کد خبر 976233
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
امیر مهدی زاده

اتحادیه کاراته آسیا براساس محرومیتی که بعد از بازی‌های آسیایی برای امیر مهدی‌زاده لحاظ کرده بود، باعث شد تا وی در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نامش از لیست مسابقات خارج شود.

به گزارش مشرق، مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی دقایقی پیش در یکی از هتل‌های ازبکستان برگزار شد که امیر مهدی‌زاده نماینده وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان نامش از لیست مسابقات قهرمانی آسیا خارج شد. 

بیشتر بخوانید:

کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته در مسابقات MMA به میدان می‌رود

پس از پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشخص شد به دلیل اینکه مهدی‌زاده در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به دلیل نحوه قضاوت داوری‌ها که در آن رقابت‌ها انجام شده بود مدال خود را روی سکوی قهرمانی از دور گردن خود خارج کرده بود، به همین دلیل در همان مقطع اتحادیه آسیا یک سال برای وی محرومیت درنظرگرفته بود، اما پس از پایان بازی‌های آسیایی، مسئولان وقت فدراسیون رایزنی‌های لازم را انجام دادند تا این محرومیت بخشیده شود. به همین دلیل امیر مهدی‌زاده پس از بازی‌های آسیایی در چندین رویداد مهم کهزیرنظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شد شرکت کرده بود، اما متأسفانه در این دوره از مسابقات که در چهارچوب قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، اتحادیه آسیا براساس همان حکم، نام امیر مهدی‌زاده را از جدول مسابقات خارج کرده است. 

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته کشورمان به همراه جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیونکاراته کشورمان در هتل برگزاری مراسم قرعه‌کشی حضور دارند تا شاید این مشکل رفع شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس