فروش بیمقدارامید اسرائیل وغرب هستند
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    14 2
    عبدی .فکر وعمل خودت را به مردم تعمیم نده.!!!
  • DE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    8 0
    اصلاح طلبان مدعی هستند که اگر مذاکرات موشکی و منطقه ای پذیرفته شود،نتیجه آن گشادی اقتصادی است کما اینکه پذیرفتن برجام نتیجه گشادی اقتصادی داشت و اقتصاد ما را گَل گشاد تر کرد. در غیر اینصورت تشدید تخریبها علیه انقلاب و اسلام از طرف ما در انتظارتان است!
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    8 2
    مردم ایران چندهزارنفرخیابون گرد و کوچه گرد و زنان خیابوتی نیستند مردم ایران میلیون ها زنه با حجاب شبای احیا و تظاهرات ها هستند اشتباه نگیر
  • DE ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    7 1
    عبدی: نظر مردم ایران درباره روزه‌داری و حجاب منفی است. مگه مردم ایران اصلاح طلبند ؟؟ پس چرا رای نمیارید و مانند کنه به این و اون میچسبید و سوار موج میشوید؟ شما مردگان سیا-30 بیشتر نیستید روزبروز دارید بیشتر ته میکشید.
  • GB ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    10 1
    این اصلاحطلبان برای تکمیل خیانت برجامی خود بملت ایران از هیچ کوششی دریغ نمینمایند.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    9 0
    آقای عبدی ! برجام موشکی یعنی وضعیت ما در زمان جنگ با عراق که حتی یه موشک هم واسه شلیک نداشتیم ! برجام موشکی میگه برد موشک های ما نهایتا تا 300 کیلومتر برسه ! یعنی علنی هر کس از راه برسه ما رو بمباران میکنه ما هم غیر از مردن کاری از دستمون بر نمیاد خداییش اول بفرمایین از این برجام چی نصیب ملت شد که الان دنبال برجام های بعدی هستین؟چرا عبرت نمیگیرین؟
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    8 1
    برنامه ای که برای لیبی انجام شد میخوان برای ایران اجرا کنن : اول هسته ای رو از بین بردن دوم برد موشک ها رو کم کردن سوم حمله اساسی کردن به لیبی :)
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    5 0
    یه مورد هم از سفره خالی وشکم گرسنه مردم که دراثر بیکاری وبی پولی بوجود اومده بگید مثل خاله زنکها همیشه دنبال حرفای حاشیه وبدردنخور بودید چون شکماتون سیره خبراز فقرا ندارید
  • نااشناس IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    5 2
    افتضاح طلب هابی خودمیکنند براملت نسخه بپیچند همان یک بار بابرجام کلی به مملکت ضربه زدندبس است انسان ازیک سوراخ دوبارگزیده نمیشود بنابراین لطف کنیدحالا که خیرازشما نمی رسد شرنرسانید
  • ایرانی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    11 0
    اصلاح طلبان خائن و نفوذی غلط اضافه میکنند ،چند بار با طناب پوسیده ی برجام و مذاکره به ته چاه برویم....عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.امام علی ع
  • حسن زبیدی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    4 0
    عباس عبدی همانند سیبی است که گندیده شده و وجود او خراب شدن بقیه سیب‌ها را در برخواهد داشت، این نوع افراد را باید در دریاچه نمک برای ابد بخوانند
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    3 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحَابِ الْفِيلِ ﴿۱﴾ مگر نديدى پروردگارت با پيلداران چه كرد (۱) أَلَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلٍ ﴿۲﴾ آيا نيرنگشان را بر باد نداد (۲) وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْرًا أَبَابِيلَ ﴿۳﴾ و بر سر آنها دسته دسته پرندگانى ا بابيل فرستاد (۳) تَرْمِيهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ ﴿۴﴾ [كه] بر آنان سنگهايى از گل [سخت] مى‏ افكندند (۴) فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَأْكُولٍ ﴿۵﴾ و [سرانجام خدا] آنان را مانند كاه جويده‏ شده گردانيد (۵)
  • موسوی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    7 0
    اصلاح طلبها بصورت واضح در لفافه اسم مردم گفتند دین را قبول ندارند. روزه و حجاب واجب دینی است. شورای نگهبان چطور این بی دین ها را برای مجلس تایید صلاحیت می کند؟؟؟ افسادطلبان مزدور! بزور مردم را به جهنم نبرید همانطور که مردم را بزور به بهشت نمی برید!!
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    2 0
    برجام هیچ دستاوردی نداشت
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    2 0
    مردم ایران مردمی متدین هستند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    1 0
    آقای عبدی چرا فکر می کنید با سکولاریسم میشه دل مردم رو به دست آورد؟ آیا بشار اسد و قذافی تونستن مشروعیت کسب کنن با این که هیچ تقیدی به مذهب نداشتن؟
  • خسرو IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    5 0
    انتظار دارید بعد از چهل سال ایران تسلیم شود شما یعنی سیاسی هستید چشم براه هستید ببینید چطور میشود از این فکر بروید بیرون من یک فرد عادی کشورم حاضرم جنگ شود اقتصاد ایران به بدترین مرحله برسد ولی زانو نزنیم
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      0 0
      آفرین بر غیرتت
  • محسن IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 0
    آقا نخوایم این بی بوته ها برای ما تصمیم بگیرن چکار کنیم خب برید کشور اونا با صلح و صفا کنار هم زندگی کنید گل بگید گل بشنوید اصلا به ترامپ هم بگید داداش
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 0
    واقعا شرم و لعنت خداوند بر کسانی که حاضرند ذره ای از سیستمهای موشکی دفاعی کشور عقب بنشینند. چنین کسانی صدها بار از منعقد کنندگان عهدنامه ترکمانچای پست ترند.
  • نرگس IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    2 0
    اصلا به هیچ عنوان درباره برجام موشکی فکر هم نکنید عمرا با هیچ کشوری وارد بحث نشوید
  • بانو ایرانی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    1 0
    شما از کی درمورد حجاب وروزه پرسیدی اقای وطن فروش بی دین ما نه حا ضریم بی حجاب بشیم نه دینمونو ونه کشورمون ونه مثل شما احمق ها شرافتمون بفروشیم۸
  • محمد IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    اگر قرار باشه هر چی اونا میگن سرش مذاکره کنیم. چرا انقلاب کردیم؟چرا خودمون قایم شدیم و چند میلیون ایرانی در جنگ ایران و عراق کشته شدند؟
  • علی IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    1 0
    اصلاح طلبا غلط زیادی کردن برای اینکه سفره مردم کوچیکتر نشه بهتره گم شن برن
  • gh IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    2 0
    ،ان شاا... امام زمان (عج)با ظهورشون این دولت پست غربی گرا رو از ریشه بخشکونه، بر پدر هر چی غرب گرای بیشرف لعنت
  • محمود IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    شمااصلاح طلباروملت توسطل اشغال تاریخ میریزند هرروزبه بهانه ای عزت ملت ایران روبفروش میذارین یک روزبه بهانه برجام یک روز به بهانه موشک وفردابه بهانه ای دیگر خداریشتونو خشک کنه
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    بیشترین خساراتی که برجام به ایران تحمیل کرد ظهور پدیده ای بنام دوقطبی بود عده ای با خیال واهی که چنانچه با امریکا ببندیم مشکلات حل خواهد شد اما حل مشکلات یک کشور برعهده مدیریت صحیح از منابع عظیم داخلی میباشد اینکه اینطور القا شود بستن با کدخدا همه کارها را درست خواهد کرد بطور قطع از نا امیدی و بی تدبیری سرچشمه میگیرد در تاریخ هفت الی بقولی ده هزار ساله ایران مگر کدخدایی وجود داشته است که ایران وایرانیان روی ان حساب باز کنند ایرانیان در تواریخ ارزشمند خود اکثرا روی داشته ها وتوان داخلی خود حساب باز کردند و اکثراً هم موفق بوده اند بجز مواقعی که سردمداران ایران اسیر توطعه قدرتهای خارجی و منافقین داخلی گشتند ایران تا مرز اشغال کامل پیشرفت و متاسفانه بصورت مستعمره گردید اما نگاه دومی هم وجود داشت که همان نگاه تا امروز ایران را روی پاهای خود با عظمت و استوار بدون اتکا به قدرتهای متجاوز خارجی سربلند ایستاده قرار داده است این نگاه متوجه داخل بدون وابستگی میباشد چنانچه یک مدیریت اجرایی قوی بدون ایجاد دوقطبی پدید آید خواهد توانست تفاوت طبقاتی شکل گرفته را ازبین ببرد کشور را در تمامی زمینهای موجود خودکفا و از اقتصاد اسیب پذیر تک محصولی فروش نفت خام جلوگیری نماید و زمینه یک اقتصادپویا واستوار را رقم بزند البته باید دوقطبی موجود از بین برود و ملت و دولتمردان تشخیص بدهند که فقط و فقط روی داشته های مطمئن داخلی خود حساب باز کنیم و اتحاد تنها را حل موجود میباشد . علی برکت ا...
  • حسین IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    2 0
    باسلام،وقتی نظر هموطن هامو خوندم شاد شدم ،به اینکه چقدر مردم عزیزمون بصیرت پیدا کردند.حتی بیسوادترین شخص هم میدونه که موشک یعنی امنیت برای وطن.حالا اگر کسی تحریمهارو بهونه کرد و فکر کرد، در صورت برجام موشکی اقتصادمون حل میشه مانند رئیس جمهور عزیزمون است که ۶ ساله فکر میکنه کلید مشکلات ، همون برجامی که مملکتو گرفتار و معطل کرد.
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    با کمک دلسوزان اقتصاد کشوررفته رفته باثبات وخود کفا میشود
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    آقای عبدی کافر همه را به کیش خود پندارد
  • نصر NL ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    امثال عبدی نشان میدهند که از روز اول هم نه دیندار بوده اند و نه انقلابی.انها نفوذی های ساواک و سازمانهای جاسوسی در نهاده های انقلاب بوده اند برای ترور و کشتن نیروهای انقلاب وباز گذاشتن دست بیگانگان در امور کشور.
  • محسن IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    دشمنان انقلاب احمقند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس