کد خبر 983765
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

تا بحال شده به دنبال یک قطعه یراق خاص مثلا یک نوع آرام بند با برند خاص بگردید اما این امکان براتون فراهم نباشه که به یک بازار بزرگ یراق آلات رجوع کنید و یراق مورد نظر خودتون رو پیدا و خریداری نمایید؟

اگر دسترسی به یک بازار یراق برای شما وجود نداشته باشد شما چگونه باید نیاز خود را نسبت به یراق در محل کارگاه خود برطرف نمایید؟ آیا باید کار خود را تعطیل و یا پروژه خودرا متوقف کنید؟

بهترین روش خرید امروزه به سمت خرید های آنلاین رفته است. زیرا که شما هر جای دنیا که باشید با انتخاب کالای مورد نظر خود و پرداخت هزینه های ارسال کالای خود میتوانید در زمانی که مشخص می شود کالای مد نظر خودتون رو خریداری و در محل تحویل بگیرید. در زمینه یراق هم این امکان بوجود آمده است تعداد بسیاری فروشگاه اینترنتی یراق در بستر اینترنت دور هم جمع شده اند تا شما بتوانید هر نوع یراق خاص و یا حتی معمولی که قصد خرید دارید را درب محل کارگاه خود ظرف چند روز تحویل بگیرید. اما ساز و کار های فروشگاه اینترنتی یراق به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی یراق

فروشگاه اینترنتی یراق حتی میتواند از بزرگترین فروشگاه های یراق آلات کامل تر باشند. علت این است که بیشتر فروشگاه های اینترنتی یراق نیازی به ویترین فیزیکی برای نشان دادن ابزار و یراق به مشتریان ندارند. زیرا اگر بخواهیم تمامی یراق آلات را در پشت ویترین یک فروشگاه و یا مغازه بگنجانیم به کیلومتر ها ویترین نیاز خواهد بود. اما این موضوع در ویترین یک فروشگاه اینترنتی وجود ندارد. زیرا که ویترین در فروشگاه اینترنتی یراق فقط و فقط یک صفحه از چندین دسته بندی و هزاران محصول خواهد بود.

به طور کلی اگر بخواهیم دسته بندی یک فروشگاه اینترنتی یراق را معرفی کنیم شامل دسته بندی های زیر خواهد بود:

·         انواع لولا

·         انواع ریل کشو

·         پریز و روشنایی

·         جک کابینت و تخت

·         تجهیزات کابینت

·         تجهیزات اتاق خواب

·         یراق و اتصالات

·         درب ریلی و کرکره ای

·         یراق درب ساختمان

·         دستگیره کابینت

·         انواع جالباسی

انواع لولا در فروشگاه اینترنتی یراق

باید به این موضوع توجه داشته باشید که سرعت خرید در فروشگاه های اینترنتی بسیار بالاتر از دیگر فروشگاه های فیزیکی و حضوری می باشد. زیرا که شما دیگر نیاز به حضور در محل و تحمل هزینه های رفت و آمد را ندارید. فقط کافی است صفحه ی مورد نظر را باز کرده به دسته بندی مورد نظرتان رجوع و محصولات مد نظرتان را انتخاب نمایید.

تنوع لولا ها در یراق بسیار بالا می باشد. پس از تنوع در انواع و کارایی این لولا ها باید به تنوع در برند ها و کیفیت های مختلف این لولا ها نیز دقت شود. اگر بخواهیم انواع لولا ها را در یکجا جمع آوری و به مشتری نشان بدهیم گاها تا چندین روز وقت خریدار را فقط برای خرید یک لولا خواهد گرفت.

انواع ریل کشو در فروشگاه اینترنتی یراق

پس از انواع لولا، انواع ریل کشو بیشترین طرفدار را در فروشگاه یراق دارد. ریل کشو نیز همانند انواع لولا از تعداد بسیار زیاد و متنوعی از محصولات برخوردار است، که هم در نوع و هم در برند و کارایی با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال خود دسته بندی ریل کشو ها به چندین زیر دسته:

1.        ریل کشو بدنه دار

2.       ریل کشو ساده

3.      ریل مخفی کشو

4.       ریل تبدیل میز

پریز و روشنایی

یکی دیگر از مهمترین یراق های فروشگاهی پریز و روشنایی می باشد. بله درست است، پریز و روشنایی هم زیر مجموعه محصولات فروشگاه اینترنتی یراق قرار میگیرد. خود دسته بندی پریز و روشنایی شامل هزاران زیر مجموعه در خصوص انواع لامپ، اتاژور، پریز توکار، پریز روکار، هالوژن و دیگر محصولات روشنایی و پریز می باشد.

جک کابینت و تخت

اگر قصد خرید یک جک کابینت را داشته باشید حتما باید در نظر بگیرید که با سرچ کردن کلمه جک در اینترنت انواع جک ماشین – چک دوچرخه – جک فنری و دیگر انواع جک برایتان به نمایش خواهد آمد. اما اگر یک فروشگاه اینترنتی یراق را دیده باشید و کلمه جک را داخل این فروشگاه جستجو کنید فقط در صنف تخصصی یراق جک برایتان به نمایش خواهد آمد که شامل انواع زیر می باشد:

·         جک کابینت بالا بازشو

·         جک کابینت پایین بازشو

·         جک کابینت بازویی

·         جک کابینت اتوبوسی

·         جک کابینت گازی

·         جک کابینت ساعتی

·         جک کابینت هیدرولیکی

·         جک کابینت مکسی

·         جک تخت کمجا

تجهیزات کابینت

انواع قطعات یدکی لوازم کابینت، قطعات ویژه و حتی فروش آرام بند و انواع آنها جز دسته بندی تجهیزات کابینت قرار میگیرد. آرام بند یکی از ویژگی ها و مهمترین قطعات کابینت است که امروزه طرفداران خاص خودرا پیدا کرده. پس لازمه هر فروشگاه اینترنتی یراق این است که در زمینه فروش آرام بند فعالیت داشته باشد. فروش آرام بند ها به دو نوع مختلف صورت می پذیرد یا به طور کلی برروی خود قطعه کار سوار است و یا اینکه به صورت مجزا فروخته می شود. اما به طور کلی آرام بند ها برای کنترل باز و بسته شدن انواع درب استفاده می شوند.

تجهیزات اتاق خواب

اتاق خواب تجهیزات و لوازم بسیاری برای راحتی اشخاص دارد که خیلی از افراد حتی از وجود این تجهیزات نیست باخبر نیستند. تجهیزات اتاق خواب شامل:

·         انواع جک تخت خواب

·         انواع تجهیزات کمد و کنترل اشیا

·         انواع تجهیزات روشنایی

یراق و اتصالات

اما بعد از همه این مواردی که برای دکوراسیون معرفی شد می توان به انواع یراق و اتصالات اشاره کرد که مهمترین بخش استفاده و طراحی یک دکوراسیون بخش اتصالات است که باید به بهترین نوع انتخاب شوند. اتصالات انواع:

·         اتصالات مخفی

·         اتصالات پی سیستم

·         اتصالات سرخود

·         اتصالات استحکامی

·         انواع پیچ

·         اتصالات نگهدارنده طبقه

·         اتصالات ام دی اف

·         اتصال الیت

·         اتصال روپیچ تو پیچ

·         اتصالات 90 درجه

را دارا می باشند. بین اینهمه اتصال باید به انتخاب بهترین اتصال برای بکارگیری در دکوراسیون بسیار توجه نمود.

درب ریلی و کرکره ای

درب ها بسیار در زیبایی دکوراسیون و کنترل محیط موثر هستند. زیبایی، راحتی در استفاده و کارآمدی بسیار در انتخاب درب ها حائز اهمیت است. درب ریلی برای درب هایی با وزن بالا و کارگاه و اماکن بزرگ استفاده می گردند. اصولا از درب کرکره ای در قسمت هایی که کمبود فضا بسیار آزار دهنده اند استفاده می شود.

دستگیره کابینت

پس از اینکه همه موارد دکوراسیون داخلی را رعایت نمودید مهمترین بخش استفاده از کابینت ها و کمد ها که باقی می ماند بخش استفاده از دستگیره کابینت می باشد. دستگیره کابینت بسیار در زیبایی فضا و محیط تاثیر دارد. انتخاب مدل و نوع هماهنگ با دکوراسیون و تم پس زمینه بسیار مهم می باشد.

تفاوت قیمت فروشگاه اینترنتی یراق و فروشگاه یراق فیزیکی

اگر به این فکر میکنید که اگر از فروشگاه اینترنتی خرید کنید قطعا هزینه محصول بیشتر از چیزی خواهد بود که در بازار موجود است کاملا در اشتباهید. دلیل بر این است که فروشگاه اینترنتی هزینه نگهداری کالا، کرایه آب و برق و گاز و خود دفتر فروش را به کالا اضافه نمیکند و فقط شما باید مبلغ کالاتون رو به همراه هزینه ارسال محصول را پرداخت نمایید. برای مشاهده و استعلام قیمت جک پمپی می توانید با یکی از راه های زیر با چوبینر تماس حاصل فرمایید.

02166563048   -   09021235626   -   09355069269
Choobiner.ir

محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس