کد خبر 844426
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
خادم

قرار است مجمع عمومی و فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای تعیین تکلیف استعفای رسول خادم دوشنبه 20 فروردین ماه برگزار شود.

به گزارش مشرق، رسول خادم در حالی‌ در روزهای پایانی سال گذشته به نوعی در حرکتی اعتراضی نسبت به حمایت‌های وزارت ورزش از ریاست فدراسیون کشتی کناره‌گیری کرد که این اتفاق حواشی زیادی را برای ورزش اول کشور آنهم در آستانه بازی‌های آسیایی ایجاد کرد. در همان زمان اعضای مجمع فدراسیون کشتی با برگزاری مجمع فوق‌العاده خواستار حمایت‌های وزارت ورزش برای بازگرداندن خادم شدند که در نهایت با استعفای خادم مخالفت کردند و بنا شد حمید بنی‌تمیم نایب رئیس فدراسیون امور را بطور موقت در دست بگیرد تا خادم راضی به بازگشت شود.

حالا با پایان این مهلت قرار است دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی دوشنبه بیستم فروردین ماه تشکیل شده و وضعیت مشخص شود؛ که یا باید اعضای مجمع رسول خادم را راضی به بازگشت کنند یا این که تصمیم دیگری گرفته شود که یکی از این تصمیمات می‌تواند تعیین سرپرست باشد.

با توجه به اینکه تعیین سرپرست هم باید توسط اعضای مجمع صورت گیرد، گفته می‌شود در صورت عدم بازگشت احتمالی خادم، امور به صورت موقت به بنی‌تمیم، نایب رئیس فعلی فدراسیون کشتی سپرده می‌شود تا در این برهه حساس در آستانه بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی کشتی دچار بحران نشود و سپس برای تعیین رئیس جدید تعیین تکلیف شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس