عنبرآباد 4.5 ریشتر لرزید، بازداشت افغانی روباه کش، پایان عملیات نجات روستائیان گرفتار سیل، پلیس به دنبال سارق پایان ‌نامه و... بخشی از مهمترین حوادث امروز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



عنبرآباد 4.5 ریشتر لرزید

حوادثزمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر (مقیاس امواج درونی زمین) عنبرآباد در جنوب استان کرمان را لرزاند.

این زمین‌لرزه ساعت 18 و 04 دقیقه و 39 ثانیه به ثبت رسیده است.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بازداشت افغانی روباه کش

مدتی قبل لاشه گوسفندی آغشته به نوعی سم یافت شد. در ادامه لاشه تعدادی روباه در منطقه یافت شد.

دستگیری شکارچی غیرمجاز افغانی+تصاویر

در تحقیقات محیط بانان چوپان صاحب گوسفند دستگیر شد. وی گفت گوسفندش مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفته است و وی برای از بین بردن سگ‌ها باقیمانده لاشه گوسفند را به سم آغشته کرده است.

برای خواندن متن کامل خبر همچنین متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پایان عملیات نجات روستائیان گرفتار سیل

فرماندار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از پایان عملیات نجات شماری از روستائیان منطقه که در پی طغیان رودخانه های فصلی و دائمی گرفتار سیل شده بودند، خبر داد.

حوادث

صاحب گل صالحیˈ بامداد دوشنبه افزود: در مجموع 12 نفر از روستائیان جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر طغیان ناگهانی رودخانه ها در محاصره آب قرار گرفتند که طی عملیات 10 ساعته گروههای امداد و نجات شهرستانهای نیکشهر و قصرقند و با همکاری اهالی منطقه نجات یافتند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پلیس به دنبال سارق پایان ‌نامه

در اواخر آذرماه سال جاری، جوان دانشجویی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک به مأموران اعلام کرد که کیف حاوی لپ تاپ، چند عدد کارت عابر بانک و دیگر مدارک شناسایی اش از داخل خودرو به سرقت رفته است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت از داخل خودرو" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 3 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

پلیس به دنبال سارق پایان ‌نامه+عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد : با توجه به شناسایی متهم پرونده از طریق دوربین های مداربسته ی بانکی و به جهت شناسایی هویت و دستگیری این شخص ، دستور انتشار تصاویر بدست آمده از متهم ، از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده ؛ لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب اداره بیستم پلیس آگاهی تهران شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت ، محل تردد و یا مخفیگاه متهم را از طریق شماره تماس های 51055520 و 51055620 در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زایمان زن ایرانی در تراکتور

حوادثرئیس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد از زایمان یک زن باردار در تریلی یک تراکتور خبر داد. این زن به دلیل بارش شدید برف و وضعیت نامناسب راههای ارتباطی ناچار به وضع حمل در تراکتور شده بود.

تیم اعزامی به همراه تجهیزات درمانی مورد نیاز وارد منطقه شده و سپس در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب به سمت دیشموک حرکت کردند که با توجه به شرایط خاص مادر باردار، در مسیر «چندار به دیشموک»، زن باردار با اقدامات فوری و لازم پزشکی در تریلی تراکتور وضع حمل کرده و سپس به مرکز بهداشتی و درمانی دیشموک انتقال داده شد. به گفته وی حال عمومی مادر و فرزند رضایت‌بخش اعلام شد.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سارق، گوش مالباخته را برید

حوادثچند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مبارکه از مردی به اتهام بریدن گوش و سرقت خودروی زانتیای خود خبر داد.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، کارآگاهان جنایی با چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری، تصویر او را با تصاویر موجود در آلبوم متهمان سابقه دار پلیس آگاهی مطابقت داده و متوجه شدند تصویر شرور فراری با یک متهم سابقه دار که در زمینه شرارت، سرقت و خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارد و چندی پیش از زندان آزاد شده، مطابقت دارد.

در مرحله بعدی تحقیقات، پاتوق های مرد شرور زیرنظر گرفته شد تا این که ماموران اطلاع یافتند، متهم فراری هنگامی که با خودروی مسروقه در یکی از محله های شهر در تردد بوده از سوی ماموران اداره مبارزه با موادمخدر در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شده است.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دزدی از قبرستان ارامنه به امید یافتن طلا

حوادثچندی پیش ماجرای عجیب سرقت از قبرستان ارامنه در آبادان به پلیس مخابره شد و تیمی از مأموران خود را به محل سرقت رساندند.

دزدان که تصور می‌کردند مسیحیان و ارامنه هنگام خاکسپاری اجساد، طلا و اموال قیمتی را داخل تابوت‌ها می‌گذارند. دزدان که می‌دیدند اشتباه کرده‌اند دست به سرقت صلیب‌های فلزی و تعدادی سنگ قبر گرانقیمت زده‌اند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زندان مجازات پختن بچه گربه در مایکروویو

حوادثزن 23 ساله بچه گربه خود را به مدت پنج دقیقه در مایکروویو رها کرد. در کمال تعجب بچه گربه زنده از مایکروویو بیرون آمد، اما پس از خروج از دستگاه تلف شد. زن خاطی بعدا در نزد یک پرستار اعتراف کرد که داروهایش را به هنگام ارتکاب جرم نخورده است.

وی به تحمل 14 هفته زندان محکوم شد.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نخستین حادثه چهارشنبه‌سوری در پایتخت

حوادثسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک منزل مسکونی در پی ترقه‌بازی پسری نوجوان خبر داد. س از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر طبقات ساختمان است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این طبقه از ساختمان به یک انبار نگهداری از لوازم خانگی تبدیل شده بود، گفت: آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را در این ساختمان آغاز کرده و پس از مدتی شعله‌های آتش در این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پیرمرد شیطان‌صفت اعدام می‌شود

پزشک قلابی که به بهانه استخدام قربانیان خود را فریب داده و پس از سرقت به زنان و دختران تجاوز می کرد، بعد از رسیدگی فوق العاده به پرونده اش به اعدام، زندان، شلاق و رد مال محکوم شد.

حوادث

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش رئیس دادگاه و 4قاضی مستشار وارد شور شدند و با بررسی دفاعیات متهم و وکیل مدافعش اظهارات شکات و محتویات پرونده علی را درخصوص اتهام سرقت به 10سال زندان، تحمل 74ضربه شلاق و رد مال و درخصوص اتهام قصب عنوان پزشک به دو سال زندان و درخصوص اتهام تجاوز به عنف با اثبات تعدادی از شکات به سه بار اعدام محکوم کردند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    0 0
    من

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس