نجات 3 زن از میان دود و آتش، برخورد شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق، نجات انگشت پسربچه‌ای که روباه کنده بود، نجات دو فرد آويزان از پنجره توسط آتش‌نشانان، شکستن یخ آب سد جان یک نفر را گرفت و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



مرگ به‌خاطر فراموشی شماره 125

مرگ به‌خاطر فراموشی شماره 125/ دختر مقتول 3 قاتل پدرش را بخشیدزمانی که صاحبخانه قصد داشته با آتش‌نشانی تماس بگیرد شماره 125 را فراموش کرده و پس از تماس با 118 شماره آتش‌نشانی را گرفته که این موضوع سبب دیر اطلاع دادن حادثه به آتش‌نشانی شده است.

 

آتش‌نشانان پس از حضور در محل
به سرعت شعله‌های حریق را مهار و اطفا کردند، آتش‌نشانان ساعت 8 و 39 دقیقه شعله‌های آتش را به‌طور کامل خاموش کرده بودند اما در بررسی از کانون حریق که اتاق خواب این ساختمان بود مشاهده شد متأسفانه مرد 37 ساله به علت سوختگی شدید جان خود را از دست داده است.




نجات 3 زن از میان دود و آتش

مرگ به‌خاطر فراموشی شماره 125/ دختر مقتول 3 قاتل پدرش را بخشیدآتش سوزی یک دستگاه خودروی پژو 405 در پارکینگ ساختمان مسکونی دو طبقه، دود و آتش زیادی بر پا کرده بود و بر اثر دود شدیدی که طبقات ساختمان را فرا گرفته بود، همسایگان طبقه اول و دوم دچار شوک زدگی و ترس شده بودند.

در این عملیات آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول برق و گاز ساختمان را قطع کرده و با بکارگیری لوله های آبدهی مشغول مهار آتش سوزی در پارکینگ شدند و شعله های سرکش آتش را که از موتور خودروی سواری زبانه می کشید مهار و خاموش کردند.

گروهی دیگر از آتش نشانان نیز همزمان با رعایت نکات ایمنی و بستن دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شده و سه بانوی 23، 46 و 58 ساله را به پشت بام و سپس به مکان امن منتقل کردند.




برخورد شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق

یک دستگاه خودرو سواری هیوندا پس از انحراف از مسیر خود به شدت با تیر چراغ برق کنار خیابان برخورد کرده و تیر چراغ برق شکسته شده نیز بر روی یکدستگاه خودروی سمند پارک شده برخورد کرده و خسارت مالی بر جای گذاشته بود.
{$sepehr_album_9580}
برای دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید




 نجات انگشت پسربچه‌ای که روباه کنده بود

«دنی دلان» فقط 5 هفته سن داشت که روباه وارد خانه شان شد و تلاش کرد دنی را از خانه بیرون ببرد.

حوادث

وقتی مادرش صدای جیغ و گریه پسر کوچولویش را شنید، سراغ او رفت و با دنبال کردن رد خون، نزدیک در خانه روباه را دید که دارد دنی را بیرون می برد. او آن قدر به روباه لگد زد تا پسر کوچولویش را ول کند.

بعد هم دنی را در حالی به بیمارستان می برند که انگشتش فقط با یک خرده پوست روی دستش چسبیده بود و پشت دستش آویزان بود. پزشکان در یک عمل 5 ساعته موفق شدند انگشت او را نجات دهند.

برای دیدن تمامی عکس‌ها همچنین متن کامل خبر اینجا کلیک کنید




نجات دو فرد آويزان از پنجره توسط آتش‌نشانان

ساکنان برج الوند واقع در مرزداران با سامانه 125 تماس گرفتند و گزارش دادند دود غلیظ و حرارت زیاد در طبقات سوم و چهارم برج دیده و احساس می‌شود. به این ترتیب آتش‌نشانان چهار ایستگاه به همراه یک گروه نجات همراه دو دستگاه خودرو نردبان‌دار، دو دستگاه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی و تشک نجات به محل حادثه رفتند.
{$sepehr_album_9583}
برای دیدن تمامی عکس‌ها همچنین متن کامل خبر اینجا کلیک کنید




شکستن یخ آب سد جان یک نفر را گرفت

مرگ به‌خاطر فراموشی شماره 125/ دختر مقتول 3 قاتل پدرش را بخشیدحوالی ظهر دیروز سه نفر از جمله دو زن و مرد جوان و یک نوجوان 12 ساله مشغول سر خوردن روی یخ بودند که یخ پشت سد شکسته و هر سه نفر به داخل آب فرو می‌روند.



به گفته مدیر کنترل هماهنگی و عملیات سازمان امداد و نجات بلافاصله 7 امدادگر و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که دو نفر را نجات دادند اما مرد 37 ساله جان خود را از دست داد.




دستگیری 63سارق و خرده‌فروش موادمخدر

در راستای اجرای طرح امنیت محله، مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، پیشگیری و کاهش جرایم عمومی و پاکسازی مناطق آلوده ماموران این نیرو موفق شدند 62 سارق‌، توزیع‌کننده مواد مخدر و معتاد پرخطر را دستگیر کنند.



دستگیری 26 عضو مافیا در آمریکا و ایتالیا

مرگ به‌خاطر فراموشی شماره 125/ دختر مقتول 3 قاتل پدرش را بخشیدکشف و خنثی کردن عملیات‌های گروه‌های مافیایی در زمینه قاچاق موادمخدر و اسلحه از آمریکای جنوبی به سمت ایتالیا را هدف قرار داده بود.



در حال حاضر اعضای اصلی دو گروه بزرگ مافیا با نام‌های «گامبینو» و «درانگتا» دستگیر شده‌اند. این دو گروه قصد ارسال محموله‌ای شامل صدها تن موادمخدر از جمله کوکائین، ماری‌جوانا و هروئین جاسازی شده در پوسته‌های نارگیل و آناناس را به سراسر دنیا داشته‌اند.




بازی مرگبار کودک با اسلحه پدر

مرگ به‌خاطر فراموشی شماره 125/ دختر مقتول 3 قاتل پدرش را بخشیدبنابر اعلام پلیس ترکیه، ظاهرا پدر این کودک پس از استفاده از اسلحه‌اش آن را زیر تختخواب پنهان کرده اما فرزندش در حین بازی، تفنگ را پیدا می‌کند.



کودک چندین گلوله شلیک کرده و یکی از گلوله‌ها به مادربزرگ این کودک برخورد کرد و پیرزن بیچاره در دم جان باخت.





قتل فجيع نوعروس به دست شوهر افغاني

تحقيقات قضايي که در منزل محل وقوع جنايت آغاز شده بود نشان داد جسد، مربوط به نوعروسي ۱۹ساله است که به تازگي زندگي خود را با جوان افغاني آغاز کرده بود. آثار چند ضربه چاقو درحالي روي بدن مقتول ديده مي شد که عامل جنايت سر اورا به طور کامل بريده و متواري شده بود.

در ادامه بررسي ها مشخص شد زوج جوان منزل مذکور را به تازگي اجاره کرده بودند اين درحالي بود که کارد خون آلود آشپزخانه نيز در کنار جسد قرار داشت و تازه داماد هم از محل گريخته بود.




تائید مرگ 2 تن در برف شمال

با گذشت حدود یک هفته از پایان بحران برفی در دو استان گیلان و مازندران، منابع رسمی و قانونی از کشف دست‌کم دو جسد که به علت مشخص یخ‌زدگی و بارش برف جان خود را از دست داده‌اند، خبر می‌دهند.

حوادث

حوادث

پزشکی قانونی استان مازندران با تائید علت مرگ یک تن در جریان بارش‌های برف اعلام کرد: جسد زنی 28 ساله به نام «زینب – ز» در منطقه کریم‌آباد تنکابن کشف شد که با توجه به شواهد موجود، عدم شکایت خانواده و دستور قاضی بدون انجام کالبد شکافی، جواز دفن وی صادر شد.




دختر مقتول 3 قاتل پدرش را بخشید

مرگ به‌خاطر فراموشی شماره 125/ دختر مقتول 3 قاتل پدرش را بخشیدچند سال پیش فردی با نام فرزین به وسیله 3 نفر در باغی مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید. این 3 نفر بعد از کشتن مقتول مقدار زیادی اسید بروی جسد وی به منظور از بین بردن جسد ریختند.



با اعتراف هرسه متهم به قتل پرونده به شعبه71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و بعد از اینکه متهمان جزییات قتل را به طور کامل توضیح دادند و دفاعیات خود را مطرح کردند با توجه به درخواست دختر مقتول رای بر قصاص هر سه متهم صادر شد زیرا قضات عمل هر سه متهم را کشنده تشخیص دادند. هشت‌سال بعد از این حادثه و در حالی‌که حکم قصاص تایید شده و به مرحله اجرا رسیده و سه‌متهم در انتظار طناب دار بودند تنها دختر مقتول به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران رفت و در برابر قاضی این شعبه رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام کرد. به این ترتیب سه متهم از قصاص دور شدند و منتظر محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    خدا مرگم بده
  • مهدی تابنده ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    فقط راجع به تیتر آخرتون... خاک بر سر این دختر که اجازه داد این سه حیوان دوباره به زندگی برگردند... و لیاقت خودش و پدرش مرگی چنین فجیع است... گذشت باید در قتل غیر عمد باشد نه در قتل عمد... سه نفر حیوان که به راحتی انسانی را می کشند و روی او اسید می باشد آنقدر قساوت قلب دارند که دیگر هیچ راه بازگشتی برای انها به جامعه وجود نباید داشته باشد... متاسفم که فرهنگسازان ما اینقدر نادانند که چنین اقدام احمقانه ای را تکریم می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس