کد خبر 838980
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
بنی تمیم

هیأت رئیسه فدراسیون کشتی بر بازگشت رسول خادم و ادامه کار در فدراسیون کشتی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی با محوریت دو موضوع معضلات مالی و رفع مشکلات عدم رویایی با کشتی گیران رژیم اشغالگر قدس برگزار شد.
در این نشست که شنبه شب در محل خانه کشتی عبدالله موحد برگزار شد، حمید بنی تمیم نایب رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی مشکلات پیش روی کشتی در دو بعد مسایل مالی و رفع مشکل تعلیق کشتی ایران در صورت مبارزه نکردن با رقبای رژیم اشغالگر قدس را مطرح کردند.


در این جلسه همچنین قشقاوی مشاور وزیر امور خارجه و بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از اعضای هیأت رئیسه با اشاره به کارنامه موفق فدراسیون کشتی در زمان مدیریت خادم و انجام کارهای زیرساختی بر رفع مشکلات مالی و همچنین پیگیری دغدغه اصلی خادم از سوی نهادهای بالادستی تاکید کردند.


در پایان این جلسه اعضای هیأت رئیسه بهروز نعمتی را مامور کردند ضمن مذاکره با خادم زمینه برگزاری یک نشست با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون کشتی و خادم برای حل دغدغه های مالی و معنوی کشتی را فراهم کند.


هیأت رئیسه همچنین ضمن مخالفت با استعفای خادم از اعضای مجمع فدراسیون بعنوان عالی ترین مرجع تصمیم گیری کشتی کشور خواستند با استعفای خادم مخالفت کنند تا هر چه سریعتر برنامه کشتی همچون گذشته پیگیری شود.

بهروز نعمتی، نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون کشتی دراین خصوص گفت: اعضای هیأت رئیسه به صورت مفصل در این باره صحبت کردند و تاکید بر این شد خادم بازگردد و کار را ادامه دهد.


وی ادامه داد: من هم به نمایندگی از اعضا مأمور صحبت با خادم شدم و با توجه به اینکه بازی های آسیایی و مسابقات جهانی نزدیک است، کار باید ادامه پیدا کند.
نعمتی در پاسخ به این سؤال که آیا خادم راضی به بازگشت شد، گفت: راهی به غیر از پذیرش خواسته هیأت رئیسه وجود ندارد. موضوعات این شکلی هم نه کار خادم و نه کار ماست و مربوط به سیاست های نظام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس