زلزله 5 ریشتری در چهار استان غربی، قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر، تجاوز به دختر 4 ساله ایرانی در هند، نجات شبانه مسافران مینی‌بوس از چنگال مرگ و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:


از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 ساله

این زلزله ساعت 3 و 17 دقیقه و 33ثانیه در عرض شمالی 32.46 و طول شرقی 49.92 بوقوع پیوسته است.
محل وقوع زلزله در مرز استان های چهار محال و بختیاری ، خوزستان ، اصفهان و لرستان واقع شده است. این حادثه هیچ تلفات جانی نداشت.
تاکنون گزارشی از خسارات این زمین لرزه نسبتا شدید اعلام نشده است.



چهارم دیماه امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی گلستان با طرح شکایتی مدعی شد، پسرم به نام حسین دیروز برای خرید گوسفند با خودروی نیسان خود از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت کشف جسد مردی داخل یک خودروی نیسان در یکی از روستاهای گلستان به پلیس اطلاع داده شد.

متهم به قتل پس از بازداشت در اعترافاتی مدعی شد: تصمیم گرفتم چکی که به حسین دادم را از او پس بگیرم به همین خاطر به بهانه پرداخت بدهی اش او را به یک دامداری در شهر کشانده و پس از گرفتن چک پسر جوان را به ضربه های تبر به قتل رساندم بعد هم جسدش را با خودرو در حوالی یکی از روستاها رها کردم.



از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهساعت 10:40 روز سه‌شنبه وقوع یک مورد حادثه کشف جسد پیرمردی در خانه مسکونی‌اش به سامانه 125 مشهد اطلاع داده شد.

آثار و شواهد موجود در محل، از وقوع حریق در یکی از اتاق‌ها حکایت داشت. در بررسی بیشتر آتش‌نشانان مشخص شد که حریق در یکی از اتاق‌های این خانه رخ داده و این مرد مشغول اطفای آن شده است.

در تحقیقات بعدی مشخص شد انباشت گازها و دود ناشی از حریق، سبب خفگی و مرگ پس از اطفای آتش‌سوزی در خانه‌ شده است.



پلیس هند اعلام کرد که مردی را دستگیر کرده که متهم به تجاوز به دختر چهار ساله ایرانی است.

این دختر روز دوشنبه وقوع این حادثه را با مادرش در میان می گذارد و همین امر باعث می شود وی به پلیس شکایت کند.

به گفته پلیس، آنها توانستند در عملیات جستجویی، فورا این مرد را دستگیر کنند و این در حالی است که مرد با اطلاع از این شکایت قصد فرار داشته است.



از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 ساله

در پی شکایت دختر جوانی مبنی بر اخاذی از وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان ویزای دانشجویی و تحصیل در خارج از کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های لازم توانستند رد متهم را در فضای مجازی پیدا کرده و مردی 27 ساله به نام احمد را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

متهم ضمن اظهار ندامت به جرم خود اعتراف و متهم به همراه پرونده قضایی به دادگاه معرفی شد.


از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهدر پی شکایت دختری جوان مبنی بر اینکه صفحه‌ای جعلی به نام وی در وی‌چت، طراحی و عکس وی همراه با مطالبی خلاف واقع در دسترس عموم قرار گرفته است موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. با شناسایی فرد متخلف، مأموران پلیس فتا طی هماهنگی با مقام قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در منزل خود دستگیر کردند.



این فرد در اعترافات خود عنوان کرد در شرکتی که مشغول به کار بوده مرتکب چندین مورد تخلف شده بود که همکار او موضوع را متوجه شده و به مسئولان شرکت گزارش می‌دهد و همین امر باعث اخراج او از شرکت می‌شود و او نیز به همین دلیل برای انتقام جویی، عکس شاکی را تهیه و در وی‌چت، صفحه‌ای با نام و مشخصات وی، ایجاد و برای او مطالب خلاف واقع را به منظور هتک حیثیت او درج می‌کند.


برابر تماس تلفنی مسافران گرفتار با هلال احمر شبستر تیم‌های امداد و نجات پایگاه سفیدکمر شبستر به محل اعزام شدند.

با توجه به ضرورت امدادرسانی و نجات به موقع مسافران از چنگال برف و کولاک از جمعیت هلال احمراستان درخواست اعزام نیروی کمکی شد.

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 ساله

این مسافران توسط یک دستگاه خودروی آرگو و خودروهای امدادی به تبریز جهت اسکان و تغذیه به معاونت امداد و نجات انتقال داده شدند.




ساعت 17:30 شب گذشته واژگونی یک دستگاه پراید به ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه استان خوزستان اعلام شد.

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 ساله

در پی این حادثه متاسفانه 3 تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و 3 نفر دیگر نیز مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پراید اعلام شده است.



از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهعوامل حراست بیمارستان شهید بهشتی حین گشت زني در محوطه اورژانس مشاهده کردند فردي درحالي که ملبس به لباس نیروی انتظامی می باشد به طرق و بهانه های مختلف به همراهان بیماران مراجعه کرده و با ترفند زیرکانه از آنان مطالبه وجه نقد می کند.

به دنبال اين موضوع بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11 نوشهر به بیمارستان شهید بهشتی اعزام و با همکاری پرسنل حراست مامور قلابی پلیس را دستگیر کردند.


بازداشت ۴۸ افغانی در ۴ سواری

دستگاه خودرو سواری حامل ۴۸ نفر اتباع غیر مجاز افغانی در شهرستان مهر استان فارس توقیف گردید.

ماموران یگان امداد وپاسگاه وراوی این شهرستان در یک اقدام پلیسی ضمن ایجاد ایست وبازرسی در محور مهر به عسلویه  ، چهار دستگاه خودروی سواری مشاهده وپس از دستورایست هر چهار دستگاه خودرو که حامل اتباع غیرمجاز بودند توقیف وبه ستاد  فرماندهی شهرستان مُهر انتقال یافتند.
{$sepehr_album_9167}
هر خودرو حامل تعداد ۱۲ نفر اتباع غیر مجاز بوده که بصورت متراکم وحتی در صندوق عقب خودرو سوار بودند.


روح سرگردان زن در خانه ویلایی

زن 32 ساله اهل شهر «گری» واقع در ایالت ایندیانا به مرکز پلیس اطلاع داده بود یک روح در خانه‌اش به‌سر می‌برد. مأموران پلیس هم تأیید کرده‌اند یک روح پشت پنجره‌های در ورودی منزل ظاهر می‌شود.

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 ساله

این زن گفت: دختر 12 ساله‌ام هنگام خواب به صورت شناور توسط پرستارش دیده شده است. پسر 9 ساله‌ام را نیز در حال سرخوردن روی سقف منزل و دویدن روی دیوارها مشاهده کرده‌ام. پسر هشت ساله‌ام نیز با خود حرف می‌زند و خنده‌های شیطانی‌اش در ساعات مختلف مرا به وحشت می‌اندازد.


حمله با سلاح سرد به سرکنسول روسیه

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهاین زوج هدف حمله مردی قرار گرفتند که از کشته شدن برادرش در خشونتهای آفریقای مرکزی عصبانی بود.

فرد مهاجم به اشتباه تصور کرده بود این دیپلمات و همسرش از کشوری هستند که به جمهوری آفریقای مرکزی سرباز اعزام کرده است. وضع جسمانی سرکنسول روسیه در سودان و همسرش در حال حاضر پایدار است.



حریق در خیابان سعدی جنوبی

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهحوالی ساعت 15 روز چهارشنبه یک مورد حادثه حریق در خیابان سعدی جنوبی رخ داد که در حال حاضر عوامل آتش نشانی، اورژانس و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه است که حریق در قسمت زیرزمین آن که انبار نگهداری از اجناس است رخ داده و در حال سرایت به طبقات بالایی است.


تصادف میکسر بتون با ۹ خودرو

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهیک دستگاه میکسر بتون در مسیر شمال به جنوب خیابان هنگام از مسیر خود منحرف شد و پس از آسیب رساندن به شش دستگاه خودرو وارد لاین مخالف شد و بر روی سه دستگاه خودروی دیگر سقوط کرد.

آتش نشانان سه ایستگاه خود را به محل حادثه رسانده و دو مرد و یک زن را از داخل خودروهای آسیب دیده خارج کرده و تحویل امدادگران اورزانس دادند.

آتش نشانان میکسر را به حالت عادی بازگرداندند و عملیات به پایان رسید.


دستگیری سارقان مسلح آرایشگاه زنانه

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهدر پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا از یک باب آرایشگاه زنانه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. یک تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی در این زمینه تشکیل که پس از اقدامات گسترده تخصصی و اطلاعاتی، روز گذشته موفق به شناسایی سارقان مسلح شدند.

ماموران طی عملیاتی سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و از آنان دو قبضه سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

متهمان به سرقت مسلحانه از آرایشگاه و دو فقره سرقت دیگر اعتراف کردند و ماموران در ادامه عملیات مالخر را شناسایی و دستگیر و اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.


سوی چشم پلیس ملاک جریمه شیشه دودی‌ها

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهجانشین پلیس راهور قم از جریمه ۵۰۰ هزار ریالی برای خودروهای شیشه دودی خبرداد و گفت: در این رابطه از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، ۳۱۸۸ خودرو متخلف در استان اعمال قانون شده‌اند.

ملاک پلیس تنها مشخص بودن راننده و سرنشینان داخل خودرو است در غیر این صورت با راننده طبق قانون برخورد می‌شود.

اعمال قانون شامل هرگونه نوشته روی شیشه خودرو نیز می‌شود، مگر مجوز داشته باشد.

پوربافرانی تاکید کرد: برخی از تزئیناتی‌ها به مشتریان خود می‌گویند ۳۰ درصد دودی‌کردن شیشه خودرو اشکالی ندارد اما ملاک پلیس تنها درصد آن نیست بلکه پیدابودن داخل خودرو است.


سرقت‌ وحشیانه سارقان‌ از زنان

دزدان خشن با سفر به کرج و شهرهای اطراف، دست به سرقت خودروهای سواری می‌زدند و با آنها راهی کرمانشاه می‌شدند. اعضای این باند به‌عنوان مسافر دربستی سوار ماشین‌های مورد نظرشان می‌شدند. در بین راه با چاقو یا اسلحه راننده را از ماشین در حال حرکت به بیرون پرت می‌کردند و سپس راهی کرمانشاه می‌شدند و در آنجا دست به زورگیری از مسافران می‌زدند.

در شیوه نخست، یکی از اعضای باند لباس نظامی به تن می‌کرد. زنان با دیدن وی در داخل ماشین سوار می‌شدند. وقتی ماشین حرکت می‌کرد 2همدستش با تهدید زن مسافر، همه طلاهایش را می‌دزدیدند و بعد از پیاده‌کردن او، متواری می‌شدند.

در شگرد دوم، روی خودروهایی که دزدیده بودند، آرم آژانس یا تاکسی می‌چسباندند و راهی خیابان‌های کرمانشاه می‌شدند. زنان با دیدن آرم تاکسی اعتماد می‌کردند و بعد از سوار شدن به داخل ماشین، همان نقشه قبلی تکرار می‌شد و دزدان خشن طلاها و پول‌های طعمه‌شان را سرقت می‌کردند.

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 ساله

مدتی قبل اعضای باند که یک خودروی پژو 405و یک ال‌90دزدیده بودند، به سمت کرمانشاه می‌رفتند که در بین راه نتوانستند از اتوبوس مقابلشان سبقت بگیرند. سردسته دزدان با سلاحش به طرف اتوبوس تیراندازی کرد. تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری عاملان این تیراندازی شروع شد.

ساعاتی بعد هر دو خودروی متهمان شناسایی شدند و مأموران با ایجاد مانع سعی کردند آنها را متوقف کنند اما دزدان با سرعت زیاد از موانع پلیس راه عبور کردند و وارد شهر همدان شدند. مأموران به تعقیب ال 90 پرداختند و سرانجام توانستند راننده آن را که پس از رها کردن خودرو قصد داشت با پای پیاده فرار کند، دستگیر کنند.

قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره متهم در روزنامه را صادر کرده و از شاکیان احتمالی خواسته است برای شکایت به اداره آگاهی کرمانشاه مراجعه کنند.


از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهبر اثر واژگونی پراید در مسیر تربت حیدریه - گناباد مقارن ظهر امروز چهارشنبه پنج نفر از سرنشینان این خودرو در دم کشته شدند. این حادثه در کیلومتر 12 مسیر تربت حیدریه- گناباد رخ داد که بر اثر آن دو مرد، دو زن و یک کودک در آتش سوختند.

پس از اعلام حادثه، نیروهای امدادی و راهداری تربت حیدریه در محل حضور پیدا کردند ولی به علت پرتاب شدن پراید از گاردریل و آتش سوزی آن موفق به نجات سرنشینان نشدند.

علت اصلی این حادثه از سوی نیروهای پلیس راه شادمهر در دست بررسی است.


"مژگان زورگیر" با نوچه‌هایش دستگیر شد

از قتل هولناک طلبکار با ضربات تبر تا تجاوز به دختر 4 سالهمأموران کلانتری 135 آزادی در حین گشت زنی در محل بودند که به یک نفر خانم و دو نفر آقا مشکوک شده. متهمان به محض رویت ماموران سریعا اقدام به فرار می‌کنند که پس از دقایقی دو متهم مرد دستگیر شده و با همکاری آنان متهم سوم نیز که یک دختر جوانی بود دستگیر می‌شود.

در بازرسی بدنی از متهمان سی فقره اسکناس جعلی 50 هزار تومانی، یک عدد اسپری اشک آور، یک عدد شوکر و یک عدد چاقو کشف و ضبط می‌کنند. دختر جوان (20 ساله) دستگیر شده به نام مژگان از سابقه داران زورگیری و جعل اسکناس است و دو متهم مرد دیگر نوچه‌های آن بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس