کد خبر 839352
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
داورزنی

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دوستان در مجمع درخواست داشتند که رسول خادم به کارش در فدراسیون ادامه بدهد و مخالفت خود را با استعفای وی اعلام کردند.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در پایان مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوستان در مجمع درخواست داشتند که رسول خادم به کارش در فدراسیون ادامه بدهد و مخالفت خود را با استعفای وی اعلام کردند.

وی تاکید کرد: پیش از این ما هم در وزارت ورزش با استعفای خادم مخالفت کرده بودیم. اعضای مجمع هم امروز حضور پیدا کردند و در تلاش هستند که ایشان به کار خودش در فدراسیون کشتی ادامه دهد. بحث‌هایی مانند حمایت وزارت ورزش از کشتی مطرح می‌شود که مردم مطمئن باشند با توجه به اینکه کشتی از رشته‌هایی است که چشم به مدال و المپیک وجود دارد و با توجه به اینکه این یک رشته سنتی و ایرانی است و یکی از رشته‌های اصلی ما در میادین جهانی خواهد بود طبیعی است که وزارت ورزش و کمیته المپیک تا جایی که می‌تواند به مسائل، مشکلات و منابع مالی این فدراسیون ترتیب اثر بدهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به این جمله که خادم از عدم حمایت‌ها نسبت به فدراسیون کشتی گلایه دارد، گفت: وزارت ورزش تا الان 77 درصد از اعتباری که از ابتدا تفاهم شده بود پرداخت کرده و سعی‌مان این است که در این هفته و یا هفته آینده 23 درصد باقیمانده را نیز پرداخت کنیم. مطمئن باشید وزارت ورزش از فدراسیون کشتی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 حمایت خودش را ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد برای استعفای خادم تشکیل شده بود و در این جلسه مطرح شد که اهالی کشتی انتظار بیشتری دارند و گفتند که نگاه باید حمایتی‌تر باشد. مطمئن باشید فدراسیون کشتی در اولویت‌های وزارت ورزش است، هم از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها و هم از طرف تامین منابع. همانطور که گفتم امسال 77 درصد پرداخت شده و مابقی هم تا آخر سال پرداخت می‌شود.

داورزنی با بیان اینکه اجازه دهید فضای کشتی فضای همدلی و انسجام باشد ادامه داد: تلاش همه دوستان در مجمع فدراسیون کشتی و وزارت ورزش برطرف کردن دغدغه‌های این رشته است که به ارتقا و عزت کشور ختم خواهد شد. آقای خادم در فدراسیون هستند و ما اختلافی در همسو بودن یا غیرهمسو بودن نداریم. تاکنون حمایت‌ها انجام شده است اما بیشتر هم خواهد شد و دوستان شک نداشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس