کد خبر 1513108
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
«بن‌گویر» باز هم علیه اسرای فلسطینی وارد عمل شد

تهران-ایرنا- وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ارائه یک لایحه جدید، خواستار ممنوعیت آزادی زودهنگام اسرای فلسطینی شد.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» امروز صبح لایحه‌ای را برای تعدیل «قانون بازداشت اداری» در کنست (پارلمان)، مطرح کرد که براساس آن، قوانین قبلی برای آزادی زودهنگام اسرای فلسطینی لغو می شود.

براساس قانون قبلی کنست رژیم صهیونیستی، در صورت نبود فضا برای نگه داری اسرای فلسطینی، امکان کاهش مدت اسارت برای برخی اسرا وجود داشت.

خبرگزاری «وفا»، محدود کردن میزان آب مورد استفاده اسرا و زمان استحمام آنها، تغذیه آنها با نان بیات و استفاده از سگ های موادیاب برای جستجوی سلول آنها را از جمله اقدامات «بن گویر» علیه اسرای فلسطینی اعلام کرد.

دو برابر کردن سلول های انفرادی، حذف تلویزیون از برخی زندان ها، محدود کردن امکان پیاده‌روی اسرا و تهدید به بستن امکانات عمومی در روز های جمعه و شنبه از جمله اقدامات «بن‌گویر» است.

همچنین، خودداری از ارائه خدمات درمانی به اسرای فلسطینی و صدور حکم اعدام برای مبارزان مسلح، از جمله دیگر لوایحی است که «بن گویر» در طول چند ماه گذشته، برای تصویب آنها در کابینه رژیم صهیونیستی تلاش کرده است.

حضور وزیران تندرو در کابینه رژیم صهیونیستی، موجب تشدید ناآرامی های در سرزمین های اشغالی و افزایش گسست در این رژیم شده است.

متحدان اروپایی و آمریکایی رژیم صهیونیستی، حضور عناصر تندرو در کابینه این رژیم را عامل تقویت مقاومت فلسطین اعلام کرده و خواستار اخراج تندروها از کابینه شده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس