کد خبر 292475
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

دبیر فدراسیون والیبال گفت: با کوواچ برای هدایت تیم ملی ایران به توافق نهایی رسیده‌ایم، اما قراردادی امضا نشده است.

به گزارش مشرق، محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال درمورد انتخاب اسلوبادان کوواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران به فارس اظهار داشت: توافقات نهایی با کوواچ حاصل شده، اما تا وقتی که قراردادی امضا نشود نمی‌توان گفت وی سرمربی تیم ملی است. با برناردی هم توافق کرده بودیم، اما دیدم که لحظه آخر قرارداد امضا نشد.

وی ادامه داد: بهتر است رسانه‌ها عجله نکنند و تا امضای قرارداد صبر کنند. توافقات نهایی شده و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. وی اعلام کرده که به ایران می‌آید و شرایط را قبول دارد، اما بازهم باید منتظر باشیم که قرارداد امضا شود.

دبیر فدراسیون والیبال درمورد رزومه مربیگری کوواچ خاطرنشان کرد: در دوران بازیگری طلا و برنز المپیک دارد و کاپیتان تیم والیبال صربستان بوده است. حدود 5-6 سال است که وارد عرصه مربیگری شده است.

وی افزود: دو سال به عنوان بهترین مربی لیگ ایتالیا انتخاب شده است. دو سال هم بهترین مربی لیگ صربستان شده  و حالا هم در تیم پروجای ایتالیا فعالیت می‌کند. اوضاع خوبی دارد و قرار است به زودی تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تا قبل از آمدن وی مربیان ایرانی تیم ملی را آماده خواهند کرد؛ البته گزینه‌هایی هم هستند که مورد تایید کوواچ باشند و ممکن است آنها کار را در دست بگیرند. قرار نیست بانیولی دستیار وی باشد و بدون شک با افرادی که ما معرفی خواهیم کرد کار می‌کند؛ البته ممکن است چند نفر را هم با خود به ایران بیاورد.

کوواچ شاید امروز سرمربی تیم ملی شود

به گزارش مشرق، تسنیم هم در خبری به نقل از روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت از سپردن هدایت تیم ملی والیبال ایران به بازیکن پیشین تیم ملی صربستان و پگاه ارومیه خبر داد. این روزنامه در مطلبی ضمن تشکر از زحمات اسلوبودان کوواچ به عنوان سرمربی تیم "سر سیفتی پروجا" کارها و اقدامات این مربی را در پروجا، فراموش نشدنی خواند.

کوواچ در سال 2004 برای تیم پگاه ارومیه در لیگ برتر ایران بازی می‌کرد و مدال برنز المپیک 1996 آتلانتا و مدال طلای المپیک 2000 سیدنی را هم با تیم ملی یوگسلاوی کسب کرده است. اسلوبودان کوواچ که به «بوبان» معروف است سابقه بازی در باشگاه‌های صربستان و ایتالیا را در پست دریافت‌کننده دارد. 

تیم پروجا در حال حاضر با 15 پیروزی، 5 شکست و 42 امتیاز،‌ تیم سوم جدول رده‌بندی سری A1 ایتالیاست. تیم‌های لوبه بانکا و کوپرا پیاچنزا با 52 و 51 امتیاز بالاتر از شاگردان کوواچ قرار دارند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    این بود سرمربی تراز اولی که میگفتین آقای داورزنی!!!؟؟؟؟ انصافا ، خداوکیلی این آدم شایستگی سرمربیگری تیم بزرگی مثل ایران رو داره؟؟؟؟ خب اگه میخواستین چنین مربی سطح پایینی رو بیارین چرا انقدر لفتش دادین؟؟؟ خب اگه قراره تیم ملی کشور ما به عنوان موش آزمایشگاهی مربی جوانی مثل ایشون بشه چرا کار رو ندیم به مربیان شایسته داخلی!!؟؟ بنده به شخصه به عنوان یه آدم بیسواد معتقدم که شما با این انتخابتون یک دوره افول رو در این تیم نو پا کلید زدین و خواهید دید که این آقا همه زحمات آقای ولاسکو را به باد فنا خواهد داد!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس