کد خبر 971220
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
نیمار

رئیس لالیگا می‌گوید امیدوار است با وجود شایعات منتشر شده در هفته‌های اخیر، نیمار به بارسلونا برنگردد.

به گزارش مشرق، رئیس لالیگا، خاویر تباس، با انتقاد از رفتارهای نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن و ستاره سابق بارسلونا می‌گوید با وجود شایعاتی که در هفته‌های اخیر درباره احتمال بازگشت او به لیگ اسپانیا مطرح شده، امیدوار است نیمار به بارسلونا برنگردد.

بیشتر بخوانید:

کوتینیو: نیمار عضو گروه بارسایی‌ها نیست

نیمار دو سال بعد از آنکه با قراردادی رکوردشکن به مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن منتقل شد حالا با شایعات بسیاری روبرو است که از احتمال بازگشت او به تیم بزرگ کاتالان خبر می‌دهد.

رئیس لالیگا اما با زیر سوال بردن رفتارهای ستاره بزرگ برزیلی می‌گوید امیدوار است بارسلونا با او قرارداد امضا نکرده و لالیگا شاهد حضور دوباره او نباشد.

تباس در این باره گفت: " من ترجیح می‌دهم نیمار به بارسلونا برنگردد. ما همیشه می‌خواهیم بازیکنان بزرگ را به لالیگا بیاوریم ولی در مورد نیمار اوضاع فرق می‌کند چون رفتارهای او رفتارهایی مناسب برای رقابتی ورزشی مثل لالیگا نیست و حاشیه‌آفرینی‌ها و خبرسازی‌های او را نمی‌پسندیم".

رئیس لالیگا در ادامه گفت: " ما تلاش زیادی کرده‌ایم که ارزش‌های لالیگا را حفظ کرده و از آنها محافظت کنیم و نمی‌خواهیم این تصویر از لالیگا خدشه‌دار شود".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس