کد خبر 1598474
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
ناصر کریمان

«ناصر کریمان» جایگزین «محمدحسام‌پور» در حوزه معاونت نظارت و پایش سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر(ساترا) شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - «ناصر کریمان» جایگزین «محمدحسام‌پور» در حوزه معاونت نظارت و پایش سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر(ساترا) شد.

کریمان قبل از انتصاب در این سمت، به عنوان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در دهه نود شناخته می‌شود. او از اسفند ۱۳۹۳ تا خرداد ۱۳۹۸ با این عنوان در شبکه سوم فعالیت کرده است.

در دوره فعالیت‌های او در شبکه سوم سیما این شبکه با شیب تندی به یکی از شبکه‌های سلبریتی‌ محور سیما تبدیل شد و پس از انتصاب علی فروغی او برای ایجاد یک موازنه در این شبکه محمدرضا نجارزاده را جایگزین او کرد.

بیشتر بخوانید :

نگاهی به عملکرد ساترا / بازنشسته‌ها چگونه به پاشنه آشیل ساترا تبدیل شدند؟

حسام‌پور معاون سابق نظارت و پایش ساترا از ابتدای بهمن ۱۴۰۰ طی حکمی توسط سید صادق امامیان منصوب شد. پس از رفتن تیم امامیان به موسسه اندیشه حکمرانی شریف، حسام پور در این مقام ابقا شد اما حوزه پایش و پالایش در شبکه نمایش خانگی با چالش‌های جدی مواجه بود و البته حسام‌پور چهره تصمیم‌گیر و قاطعی در این سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیرمحسوب نمی‌شود حالا با انتصابکریمان نگرانی‌ها حوزه نظارت در ساترا تشدید شده است.

ارتباط نزدیک و صمیمی او با برنامه سازانی که سابقا در شبکه سوم سیما فعالیت می کردند و هم اکنون در فیلم‌نت و فیلیمو مشغول به کار هستند، این نگرانی را پدیدآورده که حوزه نظارت تحت الشعاع موضوعات دیگر قرار نگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 0
    بیچاره جوانان مردم که باید قربانی این بده بستان های سیستمی بشن. فردی که شبکه ۳ رو بگند کشیده چرا باید ترفیع بگیره؟
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    1 0
    خوب لطف کنید جلوی انتصابش را بگیرید ممنون
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    0 0
    سلام ممنون از گزارش خوبتان اما مگر قحط الرجال است؟؟ چه کسی شرایط انتصابات را تعیین میکند؟؟ این موضوع شوخی بردار نیست لطفا در این مسیر جدی تر از همیشه یافته ها را انتشار دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس