تصادف مرگبار در بزرگراه کرج – قزوین، مصدومان این حادثه همه مامور نجات بودند، برخورد دو خودروی سواری، برق قمه زورگيران نيمه شب خاموش شد، انبار مشروبات الکی در پایتخت لو رفت و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



تصادف مرگبار در بزرگراه کرج – قزوین

حوادثواژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 صبح روز دوشنبه در بزرگراه کرج - قزوین متجر به مرگ راننده خودرو و ترافیک سنگین در این مسیر شد.


خواب‌آلودگی راننده
پژو عامل اصلی این تصادف بود.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مصدومان این حادثه همه مامور نجات بودند

حوادثنشت گاز منواکسید کربن از سیستم گرمایش رستورانی در منطقه لانگ آیلند نیویورک به کشته شدن یک مرد 55 ساله و مسمومیت 27 نفر دیگر منجر شد.


فرد قربانی و مصدومان این حادثه
از کارکنان رستوران و ماموران آتش نشانی هستند که برای کمک رسانی و تخلیه ساکنان به محل رستوران رفته بودند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد هولناک تریلی با 3 راهدار

حوادثروز گذشته یکی از راهداران جوان استان تهران در حین یاری رساندن به خودرویی که در راه مانده بود، به دلیل بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه تریلی دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.‌

این راهدار ٢٧ ساله، روز گذشته در محور امام رضا (ع ) در حین گشت‌زنی از پاکدشت به سمت شریف آباد‌ متوجه شدند خودرویی دچار نقص فنی شده و در لاین سرعت متوقف است.
 
‌وی به همراه دو راهدار دیگر به کمک راننده این خودرو شتافتند، اما در حین عملیات ایمن‌سازی مسیر و کمک به راننده‌ای که دچار مشکل شده بود، به دلیل بی احتیاطی راننده تریلی و عدم توجه به هشدارهای پرچم‌دار راهداری، دچار حادثه شدند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


راکب موتورسیکلت زیر پراید جان باخت

حوادثیک دستگاه موتورسیکلت هوندا که از پارکینگ شرکت واحد در حال خروج بود ناگهان یک دستگاه وانت نیسان با موتورسیکلت برخورد کرده و در ادامه از صحنه حادثه متواری شده است و در ادامه نیز سواری پراید از روی راکب موتورسوار عبور کرد.
 
راکب موتورسوار که آقایی 62 ساله بود جان خود را از دست داد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد دو خودروی سواری

برخورد شدید دو خودروی سواری در خیابان شهید مدنی محبوس شدن و مصدومیت یکی از سرنشینان را در پی داشت.
{$sepehr_album_9951}

برای دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


برق قمه زورگيران نيمه شب خاموش شد

حوادثباند مخوفی که با پراید سفید رنگ به زورگیری از جوانان و نوجوانان شهرستانی می‌کردند دستگیر شدند.


اعضای این باند با سوار کردن مالباختگان به عنوان مسافر از آنها با استفاده از قمه زورگیری می‌کردند و سپس به صورتشان گاز فلفل می پاشیدند و در مواردی ماباختگان را مورد ضرب و جرح قرار می‌دادند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انبار مشروبات الکلی در پایتخت لو رفت

حوادثبا تلاش و پیگیری‌های پلیس آگاهی و فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران در دو مرحله یک هزار و 222 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.


برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید




دستگیری سارقی که به پلیس حمله کرد

سرهنگ محمدحسن خلیلی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با بیان اینکه در ساعت 13:15 روز بیستم بهمن ماه ماموران گشت کلانتری 110 شهدا از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره سرقت قرار گرفتند، گفت: ماموران گشت با حضور در محل حادثه دریافتند که سارقی 20 ساله به نام «بهرام» در حال سرقت وانت پیکانی در محدوده خیابان پاسدار گمنام است.

حوادث

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله نسبت به توقیف این خودرو اقدام کردند، گفت: راننده جوان توجهی به دستورات پلیس نداشت و به سرعت به سمت یکی از ماموران حمله و مامور پلیس را بین دو دستگاه خودرو قرار داد و ضمن آسیب رساندن به چندین دستگاه خودروی پارک شده در محل، اقدام به فرار کرد.

برای دیدن متن کال خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس