کد خبر 291660
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

کاپیتان تیم والیبال کاله گفت: برای صدا و سیما متاسفم که دیدارهای باکیفیت و حساس لیگ را پخش نکرد.

به گزارش مشرق، عادل غلامی در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری ارومیه در بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گفت: تمام فاکتورهای تیم حریف بر ما برتری داشت و حرفی برای گفتن وجود ندارد. از اواسط ست اول بازی را رها کردیم و از جریان بازی خارج شدیم. انتظار چنین رقابتی را نداشتیم و خیلی بد بودیم و در مقابل، تیم شهرداری ارومیه عالی بود.

کاپیتان کاله ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه بعد از شکست دادن باریج اسانس در پلی آف لیگ، بسیار بهتر و جنگنده‌تر ظاهر شد. امیدوارم در بازی دوم بهتر ظاهر شویم و سرنوشت بازی را خودمان تعیین کنیم.

غلامی عنوان کرد: برای صداوسیما متاسفم که دیدارهایی با چنین کیفیت و حساسیتی را پخش نکرد. امیدوارم مسابقات بعدی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال پخش شود. صدا و سیما بدترین فوتبال‌ها را پخش می‌کند اما برای والیبالی که چندین میلیارد تومان برای تیم‌های برتر هزینه دارد،‌ ارزشی قائل نیست. صداوسیما بازی آرژانتین و رومانی را که ربطی به ما ندارد پخش می‌کند اما به والیبال اهمیت نمی‌دهد.

بازی دوم دو تیم کاله و شهرداری ارومیه، فردا یکشنبه در سالن آزادی برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    صدا و سیمای میلی است دیگر
  • امید ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    با توجه به شناخت والیبال ایران در سطح جهانی امید است صدا وسیما از طریق پخش چنین بازیهای در این مراحل به سلایق بینندگان خود احترام بگذارد
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    من هم خیلی از این مشکل ناراحتم
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    من هم برای تهرانی های عقده ای متاسفم که صرف اینکه تیمی از شهرشون به نیمه نهایی راه پیدا نکرده بازیها رو پخش نکردن
  • رضا ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 0
    این تقصیر مردم ماست از بس اس اس و پرس می کنند . همین فوتبالیست ها هستند که آبروی ایران رو بردند و امثال فردوسی پور و دایی و غیره فکر می کنند همه براشون می میرنند این امثال غلامی و محمد موسوی بودند که تونستند تو ایتالیا پدر ایتالیا و تو ژاپن پدر آمریکارو در بیارند ولی فوتبالیست ها فقط بلند از گینه و لبنان ببازند
  • محسن ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    متاسفانه هميشه صداوسيما كارش همينه به هيچ ورزشي اهميت نميده بجز فوتبال . واليبال كه جهاني شده ازورزشهاي گروهي كشورمان بجاي حمايت ووقت گذاشتن براي اين رشته .فقط كارشان شده حمايت ازفوتبال متاسفانه وضعيت فوتبال را نيزداريم مي بينيم . خجالت داره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس