توطئه نتانیاهو علیه مسجدالاقصی/ اختصاص بودجه برای ساخت "هیکل ادعایی"

منابع خبری رژیم صهیونیستی فاش کردند که کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو برای اجرایی کردن پروژه موسوم به ساخت هیکل ادعایی صهیونیستها در مسجد مبارک الاقصی بودجه اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد کابینه رژیم صهیونیستی به رهبری بنیامین نتانیاهو مبالغی برای اجرایی کردن پروژه ساخت هیکل ادعایی در مسجد الاقصی اختصاص داده است.

بر اساس گزارشی که بخش هایی از آن منتشر شده است، کابینه نتانیاهو نه تنها منابع مالی ساخت این هیکل ادعایی را تامین می کند بلکه در اجرای این پروژه به طور مستقیم سهیم است.

در بخشی از این گزارش آمده است که دو نماینده از وزارتخانه های کابینه نتانیاهو در مراسم استقبال از "گاوهای قرمز" شرکت کردند. این گاوها از خارج سرزمین های اشغالی تهیه شده اند.

برپایه این گزارش، صهیونیستها با هتک حرمت مسجد الاقصی قصد دارند که یکی از این گاوها را برای آنچه به زعم واهی خود "تطهیر" مسجد الاقصی قبل از بنای هیکل ادعایی خود می خوانند، ذبح کنند.

در این گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تصاویری نیز از یک تویله نیز منتشر شده که پر از گاوهای قرمز است و قرار است که مورد آزمایش قرار گیرند و یکی از آن ها در راستای ادعای واهی صهیونیستها در این مکان مقدس ذبح شود.

مشارکت فعال کابینه رژیم صهیونیستی در حمایت مالی از این پروژه و اجرایی کردن آن نشان می دهد که این پروژه مربوط به یک گروه و یا جماعت خاص صهیونیستی نیست بلکه یک پروژه "اسرائیلی" است.

در این گزارش با اشاره به ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی آمده است که ساخت هیکل ادعایی بر روی خرابه های مسجد الاقصی، رویا و آرزوی برخی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی است.

در بخشی از این گزارش تصاویری از افرادی موسوم به "نگهبانان هیکل ادعایی" منتشر شده و یکی از آن ها می گوید: "امیدواریم ناجی ما بیاید و از هیکل واقعی برخوردار شویم."

برخی منابع خبری صهیونیستی اخیرا از تشکیل «لابی جدید» صهیونیستها در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برای سیطره بر مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس خبر دادند.

صهیونیستها می خواهند بر مسجد الاقصی سیطره یافته و آن را تخریب کنند زیرا به عقیده موهوم آنها در زیر این مسجد، هیکل مورد ادعایی آنها قرار داشته است و آنها بدنبال ساخت این هیکل به جای مسجد الاقصی هستند.

هدف از تشکیل این لابی سیطره کامل بر مسجد الاقصی است و صهیونیستها از طریق این لابی بدنبال بررسی اهمیت مسجد الاقصی در بین صهیونیست ها و جایگاه آن در نزد اشغالگران هستند.

صهیونیستها همچنین هدف از تشکیل این لابی را ترویج هیکل ادعایی و ارتباط آن با یهودیان و همچنین افزایش یورش ها به مسجد الاقصی و تعریف اهمیت این یورش ها عنوان کرده اند.

این اولین باری نیست که صهیونیست ها برای سیطره بر مسجدالاقصی چنین نقشه هایی را مطرح و چنین لابی هایی را تشکیل می دهند.

شهرک نشینان صهیونیست تقریبا روزانه به مسجد الاقصی یورش می برند و در مقابل نیز مدافعان این مسجد به شیوه های مختلف از آن دفاع می کنند. مردم و گروههای مبارز فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که مسجد الاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ کوبنده روبرو خواهد شد. پیش از این نیز مبارزان فلسطینی در پاسخ به تجاوز و تعدی صهیونیستها به مسجد الاقصی شهرها و شهرک های رژیم صهیونیستی را موشک باران کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس