علت مرگ پیرمرد در صف توزیع سبد کالا، سارقی که سالی یکبار دستگیر می شود، تصادف زنجیره‌ای 15 خودرو در رشت، قطار مشهد-تهران در برف گیر کرد و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



علت مرگ پیرمرد در صف توزیع سبد کالا

کریم کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: مرگ پیرمرد 60 ساله‌ به‌دلیل ازدحام جمعیت نبوده است.

وی تصریح کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی، علت فوت این پیرمرد ایست قلبی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی به‌ صف دریافت ‌کنندگان سبد کالا نداشته است.


سارقی که سالی یکبار دستگیر می شود

حوادثسامان 33 ساله یکی از سابقه دارترین مجرمان پایتخت در سرقت منزل است که تنها در 12 سال 14 بار توسط پلیس دستگیر شده است.



وی روز گذشته در عملیات ویژه پلیس آگاهی در حالی که فیلم حضورش در چند سرقت خانه در اختیار ماموران بود بار دیگر شناسایی و دستگیر شد.


کاریکاتور/ نحوه توزیع سبدکالا

حوادث


تصادف زنجیره‌ای 15 خودرو در رشت

15حوادث خودرو شامگاه یک‌شنبه به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند. رئیس پلیس راهور گیلان دلیل این تصادف را لغزنده بودن سطح جاده و بی‌احتیاطی یک راننده عنوان کرد.




به دلیل لغزندگی سطح جاده راننده یک خودرو نتوانست آن را کنترل کند و موجب تصادف با خودروی جلویی و همین‌طور خودروهای جلوتر شده است.


قطار مشهد-تهران در برف گیر کرد

قطار شماه ۳۴۵ دلیجان مشهد - تهران که باید ساعت ۲۲:۰۵ از ایستگاه مشهد به سمت تهران حرکت کند، ۱۵ دقیقه بامداد دوشنبه ۱۴ بهمن حرکت کرد و پس از چند بار توقف به دلیل برف و یخبندان،‌ دقایقی پس از ساعت ۷ صبح به بیهق از توابع سبزوار رسید و در آنجا در برف گیر کرد. اما پس از حدود ۴ ساعت توقف در همان محدوده، قطار دیگری از طرف رجا اعزام شد و حدود ساعت ۱۱ به سمت تهران حرکت کرد.


عملیات رهاسازی از انگشتر

ساعت 9:25 دقیقه صبح دیروز با مراجعه حضوری مسول یک مدرسه دخترانه به همراه دختری 11 ساله به نام(‌مهسا–ا)‌ به ایستگاه 65 مبنی بر گیر كردن انگشتر تنگ در انگشت این نوجوان آتش نشانان بی درنگ عملیات رها سازی آن را آغاز کردند.

آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انگشتربر موفق شدند انگشتر را از انگشتان متورم شده این دختر خارج كردند.
{$sepehr_album_9308}
در پایان مسولین مدرسه این كودك از زحمات و تلاش های آتش نشانان تشكر كرد.


انتقال زنان باردار مناطق برف‌گیر به بیمارستان‌ها

امدادرسانی و انتقال زنان باردار با استفاده از خودروهای عملیاتی اعزامی به مناطق برف گیر، سخت گذر و صعب العبور کوهستانی در چهار استان کشور انجام شده است.

با تلاش امدادگران گروه امداد و نجات هوایی هلال احمر این زنان باردار به مراکز درمانی و بیمارستانی استان های گیلان ،مازندران، اردبیل و زنجان منتقل شده‌اند.


زنده‌سوزی مادر و فرزند در آتش شوهر

والدین شوهر این زن به دلیل مسائل مربوط به جهیزیه دست به این جنایت زده‌اند. این مرد هندی و پدر و مادرش با ریختن مواد اشتعال‌زا روی محل سکونت این زن و دخترش خردسالش، آنان را زنده در آتش سوزاندند.

در این آتش‌سوزی کودک یک ساله در دم جان باخت اما مادرش پس از انتقال به بیمارستان و به دلیل شدت جراحات‌ جانش را از دست داد.


نجات جان مادر باردار محبوس دربرف

حوادثدر پی برف و کولاک شدید در استان مازندران، امدادگران جمعیت هلال احمر این استان نسبت به امدادرسانی به 420 نفر از افراد گرفتار در محورهای مواصلاتی مرزن آباد، کلاردشت و حتی خیابان‌های درون شهری امداد رسانی کردند.



بر اثر برف و کولاک شدید
از شب گذشته تا کنون امدادگران علاوه بر امدادرسانی به افراد محبوس شده در برف، رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک در دستور کار خود قرار داده‌اند. همچنین امدادگران نسبت به امدادرسانی به 968 آسیب دیده برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان نور و مناطق شهری اقدام کردند.


مرگ دلخراش زنی در میان باغ ویلا

حوادثزن جواني که داخل خانه باغ ويلايي در مشهد خوابيده بود، صبح روز گذشته وقتي از خواب بيدار شد ناگهان با شعله هاي آتشي روبه رو شد که از هيتر برقي زيرکرسي زبانه مي کشيد.

وی به سمت در دويد تا راه خروجي را بيابد اما در خانه باغ قفل بود و شکستن شيشه ها هم فايده اي نداشت چرا که در باغ ويلا با حفاظ هايي محکم جوشکاري شده بود.

زن به هر سو مي دويد و فرياد مي کشيد تا اين که سرايدار باغ ويلا متوجه فريادهاي زن ناشناس شد اما از دست او نيز کاري ساخته نبود. در حالي که سرايدار با فرياد از آتش نشاني کمک مي خواستزن جوان به داخل حمام گريخت تا با باز کردن شير آب خود را از سوزش شعله هاي آتش نجات دهد اما لوله ها به خاطر سردي هوا يخ زده بود.

لحظاتي بعد در حالي که زن جوان در ميان شعله هاي آتش جان مي داد،خودروهاي آتش نشاني به محل حادثه رسيدند و آتش را خاموش کردند اما ديگر دير شده بود و زن جوان به طرز دلخراشي در آتش سوخت.


کرکس بزرگ تهران دستگیر شد

چند روز گذشته دادسرای ناحیه 14 دستور دستگیری یکی از ارازل و اوباش را "به اتهام تخریب، تجاوز به دختران جوان، عربده کشی، فحاشی، تهدید، برهم زدن نظم عمومی، تخریب خودروی اداره برق، تخریب خودروها مردم، تخریب ساختمان مسکونی، ایجاد رعب و وحشت، قمه کشی، نزاع دست جمعی، ضرب و جرح عمدی مردم و ایجاد رابطه نامشروع با چندین زن و 8 ماه فرار از چنگال قانون"، صادر کرد.


آزاد شدن دو زندانی ایرانی حج امسال

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در این سفر علاوه بر ملاقات عمومی که با حضور نمایندگانی از کشور عربستان و کشور ما برگزار شد دیدار خصوصی دیگری را نیز داشتیم که خوشبختانه فضای خوبی برای گسترش تعاملات ایجاد شد.

وی افزود: در موسم حج امسال دو زائر بی گناه ما به دلیل رعایت نکردن قوانین حج عربستان مانند داشتن ارز بیش از اندازه تعریف شده در قوانین کشور عربستان زندانی شده بودند که خوشبختانه با آزادی آنها موافقت کردند و این دو نفر آزاد شدند.


نجات 10هزار نفر از یخ‌زدگی در 18استان

از انتقال زنان باردار مناطق برف‌گیر به بیمارستان‌ها تا زنده‌سوزی مادر و فرزند در آتش شوهرچرخ‌ساز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در استان مازندران 65 تیم امدادی وظیفه امدادرسانی به مردم را بر عهده دارند، گفت: از روز گذشته تاکنون امدادگران به 10 هزار و 800 نفر امدادرسانی کرده و نسبت به اسکان اضطراری 3600 تن اقدام کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس