کد خبر 971240
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
سوارس

هافبک اسپانیایی آبی‌واناری‌های کاتالونیا، سلتاویگو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه سلتاویگو با انتشار بیانیه‌ای از عقد قرارداد با دنیس سوارس، هافبک بارسلونا خبر داد. سوارس ۲۵ ساله در ازای ۱۲.۹ میلیون یورو به عنوان رقم پایه قرارداد به سلتاویگو می‌پیوندد و این در حالیست که حداکثر ۳.۱ میلیون یوروی دیگر به این رقم به عنوان پاداش اضافه خواهد شد.

او با باشگاه شهر زادگاهش قراردادی ۴ ساله خواهد بست و به این ترتیب به تیمی که ۸ سال پیش آن را برای پیوستن به منچسترسیتی ترک کرده بوده بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

لیست احتمالی خروجی بارسا فاش شد

در همین حال فروش دنیس سوارس، هفته‌ای پرمشغله بارسایی‌ها را کامل کرد. آنها پیش از این مارک کاردونا، آندر گومز، یاسپر سیلسن را به ترتیب به تیم‌های اوساسونا، اورتون و والنسیا فروخته بودند. همچنین در یک هفته اخیر نتو، دروازه‌بان والنسیا هم از والنسیا با قراردادی ۲۶ میلیون یورو به کاتالان‌ها پیوست.

در مجموع بارسلونا در تابستان امسال ۴ بازیکن فروخته که از فروش آنها ۷۵ میلیون یورو عاید این باشگاه شده است. این ۱۵ میلیون یورو بیشتر از رقمی است که این باشگاه برای برای موازنه تراز مالی‌اش طبق مقررات بازی جوانمردانه یوفا تا پیش از پایان ماه ژوئن نیاز داشت.

دنیس سوارس که محصول آکادمی باشگاه سلتاویگو است، سال ۲۰۱۱ به منچسترسیتی پیوست و دو سال بعد از آن هم راهی بارسلونا شد. او پس از یک فصل حضور در تیم دوم باشگاه بارسلونا و یک فصل حضور قرضی در سویا، به صورت قطعی به ویارئال پیوست اما کمتر از یک سال بعد به خاطر عملکرد خوبش در این تیم، بارسلونا او را دوباره خرید اما هرگز نتوانست به مهره‌ای کلیدی در ترکیب اصلی آبی‌واناری‌ها تبدیل شود. به همین دلیل او فصل گذشته به صورت قرضی راهی آرسنال شد اما به دلیل مصدومیت، بخش زیادی از فصل را از دست داد و در نهایت مجبور به بازگشت به کاتالونیا شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    1 0
    فکر کردم سوارز جدا شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس