کد خبر 979410
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
پژمان منتظری

پژمان منتظری در صورتیکه از هواداران استقلال خداحافظی کرده هنوز با تیم دیگری مذاکره نداشته و شایعاتی مبنی بر بازگشتش به گوش می‌رسد.

به گزارش مشرق، در حالیکه زمان زیادی به پایان فصل نقل و انتقالات نمانده و استقلال در پست دفاع وسط دو بازیکن جذب کرده، شنیده می‌شود احتمال بازگشت پژمان منتظری به جمع آبی‌ها همچنان وجود دارد. وبسایت برنامه ٩٠ در این خصوص نوشته که کامران منزوی، عضو هیئت مدیره استقلال با پژمان مذاکراتی برای بازگشت انجام داده.

این در حالی است که منتظری چندی پیش با هواداران استقلال در فضای مجازی خداحافظی کرد و از این گله داشت که مسئولان باشگاه با او هیچ مذاکره‌ای نداشتند. نکته قابل توجه بعدی این است که امروز بعد از مشخص شدن شماره پیراهن بازیکنان استقلال در فصل بعد، شماره ٣٣ که متعلق به پژمان بود در اختیار بازیکنی قرار نگرفت.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحیم IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    11 0
    پژمان باید برگرده خدایا مدیریت استقلال با چه منطقی گذاشتن پژمان ازتیم خداحافظی کنه استقلال در قلب خط دفاع خییییلی بی تجربه هست اصلا فکرش رو نمیکردم پژ‌مان جدا بشه اخه از لحاظ بازیخوانی محدود دفاع وسط های مثل منتظری و سیدجلال داریم تعدادشون از انگشت های یه دست هم کمتره
  • هادی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    5 6
    فصل بدنسازی تموم شده همه میخوان برگردن..بهتره بره همونجایی که تا الان اونجا بوده..استقلال احتیاجی به ایشون نداره
    • اس اس اسیایی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      5 0
      باچه منطقی این حرف رو میزنی هوادار محترم این استقلاله که پژمان رو نمیخواد هرچند که باشگاه داره اشتباه برگی میکنه یک اشتباه تاریخی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس