حمله افراد مسلح به پاسگاهی در قفقاز شمالی/ ۲ افسر پلیس کشته شدند

حمله مهاجمان مسلح به یک پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه‌ای در قفقاز شمالی در روسیه، به کشته شدن دو افسر پلیس منجر شد.

به گزارش مشرق، در پی حمله شبه‌نظامیان به پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه قره‌چای و چرکس در قفقاز شمالی، دو افسر پلیس کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.

معاونت منطقه‌ای وزارت کشور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: دو افسر پلیس اعزامی از منطقه کورگان، کشته شدند. دو افسر معاونت راهنمایی و رانندگی و همچنین یکی از اعضای گارد ملی منطقه‌ای و یک افسر از منطقه کورگان نیز زخمی شدند. همچنین پنج مهاجم در صحنه حادثه کشته شدند.

براساس اعلام وزارت کشور روسیه، مهاجمان مقابل یک پاسگاه موقت پلیس راهنمایی و رانندگی توقف و سپس یک وسیله انفجاری را به سمت نیروهای پلیس پرتاب کرده و در ادامه با سلاح اتوماتیک به روی ماموران آتش گشودند.

به گفته منابع، چندین وسیله انفجاری در محل حادثه پیدا شد. تحقیقات درباره این حمله آغاز شده است. به گفته بازرسان، این احتمال وجود دارد که این حمله با حمله ۲۲ آوریل به نیروهای پلیس در شهر «کاراچایفسک» مرتبط باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    ‍پس دیشب با نیروهای ویزه روس گیم زدیم باعث افتخار بود و هست
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    هر گونه ولنگار کردن فصا فرهنگی انحلال جمهوری اسلامی به خصوص اگر با نگاه خارج از قانون باشه .... شما می خواهید این کار را بکنید ...این بازی با دهن که به خصوص تحقیقات که روی قشر مدهبی میشه قرار اینکار را بکنید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس