کد خبر 291703
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

لیبروی تیم والیبال کاله آمل گفت: در شرایط کنونی هیچ تصمیمی‌ برای بازگشت به تیم ملی ندارم.

به گزارش مشرق، فرهاد ظریف درمورد شکست 3 بر صفر برابر شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خیلی بد بازی کردیم و شرایط خوبی نداشتیم. در هیچ بخشی عملکرد خوبی نداشتیم و ارومیه برتر از ما بود. این اتفاقات سالی یک بار برای هر تیمی ایجاد می‌شود که البته خوشبختانه جای جبران داریم.

وی ادامه داد: شکست ما برابر ارومیه یک اتفاق بود. بدون شک در بازی دوم متفاوت خواهیم بود و می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم. در این فصل دومین بار است که اینگونه بد بازی می‌کنیم؛ دفعه اول مقابل مشهد بود و بار دوم مقابل ارومیه بود.

لیبروی تیم والیبال کاله آمل خاطرنشان کرد: ارومیه در دور رفت و برگشت مقابل ما بازنده شده بودند و پس از اینکه در گیم اول روز گذشته ما را شکست دادند به این نتیجه رسیدند که می‌توانند پیروز شوند و با فشاری که وارد کردند به هدف خود هم رسیدند.

ظریف درمورد متحول شدن تیم ارومیه تصریح کرد: نتایجی که ارومیه ابتدای فصل می‌گرفت غیر طبیعی بود، نه نتایجی که اخیراً کسب می‌کند. باتوجه به اینکه ارومیه پس از متین پرهزینه‌ترین تیم لیگ امسال باشد توقع می‌رفت از ابتدا اینگونه باشد.

وی درمورد انتخاب به عنوان مرد اخلاق ورزش ایران در همایش فرزندان آفتاب،گفت: کارشناسان به من لطف داشتند و باید بگویم بهترین جایزه دوران ورزشی‌ام را گرفتم. با این انتخاب بار سنگینی به دوش من گذاشته شد که امیدوارم بتوانم از عهده آن برآیم و لایقش باشم.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال درمورد احتمال بازگشتش به تیم ملی، تصریح کرد: فعلا فقط به تیم کاله فکر می‌کنم و بعید می‌دانم اتفاق خاصی رخ دهد. زمانی که موضوع برناردی جدی بود از طرف فدراسیون درخواست کردند که بازگردم؛ در همان زمان هم اعلام کردم که با برناردی صحبت می‌کنم و شرایطم را برایش توضیح می‌دهم تا فکر نکنند با تیم ملی مشکل دارم. در حال حاضر هم هیچ تصمیمی برای بازگشت به تیم ملی ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس