مازیار الهامی

مازیار الهامی نماینده MMA کشورمان دوم تیرماه در چارچوب سازمان WJF به مصاف نماینده کشور آذربایجان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان که این روزها در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، قرار است دوم تیرماه در چهارچوب سازمان WJF در کشور آذربایجان به مصاف نماینده میزبان برود.
بیشتر بخوانید:

طبق برنامه ریزی که انجام شده و با توجه به سوابق خوب الهامی در چارچوب مسابقات MMA، بهترین مبارزه شب(فایت نایت) بین الهامی و نماینده کشور میزبان برگزار خواهد شد. مراسم وزن کشی این رقابت‌ها یکم تیرماه انجام می‌شود و دوم تیرماه نیز الهامی در باکو به مصاف حریف خود خواهد رفت.

الهامی سال‌ها با لباس تیم ملی کاراته به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورمان، مدال‌های زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده و تنها کاراته‌کایی است که از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۱۲ در ۶ دوره مسابقات جهانی حضور داشته است.

الهامی دهم فروردین ماه سال جاری در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO به رقابت پرداخت و در رقابت با حریف تایلندی موفق شد فایتر کشور میزبان را در بانکوک شکست دهد. وی پیش از این نیز در ترکیه حریف خود را شکست داده بود. الهامی با حمایت مالی از سوی شرکت آدا چوب ایده آل قرار است در چهارچوب سازمان WJF به رقابت بپردازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تبریز IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    0 0
    اخه کاراته کارهای بچه سوسول رو چه به ورزش خشن و بزن بزن و پرابهت ام ام ای!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس