سقوط از باباموسی، دستگیری پسران شرور در کوچه بن بست، سناریوی زوج معتاد برای قتل والدین، دستگیری فروشنده گوشت گراز و... بخشی از مهمترین حوادث امروز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



سقوط از باباموسی

سقوط کوهنورد بجنوردی از ارتفاعات باباموسی بجنورد، باعث آسیب دیدگی این کوهنورد حدوداً پنجاه ساله از ناحیه سر و پا شد.
{$sepehr_album_10733}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید

در این حادثه کوهنورد آسیب دیده به کمک امدادگران آتش نشانی ،هلال احمر و کوهنوردان حاضر در صحنه بعد از تمهیدات ایمنی (بسکت کردن)به پایین کوه منتقل و به مراکز درمانی انتقال داده شد.

برای مشاهده متن کامل خبر و دیدن تمامی تصاویر اینجا کلیک کنید


دستگیری پسران شرور در کوچه بن بست

حوادثپسرانی که با بستن راه خودرو‌های مدل بالا با تهدید قمه و ضرب و شتم از رانندگان زورگیری می‌کردند، توسط پلیس در کوچه بن بست دستگیر شدند.

سرگرد دلاور القاصی مهر رییس کلانتری 161 ابوذر گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که به چندین مورد زورگیری از رانندگان اعتراف کردند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سناریوی زوج معتاد برای قتل والدین

حوادثپسر معتاد که برای تصاحب اموال پدرش نقشه قتل پدر و مادرش را با همدستی همسر خود اجرا کرده بود قبل از اجرای سناریوی قتل مادر زنش شناسایی و دستگیر شد.

پلیس در بررسی‌ها متوجه شد قاتل یا قاتلین به راحتی وارد خانه شده‌اند. با این سرنخ و چند سرنخ دیگر پرده از این راز برداشته شد و پسر و عروس این خانواده به عنوان قاتل مشخص شدند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری فروشنده گوشت گراز

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان از دستگیری یک باند شکار غیر قانونی که اقدام به فروش گوشت خوک وحشی به رستورانها می کردند خبر داد.

حوادث

محیط بانان در بررسی محدوده انتشار صدای شلیک گلوله، متوجه حضور ۴ فرد مشکوک، به همراه دو دستگاه خودرو و یک قبضه اسلحه شده و جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شدند.

حوادث

در جریان بازرسی از خودروی توقیف شده لاشه ۲ گراز وحشی، یک تیغه چاقوی سلاخی و مقداری ادوات شکار کشف و ضبط و ۳ نفر متهم در این زمینه بازداشت شدند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فروشنده چشم شیطان بازداشت شد

دو مرد شیاد که با فروش مجسمه‌های بدلی و سنگ موسوم به چشم شیطان از مردم کلاهبرداری می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر در غرب استان تهران دستگیر شدند.

حوادث

چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر از دو مرد به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

با تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد و چند روز پیش ماموران اطلاع یافتند، متهمان فراری فرد دیگری را به دام انداخته و قصد کلاهبرداری از او را دارند که با اعزام به محل قرارشان در یکی از محله های شهرستان اسلامشهر موفق به دستگیری متهمان شدند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


راه بی بازگشت

رئیس اورژانس کشور از مصدومیت 9 هزار و 800 ایرانی در چهارشنبه آخر سال طی 5 سال گذشته خبر داد.

حوادث

هشدار!!! این خبر دارای تصاویر دلخراشی می‌باشد

با توجه به هشدار فوق برای خواندن متن کامل خبر همچنین مشاهده تمامی تصاویر اینجا کلیک کنید


چاقوکشی در اورژانس بیمارستان

حوادثرئیس کلانتری 151 یافت‌آباد از دستگیری 9 نفر در پی نزاع دسته‌جمعی در اورژانس بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر داد.

ساعت 21:20 روز شانزدهم اسفند ماه ماموران کلانتری 151 یافت‌آباد از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان نزاع و درگیری دست‌جمعی و چاقوکشی در مقابل بیمارستان شهدای یافت‌آباد قرار گرفتند. بلافاصله اکیپی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شد که ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند که سه نفر به نام‌های «بهزاد» (20 ساله)، «سامان» (22ساله) و «رامین» (20 ساله) از چند ناحیه از بدن به شدت مجروح شده و در بخش اورژانس بیمارستان مذکور بستری هستند.

در همین حین 9 نفر برای به قتل رساندن دوتن از این مسدومین به سمت بیمارستان حمله ور شدند که دستگیر شدند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زورگیری خشن از رانندگان آژانس

حوادثدو زورگیر جوان که با پرداخت مبالغ بالا خودروهای مسافربری در مشهد را برای زورگیری طعمه می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

با وصول پرونده‌ای به پلیس آگاهی مبنی بر زورگیری از راننده خودروهای مسافربری و آژانس در سطح شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از ماموران آگاهی قرار گرفت.

سارقان با دربست گرفتن خودروها به قیمت بالا راننده‌ها را به مناطق خلوت و حاشیه شهر کشانده و در فرصت مناسب وجوه نقد و اشیاء گران‌بهای آنها را به سرقت می‌بردند.

پرونده چهره فرضی یکی از سارقان به نام جلال ترسیم و مورد شناسایی قرار گرفت که ماموران مبارزه با سرقت با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار وی را شناسایی و مخفیگاهش را زیر نظر قرار دادند و با کنترل نامحسوس مکان مورد نظر توانستند متهم را دستگیر کنند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف آجیل‌های تریاکی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بسته های تریاک جاسازی شده داخل آجیل خبر داد.

حوادث

روز گذشته(شنبه) در پی تماس یکی از مسوولان حراست پست مرکزی استان با پلیس 110، اعلام شد شخصی قصد انتقال بیش از 9 کیلوگرم آجیل به کشور انگلستان داشته که درون برخی پسته ها، بسته های مشکوک به تریاک جاسازی شده است.

به گفته وی، بلافاصله ماموران کلانتری 25 به محل مورد نظر اعزام و پس از صحت موضوع متهم را دستگیر کردند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    عوضی ها...... باید...........باید.......... نباید.........نباید.........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس