کد خبر 972439
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
بارتومئو

رئیس کنونی باشگاه بارسا اظهار نظر عجیبی در مورد انتقال نیمار عنوان کرد.

به گزارش مشرق، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس کنونی باشگاه بارسلونا در نشست خبری به صورت مستقیم به سوالات خبرنگاران در مورد اتفاقات روز و برنامه‌های پیش‌رو پاسخ داد.

 

 بارتومئودر مورد سوالی مبنی بر بازگشت نیمار به بارسا گفت: می‌دانیم که نیمار قصد جدایی از سن ژرمن را دارد و در ضمن متوجه هستیم پاریسی‌ها قصد ندارند به راحتی وی را از دست بدهند و این امری طبیعی است اما موضوع این است که بر خلاف نظر برخی از دوستان من تصور می‌کنم همچنان دمبله بهتر از نیمار است.

وی در مورد ترانسفر گریژمان به بارسا اظهار داشت: همه می‌دانید علاقمند به جذب گریژمان هستیم.دیروز مدیر اجرایی ما "اسکار گرا" و "میلتون گیل" از باشگاه اتلتیکو مادرید با هم بر سر انتقال آنتوان ملاقات کردند.گریژمان فصل گذشته پیشنهاد ما را رد کرده بود ولی این اولین بازیکنی نیست که بعد از رد اولین پیشنهاد در وهله دوم به جمع ما اضافه می‌شود. آنری و داوید ویا هم چنین شرایطی داشتند و پس از حضور در نیو کمپ بسیار مفید ظاهر شده و مورد طبع هواداران قرار گرفتند.

رئیس باشگاه بارسلونا در مورد جذب دلیخت مدافع آژاکس افزود: من پیشگو نیستم که تیم بعد و مقصد دلیخت را بدانم و این موضوع را نمی‌دانم اما خود دلیخت در این مورد به شما پاسخ خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس