کد خبر 287887
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

مربی آرژانتینی تیم والیبال فنرباغچه ترکیه در حالی دست رد به سینه فدراسیون والیبال ایران زد که یک آرژانتینی دیگر در لیست انتظار داورزنی قرار دارد.

به گزارش مشرق، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت: دانیل کاستلانی،‌ سرمربی آرژانتینی و 53 ساله تیم فنرباغچه ترکیه، دعوت تیم فدراسیون والیبال ایران برای هدایت تیم ملی را قبول نکرد.

فدراسیون والیبال ایران که پس از قطع همکاری ولاسکو به دنبال گزینه‌های بزرگ و کارآمد بین‌المللی برای جایگزینی این مربی است، به دانیل کاستلانی سرمربی پیشین تیم‌های ملی لهستان و فنلاند برای قبول هدایت تیم ملی پیشنهاد داد که مورد قبول او قرار نگرفت. کاستلانی یک سال باقی مانده از قراردادش با فنرباغچه را دلیل اصلی رد پیشنهاد ایران بیان کرده است. 

در این حال، فدراسیون والیبال ایران همچنان در حال مذاکره با لورنزو برناردی است. اگر این گفت‌وگوها به نتیجه نرسید، فدراسیون با رائول لوزانو،‌ دیگر مربی آرژانتینی که سابقه هدایت تیم ملی لهستان و آلمان را نیز بر عهده داشته ، وارد مذاکره می‌شود. لوزانو در تابستان سال جاری و پیش از آغاز لیگ برتر والیبال برای قبول هدایت تیم شهرداری ارومیه یا متین ورامین به ایران هم آمد و با ولاسکو،‌ هم‌وطن خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    توهین به مسی عاقبت همینه ولاسکوی آرژانتینی رفت و به شدت آرژانتینی ها از ایران منتفر شدن فدراسیون جهانی هم که کلی آرژانتینی داره از ایران متنفر شده
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    بابا بازم گلی به معرفت اینها اینها چون با باشگاه هاشون قرار داد دارن از لحاظ قانونی واخلاقی خودشونو ملتزم میدونن تادر کنار تیمهای خودشون باشن اونوقت این ولاسکو با اینکه باما قرارداد داشت اینطور مارو تحت فشار قرار داد تا به کشور خودش بره ودست مارو تو حنا بزاره
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    بابا ول کن تو هم !!! این مزخرفات یعنی چه ؟!! مسی چی ؟! کشک چی ؟! پشم چی ؟! دنیای حرفه ای ورزش را نمی شناسی ؟! این حرفها ، هر تُن آن یک سِنت هم خریدار نداره !!! پذیرش مربیگری در ایران دارای شرایط و موقعیت خاص خودش است : اولأ جگر شیر میخواهد پا جای پای خولیو ولاسکو گذاشتن و ادامه راه او و برآوردن خواست و توقعات مردم و حفظ جایگاه فعلی تیم ملی والیبال ایران ..... دومأ شرایط زندگی و رفتار های فردی و اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران که هر مربی و خانواده او باید ملزم به تعامل و اجرای آن باشند ..... پذیرش این واقعیات کار هر کسی نیست ! خولیو ولاسکو و همسر متین او ...در این رابطه یک نعمت و یک پدیده استثنائی بودند برای والیبال ما ! فراموش کرده اید که همسر خارجی مربی مثلأ ایرانی تیم ملی فوتبال کشور ، حاضر به حضور و زندگی در ایران نبود !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس