کد خبر 979421
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
استقلال

باشگاه استقلال اعلام کرد که پیراهن شماره ۱۰ در لیگ نوزدهم در اختیار مهدی قائدی است. قائدی در حالی به جوان‌ترین بازیکن شماره 10 تبدیل شد که پیش از او بازیکنان بزرگی این لباس را بر تن کرده اند.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال دیروز (یکشنبه) شماره پیراهن بازیکنانش را در لیگ نوزدهم منتشر کرد و مشخص شد که شماره ۱۰ استقلال به مهدی قائدی رسیده است. شماره ۱۰ استقلال در حالی به قائدی ۲۰ ساله رسید که این بازیکن با استعداد بوشهری به جوان‌ترین شماره ۱۰ استقلال در لیگ‌برتر تبدیل شد. این اعتماد به قائدی می‌تواند برای او فرصتی طلایی باشد تا با فاصله گرفتن از حاشیه‌هایی که قبلا با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد و استفاده از استعدادی که دارد، بتواند به یکی از فوتبالیست‌های برتر ایران تبدیل شود.

حال به بهانه سپرده شدن پیراهن شماره ۱۰ استقلال که برتن بازیکنان بزرگی مانند حسن روشن و علیرضا منصوریان بوده به بررسی بازیکنانی که این شماره را در ادوار لیگ برتر بر تن داشتند، پرداختیم.

مهدی پاشازاده

پاشازاده حدود ۹ سال در استقلال حضور داشت و در دو سال آخر فعالیتش در این تیم که مربوط به لیگ یکم و دوم می‌شود، پیراهن شماره ۱۰ استقلال را بر تن کرد و همچنین کاپیتان آبی‌های پایتخت هم بود. این بازیکن که سابقه حضور در بایر لورکوزن، راپید وین و اشتورم گراتس را در کارنامه‌اش داشت، در پست مدافع میانه بازی می‌کرد.

علیرضا منصوریان

با این که پیراهن شماره ۱۰ استقلال بر تن بازیکن بزرگی مانند حسن روشن هم بوده اما نماد ۱۰ در استقلال متعلق به علیرضا منصوریان است. این بازیکن محبوب آبی‌ها که سابقه ۸ ساله در این تیم داشت، به مدت پنج فصل از لیگ سوم تا هفتم شماره ۱۰ را در اختیار داشت. نکته جالب درباره منصوریان این است که او قائدی، شماره ۱۰ جدید استقلال را به این تیم آورد.

سیاوش اکبرپور

اکبرپور حدود ۶ سال در استقلال حضور داشت و در لیگ‌های هشتم، نهم و سیزدهم پیراهن شماره ۱۰ استقلال را بر تن کرد.

میلاد میداودی

میداودی یکی از استقلالی‌هایی بود که با وجود مصدومیت شدید و سال‌های کم حضور در این تیم، از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار بود. این بازیکن خوزستانی در لیگ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم پیراهن شماره ۱۰ استقلال را بر تن کرد.

سجاد شهباززاده

شهباززاده تاکنون بهترین دوران فوتبالش را در استقلال سپری کرده است. این مهاجم که از سایپا به استقلال پیوست در لیگ‌های چهاردهم، پانزدهم و هفدهم (نیم‌فصل) پیراهن شماره ۱۰ استقلال را بر تن کرد. او در سه سالی که در استقلال حضور داشت در ۶۴ بازی ۱۹ گل به ثمر رساند.

روح‌الله باقری

باقری تنها در لیگ هجدهم برای استقلال به میدان رفت که بیشتر این یک فصل را هم با نظر شفر نیمکت نشین بود. همچنین پس از آمادن استراماچونی به استقلال، سرمربی جدید آبی‌ها باقری را نخواست تا او در نهایت از این تیم جدا شود. البته باقری در بازی‌های معدودی که برای استقلال به میدان رفت، عملکرد نسبتا خوبی داشت. او در ۱۷ بازی‌ای که برای استقلال به میدان رفت ۲ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

 پیراهن شماره ۱۰ استقلال در لیگ‌های دوازدهم و شانزدهم به هیچ بازیکنی سپرده نشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس