کد خبر 972670
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
نیمار

در حالی که گفته می‌شود بارسلونا مترصد برگرداندن بازیکن برزیلی خود از پاری‌سن‌ژرمن است، این باشگاه او را به رقیب کاتالان‌ها پیشنهاد داد.

به گزارش مشرق، با بروز اختلاف در روابط میان باشگاه‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، احتمال انتقال نیمار از پارک دو پرنس به نوکمپ کمرنگ شده است، ضمن اینکه رؤسای دو باشگاه هم مواضع خود در قبال این مسئله را شفاف کرده‌اند.

در همین حال نشریه مارکای اسپانیا گزارش کرده است میزان اختلافات میان دو باشگاه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به حدی است که ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه فرانسوی در دو مقطع متفاوت به رئال مادرید پیشنهاد داده که مهاجم برزیلی PSG‌ را بخرد.

بیشتر بخوانید:

اظهارنظر عجیب رئیس بارسلونا درباره نیمار

پیشنهاد رئیس قطری پاریسی‌ها اما خیلی دیر به مدیران کهکشانی‌ها ارائه شده است چون نام نیمار از فهرست گزینه‌های مدنظر آنها خارج شده است و شاید اگر این پیشنهاد چند ماه پیش به آنها ارائه می‌شد، داستان دیگری رقم می‌خورد.

اختلافات بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از دو سال پیش آغاز شد زمانی که قهرمان فرانسه از کاتالان‌ها به خاطر شیوه تلاش‌شان برای جذب مارکو وراتی کینه به دل گرفت. این اختلافات با ضدحمله PSG و ارائه یک پیشنهاد هنگفت از سوی این باشگاه به ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا شدت گرفت، اقدامی که بارسا را مجاب به افزایش حقوق بازیکن کرواتش کرد. تلاش بارسلونا برای خرید آدرین رابیو، هافبک سابق PSG‌ که هفته پیش به یوونتوس پیوست هم مزید بر علت شد تا بر شدت اختلافات طرفین افزوده شود. به همین دلیل الخلیفی نه تنها با انتقال نیمار به بارسلونا مخالف است بلکه با پیشنهاد دادن او به رئال مادرید ظاهراً خواسته به کاتالان‌ها دهان‌کجی کند.

در همین حال نشریه مارکا مدعی شده که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید اعلام کرده، بیانیه‌ای که چندی پیش توسط این باشگاه برای تکذیب خبر انتقال نیمار یا کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو منتشر شد، به درخواست باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس