کد خبر 946459
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
مک گرگور

ستاره رشته MMA و مبارزات آزاد با انتشار پیامی اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در این رشته مسابقه بدهد.

به گزارش مشرق، کانر مک‌گرگور قهرمان سابق جهان در دسته سبک وزن رشته UFC، اعلام کرد که در سن ۳۰ سالگی به حرفه‌اش پایان داده است.

او که نزدیک به یک ماه از رینگ مسابقه دور بوده، با انتشار پیامی غیرمنتظره اعلام کرد که به دوران فعالیت خود در رشته MMA پایان داده تا روی کسب تجربه‌ای جدید تمرکز کند.

مک‌گرگور در پیام خود در توئیتر نوشت: سلام. من تصمیم گرفته‌ام از رشته ورزشی که امروز با عنوان رسمی «هنرهای رزمی مختلط» شناخته می‌شود، کناره‌گیری کنم. برای تمام هم‌رشته‌ای‌های قدیمی‌ام آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

۱۰ ورزشکار ثروتمند جهان

 

مک‌گرگور به دلیل نقش داشتن در نزاع بزرگی که بعد از باختش به حبیب نورماگمدوف شکل گرفت، در حال حاضر از سوی کمیسیون ورزشی ایالت نوادا، از برگزاری مبارزه محروم است.

بیشتر بخوانید

دستگیری «مک‌گرگور» به دلیل زورگیری و خسارت زدن به اموال یک هوادار

این نخستین باری نیست که مک‌گرگور اعلام بازنشستگی می‌کند چرا که او پیش از این در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ هم گفته بود که بازنشسته شده است. در آن سال هم او یک ماه پس از باختش به ناته دیاز در پیامی نوشت «تصمیم گرفته‌ام در جوانی بازنشسته شوم».

گفته می‌شود که مک‌گرگور به واسطه کسب درآمد از مسابقاتی که انجام داد، اکنون رقمی نزدیک به ۷۶ میلیون پوند دارایی دارد که ۵۷ میلیون پوند آن را از مبارزه تاریخی‌اش با فلوید می‌ودر، قهرمان بوکس سبک‌وزن جهان کسب کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس